Mislim da ima? dotrajan motor?ek v voznikovih vratih (tako je bilo vsaj pri na?i "hi?ni" letnik 97). To smo potem nadgradili z daljinskim in pa novim motor?kom, skupnih stro?ek z delom mojstra (pa dobi? 2 nova daljin?ka) nekih 80 ali 90 ?, pa vsaj ni bilo ve? zamrznjenih klju?avnic in podobnih nev?e?nosti!
Klju? na letniku 98 bi rekel, da JE kodiran, sicer pa naj pove kak?en ki jo ima v lasti in je po mo?nosti ?e delal dodatne klju?e zanjo!
Kar se avta ti?e, kot si sam povedal rja, rja, precej rje znajo imet. Motro?ki ?rejo nekih cca. 7 litrov, do nekje max. 8 na 100 preov?enih km. Kar se mastnosti motorja ti?e, je ponavadi samo tesnilo na pokrovu motorja treba zamenjat, pa je vse ok, to je neznaten stro?ek! Kak?nih ve?jih hib pa sicer nimajo!
Ja Prins ima dejansko zlatarske cene, medtem ko tistale opcija za 1.150 ?, je treba biti kar koraj?en, da se spusti? vanjo, saj ?e kaj ne bo dobro narejeno (ne trdim da ne bo oz. ne bi bilo, ker nisem vseveden, hehe), ampak ?iv?ki in potrpljenje lastnika mislim da so vredni ve? kot nekaj 100 ?urov, ?e se ima ?lovek vsaj malo rad!
?isto tak kolegialni nasvet - jaz bi posku?al zdele 3.000 ? fiksno iztr?it (pa vsaj kak teden stati za to odlo?itvijo), se pravi ko se kdo sku?a pogajat za ?e manj, se mu samo zahvali? za zanimanje in to je to. Koliko ?asa bi vztrajal je pa seveda odvisno od finan?ne zaloge in osebnostne trme ter nepopustljivosti.
Sodobnej?e mazde so baje precej delikatne pri predelavi na LPG (moji gori lu?ka check engine odkar sem jo zalaufal na LPG), prav tako se je pri?gala lu?ka kolegici, ki ima prav tako mazdo6 2003 na LPG. Na benz nama lu?ki seveda nista goreli. No men se zadeva ne zdi bistvena, va?no da laufa k zmaj!
Pomoje da ja, lej zavedat se mora?, da nekdo ki jo bo kupil, prvo kar bo nucal, je vle?na slu?ba, kar ni ravno najbolj?i obet, ko kupuje? vozilo, hehe.
Jah pomoje je 5.000 ? odlo?no previsoka cena, saj je avto kr konkretno usekan, ne re?em ?e bi bil cel, potem je to druga pesem. Tudi majstr Simon mi je takoj pojamral - "a ve? da un ho?e 5.000 zanjo, to pa ni govora, da mu dam"!
Imam predelano mazdo6 na LPG, tako da nimam sicer Cx-7 (zaenkrat). Glede na to, da sem precej na teko?em kar se ti?e majstrov kateri vgrajujejo LPG sistemi, bom kar rekel, da Prins totalno PRETIRAVA s cenami, dobesedno "zlatarske" cene imajo. Zdej marsikdo si misli, da ker je zadeva toliko dra?ja kot pri konkurenci, je verjetno tudi dvakrat bolj?a, koristnej?a za sam motor in tako dalje. Sej ne re?em, dobro za njih, tako zaslu?ijo bistveno ve? kot je realna cena, ampak zdi se mi pa fer opozoriti na to, da (razen v primeru da ima nekdo preve? denarja) se bolj spla?a vgradit pri cenej?em ponudniku. V tem primeru ti jasno priporo?am SIGAS, s katerim ima gotovo vsaj 10 uporabnikov tega foruma zelo pozitivne izku?nje!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Symon, lej kaj se dobi letnika 98 in za ceno 5.000 ?, mislim da komentar ni potreben (zame je to bolid made in japan)!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5645974&show=1
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani