Tukaj ostane olje v wandlerju, kar je dobro glede na kilometražo saj se vteče in potem še enkrat na 40000km ista menjava, potem bi jaz takšne menjave delal na 60000km in imaš večni mir 🙂
Drugače sem pa danes olje naročil za mazdo in si drug teden menjam olje v motorju. To olje je v avtu trenutno 6500km in 6mesecev in ce cakam na eno leto do uradnega servisa bi bilo 14000km v avtu ker delam manj km zaradi korone. Torej sem se odlocil da bo to olje in naslednje olje v avtu 7000km. Če kdo rabi to olje ki ga bom ven spustil pri 7000km ga podarim 😁😁. To bo balzam za motor.
Jaz pridem po olje,da operem to sranje v službenem Citroenu!
Pogledaš malo na YouTube vzporedne teste 4x4 in dobiš dobre informacije glede voznih sposobnosti,kvaliteta in vizualni izgled pa je potem tako pri Japoncih vrhunski. Ja no pa denar je mogoče problem,če greš malo previsoko.
Pilot sport definitivno kar se gripa tiče, ko je ogreta. Tudi toyo je bila huda. Je pa res, da so bile te dve gume na čisto različnih avtih (saab in clio rs na michelin pilot sport in gti polo na toyo). Vredenstein mi je tudi všeč. Lepo se poda podvozju od saaba. Hankook letne 225/45/17 na bmw e46 odlične.
Manjše dimenzije (185/55/15) letnih so mi bile uniroyal rain expert. Noro dobra v mokrem. Po suhem velika obraba. Dunlop fast response 195/45/16 so tudi bile hude. Vendar manj zaupanja po zaprtih ovinkih (avto clio RS).
Zimske za v sneg BF Goodrich odlične. Sava (s3) tudi odlične za v sneg. Kormoran zimske dimenzije 175/65/14 odlične. Debica zimske zadovoljive (175/65/14). Falken sem pozabil omenit zimske.... super guma. Aeoulus zimska zelo dobra.
Vedno kadar kupujem gume si vzamem kak teden časa in podrobno vse pregledam po netu itd.... Nikoli ne kupim "vrat na nos" gume.
Definitivno sem se naučil, da ni najcenejša najslabša guma in najdražja toliko boljša od povprečne gume.
Odvisno od stila vožnje in avta.
Toliko
Kupuješ na isti način kot jaz in sem vedno zadovoljen z gumo,ki jo kupim. Trenutno pa imam Falken in sem zelo zadovoljen le,da še po večjem snegu nisem vozil tako,da ne vem kako bo vlekla.
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh. Sedanje Wredstein so odlične na snegu in po suhem, po mokrem pa mi rade malo bočno splavajo v krožiščih. Naslednje zimske bodo obvezno zopet Dunlop. Ne vem, kaj sploh eksperimentiram, ko najdem dobro gumo. 🤔
Ne benti saj kmalu dobiš Michelinke.😂😂😂
Pred eno uro je FuManchu napisal:
Jaz sem imel Vredenstein zimske. Bil kar zadovoljen z njimi. Imam tudi letne nove in zaenkrat zelo zadovoljen z njimi.
Michelin pilot sport sem skuril v dveh sezonah. Toyo so mi bile vrhunske in ravno tako Uniroyal.
Načeloma rad eksperimentiram z gumami. Redko sem imel dve enaki zaporedoma.
Imel sem praktično vsega gor. Fulda, sava, kormoran, debica, matador, aeolus, dunlop, michelin, vredenstein, bf goodrich, hankook, toyo, yokohama, sumitomo, itd... ni da ni uglavnem
bos sej sm napisu... sam poznam tud tipa k je v vw nalil bencin namest dizla... pa bral sem da če pozabiš ročno potegnt avto spizdi v morje ... se dogaja marskej ..
sam pa ne rabim probat to z brisalci ko mede dam brisalca v pokončni položaj zato da jih moker sneg ne obremenjuje...., ko pridem do avta potegnem 3x z roko mal na grobo da sneg dol pahnem (10sekun dela)... gres v avto in pičiš domu na topel kavč...
nism pa nikol reku da ni mozno zjebat, ce si blond si pač blond... pa plačaj novo šipo boš za drugic vedu ( razn ce mas sluzbenega in se ti jebe k drug placa )
Zanimajo me prednost v primerjevi z klasičnimi motorji.
AlfaRomeo koristi še vedno boxer motorje.
A.R.jih ne koristi več ,razen stare kripe do leta nekje 1995. Mogoče ima Stelvio od Ferarija motor,to ne vem. Kolikor vem ga ima še samo Porsche poleg Subaruja . Prednosti danes so zelo male in to je v glavnem nizko težišče in s tem boljša lega na cesti in mirnost motorja. Včasih pa je bil še dober špotni zvok,večji navor,lažji zagon. Mogoče še kaj pa se ne spomnem,zato je večina šla na obstoječe motorje. Tudi sam sem imel Alfo 33 z boxser motorjem in je šla kot sneta sekira in tudi nisem imel nobenih problemov .👍
Ne vem točno za Subaru boxer motor ampak nasploh imajo ti motorji problem z večjo obrabo spodnjega dela cilindra in posledično večjo porabo olja. Zato je vedno manj teh motorjev na tržišču. Imajo pa tudi svoje prednosti,ampak ne bom o tem.
Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti.
Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje.
Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti.
Ja,ko počakam v križišču mi tudi rahlo zasmrdi v notranjost a ni hudega.
Imaš več indicev, da se je začela izvajati regeneracija.
Samo malo je potrebno prisluhniti avtu in opazovati.
Prvo, kar takoj slišiš, ko se začne regeneracija je bolj globok zvok iz avspuha. Ko recimo spustiš gas, boš slišal iz avspuha kot neko bobnenje. Poraba ti trenutno občutno naraste, ko čisto spustiš gas, poraba ne pade na 0 ampak nekje na 0,4.
Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom. Na ekranu greš na maintenance---fuel economy monitor-- in tam vidiš, da ti regeneracija dela, ko je
i-loop-- not ready! Ko se regeneracija, po kakih 15-20 km konča, ti napišeI -loop ready! Ko konča z regenecijo, si jaz nastavim kilometre na B števcu na 0 in po približno 200-250 km se le-ta ponovi.Ta je seveda odvisna od načina vožnje, pri vožnji po avtocesti, se pri meni reg. dela na pribl. 250 km. Pri bolj mestni vožnji pa na vsakih 200 km.
Meni na Citroenu dela podobno,dobi globok zvok in obrati so bolj leni,to občutim kakih 10 km.
Za tak denar ne dobiš boljšega avta . Je pa res,da nima prave značke in ga bodo na trgu najprej dobro preizkusili pa bo mogoče kot Kia in Hyundai šel dobro v prodajo.
Glede teže sm se js na alfi še bolj čudu... 1700kg
Ko sem sam imel 156tko 1,6 je imela komaj 1230kg in bila najlažja v razredu tisti čas zaradi zelo veliko sestavnih delov podvozja iz aluminija! Za njo sem imel pa 3ko 1.6, razred manjšo in je imela približno isto kg! Sedanja 3ka pa ima 1280kg kar se mi ne zdi malo glede na velikost in 2.0 motor.
Zakonca iz zvezne države Michigan sta se skoraj tri desetletja po rojstvu prvega otroka končno razveselila deklice Maggie Jayne. Poleg staršev se je deklice razveselilo tudi njenih 14 bratov.
Tvoje vozilo, tvoja odlocitev. Sam gledam drugace in zavarujem na vozilu vse mozno, ker vem da bi me glih pobralo da bi mogel za popravilo npr. odkartati 5k al pa da bi naredil totalko in ostal brez vozila ki si ga zelim.
Če narediš dotalko tako ostaneš brez ljubljene Mazde,tako kot sem jaz pri prejšnji ,ampak nisem bil kriv. Ko se vam to zgodi pride do prave revolucije,če nisi poučen s strani kake dobre duše na zavarovalnici,ker ti enostavno ocenijo koliko je po evrotaksu in ostanek avta kar dobro,pa si tam kjer si!😁 Jaz sem sicer dobil vredu,samo problem je kaj kupiti,ker nisi pripravljen na tako hitro zamenjavo avta!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pridem po olje,da operem to sranje v službenem Citroenu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani