Se pa ?udim, koliko ?asa se tale prodaja. Glede na to, da je bil oglas tudi na tem ofrumu, pa tudi cena se mi zdi ugodna, glede na letnik, opremo 4WD...
Cena ni slaba, ampak zdaj ali je bila mogo?e kaj zaletena pa to odbije kupce ali pa je vseeno slabih 23 jurjev kar veliko za sicer malo rabljen avto in marsikdo takrat razmi?lja, da bi dal ?e kaj zraven in imel ?isto novega. :ne vem:
Mazda tako problem Nox-ov in izpustov trdih delcev re?uje z visoko kompresijo in bolj?im izkoristkom pri gorenju zato verjetno ?e ne bo rabila GPF-ja. Vsaj na za?etku ne. Bomo pa videli kako bo to z novimi Skyactive-X motorji. Lahko, da bo tako ?isto, da bomo lahko izpuhe priklapljali nedono?en?kom v inkubatorje.
Druga?e se pa strinjam z Zmaj/Pelko izjavo ampak z eno pripombo. v veliki ve?ini lastniki dizlov delajo precej ve? km kot lastniki bencinarjev. Govorim za tiste, ki kupujejo novo in ne rabljeno tako, da Zmaj ne rabi? kontrirat
Dejansko pa to dr?i, da do 200kkm na?eloma ne bi smelo biti te?av ne pri dizlu in ne pri bencinarju in to debato smo neko? nekdaj imeli z enim na?im foruma?em MadMaxom, kjer sem tudi sam zagovarjal, da je treba avto prodat pred 200kkm. In ker se zare?enega kruha najve? poje sem se izneveril temu in sem zdaj blizu 260kkm.
Je pa to do zdaj pomenilo naslednje zamenjave, ki so se vse zgodile po obrnjeni cifri 200000 km:
- sonda lambda (to gre pri bencinarju in dizlu)
- DPF zaplet (?al ni bil diagonisticiran pravi vzrok zato veliko ve? jebe in stro?kov kot bi bilo potrebno)
- kompresor klime (to gre tako kot pri benzu kot pri dizla?u)
- rahlo blokiranje kle?? zavore (benz/dizel)
To je za enkrat to in edino DPF je bil ti?pi?no dizel problem pa ?e ta je bil v glavnem povzro?en s strani elementa, ki je popolnoma enak tako v dizlu kot bencinarju (luftmesser).
Se pravi, da bo konec veselja pri benzinarjih. In ker vozijo prete?no po mestih, bo ?tala.
Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace.
imel si prehitre regeneracije itd itd...pac prevec sranja,
z bencinarjem tega ni
Kaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja.
OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no.
Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje
Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF.
Ja, sam ni bil DPF kriv... to je bila samo posledica. Ampak, ko sem to pogruntal je bilo ?e prepozno.
Ampak ?e vedno ne vem kaj ma to veze z mojo po?eno gumo? :ne vem: Upam, da se bo dalo zaflikat, ker ?e ne bo treba dve novi nabavt in za dizla so baje gume ful dra?je. Pa ?e 50kkm nisem naredil z njo
Ma men je ta podalj?ek pri karavanu tko kot ena truga pa ne una za na streho. En brezvezen neaerodinami?en prostor, kjer ga 99,99% ?asa ne potrebuje? in je v bistvu samo dodaten stro?ek. Tako pri nakupu je v ve?ini primerov avto dra?ji, s tem tudi kasko zavarovanje in zaradi slab?e aerodinamike se pa pozna ?e pri stro?kih goriva. Torej zakaj dati prednost karavano pred 5-vratno izvedbo.
Mene so pri Mazdi "re?ili" nepotrebnega nakupa, tako da so mi ukinili 5-vratno izvedbo. Karavan mi je pa neumen, da bi moral skoz voziti trugo zadi, rabil bi jo pa mogo?e 3x al pa 4x letno.
5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.
Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.
Ne vem samo jaz sem ?e videl ve?krat takole zgubano. Sploh na kakih mehkih balonastih zimakih. Mislim, da to ni tolk osamljen primer in ne verjamem, da bi bilo nevarno ali da bi naredilo bulo :ne vem:
Se strinjam z zgoraj napisanim ampak imo so poleg upokojencev ravno motoristi tisti, ki najmanj dosledno upo?tevajo cpp. Skuterji in cestaki ve?inoma, folk s potovalnimi motorji ipd je bolj civiliziran. Mislim da razumem bolje kot povpre?en voznik, da ima? na motorju 'feel' in da ima? v glavi nakalkulirano da ko gre? prehitevat v ?karje ti bo ostalo ?e tistih par metrov, preden pripelje nasproti voze?i avto; ko prehiteva? stoje?o kolono gleda? za luknje, kamor se bo? umikal ipd ampak...ostali tega ne vidijo tako. Tudi sam imam z dobesedno samomorilskimi motoristi (geniji, ki imajo motor na svojem pasu, glavo pa krepko ?ez sredinsko ?rto) slabe izku?nje in sem ze zaviral kot bedak na sredi ovinkov, da sem se jim umikal s SVOJEGA pasu.
S kolesom imam relativno pozitivne izku?nje, seveda se zgodi da te kdo izsili v rondoju ipd ampak ko sem v avtu me ?e bolj.
Tud jaz nimam nekih groznih izku?enj razen tistih dogodkov na Koro?kem - pa recmo, da je bil takrat en ?uden dan.
Druga?e pa edino enkrat na primorskem je Italijan posekal ovinek in me skoraj zadel (ene 15cm jo ?lo nekako mimo) ampak pa? Italijani in vo?nja niso glih za skup.
Meni se namre? ?e ni zgodilo, da bi mi kdo zadaj trobil ali pa kaj imel za pripomnit niti ni silil vame ali pa vozil preblizu mimo. Sicer ?e vedno ne maram vo?nje po prometnih cestah ampak se raje izogibam, bolj zato ker no?em biti v napoto in se tudi tako obna?am. Dr?im se roba ceste in ne uveljavljam prednost ?ibkej?ega, tudi ?e grem na rob asfalta mi pa? krona ne bo padla z glave. In ko vidijo vozniki, da se jim umaknem to sprejmejo kot dobro voljo in ne hupajo in ne zganjajo terorja.
v glavenem tukaj pride na mesto tisti rek "ne sej vetra, ker lahko po?anje? vihar"
Ampak BMW-jevci so res biseri. To da ostanjeo na cesti je ?e prava redkost.
Model me najprej prehiti, kljub temu, da sem vozil rahlo ?ez 90km/h, nato skor zrine kolesarja s ceste, ampak ?ez slabih 10km pa se zgodba kon?a v jarku.
?e dela? mal km vzemi Savo zaradi price/performance.
Tud mene so stra?ili kako bodo ?le GY asy 3 hitro v kurac pa imam zdajle na njih cca 40.000 km pa smo cca na polovici originalnega profila. ?e 25kkm bo ziher zdr?ala.
?aki J.J. a to si bil ti danes s tamalim Nacetom pri A-cosmosu v BTC-ju? Pst, ?e vedno lahko nov avto vzame?
No, da te potola?im, tud men je crknil kompresor ... to je neka nalezljiva zadeva. Imam samo to sre?o, da za mojega je na zalogi in bo v torek zamenjan... cena pa, hmmm raje bom malo hlipal v kotu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cena ni slaba, ampak zdaj ali je bila mogo?e kaj zaletena pa to odbije kupce ali pa je vseeno slabih 23 jurjev kar veliko za sicer malo rabljen avto in marsikdo takrat razmi?lja, da bi dal ?e kaj zraven in imel ?isto novega. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani