Brutalna motorna mo?, nisem si mislu da delajo take vesoljske Civic-e z motorjem 83KM (matr fotrov Getz ima iz 1.4 motorja 97KM, pa je identi?ni letnik kot tale Honda)!
Enkat sem mel ?e na cagarju cca. 950 al neki takga in ?e ni pocukalo ali zapiskalo da je prazen (ker jasno neki ?e benza nagolta zraven), ?eprav moram poudarit, da na?eloma naj bi se kakr?enkoli LPG rezervoar polnilo le do 80 % kapacitete (to je va?no zlasti poleti, ker se plin razteza), no da se pa nekaj skombinirati, da se ga potem polni skoraj do 100% prostornine. Pri meni naj to ne bi bilo problemati?no ker se mi hitro za?ne praznit, saj ga natankam, potem pa v par urcah odpeljem kak?no relacijo npr. 100km in ga je takoj skoraj 10 litrov manj in se niti nima ?asa ?irit, hehe.
To?no tako, zlasti ?e vsakodnevno premaguje? konkretne relacije (npr. biv?a se z Mazdo6 s tamalim rezervoarjem) vozi vsak dan skoraj 100km v eno smer, pa gre dejansko tankat na vsaka "dobra" 2 dneva. Jaz ?e bi se samo na ?iht vozu in minimalno za wiknd bi mi lahko zdr?al skoraj 2 tedna, kar je pa ?e fajn varjanta.
Roko na srce, so tudi minusi, npr. prtlja?nik se mi je skoraj za polovico zmanj?al, hkrati zadnje klopi nima smisla podirati, ker je avto direkt toliko uporaben kakor 4-vratna, saj je neposredno za klopjo ?e rezervoar za LPG. Ampak men je kul, saj ima stara ?estka solidno velik prtlja?nik. Itak sem pa tak?no ?e kupil in bi bil ?isti nesmisel zdej preiti na manj?i rezervar?ek in si s tem narediti stro?ke, hkrati pa pove?ati frekvenco obiskovanja npr. Verov?kove (zadeva bi bila ?e smiselna, ?e bi tam gorivo to?ila kaka orng dobra ma?ka, tako pa so dedci - "hvala nebi, zaenkrat nebi, hehe")!
?e majo pa rezervoar(?k)e namest rezervne gume (mislim da to nanese cca. 40 ali 44 litrov), jaz imam bojler (ne mislim vampa, hehe), ki gre vanj 90 litrov in to je pa ?e za kar nekaj kilometrov!
Jaz bi pozkusil vsa navedena konkuren?na vozila mal peljat, pa sm skoraj prepri?an, da ti bo eno bolj simpati?no kot ostala. Z vidika dizajna bi jaz vrjetn vzel Civic-a, zame je oblikovno totalni ANTIGolf, kar je kompliment!
?e eno vpra?anje. Na SIGAS so mi ponudili osnovno mazanje ventilov (na podtlak), sam bi raje elektronsko mazanje, ker je po prebranem tak sistem dosti bolj?i. Kaj menite?
Se spla?a dati dodatnih 200? za elektronsko mazanje, toliko ve? namre? stane pri SIGAS-u.
Jaz ne-bi, ker ?e navadnega v osnovi "ne rabi?", se pravi, ?e da? takoimenovano osnovno mazanje, si ?e naredil ve? kot je potrebno. No sicer je pa na tebi kaj bo? naredil.
Ja Labi, tok pa ?e nisem Gorenjc, da bi ga uga?al med vo?njo (zastopm sicer tvojo varjanto), ampak ko avto laufa in je v prostem teku (po bregu navzdol jasno), mi pa ne ka?e nula, to sem ?elel povedat!
Glih leer baje ni najbolj var?na vo?nja, naj bi bila bolj var?na da gre? po bregu dol, brez gasa, v neki prestavi, npr. 5., takrat je dejansko poraba (blizu) NULA!
Vozilo ki ga kupuje? bo najverjetneje ?e izven garancije, tako da potem vpra?anje ?e je smiselno voziti k poobla??enim serviserjem, imamo tule kar precej dobre alternative, ki so dooosti cenej?e!
@Mika, glavni servis ni vezan le na prevo?ene km-je (torej 120.000), pa? pa tudi na prete?eno dobo od zadnjega velikega servisa (ena vozila imajo 5 let, druga 6), se pravi nek penzjoner ki dela 5.000km na let, bi avto ?ele pri 24-ih letih starosti peljal na menjavo pogonskega jermena, kar je jasno - NAPAKA!
Logi?no, to se je vedelo, ampak dostrikrat imajo na na?o sre?o "tadolgo lajtngo" in ?ele z zamikom kake 14 dni reagirajo na podra?itev LPG-ja pri konkurenci, Petrolu npr.
Sicer pa centi gor, centi dol, kdor ho?e naj se sekira zanje, mene BK (ne govorim samo o plinu pa benzu ampak o celotni sceni)!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok, hvala!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani