No sej tukaj je siva cona... ampak ko pride do sive cone se lahko za?ne? drkat z birokracijo.
Aja, Miato si nabavi al pa pravi kabrio pa boste vsi imeli veter v laseh. Motocikel s stranskim priklopnikom je neki najbolj brezveznega in neuporabnega ter izgubi vse prednosti, ki jih motocikel ima ostanejo pa samo vse slabosti in ?e cel kup dodatnih. :ne vem:
za to je moj moto, za family experience pa kaj takega
V trenutku ko ima? stranski priklopnik je to del motrnega kolesa in veljajo vse dolo?be kot za samo motorno kolo, kar pomeni, da sme? vozit le otroke starej?e od 12 let tudi, ?e ti sedijo v priklopniku.
Seveda pa ker gre za mo?no tudi druga?no razlago, da ni nikjer eksplicitno navedeno, da omejitev 12 let velja tudi za priklopnik, se verjetno lahk zma?e? tudi v primeru, da ti to policija nalo?i kot prekr?ek. Sam to pomeni jebanje pri sodniku za prekr?ke in dokazovanje kdo ma bolj prav. :ne vem:
ampak pi?e NA motornem kolesu....
ja kot si rekel :ne vem: , ker zakaj potem imamo B izpit za trikolesnike?????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
15. »motorno kolo« je motorno vozilo z dvema kolesoma s stranskim priklopnikom ali brez njega, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko dolo?ena hitrost presega 45 km/h;
16. »motorno trikolo« je motorno vozilo s tremi kolesi, name??enimi simetri?no na vzdol?no os vozila, pri katerem delovna prostornina motorja z notranjim zgorevanjem presega 50 ccm ali pri katerem konstrukcijsko dolo?ena hitrost presega 45 km/h
Kategorije vozil
AM
V kategorijo AM spadajo kolesa z motorjem in lahka ?tirikolesa.
A1
V kategorijo A1 spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih mo? motorja ne presega 11 kW, z razmerjem mo? motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih mo? motorja ne presega 15 Kw
A2.
V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih mo? motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med mo?jo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat ve?jo mo?jo.
A
V kategorijo A spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje in trikolesa.
B1
V kategorijo B1 spadajo ?tirikolesa.
B
V kategorijo B spadajo motorna vozila, razen vozil kategorije A1, A2, A, F in G, katerih najve?ja dovoljena masa ne presega 3.500 kg in poleg sede?a za voznika nimajo ve? kot osem sede?ev.
Pa ob tem ne vem kako lahko trikolesnike vozi? z B izpitom????
I??em odgovor na vpra?anje ali lahko vozi? otroke v stranski prikolici???? Spet na?i nejasni zakoni, kjer imamo samo tole:
Motorna kolesa
Z motornimi kolesi je dovoljeno voziti le po cestah, namenjenih prometu motornih vozil.
Motornemu kolesu sme biti priklopljen lahki priklopnik za prtljago na najve? dveh kolesih, ki ga vle?e za seboj. Ta priklopnik ne sme biti ?ir?i od enega metra in mora biti pripet tako, da se ne more sam odpeti in da je zagotovljena njegova stabilnost.
Voznik motornega kolesa sme preva?ati potnika samo, ?e je na vozilu vgrajen za potnika poseben sede? in stopalke za noge ali ?e ima stranski priklopnik. Potnik na motornem kolesu mora imeti med vo?njo noge na stopalkah.
Na motornem kolesu je dovoljeno voziti le osebo, staro ve? kot 12 let.
Voznik motornega kolesa mora voziti tako, da ne zmanj?uje stabilnosti vozila, ne ovira drugih udele?encev v prometu, zlasti ne sme spu??ati krmila, se voziti po enem kolesu, se dr?ati za drugo vozilo, preva?ati, vle?i ali potiskati predmetov, ki bi ga ovirali, ali potiskati in vle?i drugih udele?encev v cestnem prometu.
Za kolo z motorjem se smiselno uporabljajo pravila za motorno kolo.
Voznik kolesa z motorjem, mlaj?i od 16 let, ne sme preva?ati potnika.
Torej kaj je motorno kolo s stransko prikolico? Ker ?e se smatra kot Motorno kolo, potem velja zgornje
Obenem se dva pravila zelo tepeta:
Voznik motornega kolesa sme preva?ati potnika samo, ?e je na vozilu vgrajen za potnika poseben sede? in stopalke za noge ali ?e ima stranski priklopnik. Potnik na motornem kolesu mora imeti med vo?njo noge na stopalkah.
Obstaja namre? poseben sede? za otroke za motor!!!
Na motornem kolesu je dovoljeno voziti le osebo, staro ve? kot 12 let.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Banana republika smo - v drugih EU dr?avah NI NOBENIH DAJATEV pri nakupu EU - EU, to je bistvo Evropske skupnosti!!!!!!!!!!!!!! Samo kupoprodajna v dr?avi prodajalca, prometna in registracija v tvoji dr?avi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dokument se priporo?a za vo?njo v dr?avah ?lanicah EU, v vseh ostalih dr?avah in ?e zlasti na obmo?ju nekdanje Jugoslavije (BiH; Srbija,…) pa je DVVT obvezen dokument, ki se pogosto preverja pri prestopu mej oz. tudi pri kontroli znotraj neke dr?ave. DVVT je veljavno le skupaj s prometnim dovoljenjem za vozilo in ne velja na ozemlju Republike Slovenije.
ne leti nate, ampak bolj sam razmisljam kako bi blo, ce bi mogu peljat s takim tempom unih mojih standardnih 900km po avtocesti...verjetno isto kot zaporniki, casa da razmisljas o stvareh bi blo na pretek
meni se zdi, da, ko peljem mojih 150, se ne premikam
V Yugotu je blo dost 80 da si imel supersonic feel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
vem js, da se da tut v dizla nardit napravo, fora je v tem da ta ni dizel! btw, v dizla dat plin je res ?ist nelogi?no, se ne obrestuje. Draga vgradnja, poleg tega dizel ne lavfa ?ist na plin ampak se mora me?at z nafto
ta ziher ni ne, se pa obna?a kot
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Niso ?asi za prodajo avtov...razen po res izjemno nizkih cenah...
V teh ?asih sem dojel da je ?koda metanja dnarja v avto, tako da samo ?e tankam,registriram po minimalcu in redno servisiram...to je to...mi pa di?ita tale dva (cena ?e zelo primerna)
razlika (in po mojem mnenju velika razlika), da se boss (domnevam) vozi rutinsko, torej vsak sluzba-dom
jaz pa ti verjetno, imava bolj na random ampak so te voznje maratonske, kjer hoces cimprej do cilja in je vecja verjetnost, da ti grejo na lev pas kaksni padalci....sploh s kamioni iz 160 na 90 v zadnjem hipu zavirat je kr mucno
Ka pa ve?, vsekakor pa bi moral material to prenesti, Seat nikoli ni imel problemov - rekord v Seatu je 130.000km, Mazde pa prodajam z 60.000km z drugim materialom....
No so pa P407SW kot sem ?e pisal 2x po?ili (ne dobesedno ampak napokali) diski meni do 40.000km, in potem novemu lastniku novi menjani....sem ga opozoril da ima tretje diske in naj gleda in res...pok...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zdele ugotavljam, da sem sam izredno penzionisti?en voznik, ker sem z bremzami izredno zadovoljen - prvi avto po 15 letih, da mi diski ne tresejo pa ima ?estka ?e 140.000km
Prednje plo??ice sem menjal ?ele pri 120.000km, zadnje pa sploh ?e ne. Je pa res, da pri takih hitrostih, ki jih Labi omenja, ?e nisem nikoli zaviral in tudi neke ?elje nimam tako, da dopu??am da se tam dogajajo ?udne stvari.
Boss ti si itak fenomen. Meni zatrese pri 120 ?e dolgo zaviram. CX7 je bil adijo pamet, ne samo pri meni tudi Boj?u z novimi diski potem
Pa ima? original plo??ice?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Veriga ni hec....je bila serijska napaka ampak ne sveti dpf kr lepo chkengine (ampak so to dodali v sw ob prvem servisu ni tovarnisko) sicer pa so obvezni verigo preveriti vsak redni servis. Zato moj servis vedno traja pol ure vec...
Bremze so v pi.... Ze samo podatek da je tako na prvi kot sedaj na drugi generaciji disk in ploscica popolnoma enaka na vseh modelih od svoh bencinarjev do 2.5 oz CD185 pove vse....cenejsa izdelava.
Isti diski na cx7 so bili pa sploh zmaga....
Jaz menjam danes za mehkejse, me zanima kake so stare - verjetno se cele z nekaj mavrice....to bo povedalo vse
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Barva na haubi je pri moji M6 ok. Mogo?e tu pa tam kak?na pikica.
Jaz sem diske in plo??ice na M6 CD129 letnik 2011 menjal pri 61000. Ne divjam in vozim "propisno". So se mi pa diski zvili ko sem na AC pri 120kmh mo?no zaviral, ker je pred mene na prehitevalni pas sko?il kombi z romunsko registersko.
**rc pa tak material.
Je pa ?e mo?nost, da je se je veriga raztegnila in ti zato DPF utripa.
Chk engine je takrat ne dpf
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od leta 2002 je tako na sestici
En krizni vinak sluzi temu da se ga pozicionira in da dol ne pade pred montazo gume
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani