Ti tega ne razume?. Oni so dali tolk enga denarja za avto, da so z njim kupili tudi cesto.
?e kdo vozi za teboj naliman na tvoj zadnji odbija? je potrebno pove?ati varnostno razdaljo do vozila pred teboj ?e ho?e? biti varen. Ta varnostni ukrep pa lahko razburi kretena za teboj, tako da...
Jaz sem zadnji? sporo?il policiji, da je en BMW ukraden saj je vestno uporabljal ?migavec. :ne vem:
Saj razumem teorijo. Ampak, ?e bi vsi imeli vedno varnostno razdaljo bi bile ?e teko?e kolone na AC pri 50 km/h dalj?e za 5x
Dr?i, ampak se ?al tega ne zavedajo vsi ki trobijo o varnostni razdalji dveh sekund. Jebemu mast, kdor ima reakcijski ?as ve? kot sekundo ni za na cesto - pika.
To?no tako, treba je gledat za kolk se proda in ne kolk je napisano po oglasih. Jaz imam skoraj enak model kot ti samo da je pet vratna izvedba pa cca 25kkm ve? ampak te?ko upam, da bi ?la za 4,5kEUR. Tako da kaj ve? kot toliko sploh ne ra?unaj pa ?e to je verjetno maksimalni domet. Jebat ga avto je star 10 let, kilometrov je kar nekaj, ohranjenost pomaga le toliko a ga proda? al pa ne, oprema tud tam nekje.
Enostavno, ko vse skup vr?e? na mizo je bolje ga obdr?at in vozit, ker vreden je ve?, mnogo ve? kot pa se na trgu lahko zanj dobi.
Pri prvi generaciji sem uspel najve? 57,5l spravit notri, pri drugi pa samo enkrat ?ez 60 litrov pa ?e takrat sem imel velik cmok v grlu, da ne bo zneslo.
Ne vem jaz sem res alergi?en na dizle ...malo spet off topic...sem zadnji? gledal na yt en test novega ferrarija lusso z NA v12 motorjem....jaoooo to je pa ?ista poezija ne predstavljam si dizelskega klepanja pri tak?nih mojstrovinah ...tudi vsi ti elektri?ni ?portni avtomobili so zame brez du?e (edino kak?en hibrid)...upam da bomo ?e lahko dolgo u?ivali v bencinskem rjovenju ...ker potem bo dolgo?asno
Sam tole je pa logi?no, da v Ferrarija pa res ne bo? dizla tla?il in to gre za ?isti drugi rang bencinarjev. Avtomobili z motorji za rajo kej dost neke razlike v zvoku med dizlom in benzom ni. Pri nizkih mestnih obratih je bencinar zvokovno bolj prijazen, na AC pa ima dizel prednost saj je zaradi bolj prijaznih obratov pa? ti?ji.
Ce verjamemo specifikacijam G100 pije manj. Moja G120 izracunano na roke (ne z boardcompom) zre 6,56. Tip voznje je bolj tutti frutti.
Verjemimo raje dejanskim statisti?nim podatkom, kjer je recimo razlika med G100 (povpre?na poraba na spritmonitor.de 6,41l/100km) in G120 (poraba 6,62l/100km) le bore dva deci.
Torej minimalna razlika pa ?e ta gre bolj na rova? ve? opreme saj se pri G100 oprema kon?a pri prvih dveh nivojih (Challange, Attraction) oziroma celo pri 5 vratni ?e eni opremi ni?je Emotion. Medtem, ko sta za G120 zraven ?e dve najvi?ji Revolution in Revolution TOP. Zakaj sem to omenil, ker samo 18" kolesa na revolution opremah so te?ja skupaj od 16" za cca 20kg. Potem pa ?e usnjeno oblazinjenje ali pa celo elektrificirano in Bose woofer v prtlja?niku ter ostali dodatni bombon?ki prinesejo ?e kar nekaj kg dodatne te?e zraven.
Upam si trditi, da z enako opremo in enakim stilom vo?nje je poraba pri obeh motorjih prakti?no do deci enaka.
Deloma se strinjam, ampak vseeno ?e nisem sli?al, da bi kdo zelo nahitro po nakupu prodajal G120, ker mu je preve?, medtem, ko je pa nekaj primerov, ko so prodajali G100, ker je bilo premalo. Stro?ek vzdr?evanja enega in drugega pa ni ne vem kolk hudo razli?en.
Ne vem ampak avto se kupuje za kar nekaj let in da se po parih mesecih vpra?a? zakaj nisem dal tistih 800 EUR zraven in dobil precej ve?... razlika ni samo tista konja?a, kjer je cca 20KM ve?, bolj zanimiv je navor, ki ga je kar za 60Nm ve? in to se pozna
Se pravi, za cca 4% vi?jo ceno dobi? 20% mo?nej?i motor in kar 40% ve? navora... ne vem, sam jaz ne bi niti za sekundo razmi?ljal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem zadnji? sporo?il policiji, da je en BMW ukraden saj je vestno uporabljal ?migavec. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani