Probal sem s stelexom in tudi razred?ilom, a problem izgine in se pojavi po nekaj km v takem vremenu....
Ko sem gruntal, zakaj se pa poprej niso mi je na pamet padla truga na strhi in morebiten turbolenten zrak...ampak to je long shot...
To je prva stvar, ki jo resno zamerim temu avtu, danes sem zopet 2x popolnoma na slepo parkiral, vsak je gledal ?ez svojo ?ipo in se drl...
No pa tudi leta 2012 bi lahko v avto dali tako kot ima ?e vsak low end avto indikator za odprta vrata, ki dejansko prikazuje katera vrata so odprta, oz prtlja?nik, zjutraj se moram vedno odpet, iti ven, preverit vsa vrata in prtlja?nik, da najdem prava....tako so dali pa samo eno lu?ko, ej odprta so vrata, kera pa je a je to sistem.
Za familijo so falili: indikator zadnji varnostnih, indikator za odprta vrata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
'YavarYe X6V6' tak?ni primeri, kjer bi se nekdo 30km dale? vozil 30pod omejitvijo in da ga na tej dol?ini ne bi blo mo?no prehitet, ne obstajajo. Tak primer obstaja samo v va?ih nadobudnih glavicah. Pa v pravljicah.
Kje v teh ?lenih pi?e, da se mora? umaknit, kadar ?e vozi? z maksimalno hitrostjo 130km/h? Pri tej konkretni na?i debati je klju?ni faktor v tem pogovoru HITROST 130. Vi pa to kar ignorirate. Ehehehe,dragi moji, ne gre to tako
Dragi moji, govorite hipoteti?ne neumnosti.
?e se vozi z maksimalno hitrostjo, se nima? komu umaknit. Ker ga ni. 130 je kon?na hitrost. Torej konec. Druge brzine na na?i cesti ni. Tle se kon?a.
Se strinjam!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
(1) Na smernem vozi??u z dvema ali ve? ozna?enimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.
(2) Na smernem vozi??u iz prej?njega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. ?e ima smerno vozi??e tri prometne pasove, je dovoljena vo?nja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.
(3) Na cesti z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega najve?ja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozi??a.
(4) Kadar se na cesti iz prej?njega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozi??u in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi voze?a vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvr??anja pred kri?i??em ali ustavitve vozila.
(5) ?e je na smernem vozi??u iz prvega odstavka tega ?lena na enem od prometnih pasov onemogo?en promet vozil zaradi ovire ali se pas kon?a, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dol?ni omogo?iti vklju?evanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na tak?ni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vklju?i v promet ?e po eno vozilo (sistem zadrge).
(6) Na cesti, ki ima dva ali ve? ozna?enih prometnih pasov za vo?njo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozi??u, namenjenem vo?nji v nasprotni smeri.
(7) Na cesti ali njenem delu je prepovedan promet motornih vozil, katerih najve?ja dovoljena masa presega najve?jo dovoljeno maso, omejeno s predpisom ali prometno signalizacijo.
(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, ali drugim ali petim odstavkom tega ?lena.
(9) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim odstavkom tega ?lena.
(10) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?estim odstavkom tega ?lena. Vozniku motornega vozila se izre?e tudi 5 kazenskih to?k.
(11) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena.
(12) Z globo najmanj 1.000 eurov se kaznuje za prekr?ek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega ?lena, odgovorna oseba pa z globo 300 eurov
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, ve?jo od 60 km/h.
(2) V promet na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, se sme voznik vklju?iti in izklju?iti le na ozna?enih priklju?kih.
(3) Vozila, ki ?e vozijo po smernem vozi??u avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vklju?ujejo v promet na tej cesti.
(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vklju?uje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospe?evalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vklju?iti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogro?ati vozil, ki vozijo po njej.
Se nana?a na moj film?ek v?eraj kjer ustrahujem ljudi
(5) Voznik, ki se izklju?uje iz prometa na avtocesti ali na cesti, rezervirani za motorna vozila, se mora z vozilom pravo?asno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanj?evanja hitrosti zapeljati na za?etek zaviralnega pasu.
(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali ve? prometnimi pasovi za vo?njo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
TA-DAAAAAAA
(7) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima tri ali ve? prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, smejo vozniki tovornih vozil, katerih najve?ja dovoljena masa presega 3,5 t, in vozniki vozil in skupin vozil, dalj?ih od 7 m, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozi??a.
TA-DAAAAA
(8) Pri vo?nji pono?i z zasen?enimi ?arometi po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima dva ali ve? prometnih pasov za vo?njo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji:
? ?e so dobro vidne pozicijske lu?i spredaj voze?ega vozila;
? ?e je rob vozi??a oziroma robnega ali odstavnega pasu ozna?en z odsevniki za ozna?evanje poteka ceste;
? ?e so pri?akovane ovire pravo?asno vidne tudi brez uporabe ?arometov z dolgim snopom svetlobe.
(9) Na vozi??u avtoceste in ceste, rezervirane za motorna vozila, je prepovedano obra?anje, vzvratna vo?nja, ustavitev ali parkiranje.
(10) Na odstavnem pasu je prepovedana vo?nja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitve v sili.
(11) Ne glede na dolo?bo prej?njega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdr?evanja avtoceste pri pregledu in vzdr?evanju ceste ter pri izlo?anju vozil, vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila in?pektorjev pri opravljanju in?pekcijskega nadzora. Pri tem morajo biti ozna?ena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomi?nimi signalnimi ali zapornimi tablami.
(12) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbli?je levemu robu smernega vozi??a, dovolj prostora za vo?njo intervencijskih vozil.
(13) Pe?ci ne smejo stopiti na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, ali hoditi po njej.
(14) Prepoved iz prej?njega odstavka ne velja za:
1. policiste pri opravljanju uradne dol?nosti;
2. osebe, ki opravljajo ogled prometne nesre?e ali so vklju?ene v ogled;
3. zdravstvene delavce, gasilce in druge osebe, ki nudijo in zagotavljajo potrebno pomo?;
4. in?pektorje, pristojne za nadzor cest in druge poobla??ene delavce, kadar nadzirajo stanje ceste;
5. delavce, ki delajo na ozna?enem gradbi??u na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila;
6. delavce izvajalca rednega vzdr?evanja ceste pri opravljanju delovnih nalog;
7. izvajalce izrednega prevoza, ki zaradi okvare obstane na avtocesti, pri ozna?evanju ovire;
8. voznika ali potnika vozila, ustavljenega v sili na odstavnem pasu.
(15) Osebe iz prej?njega odstavka, razen oseb iz 5. in 6. to?ke, morajo med zadr?evanjem zunaj vozila po avtocesti ali po cesti, rezervirani za motorna vozila, nositi odsevni telovnik ?ivo rumene ali oran?ne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve.
(16) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik ali pe?ec, ki ravna v nasprotju s prvim ali ?estim ali trinajstim odstavkom tega ?lena.
Kazen ?e te dobijo na levem, pa je desni prazen (ne glede na hitrost, to se lahko ?e dodatno kaznuje)
(17) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim ali petim ali enajstim ali dvanajstim odstavkom tega ?lena.
(18) Z globo 260 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim ali devetim ali desetim odstavkom tega ?lena.
(19) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek oseba, ki ravna v nasprotju s petnajstim odstavkom tega ?lena.
(20) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik tovornega vozila, ki na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila prehiteva tam, kjer je to s prometnim znakom prepovedano.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dopu??am mo?nost da se motim, ampak logi?no je, da kdor ?e pelje z maksimalno dovoljeno brzino, se pa? nima komu umikat, ker pa? nih?e ne sme, razen policije, gasilcev, re?ilcev itd... peljat hitreje. ?e je 130 kon?na brzina, je to pa? maksimum kar se sme. Tle ni dileme. Je pa iz vidika varnosti sigurno bolje, da se divjaku, ki kr?i predpise, umakne?.
[
Opa opa jures, ne zavajat! Zdaj ?ele vidim, kaj bi ti meni rad prodal!
Govoriva o umikanju iz prehitevalnega pasu, v primeru, ko ?e pelje? z maksimalno hitrostjo, torej 130. V ?lanku pa opisujejo primer, ko nekdo po prehitevalnem pasu vozi 107km/h. Torej je ?e rezerva in ta se je dol?en umaknit.
?e vozi? z ni?jo hitrostjo od dovoljene si se logi?no dol?an umaknit hitrej?im. ?e pa vozi? z maksimalno dovoljeno hitrostjo, pa nisem ?isto prepri?an, ker enostavno, hitrej?ih pa? ni, oziroma, bolje re?eno, jih ne bi smelo bit. A lahko napopa? kak?en link na to tvojo trditev?
Dej mi link prosim!
Dol?an si SE!!! Tudi ?e vozi? 150 pa je nekdo hitrej?i, dol?an si se!!!!
ampak ker nima smisla SE STRINJAM!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hja, jasno, da se bo? umaknil, pa ?eprav nisi dol?en umakniti se, saj ?e pelje? z maksimalno hitrostjo . Umaknil se bo? pa zato, ker se pa? no?e? kosat z ponorelim bedakom, ki kr?i omejitve in vse mo?ne predpise. Ampak to ne pomeni, da ima divjak prav. To enostavno pomeni, da mora pametnej?i pa? re?it situacijo sicer bo pokalo.
Enako je npr v kri?i??u, ko nek nestrpne? zapelje v zabasano kri?i??e ?eprav je jasno, da se kri?i??e pred njim ne bo izpraznilo pravi ?as, pa potem ta ?iv?ko ostane sred kri?i??a, ko mu sveti ?e rde?a na semaforju. Jasno da bo potem pametni ?ofer po?akal pred kri?i??em ?eprav ima zeleno, saj enostavno nima kam ve? peljat in bo po?akal, da se najprej iz kri?i??a skidajo nestrpne?i. Pameten mora pa? re?evat situacije, ker bedak ga ni v stanju re?evat, saj je bedak tam zato, da tak?ne situacije povzro?a.
E lojzi tu pa nima? prav - ne mislim tebe ampak po zakonu" Dol?an si se!!!
ko ga dohiti hitrej?i, se mu je dol?an ?im prej umakniti. ?e se mu ne zna, morda ni ustrezen kandidat za vo?njo, ?e pa se mu no?e (kar je iz prakse, takole na oko, kakih 90 odstotkov primerov neumikanja), pa sploh ni dorasel temu, ?emur se re?e vo?nja v prometu.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ni nevaren tisti, ki je po?asnej?i od tebe. Nevaren si ti ker ima? slabe ?ivce. Tistega po?asnej?ega ti pa? uporablja? za svoj izgovor.
Jures, po?asneje od najvi?je dovoljene hitrosti, je dovoljeno vozit. Ni pa dovoljeno vozit hitreje od najvi?je onejitve.
Zakaj ne re?e? naj vprea?a mene? Jaz ne vidim toliko po?asnetov kot jih vidi? ti, Lab,i Boss itd...
Naj pripomnim da jaz vozim po omejitvah. A je mogo?e to vzrok, da vidimo razli?no?
No no jures, ni vsak butelj, kateri vozi po predpisih.
Res je, da je levi pas namenjen prehitevanju, je pa tudi res da je levi pas namenjen vo?nji z najve? 130 km/h. In res je tudi, da se da prehiteti tudi z manj?o hitrostjo od najvi?je dovoljene, ?e razmere pa? ne dopu??ajo najvi?je dovoljene hitrosti in gre nekdo ?e po?asneje od tebe.. Se ti ne zdi?
Nisem vedu da ima? tud ti slabe ?ivce.
In ko pravi?, da ne gre za omejitev. Moti? se. Gre dragi Jures. Gre za omejitev. Omejitev na cesti TUDI obstaja, ne obstaja samo prehitevalni pas. In po prehitevalnem pasu prehiteva? lahko samo v okviru omejitev, druga?e ne. ?al nima? prav.
Kot vidim, sem dobil somi?ljenika, ki spo?tuje red, disciplino in predpise in vi bi ga spet radi diskvalificirali, morda celo likvidirali. Tako kot ste se spravili name. Ni lepo od vas.
Torej dragi foruma?i, kot vidite nisem edini, ki vozim po predpisih.
@srobert, dobrodo?el v drezanju osjega gnezda prekr?karjev!
Se strinjam
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Izgleda, da se voziva po drugih cestah V nobeni dr?avi ne bodo vozili, kot si ti ?eli?. Povsod je kdo, ki ga mora? tolerirati. Kot sem omenil so to ve?inoma stari po 60. ali 70. letu in zreli za zdravni?ki pregled. Druga?e pa Persen pomirja. Sprijazni se.
V Italiji se tako vozijo....tekoce, ker tutor hudo kaznuje tudi pocasne na levi. Desen pas je toralno zaseden s kamioni a imajo prepoved prehitevanja na dvopasovnicah, levi pa tece normalno ceprav v koloni a stalno tekoce 120-130 in ne rabis persena.
Pac sva si razlicna, jaz sem dinamicen in vkljucen v promet, ki vkljucuje tudi spremembe omejitev med potjo, se pa strinjam z originalno trditvijo da so pocasni vozniki enako ali bolj nevarni kot hitri. Pocasni vozniki so pasivni in ne spremljajo dogajanja okoli sebe, se vec zivijo v prepricanju da je njihov nacin voznje izredno varen in zato se ne ozirajo na promet okoli sebe.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Oprosti, nimam kaj spra?evati cenjenih omenjenih, ker se na tvojo ?alost tudi jaz vozim po cesti kar nekaj ur na dan. Ker pa vozim ve?ino km po predpisih nimam ravno toliko takih primerov ali pa imam dovlj urejen ?iv?ni sistem. ?e pa se vozim po avtocesti, namesto predpisanih 130 med 150-160, pa imam tudi jaz na prehitevalnem pasu po?asne?e.
Tudi slu?ajno ne dojame? bistva...beri ?e enkrat.....
Ne gre se za omejitev. Levi pas je izklju?no za prehitevanje, pa ?e vozi?, 80, 100, 110,140,190,350....
?e z 90 nekdo prehiteva nekoga na 80 je tam upravi?eno, ?e pa se nekdo vozi 100 po levi, na desni pa nikogar je narobe, hudo narobe
ti si o?itno tisti butelj, ki se vsede na pas in re?e saj grem 130, zakaj se naj ti umikam, kaj je narobe....TO JE NAROBE!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa ne rabi? videjev, da ti tudi jaz povem da me dnevno ve?krat pogrejejo po?asne?i, ?e najve?krat na na?i najhitrej?i cesti, kjer se cjazijo 100 na uro po praznem levem pasu ob praznem desnem pasu!!!!!!!
P.S. in nisem edini.....vpra?aj labija, bossa, itd itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Eno vpra?anje, pa ne mi zamerit. Kolikokrat se ti to zgodi?. Seveda, ko vozi? po predpisih (50, 60,110, 130km/h)? Malo ve? ?ez kak?en vikend, druga?e pa najve? parkrat na mesec. Ostala tvoja nervoznost pa je obe?ena takim voznikom. Po 30. letih normalne vo?nje po na?ih cestah ?al ne morem kupit tvojih trditev.
poglej si moje videje - danes najmanj 6x od tega sem 3 videje prilimal....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj vem, da mi ne boste verjeli in da boste spet vsi sko?ili vame, ampak, tak povo?en zajec ni za drugam, kot direkt za na gnoj. Zbita ?ival ima tolko potpludb, zme?kanin, strjene in vserjene krvi v mesu in tudi razlitega dreka v trebuhu itd...da je tako meso prakti?no neu?itno. ?e pes ne mara ?ret tega pome?kanega in posranega mesa.
Dopu??am pa mo?nost, da mojster Slivka tega zajca sploh ni povozil, ampak, je avto lepo ustavil, zami?al na eno oko, pomeril in ustrelil. Tak na?in priprave kosila pa bi res znal postati dober. To je pa ?ist druga muska kot tisto prvo, na kar ste mogo?e pomislili.
Na kmetih majo tud sibrovke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na moji ?e ne tri emsece stari M3 se pojavlja zra?na rja ( po moje da je zra?na rja) predvsem na vratih, oziroma pijice rje, ki jih le zte?ka spravi? dol.
Vem da to ni ravno normalen pojav, ampak me zanima ali bodo to kaj re?evali v garanciji ali me bodo odpravili ?e? da je to posledica zraka, zime, politi?ne situacije ali bog ve ?esa?
Imate tudi drugi te?ave s tem?
to je normalen pojav pozimi, so mi enkrat v avtopralnici dejali, ker je moj imel polno tega in da imajo posebej ?istilo za to. Ko plugi plu?ijo - s kovino brusijo po asfaltu in pu??ajo avtom lepo zmes prahu v podlagi.
zato jih ni na haubi ampak ve?inoma tam kjer guma me?e gor.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani