Me pa res zanima, kako se bo to prodajalo v USA. Pravijo, da hočjo boostat prodajo s temlem, zej me pa zanima, če so američani res tak lačni takšnih modelov, al nas je samo ene par
@Alex Js govorim o bivši cestninski postaji na Vranskem in Blagovici, ki jo že tudi več kot eno leto ni. In vem, da je par uporabnikov tukaj že govorilo, da so jim updati to rešli. Zato pa močno sumim, da nekaj pri meni ne funkcionira in zaradi tega sprašujem, če je kje kakšna dodatna aktivacija updatov.
A se da kje preverit v avtu, ktera verzija map je gor?
Evo včeraj sem probal novo mapo (July 2020). Meni na Vranskem še kar cestninsko seka. A je treba po updatu, kak poseben postopek v avtu nardit al kaj? Meni je že vse skupaj sumljivo ...
Lol zej se bomo pa šli, kdo ma lepš mašino spucano, kje je Alex, me prov zanima, kolko voska nanese nanjo Pa vrjetno je tudi rdeče barve, mašina namreč
Keyless je pri mazdi mislim, da standard. Vem da ga je moja šestka 2014-2015 tudi imela, pa je bla prav tako ogulena.
Keyless dela tako, da avto in ključ nenehno komunicirata, v kolikor ključa ni v avtu, avto ne prepozna ključa in ti ne bo vžgal. Prav tako recimo ne dela, če maš ključ v kuferanu oz. v vratih med tem ko so le te odprte.
Zunaj pa znotraj so ga vrjetno dali spucat in polirat. Motor pač polirat ne morš po hitrem postopku. Kje bi se pa naj ta avto fural, mogoče je pa CX-5 služil svojemu namenu pa je prefural dosti makedama?
Drugače pa ni za vse kriva navigacija sama. Inštruktorji iz AMZS znajo povedat, da so meli probleme, ker so meli omejitev 40 za tiste DARSOVE peskovnike, ki zdej stojijo namesto cestninskih postaj.
Samo pri meni, je problem navigacije, ker začne najprej na 60 pa potem na 40. Ni mi pa jasno, za Vransko, nekateri ste rekli, da vam tam ne javla več omejitev. A je potem kak extra postopek za aktiviranje posodobitev v avtu samem?
No vam povem v petek, po urah intenzivnega tečaja, kako je to z "najnovejšo" šestko in zavorami in origoš bridgestonkami. Me zej prav zanima, kak se bomo odrezali, po vseh teh debatah tule gor.
@Alexbolj za to da ce mas prometno, da se vid tocn ka je blo oz kdo je kriv. Problem je ce je kje tak da pokne pol se pa mal naprej peles, da varno ustavis. In ja ce nimas takele kamere ne bo doben vedu ka je v resnic blo in kdo je kriv. Recimo da enga nasprot prnese cez polno crto in ti potegne spegu pa bok.
Pa vceraj ko se mi je en kolesar kr vrgu cez pol ceste iz makedamskega priklopa na glavno tak ceu peciku na asfalt no pol je pa pocas zavil mu trobim, pa mi kaze neki. In ja mi je prav zal, da se nism montiral takele kamere.
@Alex kar se tiče tovarniških podatkov, ja enostavno daš 1 liter zraven pa maš realno. Tak js že od zmeri delam, pa še nism biu razočaran Poanta je, da te njihove porabe so dejansko resnične, samo ne z našimi nogami in pogoji. Danes sm z svojo pripeljal do avtoceste pa sm mel še samo 7.3 ... no po AC in poti domov, mam sedaj normalnih 7.8 (kot je tudi moje dolgoročno povprečje od nakupa), pa če greš za mojo gleat tovarniške pa daš še liter zram ... smo pa tam nekje.
Šalo na stran, po mojem enostavno zahteva preveč. Pač mislim si, da ga prodaja za kakšna 2k € manj kot nabavna cena, zdej pa tist k kopuje pa če ma 28k € v žepu, bo pa še nekje dva najdu, pa bo meu takega še z vonjem po novem in samo tremi kilometri na števcu
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me pa res zanima, kako se bo to prodajalo v USA. Pravijo, da hočjo boostat prodajo s temlem, zej me pa zanima, če so američani res tak lačni takšnih modelov, al nas je samo ene par
Povezava za deljenje
Deli na druge strani