Ko boš kupoval rabljen ICE čez par let, boš gledal samo še na to, ali je Mazda ali Dacia ... 😃
Itak konec dneva vsi glasujemo z denarnico oziroma denarjem. Jaz zase vem, da ne dam 20 jurjev za novega Clia/Pola/karkoli ICE. Raje dve leti star EV z več opreme in boljšimi zmogljivostmi.
Tako pač razmišljam jaz, ki delam samo še nekih 15k km letno. Če bi jih delal 50k km, bi moral razmišljati o precej dražjem EV, oziroma še raje o menjavi dela/življenjskega sloga.
Moj kolega bo pa verjetno res naklepal med 80 in 100 jurji kilometrov na svoji Tesli Y že v prvem letu. Torej, z zaenkrat še precej redkimi EV se da relativno enostavno premagovati tudi daljše razdalje.
Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃
Aha...torej trdiš,da za vsakega je kak EV...samo,da ni ICE😄
Vsa čast👍-dober si v obračanju besed😉...po moje bi komot lahko šel za politika...od tebe bi kdo še drek kupili...samo malo celofana...pol pa svizec lepo zavije...saj-čokolada je tudi take rjave barve😋
Ne, nič takega ne trdim. Lahko greš vse objave nazaj pogledat. Ti drugim polagaš besede v usta.
EV ni za vsakogar. Naš kolega @Slivka je že tak primer. Zanj (še) ni ustreznega EV.
Trdim pa, da je EV primeren za večino voznikov v Sloveniji. Za skoraj vse, ki živijo/te v hišah. Ali ga boste kupili in vozili, je pa zgolj na vas. Jaz zase vem, kako sem se odločil in mi ni žal.
Saj boste v nekaj letih spoznali, kakšno sranje so pokoronski ICE ... No, če sem natančen, jo bomo/boste Mazdaši še najbolje obnesli, saj z atmosferskimi motorji ne bo težav. Bodo pa po neki kilometrini in času na novejših Mazdah (in vseh ostalih ICE) kot po tekočem traku začele crkovati hibridne baterije, njihovo menjavo pa bodo računali kot zlatarji ...
Da, trdim, da je 90 % kupcev novih vozil v Sloveniji slepih - v smislu, da ne vidijo, kak šrot kupujejo. Ostali pridevniki so pa zrasli na tvojem zelniku.
Ne, tudi okvare na EV niso poceni, je pa velik plus to, da se lahko okvari bistveno manj stvari. V bistvu se pri EV še najbolj kvarijo OBC (polnilniki v vozilu), a o tem nihče ne piše. Motorji in baterije so pri EV zelo nizko na spisku okvar, medtem ko je prav na področju pogona in prenosa največ težav - in to dragih - na ICE in PHEV.
Že tu se lepo vidi, kako kvazi novinarka manipulira s temo in ne razume raziskave.
Zgolj sam naslov ima dve hudi napaki, kaj šele ostalo besedilo:
"Lastniki EV" ... a v bistvu so bili anketirani lastniki BEV in PHEV - za lastnike PHEV verjamam, da kdo razmišlja o vrnitvi na ICE, med BEV pa je takih izredno malo
"ne izključuje vrnitve na ICE" ni enako "razmišljajo o vrnitvi"
Preden sem kupil električarja za našo penzionistko, sem gledal tudi CX-3 2.0 avtomatik z 90.000 km za 12,5 jurjev + stroški uvoza. Pa mi je bil predrag. 😃 Tako da res ne vem, kdo za te "menjalnike na polento" odkarta 18 jurjev ...
Evo, do prejle sem bil malo na trnih, zdaj sem pa vesel kot frnikula.
Poštar dostavil napredno diagnostiko za ZOE in tako me je avto razveselil z dobro novico.
Po 2 letih in 38.000 prevoženih km znaša zdravje baterije 96,7 % (torej je degradacija zgolj 3,3 %, kar je odličen podatek).
Verjetno je k temu prispeval tudi lep režim polnjenja: 202 počasnih AC polnjenj in 25 hitrih DC polnjenj v njegovi dosedanji življenjski dobi, pa še to zelo redko do 100 % kapacitete (kolikor sem na hitro preletel sem videl le en 100 % SOC).
Tudi celice so zdrave, razlika med najbolj in najmanj napolnjeno je največ 0,009V (torej 9 mV).
In še zanimivost: z regeneracijo je avto pridobil 17,1 % vse porabljene energije ...
Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.
Jaz sem na šestici dizel AT naročil 9 litrov Ravenol FZ olja.
Najprej sem zamenjal skoraj 5 litrov, ker sem odstranil spodnji del menjalnika in zamenjal še filter v njem. Nato pa čez 10.000 km zamenjal še cca. 4 litre olja, kolikor ga je pač priteklo ven čez luknjo ...
Naredil adaptacijo in stvar še danes dela tip-top. Pa ima 70.000 km prevoženih od menjave (skupaj 280.000), tako da bo ta postopek spet kmalu na vrsti.
Nisva. Še celo oba imava GO tablice. 😃 Le da je tvoja nadmorska še enkrat višja od moje.
Tebe pač tepeta infrastruktura (slaba električna povezava) in ponudba (malo primernih vozil), sicer bi se tudi nad EV lahko hitro navdušil. Veš kako letijo EV v breg, sploh ne vprašajo. S Smartom čez Ljubelj sem prehitel še vse ICE, ki sem jih dohitel, toliko lažje v zimskih razmerah, ker se težje zaženejo iz ovinka.
Vem, da iščeš velik avto, po možnosti za 7 ljudi, toda ... Pomisli, otroci rastejo, nekateri že sami vozijo - prav dolgo ne boš rabil 7 sedežev.
Zdaj celo Toyoto BZ4X dobiš 4x4 za 34.900€ -6.500€ subvencije. Sicer grde črne barve, ampak pošteno opremljeno.
Če imaš možnost, da bi jo polnil v službi (nek trifazni priključek in 11 kW polnjenje), bi bilo za razmisliti ...
Kaj bi se hecal? Napisal sem, da nihče ne dosega deklariranih WLTP številk, ne ICE in ne EV. Ja, razlika je v našem podnebju manjša pri ICE kot pri EV.
EV bo še najbližje WLTP v mestu, ICE pa na odprti cesti. Tu je ključna razlika.
EV ne kupiš za delanje 500 km dnevno po avtocestah, kot tudi ne kupiš dizla za fijakanje po mestu.
Jaz @Boss razumem, da ne mara EV, ker veliko prevozi po avtocestah, ampak me moti, ker to posplošuje na celotno populacijo. Ljudje, ki 80 % voženj opravijo po mestu, pa bi svoje bencinarje s porabo 10l/100km, rade volje zamenjali za učinkovito EV.
Naša soseda, ki ima podoben režim voženj kot naš Smart EQ, ima na Fordu Focusu 1.6 bencinarju porabo 13l/100km, naš Smart pa 12,4 kWh (celoletna). Razlika v ceni energenta, ki ga vozili porabita na sto prevoženih kilometrov, je torej skoraj 10-kratna!
No, ne razburjaj se. Še nikoli nisem pri nikomer kliknil sličice ali linka v podpisu. 😃
Pa tudi v tvojem ultra šparovnem primeru si še vedno 10 % čez WLTP. S tem, da imaš že novejši in varčnejši motor (ker ne kuri toliko nafte ob regeneracijah). Moj opis je bil za Mazdo 6 letnikov 2013-2017 - tam je vse pod 7l/100km pošten dosežek, posebej za avtomatike ...
Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?
Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃
Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj to ni noben "kunšt". Če sem 833 km pozimi iz Nemčije s Smartom naredil, bo v ZOE to poezija ...
Tole izračuna ABRP, verjetno bi šlo tudi samo z dvema malo daljšima postankoma (Zagreb, Slavonski brod).
null
Pri čemer to računa na trenutne razmere (nizke temperature, dež ...). Čez en mesec bo že bistveno manjša poraba.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani