na?eloma so te napravice ?isto v redu, tudi za 15 EUR.... po celi Nem?iji smo se vozili s tako napravico v avtu, in je bilo potrebno samo ene 2x menjati frekvenco v nekaj dneh...
je pa res, da je kvaliteta kompromis, vmes se pojavljajo ?umi, ker pa? radijske frekvence ponavadi niso nikoli 100% prazne, oz. je odvisno od dr?ave... ?e najde? tako, ki je v tvojem okolju 100% nezasedena, potem bo napravica odli?no opravljala svojo nalogo..
jaz pravim, probaj, pa bo? videl... 15 EUR ni konj...
No Lozji, zdej mi pa razlo?i, kolk pelat pozimi na suhi cesti in ?e v trenutku, prileti? na ledeno plo??o, ki je iz lastnih izku?enj ?e slab?e, kot ?e bi vozil po celem snegu? Pomojem bo? rekel, da najbol?e, da pe? hodimo, kakrn?na je tvoja teorija, samo vedi vsi nimamo tako blizu do slu?be, da bi to ?lo.
pa saj ti je povedal!
Ja majster vem. Pozimi se z avtom po spolzki cesti lahko vseeno zdrsne, pa magari vozi? po omejitvah. Zato pa je treba vozit ?e po?asneje od omejitve. Al pa kar ustavit, ?e vidi? da je led. Torej s prilagojeno hitrostjo je treba peljat. In prilagojena hitrost ne sme biti vi?ja od zgornje omejitve, ker omejitev pomeni mejo. Do tam v dobrih tazmerah lahko, ?ez pa ne. lahko pa manj, torej nazaj od meje.
Nismo mi edini z vinjetami, drugje to klapa, ne vem zakaj naj nebi pri nas.
ker ve?ina razmi?lja kot Lojz, da so vinjete nepo?tene in nepravi?ne in da jaz pa ?e ne bom drugim cestnine pla?eval, pa jih potem raje ne kupijo, poleg tega pa je hitrost nevarna, in po AC se vozi precej hitro, ponavadi med 100 in 130, in to so samo cestni divjaki tam gori...
jaz bi imel tudi raje nepla?ljive AC, kot majo Nemci... ampak oni ta denar not potegnejo pri registracijah vozil, potem pa bo spet pizdarija, ker morajo VSI vi?jo registracijo pla?evat, ?eprav se toliko ne vozijo... in ode pravi?nost in po?tenost...
?e se jaz prav spomnim, je nedolgo nazaj bilo na radiu pa TV, kako hrva?ka avtomobilska zdru?enja prilagajo zemljevid in napotke, kako se naj sosedje izognejo na?im avtocestam in posledi?no cestnini-vinjetam
jaja... vinjete so marsikomu trn v peti...
meni ustreza, ker sem dnevno 2x 7km na avtocesti na poti v slu?bo, da bi se avtocesti izognil, je pa dodatnih 6km in dodatnih 10 minut poti... kar ni sprejemljivo!
je pa res, da od MS do MB ve?inoma vozijo lokalci SLO registerskih ozna?b in pa Romuni s svojimi kombiji in avtobusi... ostalih tujcev je bore malo
Vsi ki gobcate, da smo poceni, dajte se malo zamislit. Zamislite si, koliko litrov goriva si lahko kupi s svojo pla?o Nemec in koliko Slovenec. Pa boste videli kako drago je pri nas.
V Avstriji sem na OMv pumpi pla?al 83 centov za liter 95 okt bencina 6. julija letos.
ejga... pa saj ni noben rekel da smo poceni, se itak vsi zgra?amo nad tem, da je drago,
je pa res, da je vmes padla primerjava s ?panijo, proti kateri pa smo poceni...
cena zamenjave na dan 10.08.2009 je bila 12,40 EUR
Nove kategorije vozni?kih dovoljenj in nekatere bistvene novosti pri veljavnih kategorijah
V Republiki Sloveniji bodo od 13. 7. 2009 veljale naslednje kategorije:
AM, A1, A2, A, B1, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D in DE ter nacionalni kategoriji F in G.
Nove kategorije vozni?kega dovoljenja so AM, A2, B1, C1 in C1E, ki do sedaj v Republiki Sloveniji niso bile predpisane. Spremenjeni pa so tudi pogoji za vo?njo skupine vozil BE.
1. Kategorije dve- in trikolesnih motornih vozil
Kategorija AM (nova)
Dosedanja nacionalna kategorija H za vo?njo koles z motorjem je spremenjena v kategorijo AM (A - moped), ki s tem postane tudi »evropska« kategorija in je medsebojno priznana med dr?avami ?lanicami Skupnosti. Starostni pogoj za pridobitev te kategorije je 15 let, namesto dosedanje predpisane starosti 14 let. Zvi?anje starosti za eno leto je utemeljeno z dejstvom, da prometne nesre?e najbolj prizadenejo najmlaj?e voznike.
Kategorija A1 (spremenjena)
V kategorijo A1 spadajo motorna kolesa na dveh kolesih s stransko prikolico ali brez nje, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in katerih mo? motorja ne presega 11 kW. Na novo pa je dodana zahteva, da razmerje mo? motorja/masa vozila ne sme presegati 0,1 kW/kg.
Kategorija A2 (nova)
Motorna kolesa, katerih mo? motorja ne presega 35 kW in razmerje mo? motorja/masa vozila ne presega 0,2 kW/kg ter ne izvira iz vozila z dvakrat ve?jo mo?jo motorja. Vozni?ko dovoljenje kategorije A2 lahko pridobi oseba, ki je stara najmanj 18 let, je opravila vozni?ki izpit z motornim kolesom, ki spada v to kategorijo, ter izpolnjuje ?e ostale predpisane pogoje. ?e pa ima oseba ?e najmanj dve leti veljavno vozni?ko dovoljenje kategorije A1, lahko pridobi vozni?ko dovoljenje kategorije A2, ko za to kategorijo opravi prakti?ni del vozni?kega izpita, izpolni starostni pogoj 18 let in ostale predpisane pogoje.
Kategorija A (spremenjena)
Na novo je dolo?ena starost 24 let (prej 21 let) za pridobitev vozni?kega dovoljenja A brez omejitev (direktni pristop). Vozni?ko dovoljenje te kategorije se izda osebi, ki dopolni starosti 24 let in ki opravi prakti?ni del vozni?kega izpita.
Vozni?ko dovoljenje kategorije A brez omejitev (postopni pristop) se izda tudi osebi, ki dopolni starost 20 let in ima ve? kot dve leti veljavno vozni?ko dovoljenje kategorije A2 in je opravila prakti?ni del vozni?kega izpita z motornim kolesom kategorije A (brez omejitev).
2. Kategorije motornih vozil z najve?jo dovoljeno maso (NDM) ≤ 3500 kg in ≤ 8 +1 sede?ev
Kategorija B1 (nova)
V kategorijo B1 spadajo ?tirikolesa (motorno vozilo s ?tirimi simetri?no name??enimi kolesi, katerega masa ne presega 400 kg, ?e je namenjeno prevozu oseb, ali 550 kg, ?e je namenjeno prevozu tovora (brez baterij, ?e gre za vozilo na elektri?ni pogon), pri katerem nazivna mo? motorja ne presega 15 kW).
Kategorija B (novost pri kategoriji ? t? 3.)
V kategorijo B spadajo motorna vozila, katerih najve?ja dovoljena masa ne presega 3.500 kg in poleg sede?a za voznika nimajo ve? kot osem sede?ev.
Imetniki vozni?kega dovoljenja za vo?njo vozil kategorije B smejo v Republiki Sloveniji voziti tudi trikolo in motorno vozilo te kategorije:
1. kadar mu je dodan lahki priklopnik;
2. kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, ?e najve?ja dovoljena masa skupine vozil ne presega 3.500 kg in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil;
3. kadar mu je dodano priklopno vozilo, ki ni lahki priklopnik, in najve?ja dovoljena masa tak?ne skupine vozil presega 3.500 kg, a ne presega 4.250 kg, in tak?na skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil, ?e opravi prakti?ni del vozni?kega izpita s tak?no skupino vozil ter ima v vozni?kem dovoljenju z ustrezno kodo (95.) ozna?eno pravico do vo?nje take skupine vozil.
Kategorija BE (spremenjeni pogoji za vo?njo te kategorije)
V kategorijo sodijo skupine vozil, sestavljene iz vle?nega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega najve?ja dovoljena masa ne presega 3.500 kg (najve?ja dovoljena masa skupine vozil pa presega 3.500 kg), in taka skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil.
3. Kategorije tovornih motornih vozil
Kategorija C1 (nova)
V to kategorijo sodijo motorna vozila, razen vozil kategorije D1, D ali F, katerih najve?ja dovoljena masa presega 3.500 kg in ne presega 7.500 kg in poleg sede?a za voznika nimajo ve? kot osem sede?ev .
Kategorija C1E (nova)
Skupine vozil, sestavljene iz vle?nega vozila kategorije C1 in priklopnega vozila, katerega najve?ja dovoljena masa presega 750 kg, in najve?ja dovoljena masa te skupine vozil ne presega 12.000 kg.
V to kategorijo spadajo tudi skupine vozil, sestavljene iz vle?nega vozila kategorije B in priklopnega vozila, pri ?emer najve?ja dovoljena masa priklopnega vozila presega 3.500 kg in najve?ja dovoljena masa te skupine vozil ne presega 12.000 kg.
4. Kategorije motornih vozil za prevoz oseb ? avtobusi
Kategorija D1 (novost pri kategoriji)
Novost pri teh vozilih (avtobusi, ki imajo poleg sede?a za voznika najve? 16 sede?ev) je na novo predpisana dovoljena dol?ina vozila (najve? 8 metrov).
5. Nacionalni kategorije vozni?kega dovoljenja
Pri nacionalni kategoriji F se spreminja samo starost, in sicer je vi?ja starost za vo?njo vozil kategorije F (katerih konstrukcijsko dolo?ena hitrost ne presega 40 km/h) - 16 let namesto prej 15.
nemamo mi ni?ta toliko ekstra protiv te muzike, nek svatko slu?a ?to ho?e, ali obi?no je slu?aju klinci za koje mislimo da su seljaci sa malim IQ, bez obzira od kud oni do?li...
?to se mene ti?e do sad imam ljepa iskustva sa slovencima, bolje re?eno slovenkama sa mora
a kad smo na skijanju na Rogli uvijek nas ljepo prihvate i nikad nije bilo problema kud god idemo Slovenijom.
da nije ovih bezveznih politi?ara na?ih i va?ih nebi se ni radila tolika senzacija oko malo zemlje i mora. i na kraju iz toga ispa?tamo mi obi?ni ljudi.
iako po mojem mi?ljenju mo?emo vam biti zahvalni, ne treba nam nikvakva pi?ljiva unija vi?e je tu mana nego prednosti, a vidim da niste ni vi ba? prezadovoljni unijom, barem po onom ?to mi pri?aju rođaci iz Slovenije.
blago na sede?ih je ravno tako enostavno za vzdr?evat ko usnje... ?e ga vzdr?uje? seveda....
in oboje je potrebno vzdr?evati, blago s?istiti in sesati, usnje pa ?istiti in premazati
dejstvo pa je, da ?e bi na?el avto, ki se mi dopade, in da ima usnje na sede?ih, zaradi tega nebi odstopal od nakupa, ?eprav mi usnje na sede?ih NI pogoj v avtu iz razloga, ki sem ga ?e prej omenil
jaz sem pa pri svojih 189 cm sprobal ?e vse tri variante, in so sprejemljive
najbolj?e je, da gre? kako pogledat, pa en krog zapelje?, da vidi? kako se po?uti?...
pri odprti strehi imamo vi?jerasli edino malenkost ve? vetra po glavi, ni pa ni? hudega...
pri letnikih 2001, 2002 (NB) je 1.6 ma?ina za mestno in obmestno u?itkarsko vo?njo ?isto dovolj, ?e pa ho?e? malo ve? veselja, pa obvezno 1.8, ki ima dovolj konjev za "happy time " vo?njo
druga?e pa izkoristit par lastnikov, pa probat, probat, probat... tako si najla?je ustvari? svoje mnenje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
na?eloma so te napravice ?isto v redu, tudi za 15 EUR.... po celi Nem?iji smo se vozili s tako napravico v avtu, in je bilo potrebno samo ene 2x menjati frekvenco v nekaj dneh...
je pa res, da je kvaliteta kompromis, vmes se pojavljajo ?umi, ker pa? radijske frekvence ponavadi niso nikoli 100% prazne, oz. je odvisno od dr?ave... ?e najde? tako, ki je v tvojem okolju 100% nezasedena, potem bo napravica odli?no opravljala svojo nalogo..
jaz pravim, probaj, pa bo? videl... 15 EUR ni konj...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani