3.) Pred namestitvijo nujno posodobit firmware na verzijo 70.... (posodobitev sw je zgodba zase, ampak spet enostavna; nujno odstrani SD kartico; FAT32 USB; kapaciteta ni pomembna - jaz sem imel 30 GB; na vsake 20 min stisneš sklopko ali odpreš voznikova vrata; če imaš verzijo 59...., moraš najprej posodobit na 70.00.100 in šele potem na zadnjo)
4.) Po sistemu klipsen odstraniš okrasno armaturno letvico in masko za zrak, nato pa še LCD zaslon (vijak!).
5.) Napelješ dva nova kabla in zamenjaš USB modul, ki podpira Android Auto / Apple CarPlay.
6.) Priklopiš telefon in veselo uporabljaš android auto.
Jaz nisem bil naklonjen android autu, dokler ga nisem letos na Švedskem uporabljal v rent-a-car in se je super obnesel.
Jaz sem sklepal, da je zavarovan avtomatik, ker sem imel v mislih brosuro. Ampak po tem kar je Jest pokazal obstaja za g165+revolution kombinacijo le rocni menjalnik? Torej je vsaj glede menjalnika ok, ne?
Kar se tice zavarovanja je zanimivo, da v opremi pise le "6-stopenjski menjalnik". Nikjer ni pojasnjeno ali gre za rocnega ali ne.
Sicer premija je placana in avto na cesti, ampak bom jutri vseeno poklical agentko, da vidimo ali je smiselno oz. ali se da za vsak slucaj predloziti se tisti izsek iz cenika. Sklepam, da je moja najnovejsi refresh, IPM5, ne?
Očitno je agentka privlačna. Sicer ne bi razumel tega pretiranega kompliciranja. 😀
Boš kazal, če bo morda potrebno ... 99,9% ne boš rabil.
Moj ni več. Za moje pojme sem dobil fer. Dalje me ne zanima več. Glede na to koliko sem izgubil v 9-ih letih, pa je tak top.
Točno tako. 👍 Kdorkoli kupi, ima pravico razpolagati po svoji volji. Meni je vseeno tudi če naslednjo uro proda naprej. 😀
Januarja lansko leto je svak Mazdo2 letnik 2010 - navadno s 65.000 km, dal staro za novo za 1.000€. Ja, bila je minimalno podrsana po eni strani ob drevo. Čez 2 meseca se je popravljena prodajala za dobrih 5.000€. Poznal je tudi težavo z ABS enoto ....
Prva Mazda 6 se prodaja že več kot eno leto, Ivica pa hoče za 5 let staro Mazdo 3 toliko, kot je dal za novega. A je folk 🙃. Spodaj sem prilepil še cene novih sredi 2017. 😀
Se pa od 2018 do 2021 ni nič spremenilo? Imaš kje tudi 2021 katalog za vsak slučaj?
Pripopal sem še nemškega z leta 2020.
Moj agent ne komplicira preveč - v svoji bazi ima modele med katerimi sva izbrala najboljši približek. Vsakič, ko se sam poglobim v te zavarovalne produkte sem še cel dan zamorjen ... razen vsega na polno, je vse ostalo nek kompromis. Ne vem če ne bom naslednje leto zavaroval tako kot včasih, samo obvezno, AO plus in točo. Vsako leto dam za kasko treh avtov za en nov žaromet ali šipo ....
Kolikor vem, imajo od oktobra 2018 (zadnji FL) vse Mazde 6 360 kamero, projekcijo zaslona na šipo, ...
Pri nas v SLO je "Revolution" imela 19" platišča, "Revolution TOP" pa dodatno še usnjene memory sedeže. Strešno okno je bilo potrebno naročiti posebej. Več v pripeti datoteki.
Na večini trgov se 6 ne prodaja več. Zaenkrat si jo še lahko naklikaš v nemčiji. Sem še enkrat pogledal trenutno ponudbo in homura res ni ker ima ta usnje. Je bližje exclusive line-u, ampak ta trim pa nima gretja sprednjih sedežev, če ne še česa. Če gledam stare nemške članke je sports line nad exclusive linom a pod homuro od katere se razlikuje le po rdečem usnju. Naklikana je 45k€ in manjka gretje sedežev.
Jo po naše uvrstit v nižji trim kjer manjka oprema ali višji, kjer osnova pokrije opremo, ki je nimam (usnje)? Seveda bi raje plačal manj za zavarovanje, ampak nočem pa, da mi zaradi neskladne opreme zavarovalnica potem teži, če gre kaj narobe. Podobno kot je bilo v temi opisano z mazdo2 kjer se nebi krilo električnih stranskih ogledal, če jih nebi posebej označili. Si predstavljam, da če nižji trim nima npr. keyless entrija, pa zbiješ vrata, ti nočejo krit tistega gumbka na ročici.
Kaj izbrat? Lahko tudi drugače pristopimo: ali ima kdo ~2021 revolution? Spisek opreme?
Znesek dod. opr. z DDV: Pavšal
Os. za obr. premije z DDV: 34.090,00
Je letnik 2018 FL, nova je bila takrat po ceniku cca. 37.000 €. Oprema Revolution top + šibedah. Za polico sem plačal pred enim mesecem 672 €, ni pa pokrita kraja in tudi ne parkirišče.
Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.
Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:
- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB
Hoj! Oprostite za delay! Sva s punco podaljsala dopust, nekaj po nemciji, nekaj se doma naokoli. Sem hotel si vzet cajt, da na veliko napisem celo izkusnjo in kako in kaj tudi z legalizacijo pri nas, pa se vse skupaj rahlo vlece, tako da bom pac zdaj.
Najprej komentarji...
S prodajalcem sva se SUPER ujela. In mi je sel izredno na roko. Dal sem mu par 100 evrov in je ze odstranil oglas. Ostalo z nakazilom po videnem avtu in testni voznji.
Tocno tako, sem hotel si vzet cas in res izcrpno spisat cel proces, tudi kaj o nemciji itd itd. Sem imel pa tudi po povratku vrh glave obveznosti in tik pred spanjem brez energije tudi ni zabavno pisariti romanov...
Vsi ostali, se opravicujem se enkrat za delay. Hotel sem kul announcement spisat, ne pa samo "yo, mam avto, se slismo kasnej".
Po telefonu sem se s prodajalcem zmenil, da ni treba vsega placati, ceprav naceloma nemorejo avta drugace rezervirati.
Ker sva se super ujela mi je naredil uslugo in sem mu nakazal 500 evrov. Vseeno mu je bilo koliko in bi tudi pol manj bilo pomoje ok.
Odlocila sva se, da greva z vlakom, ceprav je oce ponudil, da naju pelje. Z najino izbiro vlakov bi dejansko bilo z avtom malo ceneje.
Ker so slovenski vlaki bili v riti zaradi poplav, naju je oce zategnil do beljaka.
Izbrala sva vlake, ki nama najbolj casovno odgovarjajo. Do Kolna je bilo 125 po osebi.
Potovanje:
Na splosno brez problemov. Prestop v minhnu je bil sicer pester ker na tako veliki postaji imas ponoci cudo in pol bolj ali manj sketchy prislekov.
Na spalnem vagonu do kolna so se nekje na sredi poti vkrcale neke ukrajinke/rusinje in jih je bilo treba malo umirit. Ampak so scasoma spet zacele nabijat in se hahljat. Za skozi okno.
Ob 6h zjutraj je bilo treba prestopiti na drug vlak, ki pa je imel okvaro, tako da smo se kot sardele guzvali s folkom, ki je sel na siht. Not fun.
V kolnu sva zastonj sla na vlak do duisberga, ker so ji po prejetju kart nevem zakaj naredili refund. Vlak je spet bil nabit do amena. Skoraj kot azijski vlaki, ko sprevodniki z nogo rinejo folk skozi vrata.
V duisbergu spet vlak do moersa. Ker nisva hotela sedeti na dodeljenih sedezih poleg dveh turkov, ki sta skoraj izkasljala organe, sva sla na drug sedez. Seveda imajo vsi dodeljena mesta, vlak je bil hitro poln in sva preostalih 20 min prezivela raje kar med vagonoma.
V moersu setnja do mazda salona. Prvi vtisi so bili precej klavrni. Kot neka ruralna vasica z razpadajocimi ogromnimi parkirisci nekje v ohiu. Treba je bilo odtocit, tako da sva sla v knjiznico/solski center in naju je pricakal napis, da so stranisca zaklenjena zaradi vandalizma. Ko sem vprasal neko zensko, ce se da odkleniti je bleknila nekaj v stilu "ughhh no tongue, no.. sorry" in tekla stran. Po premisleku, sva ugotovila da 3 nakupovalne vrece dajejo zelo hobotastic vibe. Vseeno nama je uspelo priti do kljucev v zameno za osebno izkaznico.
No, sam avto salon je bil super. Lepo urejen, ljudje normalni in koncno sva spoznala gospoda Piet-a.
Nakup:
Piet nama je lepo postregel s kavo in cajem, smo se malo pomenili, povedal je, da v moers hodi le delat, sicer nima nihce tu kaj iskat. Nato smo sli do avta. Izgledalo je vse kul, a smo morali pocakati, da dobi nazaj testne tablice, tako da sva izkoristila guzvo in sla do urada se zmenit za termin.
Zenska na okencu mi pove naj vzamem listek in se narocim. Super, hvala! S QR kodo prides do strani za narocanje in - 3 tedni??!?!??!?!? Bro, wat. Je Piet opozoril, da znajo bit malce trdi... Pa sem vseeno uspel izprositi, da me v istem dnevu obdelajo. Pridi nazaj med 2h in 4h. Kul, see ya.
Grem do cumnate kjer prodajajo zavarovanje in delajo tablice. Zenska res zabavna in se zaklepetava. Pravi, da niti ne ve kaj njeno zavarovanje krije, tako da naj raje pri sosednji ponudnici vzamem, da bom ziher. Izvem veliko o mestu itd. Pravi, da ji je vsec, da je vse mirno in pocasno, le da so na uradu EXTREMNO nemski in picajzli, tudi za njihove standarde. Ker sva imela 2h za zabiti sva si ogledala mesto.
Greva nazaj do avtohise, testna voznja je bila ok, tako da smo precej hitro prisli do placila. Nakazilo je slo takoj cez, sedaj pa birokracija...
Res proces... Z dokumentacijo najprej pes nazaj do prodajalne tablic. Prodajajo le osnovno zavarovanje, ce hoces kaj vec moras narediti deal direktno s katero od zavarovalnic. Piet ni uspel doklicati zavarovalniskega kolega, tako da sem se odlocil, da se nama ne ljubi zapravljati casa in bova riskirala.
Nato nazaj v urad cakat. Zacuda, so me hitro sprejeli in je bila zenska spet izredno zabavna. "Wait wait, i need to find my glasses... Oh. Ugh, they are on my head hah... What a day eh?". Tu se je pokazalo eno od cudes nemcije, namrec, na veliko lokacijah (tudi na posti npr.) ne mores placati s kreditno kartico! In kartica N26 je tudi kreditna. Svasta. Treba stopiti v avlo do nekega predpotopnega placilnega avtomata. Tudi ne dela. Recem tipu na informacijah, da bom laufal do bankomata. Dobim nazaj "or you can walk".
Vse poravnam in grem nazaj do cumnate, da mi naredijo tablice.
Pes nazaj do avtohise, kjer so avto vmes se enkrat oprali in nalozili zimska kolesa in gume.
Piet nama je dal izcrpne podatke kaj naj si ogledava na tistih koncih. Izmenjali smo si tudi osebne konakte, ker je res faca, dala sva mu slovensko craft pivo, ki sva mu ga prinesla in nato z avtom spet nazaj do urada.
Tam preverijo VIN, dajo neko nalepko na tablico in to je to! Koncno fertik!
Dopust:
Nevem koliko vas to zanima... V glavnem, prve dni sva si ogledala Dusseldorf, Koln in Bonn. Dusseldorf ima res lepo arhitekturo, presenetile so pa naju gosi, ki so se v kar velikem tropu mirno setale po sredi glavnega krizisca. Vsi avti cakali. Njeno najljubse mesto z izleta.
Bonn je bil moje najljubse, ker so bili vajbi kot ena velika metelkova (je bil petek...). Folk povsod vesel, mesto izredno slikovito. Sla sva tudi v bike discount megastore pogledat, ce je kdo v teh vodah, ampak ni tako mega kot oglasujejo. Je spletna ponudba veliko bolj pestra.
Koln je bil se najbolj brutalisticen, je pa katedrala nora! Pa nek velik most imajo, ki je v celoti prekrit s slikovitimi kljucavnicami (baje je nek film sprozil to norijo, sedaj morajo pa tone kljucev pobirati iz reke ). Tu sem nenamerno zganjal profi fotografa, ker sva se zabavala s fotoshootingom na mostu in so me prosili da se druge pare slikam. Ker jim je bilo vsec se je pa potem mala vrsta naredila haha... Pogledat sva sla pa tudi lanxess areno, ki je vsaj v mojih krogih znana predvesm po esport tekmovanjih.
V mestih sva parkirala izkljucno v parkirnih hisah, da je kar se da varno. Tudi vecina prenocisc je imela privat garazo.
No, highlight celotnega tripa je pa zame brez vsakega dvoma bil NURBURGRING! Spet, cisto po sreci sva zadela dan odprtih vrat, kar je pomenilo, da so familije prisle na svoj racun, otroci so lahko furali kroske v avli ali pa preizkusali profesionalne training simulatorje itd., vsi pa smo prisli na svoj racun ker smo lahko sli tako na tribune gp tracka, kot dol v pitstop in garaze! Imam cudo in pol slik in posnetkov. Nori dirkalniki svigali 2m od mene. Ob startu je en tako nabil obrate, da me je izpuh fizicno premaknil. Vesel kot otrok... Nabavil merchandise, poslikal vse kar lahko, ZIHER grem nazaj. Jeseni ali spomladi. Na sam nurburgring z avtom tokrat nisem sel ker je bilo za eno polje avtomobilov v cakalni vrsti, pa tudi zavarovanja nisem imel.
Zadnji dan sva sla pa v neko srednjevesko mesto, ki je znano po specialiteti "handkase mit musik". Rocni sir z glasbo. Stos je, da turisti prasajo kaj je ta glasba in dobijo odgovor "glasba pride kasneje". Ker prdis po marinirani cebuli haha.
Pot nazaj:
Nic posebnega. Avtocesta. Je pa nekje pred beljakom bila huda nesreca in smo obstali za 3h. Vecina je sla kar spat in so vozniki naredili budnico s hupami, ko smo se spet priceli premikati.
Domov sva prisla enkrat dopoldne cisto skrokana in sem se odpeljal kar direkt na homologacijo. Potem pa v dedkovo garazo cakat na papirje.
Birokracija doma:
Homologacija brez problema. Pocakal 20min na papir.
DMV super simple spletna forma kjer prilozis scane/slike vseh papirjev. Ni mi cisto jasno a mi je tip prejle pravilno sporocil stanje zahtevka, ampak ocitno so mi v postojni zadevo obdelali v POL URE od oddaje! Samo potem so mi poslali domov namesto na mail, zato cakam.
Zavarovanje bo verjetno 1220 evrov z 1% odbitno (~380 evrov) ali 1380 z 0.5% (180 evrov), ce sem pravilno razumel. Za kaj ste se ostali odlocili?
Plusi in minusi nemcije:
Autobahn je res nekaj specialnega. Vsi se brez izjeme drzijo pravila, da se vozi po desnem pasu, ostali pa so le za prehitevanje ali max speed. Tudi na obremenjenih dvopasovnicah ni tega slovenskega cjazenja s 5kmh hitreje na levem pasu.
Odseki brez limita so zabavni. sem sel do ~210kmh in zadeva spila. Pri ekonomicni voznji nekje do 120kmh je poraba med 5.5 in 6L.
Po drugi strani imajo pa meni povsem nerazumne omejitve povsod drugod. Na avtocesti se NIC ne spremeni, nobenih izvozov itd pa je randomly omejitev 120 za par minut. Tudi na lokalnih cestah je sicer 100kmh in tako ostane na nevarnejsih odsekih, ko pa se cesta malo izravna pa pocijo 70kmh. Zakaj?! Ponekov, sploh na lokalnih je tudi ekscesno spreminjanje omejitev. 50, 100, 70 , 100, 50 vsake par ovinkov. 0o
Tudi oznak za radarje ocitno ni, tako imas na avtocesti neomejeno, potem 120, potem spet neomejeno, zelo kmalu pa radar na 60. Ljudje potem sunkovito bremzajo, da je prav nevarno. Enega sem tudi fasal, ker sem zaobsel tipa, ki se je skoraj ustavil pred mano. Tudi z varnostno razdaljo je bilo kar sketchy. Bomo videli ali dobim poloznico.
Skratka ne razumem zakaj nemci hogajo levi pas pri nas, v nemciji je pa res perfektno. Je pa hecno ker vsakic, ko tam nekdo ni usposteval pravil na avtocesti, se je izkazalo, da gre za tujca. Madzar, italjan, francoz...
Cena vode. Norci. V restavracijah ne strezejo iz pipe. Dobis le 0.7L za 7.5 evrov. 😱 Pri sirckih sva rekla, da nebova pila, ker nama je slo ze res v nos, pa je tip kasneje prisel in prinesel dva kozarca vode ker naju bojda ni mogel vec gledati v vrocini brez pijace. No, ni bila iz pipe ampak najdrazja radenska. Svasta. Tudi v trgovinah je izredno zasoljeno. Liter mislim da je 3 evre? Nevem zakaj si nisva iz pitnikov v mestu tocila... Po nekaj guglanja je ocitno voda tam statusni simbol.....................
Jedla sva samo nemsko tradicionalno hrano po restavracijah in sva prijetno presenecena! Wursti in sauerkraut na vse mozne nacine.
Ljudje so po vecini prav zabavni, ali pa sva samo midva imela sreco. V zadnjem hotelu je receptorka skoraj plesala vmes ko se je s strankami ubadala. Tudi, ce znas vsaj malo nemsko se zelo potrudijo, da pomagajo tudi v anglescini.
Avto je super! Vbistvu predober, kar se zabavne voznje tice. Vse naredi namesto tebe. V ovinkih cisto priliman. Moram sedaj s praznim malo izklopit vso pomoc, da vidim a ga uspem kaj zadriftat. Poraba je za moje dosedanje izkusnje mega. Moci pa je tudi dovolj za afnat se, pa da ima se vedno potovalno porabo. Oprema je maximalna, tako da tu ni kaj komentirat, razen da je android auto samo na kabel in da vsake toliko crashne (bojda zaradi power saving moda na telefonu...). Pedala so bolj heel&toe friendly kot v dizlu, ki sem ga preizkusal. Zvoka v sanjah nebi zamenjal za dizel traktor, tako lepo ga rola pri 6k. Volan je gut. Sedezi so pa na vrhnjem delu pregloboki in mi je ramo potiskalo naprej dokler se ni cisto razbolela. Bom moral neko podlogo si nastimat.
Cena vsega skupaj:
Nisva sparala. Vlak ni bil najcenejsi. Jedla sva samo v restavracijah in kupovala ustekleniceno vodo. Spala sva v budget hotelih preko bookinga (80-90 evrov/noc). Parkirala v relativno dragih garazah. Zapravljal sem na nurburgringu (kakih 80 evrov). Na avtocesti sem tudi kaj pritisnil...
Vse skupaj, vkljucno s homologacijo IN DMVjem (ki bo 150) je se vedno vsaj dobrih 700 evrov ceneje, kot ce bi placal ferlinu za uvoz.
Upam, da je komu zabavno in poucno tole prebrat in ga motivira, da kaj podobnega tudi sam kdaj izpelje. Ni kunstno. Niti ni prevec drago. Birokracija je hecno enostavna. Same izkusnje so pa itak najvec vredne. Pa se novega kolega sem dobil in se menimo, da pride v slovenijo pozdravit (ker so mu gore vsec). Sicer pa se dobimo konec leta ali spomladi na nurburgringu. Seveda hvala vsem, ki ste mi pomagali tako pri izbiri avta kot pri planiranju celotnega prevzema. Brez tega verjetno nebi kar na slepo se sel igrackat.
-------------------
Za konec pa, poln kasko z 1% ali 0.5% odbitno? Moram se enkrat vprasat, ampak ce je le 160 vec na leto pa pol manj odbitne, potem je 0.5% cist lustno.
Drži, samo vidi se da ponavljaš besede in stavke od bivšega dopisnika iz ZDA in režiserja tega filma, Edvarda Žitnika iz občine Tržič.
Ne skrbi, odkar je šel Edo iz New Yorka je vse šlo samo navzdol.
Oprosti, si ti od njega kupil legendarni model Chevrolet Impala predzadnje generacije?
Ne da bi se tega zavedal (ponavljanje besed). Ko sem videl tvojo objavo sem si na LG TV naložil aplikacijo RTV 365 in poiskal dokumentarec Zora. Zelo hitro sem ugotovil, da sem dokumentarec pred leti že pogledal. In sem komentiral, tako kot upam da tudi sicer razmišljam. 🙂
Eda Žitnika poznam samo z ekranov, sem pa tja pa srečam in pozdravim njegovega očeta - iz bontona, ker se večkrat sprehaja mimo nas. Meni so sicer RTV dopisniki s tujine vsi OK. Še stara šola.
Slovenca Marijan in Christian že leta živita v ZDA, posebnost njunega življenja pa je bila posvojitev deklice indijanskega porekla.
Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova najpomembnejša odločitev v življenju je bila, da pred enajstimi leti posvojita še ne dan staro deklico indijanskega porekla, ki sta ji dala ime po njuni za rakom umrli prijateljici Zori. Odločitev za posvojitev Zore ni bila težka. Že leta sta si želela ustvariti družino, kar je storilo tisoče ameriških poročenih parov. A čeprav Marijan in Christian že leta živita v ZDA sta ostala Slovenca; tako kot številni v tujini živeči naši ljudje, morda večja Slovenca od številnih v domovini. Nekega dne sta se odpeljala na slovenski konzulat v New Yorku, da svojo hčerko vpišeta v slovensko matično knjigo, a ju je na prvi pogled birokratska formalnost soočila z neizprosno realnostjo življenja v domovini. Dokumentarec Zora ne obsoja, ne poučuje ali polemizira, preprosto pripoveduje o ljudeh in o življenju. Avtor Edvard Žitnik se je povsem odrekel svojemu besedilu in na ameriški državni praznik neodvisnosti dokumentarno zabeležil pripoved ene od srečnejših družin, ki jih je srečal v življenju.
Lepa zgodba,, ki bi morala biti nekaj povsem normalnega. Žal politika, leva in desna, izrablja take in podobne teme za aktiviranje-razdvajanje množic.
Cena goriv ostaja enaka. Vlada je posegla v modelsko ceno tako, da je znižala vrednost ene spremenljivke - trošarino ... torej se bo v naslednjih 2 tednih v proračun natekalo manj denarja, primanjkljaj se bo povečal in ga bo potrebno nadomestiti z drugimi viri (dajatvami, zadolževanjem), ali pa oklestiti planirane izdatke. Z javno blagajno je podobno, kot z energijo. V običajnem svetu ne more nastati iz nič in tudi ne more izginiti v nič. 😀
Mi vrže ven podčrtano z rdečo, če kdo kako neumnost napiše. 😊
In kaj to sedaj lepiš tu gor?.. Sam poznam veliko zagrizeni bivših komunistov, ki so pravočasno spregledali, kako in koliko časa so bili v zablodi. Sedaj so na pravi poti, se pravi ozdravljeni komunisti. Kot recimo- ozdravljeni alkoholiki.
Zelo bi bil vesel, če bi tudi ti kdaj nalepil kakšen dokaz v potrditev svojih trditev. 🙂 Si tudi ti ozdravljen komunist? V resnici me ne briga. Motijo me neumni argumenti in za lase privlečeni izgovori.
Pravi komunisti so živeli skromno pošteno življenje in počitnice preživljali v službenih sindikalnih apartmajih. Ozdravljeni komunisti pa očitno na jahtah dobičkarjev javnih financ. 😃
V Sloveniji so predolga desetletja vladali komunajzli. In rezultat? Veliko ljudi je spranih in ne znajo s svojo glavo razmišljati. Zato pa na vsakih volitvah znova volijo vsakega novega modela, ki ga kje na ulici najde mali rdeči.
In potem, ko se izkaže totalno nesposoben, nastavijo drugo lutko.
In ko je ta še bolj nesposoben kot prejšnji in naredi še več škode, se zgodba ponovi. 😉 Taki ste, nimamo kaj. In potem taisti, ki so volili te smešnice, najbolj kritizirajo, kako se nič ne naredi. 😊
Sem se vrnil. 😊 In ugotovil, da ni nič novega v tej deželici. Kolone dolge par kilometrov proti morju. 😊
Danes sem v okolici Verone (pri tvojih makaronarjih) tankal izven avtoceste 95 benzin po 1,62€. Tako, da ni bil dosti nad našimi cenami.
Se je pa golobnjak izgleda ustrašil, ker mu je najbrž njegovi "ta mali" šef zabičal, da sedaj ni čas za dvigovanje cen goriv.
Saj bi ga še linčali, ko bi se pojavil kje na poplavljenih področjih. 😊
Vse variante so pokrite - vedno je kriv politični nasprotnik, najprej RG, če ne, pa so to levičarji. 😄
Za uspešno vladanje mora biti ljudi strah, biti morajo razdeljeni, dobro ve Ivan. Ustvarjanje konfliktov tudi.
Podobno je v ZDA, ko želijo uvesti kakšno izboljšavo, ki bi koristila nižjemu sloju (bivši srednji sloj), politiki začnejo groziti, da gre za pohod komunizma, ki bo ljudem prinesel slabše življenje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lahko, na tvojo odgovornost. 😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani