225/45/18 so vedno na 2.8, medtem k so 215/55/17 na 2.5. Nimam nikoli pobranih robov ali neenakomerne obrabe. Tekom leta vsake toliko preverim tlak to je pa to. Letno naredim 25k km.
2.8?
Če jaz napumpam na 2.8 bom pol podvozja pustil do LJ, ostala polovica bo pa nazaj grede razpadla.
Kaj ni pomembno - a da se pelješ skozi naselje 55 al pa 75 tud ni pomembno - v obeh primerih si čez omejitev. Dej lepo te prosim no, seklaš ga in da se vrnem nazaj na gume. A jih polniš s plinom, da ohranjaš enak tlak tudi ko so segrete? A si poskusil testirat pred vožnjo hladne in po vožnji tople. To so vedno razlike, kot so razlike med samimi tipi gum. Je pa bolj nevarno imet gume 0,2 al pa 0,3 pod minimumom kot pa 0,2 al ap 0,3 nad to zapisano mejo.
In ne Bini ne boš nič kaj drugače obrabil gume oziroma bi rekel, da so prej pravilno obrabljene kot ne, če daš par desetink bara zraven. Da o legi na cesti pa raje sploh ne bi komentiral. Lahko pa preveriva spomladi na mojih letnih kako je z obrabo, ker jih imam napolnjene 2,7 spredaj in 2,5 zadaj
pred 3 urami je Janez007 napisal:
Joj gospod to pa čisto narobe polnite, razen če imate spredaj 3 potnice na sovoznikovem sedežu
Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃
Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5.
Saj to glih cudno. Zato sem napisal ce je kaksna kataloska ker potem je to klasicna svecka ilkar7l11 ngk. Samo zgleda je razlika da neda popolne iskre ampak samo malo manjsi tok in manjsa iskra posledica pa 'pacanje' iskre. V glavnem te cene so nateg stoletja.
Jao te pooblaščenci special svečke noroo
AMPAK kaj pa X186 motor?? Ali sta oba ista oznaka 179km?
Sej se hecaš, a ne? Če boš sestavil avto samo iz rezervnih delov prideš na 10-kratnik cene novega avta. Pred nekaj leti so naredili ta test in za avto, ki je bil okoli 30.000$, so ga sestavili samo iz rezervnih delov in pri upoštevanju cen na pooblaščenih servisih, so prišli na cifro preko 300.000$.
Tko, da realna cena rezervnega dela je z vsemi maržami vred na nivoju največ 15% cene tega dela v novem avtu.
Jajaja, hotu sm pač razložit ideologijo za temi cenami
Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉
Svečke rečmo 30€ po komadu je 120€ pa še 30€ dajmo zraven da bo cifra lepša je 150€ (NGK so okoli 20€ komad)
Oljni filter od oka 20€ pa dajmo 10€ zraven ker je baje original torej 30€
Zračni filter dajmo 50€
Olje 5litrov 0w20 (je 10€ liter če sam kupiš) pri njih rečmo 30€ liter je to 150€
Dela je 2h ura v Celju je 55€ z davkom torej 110€ in je vse skupaj 490€ pa sem zelooo gor zaokroževal
Zdaj pa realno:
Svečke ngk so 20€ torej 80€
Oljni filter je 15€
Zračni filter je 25€
Olje je 50€
Delo pustimo 2h, priklop na tester pa mogoče še potrebno kaj dodatno odmontirat da se pride do svečk, torej 110€, vse skupaj je 280€
Potem pa zakaj si folk raje sam dela servis, al pa pelje k kakšnemu privatniku. Garancijo z uradnimi servisi lepo preplačamo. Žalostno, za ta denar sem jaz naredil ornk servis z zavorami komplet, čiščenjem kanalov, jermeni, napenjalcom......
Cena servisa je pogojena s tem, kako si “luksuzna” firma. Kaj bi potem rekel za bmw ali audi, kjer so servisi še višji?
Take cene pač “morajo” bit. Tudi nadomestni deli so dragi, ker če jih sestaviš skupaj moraš pridt na novo ceno avta. Če boš stvari prodajal ceneje kot je nova vrednost avta, ne bo imelo smisla. Čeprav ti razvoj za npr en blok motorja prodajo v dobesedno 4 modele avtomobila. Cene pač take morajo bit.
Jaz še vedno pravim, da moraš pri pooblaščencu upoštevat to, da če boš rabil nekaj ekstra tam cena NE bo navita. Ker ti plačaš OBISK. Npr če bi ob tem 600 eurskem servisu npr rekel da ti ščistijo še zavore, verjamem da bi se cena mogoče dvignila za 20 eur in nič več. Če boš pa pripeljal samo na čiščenje zavor ti bodo pa upalili 100 eur.
Danes opravil 3. redni servis na 60k km. Cena sitnica 600 eur
- svecke
- filter olje in zraka
- olje
- delo
Sepravi to kar prineseš notri z X186 v primerjavi z G150 na bencinu in manjši porabi te potem upalijo s tem ekstra servisom svečk za 250 eur
Ni mi drugač jasno - G motor ima skos svečko da kreše iskro in ima predvideno menjavo na 120kkm, X motor ima pa notr svečko ki niti ne daje iskre cel čas, pa jo moraš menjat 1x prej? @scania
NE. Glih to me je zmotilo pri kupljenih stojalih - ker je treba dvigniti nekaj cm višje in potem spuščati. Pri kladi in dilcah, je kakšen cm lufta - tudi če dvigalka popusti, ni panike ... se avto spusti zgolj za ta cm. S tem prihranim nekaj časa, varnost pa je zgolj minimalno nižja..
Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong.
Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).
Jaz dam dilco ladijca med dvigalko in avto, ker če se slučajno mal zamakne ko spustiš lahko podrajsa to zaščito na robu. Tako da potem z dilco ubistvu dvigneš na notranji strani roba, sam morš mal pogledat da ne dvigneš na plastiki. Ko sem imel še toyoto, je mehaniku enkrat ob dviganju na dvigalu uspelo uvit rob. Pa je potem sam od sebe dal čez nek premaz, da je zaščitu rob - me zanima, če tam štartala rja, kaj bi iz tega ratalo v nekaj letih.
Je pa čist dovolj če bi dal sam klado v tvojem primeru ko imaš čisto raven teren. Al si dejansko spustu na dilce pa zamenjou?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super cena!
Imajo pa zdaj baje tudi take, ki imajo že USBC priklop, tako da imaš potem samo še usbc/usbc kabel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani