Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.
Js sm mel učeri končno šanso testirat 4x4 na svoji 6ki, gume Michelin Alpin 5... testiranje je blo na praznem nespluženem parkirišču (snega cca. 15cm), nimam res kej za šinfat, same pohvale 👍
Tale Mazda 6 se je prodajala približno 3 mesece. Če se ne motim najprej za 21.499€, zadnje 2 meseca pa za 19.999€. Pred dnevi pa prodana. Ugibam, da so še spustili kakšnih 500-1.000€.
ravno prejšnji teden sm vidu enga tipa, ki se je motal okoli nje
Izkušen mehanik uradnega Mazda servisa pravi, da so današnji Mazda dizli morda za tistega, ki dela relacije 50km in več. Krajše vožnje (Mazda dizel se ogreje na delovno temperaturo šele po cca. 10-15 km vožnje) so lahko eden od razlogov za saje, lahko pa so še mnogi drugi (podložke injektorjev, injektorji, nepravilno delovanje senzorjev, nepravilno delovanje EGR ventila, itd).
to vse je blo pr men že poštimano....
mam pa v eno smer 22km vožnje vsak dan, pa od tega 20km avtoceste
Pri novejsih letnikih zagorijo šele ko spustiš ročno oz pri avtomatiku ko daš drive. Se pravi ko ga imaš parkiranega in greš ven pogledat ti ne bodo svetile.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
točno to, ampak brez klime, tisti s klimo so radi zaribali
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani