Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.
Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.
Ja to drži, zanč sem Janković videl kako sta skupaj z enim redarjem za voglom čakala enga s KR tablco. Zgledal je k da čakata, da mu parkiranje poteče in da mu bosta kazen zaračunala pa čeprav je zraven bilo vsaj še 5 avtov z LJ tablicami. Teli Ljubljančani so res mone, še slabši so kot uni na Bledu, Bohinju in Piranu.
Točno to opažam tudi sam. Mogoče bi dodal samo to, da v mokrem snegu so res slabe, če pa je sneg zbit in zmrznjen so pa dokaj dobre. In po moje je ravno to ta problem, ker se testi zimskih delajo v skandinaviji verjetno celo v arktičnem krogu pri fejst nizkih temperaturah in ne v razmerah, ki so za nas pomembne.
36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.
Golob ga serje - če dražiš pol draži konstantno, če ceniš pol ceni konstantno. Ne pa taole nespremenjeno? To je kr neki in kaže vso neodločnost te vlade. Protigolobu.si
Če veliko nuca prtljažnik in se vozi po AC jo odsvetujem, drugače pa definitivno priporočam, ker je top avto, meni je bil super - razen velikosti.
Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.
Ja nova s popustom je pa 44,5k€ pa če je še iz zaloge pa dodatno še jurčka dol. Lohk greš gledat Mazdin cenik.
Pa neki se je treba zavedat. Tist, ki ma 40 jurjev denarja bo tudi napraskal še dodatnih 5, če bo treba in kupil novega z nič kilometri in ji bo skinil sam junfer. Zakaj to govorim? Kupcev, ki bi letali s 40 jurji naokoli in celo iskali rabljeno so redki pa še tisti iščejo nekaj drugega kot Mazdo. Prodajat Mazdo po enem letu za ugoden denar bo za popizdit neugodno, dolgotrajno ali pa celo nemogoče. Edino, če se poklopijo vse zvezde, ampak na to računat je nekako skoraj tako kot na šestico pri lotu.
Sicer pa veliko sreče pri prodaji - čeprav mi je kr malo škoda, da prodajaš skoraj nov avto. 😐
Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.
Ma dnar ni problem, grem lahko naslednji teden vplačat in bi šel, če ne bi moja šestka bila še takole mlada in bi zdajle ob prodaji zgubil največ. Dva nova avta met je pa totalna zguba in nesmisel. Če že pol bi ta drugi bil lahko mali mestni EV ( @dvorjan se je kar stopil od sreče 😄).
Ker je pa tole tema o CX-3 pa tud malo gledam naokoli, da bi za fotra kupil eno rabljeno in da upokojimo njegovo skoraj 20 let staro šestko. Je ratal bistveno prevelik in neroden za njegove potrebe in glede na leta tudi prenizek.
Tole je lep primer za stvarno napako, če so avto reklamirali, da ima delujoč KIA connect pa ga dejansko nima.
Pred eno uro je Jest napisal:
CX-60 z bencinskim sestakom menda sploh ne pride v Evropo… ker ni dovolj ekoloski motor…
Dejansko so moderni dizli čistejši in z blagimi hibridnimi triki tudi veliko bolj šparovni kot bencinarji. Samo grda agenda je dizle predstavila kot črne račke pa kljub temu, da se je na njih delalo največ ekologije.
Potem bi moral nabaviti raje SUV 😂 …. CX-5 recimo nima sank na strehi … tudi CX-60 jih nima…
Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.
Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖
Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃
Tole te pa prav spodbujam, da narediš. Edinstvena prilika, da dokažeš, da nimamo prav, ker pravimo, da so nam ICE oziroma HEV in PHEV mnogo bolj priročni in manj stresni od kateregakoli EV-ja v splošni uporabi vozila.
Zanimivo kako različno vidimo stvari. Meni se pa sanke prov dopadejo, hkrati pa so praktične da ne rabim vsakič posebej šraufat nosilcev v streho ko grem kolesarit.
Sej ni point v uporabnosti. Jaz mam problem samo iz estetskega vidika in mi stvari, ki zgledajo preveč kombijevsko ali pa tovorno, sploh niso niti malo privlačne. Tako veliki in okorni SUV-i, kot karavani s to šaro na strehi. Avto mora imeti gladke kupejevske ali pa limuzinske oblike. Celo HB je sprejemljiv. Ja rad imam lepe obline brez kičikiči detajlev. Tako pri avtu kot pri ženskah. Proporci , eleganca, lepota gibanja... to mi pač sede. Ogromne joške, riti k vogal od banke, boki k od VW hrošča pač nekak to niso tko kot žal tudi SUV-i in sanke na strehi ne.
Pa še enkrat ... govorimo samo o estetiki in nič drugega. Uporabno je marsikej al pa nič pa naj bo to avto al pa tetica. 😉
Sej ne rečem so prednosti. Če imaš babo s prevelikimi joški jo hitro najdeš v dvorani polni bab, tko kot sem jaz danes brez težav našel svojo Mazdo v prepolni garažni hiši. Prevelike sanke je težko zgrešit.
Nimaš kaj sfalit, pil ti bo okoli 9+ l/100kmh, motor je totalno neproblematičen, zato se za porabo ne sekiraj, ker boš prišel notri s servisi. A gledaš rabljeno al novo?
AWD ja, FWD, kot ga zanima pa ne toliko, verjetno nekje med 8 in 8,5 .
Avto većino časa doživljaš od znotraj in če ti notranjost ni všeč, narediš največjo napako z nakupom. Od zunaj se da marsikatero napako mal spregledat pa četudi so to recimo strešne sani, ki zgledajo glih ene tolk neumno kot košarica D na suhi manekenki z manj kot 50kg teže.
Tko, da zunanja oblika te sicer spravi v salon, notranja pa je tista, ki te prepriča v nakup.
Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.
Tole si res dobr ujagal. Tale tetica se je očitno vozila po regionalkah relativno počasi in z enakomernimi hitrostmi. Zato je povprečje hitrosti relativno visoko, a poraba zelo nizka. Jaz na ZOE z mestno vožnjo in nekaj okoliškimi cestami ne pridem pod 17kWh/100km pa tud če se trudim.
Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?
Gledam WLTP in primerjam z mojimi vožnjami in se ujemajo nekje na 5% natančno. Mestna 5,6 in hitrost do 130km/h po AC-jih 6,2, relacije pa 4,6.
35% mestne
60% AC
5% regionalke
Če to seštejem in ustrezno po procentih je 5,91l/100km. Pa ker ni vse izmerjeno v nulo, dopuščam 5% razlike, več pa skoraj ne. Kaj hočem povedat. Pri ICE je manj faktorjev, ki bistveno vplivajo na končno porabo. Zato, ker je le 25-30% vsega porabljenega goriva spremenjenega v premikanje. Pri EV pa je to 90% energije, ki gre v premikanje. In zato vsak faktor, ki povečuje porabo toliko bolj drastično znižuje domet oziroma povečuje porabo "elektrike".
Če boš še tolk gonil kot konj po ovinkih boš pri ICE težko povečal porabo za 100% oz 1:2 proti normalni vožnji, medtem, ko pri EV ne bo noben problem avto z dometom 400km spraviti na borih 100km, kar je razlika 1:4, če ga boš šel mal sprobat po ovinkih. Štos je namreč v tem, da jaz pri ICE pri taki vožnji še vedno spravim 400km dometa.
Maš pa na netu video modela, ki je zelo velik zagovornik EV-jev in je sprobal vozit 200km/h po autobahnu. Zarad prometa mu ni najbolje uspelo, ampak, da Tesla S, ki je že tako fantastično aerodinamičen avto z 92kWh baterijo napolnjeno na 100% iz sebe spravi jedva nekaj nad 200km dometa pove največ koliko je pomembno, da se vozi k po jajcih.
Pa to gledaš porabo po računalniku, ali tudi kaj na roke izračunaš? Potovalni računalnik pač laže - in ne v tvojo korist ...
Ma zdaj ga pa že serješ. Pa kaj misliš, da sem resno neumen al kaj? Pa da ti pamet stane. Dej vsaj toliko se potrudi pa spodaj podpis poglej in klikni nanj pa dobiš podatke na poraba.com. Tam ni nobenih BC vpisov ampak čist zgolj dejstva in podatki z bencinske pumpe.
Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.
Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.
Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani