Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊
Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.
@Curko, ja res imam kar precej izkušenj z LPG bencinskimi vozili, med drugim tudi 3 Mazde, vendar nobena ni bila iz tvoje GH generacije. Jaz sem bil zadovoljen z njihovim delovanjem in nikoli nisem imel težav (razen R Galuna mi je požrla živcev, ampak pustimo Reno iz 2002 leta kot biser elektronike že sicer). Nazadnje sem imel 2 zaporedna BMW3 iz E46 serije in tudi z njima ni bilo nikakršnih težav, saj naj bi bili Nemci sicer bolj trpežni na plinu kot Japonci.
Kar se LPG predelav tiče, priporočam podjetje SIGAS d.o.o., saj imam z njimi odlične izkušnje.
Tisti radio oz. navigacija mi je res smeh z unima dvema knofoma, izgleda bolj ceneno kot kaksen China aftermarket polizdelek. FL armaturka mi je pa odlicna.
- Pony 1993 3 vratni 1.5 mašina, 80 konjen. Nam ni pil olja, je pa imel ful mehko vzmetenje. Če se prav spomnim, je bila to Mitsubishijeva 1.5 mašina, ki jo je HY malo povrtal....
- Lantra 1997 karavan 1.8, 130 konjev. od servisa do servisa prišel do minimuma olja. Dotakat načeloma ni bilo potrebno. Super za vozit, za tiste čase je odlično letel po cesti.
- Getz 2005, 5 vratni, 1.6 105 konjen. Odlična stvarca. Trenutno se še vozi, v tretjem lastništvu je ostal znotraj familije. Ni pil nič olja.
HY so se nenormalno malo kvarili. Niti Mazda, Ford, Alfa niso prišli po zanesljivosti v bližino njih. O VW raje ne bom pisal.
Nekje po 10 letih so se začele prve težave. Lantra je imela pri sedmih menja motorček za tekočino za šipe, drugega do 10 let ni bilo tudi tu.
Vse informacije so moje in ne plod gostilniških debat.
Mama imela od tega Pony-ja in Getza, sedaj po vmesnih mukah s Polotom, gleda nazaj vzhodnjake in HY je tudi med opcijami.
Geckoti so res stroji, pri nas pri hisi je eden od novega in bo novembra 15 let star s 170.000km na stevcu. !.4 motor se lepo pelje, poraba pa le okrog 6 litrov mesanih ciklov. Doslej na njem menjan 2 x akumulator in pa gibljiva cev izpuha, TO JE PA TO. Stroj za takratnih 10000 EUR, tako trpeznih pomoje ne delajo vec.
No, vse z druge strani Trojan nas pa ni treba v isti kos metat! 😡
Jaz totalno ne prenasam takega posplosevanja in predalckanja, tako kot nismo vsi Janezi idealni in vsi ... (vnesi poljubno nacijo ali raso) gnili, hudobni, skodozeljni.
Vsak clovek je poglavje zase in neko tovrstno trditev postavit je ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole pa je motorna MOČ!
Ford Mustang :: Avtonet ::
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani