Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.
Pri naprimer 2 ali 3000 obratih ima tisti ko??ek kar lepo hitrost. Kaj ?ele ko ti razsuje vztrajnik, takrat odpre tudi haubo
Hja v na?ih koncih je kar nekaj semaforjev. Ko pride? iz AC je ful hiter, se takoj pri?ge zelena, na enemu naprej se pa ne pri?ge zelena pa da se jebe?, pa nikjer nobenega avta. V bistvu je ?alostno, prvi semafor iz slu?be ko grem se ob 22ih ugasne (utripajo?a rumena) pa je v bistvu ?e ful prometa ko gre delavnski narod domov, una dva iz avtoceste in v T kri?i??u kjer je ful manj prometa (in preto?nost ob ugasnjenem semaforju ne bi bila ni? slab?a) pa laufata celo no?.
Tale Tesla S je res zanimiv preboj kar se tega ti?e. ?e bo ?e ve? proizvajalcev za?elo delati kvalitetne elektri?ne avtomobile (ne leaf, prius in podobne avtomobile) se zna zgoditi, da bomo po?asi dajali manj za benz pa ve? za ?trom. Je pa lepo od Tesle, da so dali patente ven.
Jebiga, prvi serijski avto iz aluminija, avto, ki ga je razvijal Senna, avto zaradi katerega so Pri McLarnu rekli, da se mora njihov F1 peljati ne tako kot kak Ferrari ali Porsche ampak kot NSX (mimogrede, pri Mclarnu so prosili hondo naj naredi motor za Mclarna F1, pa le ti niso hoteli in ima zado od BMWja ma?ino) Avto, ki je, ko je pri?el ven osme?il ve?ino takratnih ?portnih avtomobilov tako po legi, perfomansah kot po ceni vzdr?evanja. In avto, ki ?e danes izgleda popolnoma sve?e, tudi v notranjosti je vse na svojem mestu, brez ki?a sodobnih avtomobilov. Skratka avto v svojem razredu nima nekega konkretnega minusa in ima kulten status.
Starej?i Mazda?i se boste mogo?e spomnili enega prvih ve?jih sre?anj na Trojanah, ko je do nas (potem, ko smo mu eni pomahali) pri?el en z NSX in se smejal, da malo preganja motoriste. No kasneje sem ga osebno spoznal in je zamenjal ?e par takih avtov, nazadnje imel takega Clia kot je moj, zdaj pa gleda BMWje.
Ja, za Alpine sem pa ?e sli?al. Spodobni ?portniki. Vsaj tam nekje okoli leta 1980... No, glede na to, da en tak Clio stane nekaj ve? kot obi?ajnih 8000? se spodobi, da je narejen v malo bolj resnem obratu... In z malo bolj resnimi komponentami. Ker obi?ajni Renaulti so... No, v bistvu niso, zato me pa nih?e ve? ne prepri?a v to znamko. Dve leti in pol je bilo dovolj. Sem ?e imel idejo, da bi zahteval benificirano dobo za takrat, ko sem imel Renaulta...
V bistvu verjamem ker ko sem imel Renaulta sem sli?al dosti groznih zgodb o njih. Jaz pa tok-tok trkam na les, ni bilo ni? dramati?nega. In upam, da bo tudi tokrat tako. ?e vseeno so drug rang avtomobila.
Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.
?isto zares. Clioti RS so narejeni v Dieppeju, nekateri starej?i uporabniki so zih ?e sli?ali za znamko Alpine. No tam. Megani RS so narejeni na liniji v ?paniji, Twingoti RS pa v Novem Mestu tako, da je le za Cliota RS poseben obrat.
Zmaj kaj pa vem, Clio 2 RS je bil meni ?isto OK je pa res, da sem pristranski. Je pa v primerjavi s prvim (16V in Williams) dosti bolj "obi?ajen". Clio 3 RS je pa spet konkretno zabuhel. Je pa res, da bom imel facelit Clia 3 RS (torej od 2009 naprej), ki je spredaj marsikomu grd. Sem dal malo vi?je youtube posnetek kak bo moj. To?no tak, alien green le s sivo (antracit) masko in difuzorjem.
Ah jaz ne kompliciram s temi detajli. Vse je kompromis, al ma? avto, ki dela, al ma? avto, ki ne rjavi, al ma? hiter avto, ali udoben, poceni itd.... Vsak se z eno stvarjo tola?i. Saj si videl kaj dela prej?nja vinta sport, tale je pa ?e novej?a in izbolj?ana, da ne omenjam v kake detajle vse so ?li, pa ?e narejena je spet ro?no v Dieppeju.
Kurc gleda dokler je ?e naravnost hitrej?a kot V6 od Mazde ?ez ovinke lovi pa huj?e stroje je dost dobr zame. Barva pa oprema (cup, recaroti) so pa isti...
tole nebo lih ?ist dr?alo, v primeru da ma? motorizacijo 1.0 in 1.4, bo 1.4 manj po?rl, ker ga rabi? manj prtisnat
Tole ne bo ?ist dr?alo, v primeru, da je dosti razlike v te?i bo 1,4 vseeno ve? pil ker se bo bolj matral
Ampak ja tako gre to nekako. ?e sta avta isto te?ka in ima? podhranjen motor?ek s premalo navora bo un malo ve?ji lahko isto pil. Konkretno, prijatelj ima corso 1,4 90hp na 215/45R17 in mu pije preko 9 litrov, kak Clio RS 200 na istih gumah pa pije isto 9 litrov ker se fura v ?tandgasu. No to?no porabo bom ?e videl, ko se ulaufam...
?ist usen mi je kaj si mislte js sm zadovoln za vs mi je pa gladko useen, ampak neki bom pa useen predpostavu za par vs k ste tok pametni: pla?e nimate nad 1200eur pa sem vm najbr? zdle to ?udn zdi zakaj sm reku ampak usak po svoje ;D
Nisi ti kar en, ma? nad 1200? pla?e, DS3 pa ?e kot laik ve?, da s svojim aditivom tvoj DS3 manj pije zaradi enega additiva, ki zagarantirano nima tudi nobenega negativnega u?inka.
Je pa ?alostno, da si mora? filati ego s tem, da ima? nad 1200? pla?e, sploh v teh ?asih, ko je toliko ljudi na cesti. Pa da te potola?im, nisi edini na forumu s toliko pla?e in "hitrim" (no ja DS3 je bolj komsi-komsa ampak OK) avtom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nope, tela jajca stojijo ?e vsaj kako leto ob cesti Dom?ale-Kamnik mislim, da v kraju srednje jar?e maj?keno naprej od picerije.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani