Glede na to da si skos v drugi pod štandgasom vozu je še mal velika?
Tako pocasi pa ni slo. Skoz nihanje do 100 in na 60 pa spet na 100. Z tekoco voznjo bi lahko bila nizja, ceprav 6,2 se mi ne zdi slaba za povratek saj je kar nekaj vzpenjanja.
Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala
Evo to je relevantna poraba glede na način vožnje po omejitvah, super... 👌
Tocno tako, s predvidevanjem in cimbolj tekoco voznjo (brez rektalnih zapikavanj, kar obožujejo bmw fahrerji, sem prejsnji teden glih razmisljal da mora bit ogromno bmw voznikov gejev 🙃🙃🙃🙃).
Bi pa res enkrat rad sprobal x186 motor na moj stil voznje, po moje bi enako turo zvozil s porabo 5
Jaz sem že preko 20 let izredno zadovoljen z Mazdami ... 👍 Sicer se ne vem, kaj jo bo nasledilo naslednje leto... Vse bolj se poigravam z mislijo, da bi šel na EV ... ki ga pa Mazda žal nima... vsaj ne takega, ki bi ustrezal mojim željam ... 🤔... Ampak to je bolj tematika za drugo temo ...
Jaz čakam novo corollo cross, me je yaris s porabo tako navdušil da sem začel razmišljat o menjavi, in glede karakteristik in izgleda mi je corolla cross najbližje ampak seveda prvo testna vožnja pol pa da vidimo.
Kakor sem bral ima DSG menjalnik po Mazdino bo @scania raziskal in povedal ali je ok ali ne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ni še nekih detajlov ampak s shem zgleda bo klasičen avtomatski menjalnim, sliči na aisinovega 8speed, čeprav trdijo da je njihov proizvod. Če bo res klasičen avtomatik hvala bogu.
Ne še, ker imajo tudi kakšno slabost (cena, požrejo del moči, so kdaj samosvoji, če avto ni prižgan, ga ne moreš premaknit,.. ). Me pa nervira tudi kombinacija z i-stop, nisem se še navadil ... se ustavim na parkirišču, pritisnem tipko, da bi ugasnil avto, pa ga že prej ugasni i-stop, tako da ga dejansko prižgem in potem še enkrat s tipko ugasnem. 🙃
Palci pa so bili namenjeni izbiri barve, predvidevam po ženinem okusu (za 800 evrov je sicer po ceniku ni, najbližje je kristalno rdeča za dobrih 700), kar je dobra naložba v zakonu. 😉😀
I stop, ali ga s tipko isklopis aliiii trajna resitev amapak takrat ne dela alarm je da odvijes stikalo pri zaklepu pokrova motorja in ga obrnes za 180stopinj.
Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav.
Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔
je privarčeval par 100€ na tistih 10l+ olja, ker je imel daljše intervale :), sedaj bo imel pa par k € stroškov.....(kako že pravijo preventiva je boljša kot kurativa), velikokrat je bilo že rečeno (vsaj jaz ne razumem) ljudi, ki ne delajo intervalov na krajši rok (recimo na 15k namesto 20k), ker tistih 100€ na leto, ker jih mogoče s tem prišparajo, ne najdem računice za to....(enako kot razni nebulozni izgovori, nisem imel časa, pozabil sem, itd....hehe).
Nekatere nic ne izuci, morajo po tezji poti spoznat. Skoda avta 😕
Maksimalni interval je bil 2x 25000km ostalo pa 22000 -23000km relacije je imel avtoceste vecinoma (dela v Avstriji). Mi je pa malo prej javil da na treh injektorjih ni podložk. Vglavnem zdaj bo zrihtal in prodal, ceprav po moje je njegovo vzdrzevanje krivo 90%.
Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na 20000km ne izidejo.
Evola, pravkar sem se vrnil s probne vožnje. Vtisi? Hm, hm... 🤔
Notranjost je zelo na nivoju, prav premium. Materiali tudi, vse mehko na otip. Komande za klimo so ročne, super, sedi se zelo udobno in pogled iz avta je res super. Tega bo še hitro navadil.Bremze so bolj tako-tako, precej moraš pritisniti, da res primejo.
Ročni menjalnik? Ta pa je poezija. Veliko bolj natančen in direkten kot v moji mazdi 6. Hodi so neverjetno kratki, kot pri kakem športnem avtu. Vožnja pri 130/uro je res tiha in brez najmanjšega piša okoli vozila. Koles se ne sliši. 👍
Na zadnjih sedežih sedim s svojimi 184 cm bolj kot ne v redu, precej manj je plača kot v 6-ki.😬
Sedaj pa motor. 😬 Verjetno je jasno, da sem od začetka tiščal gas do podna, da se je avto premaknil. 😊 Je fajn občutek, ko gre v drugi do nekje 105/110.😊 Ni pa šusa v hrbet, vse se dogaja bolj počasi. 🤔
Ko dosežeš 130/uro avto gre. A v šesti avto ne skoči, ko hočeš koga prehiteti
Tako, da sem šaltal v peto in gas. Kako bom živel brez navora?? 😬🙄
Moram malo prespat vse skupaj in dobro razmisliti. Žena ga je tudi vozila in je navdušena nad vožnjo. In nad motorjem. A je vse ostalo nekako "v zraku". 🤔
Zanimivo, tudi sam sem imel ob prestopu iz mercedesa dizla na mazdo bencinar obcutek kot da stojim, ampak se navadis, je pa res da je vcasih voznja bolj stresna ker moras skoz premisljevat pa saltavat v nizje da kam gre. Se navadis in potem je voznja prava avantura 🙂 . Glede prostornosti si mislil zadnjo klop? Kako pa je prtljaznik?
Pod prvima sedežoma je rezervoar za gorivo. Cvt-ji so vsi takšni da dajo občutek kot da vozis letalo 😁😁. Moram probat mazdo cx30, glede na mnenja mora res bit super.
@Alex si mogoce pogledal hondo hrv? Danes sem sel s firbca na test s hondo hrv 1,5 hybrid. Presenetil me je njihov zaporedni hybridni siatem torej motor z notranjim izgorevanjem sluzi v vecini za polnjenje baterije torej za poganjanje generatorja. Notranjost zelo vsecna, udobnost super, prostornoat odlicna, vglavnem pod crto avto vrhunski. Kaj me je pa najbolj presenetilo je bila pa poraba 4 litre na relaciji Maribor Race Kidricevo Ptuj Maribor (malo vsega avtoceste, regionalk in naselja).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako pocasi pa ni slo. Skoz nihanje do 100 in na 60 pa spet na 100. Z tekoco voznjo bi lahko bila nizja, ceprav 6,2 se mi ne zdi slaba za povratek saj je kar nekaj vzpenjanja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani