Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

OK, kje je pol že ta famozni elektromotor na X186? :nevem:

A je kdo kdaj kje omenil kak elektromotor?? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.

 

Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.

Jaz se pogovarjam o X186  motorju. V katerem filmu si ti, ne vem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre. 

IMG_20241231_130056.jpg

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

 

A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.

 

Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.

 

 

Motor od cx 30 je čisto druga, tehnologija in nima veze s starimi mazdinimi motorji, novimi in ostalimi vseh znamk. To je edinstven motor, kjer je v bistvu benzinar a deluje kot dizel. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu :hudicek:

Ne bo držalo.Motorja sta identična razen tega, da tvoj ščije scalnico. 

Oba trpita pri 50/uro v peti. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.

Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Moja šestica 13 letnik 165 lipicancev je tudi blagi hibrid 😋

Tvoja šestica ima 165 podhranjenih konjičkov. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.

 

Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.

 

Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.

 

Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.

Pač tako deluje in se pozna. Pri 50/uro z lahkoto kruizaš in ko rabiš samo pritisneš na gas in greš. Ne čutiš nobenega vincanja, da bi motor kaj "pokleknil" ali kaj podobnega, kot pri dizelskem motorju in pri dinozavru. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Edini pravi hibrid, ki ga ti maš je le tvoj e-bike.

Tudi. Cx30 je pa blagi hibrid, za ne poznavalce. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

To je kvečjemu recept za dokončno UNIČIT sklopko, če je že rahlo načeta, je uspeh hitro tu, parkrat do konca pohodiš po teh navodilih in že lahko naročiš termin pri mehaniku. :(

Pri cx 30 temu ni tako. Prav lepo pospeši in mašina nič ne trpi. Mi imamo hibride, ne pozabit. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

pridi en dan v lj, pa ti dam za peljat G192

 

pa se boš potem sam odločil, ko boš videl filing + mojo porabo za zadnjih 11kkm od menjave olja ;) 

Sem vozil dinozavra in ne, hvala.A tem motorju ni nič, kar bi me prepričalo.

Navor? Nič. Pospeški. Recimo, da so v redu v rangu cx30. Poraba? Porazna.

Sam sem takrat raje sem vzel dizla, ki je za dinozavra  prava poezija v vožnji. Sicer pa raje vozim sofisticiranega benzinarja, tehnološko dovršen čudež motorjev. Nobenemu drugemu proizvajalcu avtomobilov ni uspelo sestaviti kombinacije benzinark z dizelskim navorom in porabo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 53 minutami je g.Wankel napisal:

Zakaj pa bi pospeševal v peti pri 50km/h? :D

Cx 30 z lahkoto pospeši, ker mu pomaga elektrika.Motor sploh nič ne trpi in se laganica pelješ v peti, pohodiš plin in avto poskoči. Pri 6-ki, dizelco pa skoraj crkne. Dinozaver tud. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

Hmm, uporabniki pravijo, da je X motor isto bogi v nizkih obratih kot g120.

 

Je pa res, da še ni vozil od@Alexraketo, ki je poseben model, izboljšan, odziven, varčen, eksploziven, športen, skrqtka najboljši.Screenshot_20241229_124013_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20241229_124505_Samsung Internet.jpg

A dinozaver je pa poskočen?😄😄 Kako pospeši v peti pri 50/uro? Verjetno s  pomočjo  noge, ki.mu pomaga. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000  km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

Ti. Imaš dizla, ki je čisto druga pesem.😉😊 Tvoja 6-ka gre v vsak klanec, pije malo. 

Ne mešati hruške in jabolke.

Kar se tiče pa primerjave cx30 in 6-ke, so to zopet hruške pa jabolke.Cx30 so hruške, 6-ka je jabolko. Jaz imam rad oboje, zato vozim obe. Če bi se moral odločati med obema, bi vozil vsak eno. 

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. Za da denar dobiš znatno boljše turbo motorje v karavanih ali limuzinah drugih znamk ,ki tudi potegnejo kot se šika. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Avto za 30.000, ki ima zastarel info sistem, na roke dviguješ prtljažna vrata, da ne omenjam kakovost kamer - najcenejše iz AliEkspressa so boljše. Če imaš smolo še tresejo diski, poraba pa okoli 8,5 l/100 km.

O čem ti to? O dinozavru? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Za 2,3k€ manj bo takoj šel... :prstgor:

Vprašanje. Kot lahko vidimo, večino teh dinozavrov pokupijo mazda  forumaši, ki poslušajo hvalospeve o njih. Ostalih ne zanimajo kaj  preveč. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 8 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano (urejeno)

Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more, ker nasede kot kit v nizki vodi. Vozniki le teh lahko le stokajo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.