Hmmm, vedno sem bil na Dunlopu, ob nakupu avta pa sem uspel na hitro dobit le UG8. Kaj naj rečem. Če je sneg lep zbit zmrznjen tako kot je navadno na testih so fenomenalne. Če je pa plundrast, spodaj poledenel zgoraj moker so pa za en kurc. Dunlop je za naše razmere po moje bolj primeren in v kratkem grem nazaj na Dunlop.
Zakaj ne probaš hankook. Jaz sem bil tudi na Dunlopu. Pa je hankook boljši.
da mu bo še tako dobro delala kot Honda pa je zmagal 👍, drugače pa ja, dejstvo, Hondin zadnji bencinski motor, ki je bil še na voljo v Accordu je iz leta 2008-09, tako da pri taki mašini izpred 15.let nazaj (atmosfercu, kaj drugega ni za pričakovati, imam jaz enako, pa sicer nimam take porabe, sem pa bolj umirjen voznik, tako da shrajam z tam okrog 8)....če je imel pa še stari model (pred 2008; pa mislim da je imel tisti motor celo samo 5.prestav, kar je pa itak potem poraz....).
Mislim, da je njegova letnik 2007. Jo je pa dal sinu, da se fijaka okoli. Mu ni žal, če jo bo kje podrsal. 😊 Ja, s hondo je bil ful zadovoljen. Pravi pa, da ga te nove "vesoljske" Honde ne zanimajo več zato odločitev za mazdo.
Sedaj, ko so njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊
Znanec je bil zmenjen da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍
Samo, da se ob zagnanosti spremljanja parametrov ne boš kam zaletel,. 😃 Ali postal s temi podatki obseden, kar se je dogajalo meni, dokler nisem avta prodal.
Kar nekaj jih je na tem področju delalo doktorat, nobeden, ki jih poznam, ga ni dokončal. 😃
Ima mogoče kdo izkušnje s temi Hankook? Sem že mislil nabavit Kleber HP3 , pa sedaj malo kolebam. Kleberce sicer niso testiral v '17 , so pa '16 in tam so testi slabši. Cenovno pa kolikor sem gledal so par evrov razlike.
Jaz in Gelipter jih imava na cx30. Vrhunska, tiha guma. Še posebej je dobra v mokrem in po snegu
Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu.
Pa sej ni to bistvo, naj kupi kar hoče, ampak je pa dejstvo da je v tem trenutku nakup mazde diesel bolj tvegan nakup, tudi za poznavalce kot si ti. Zakaj mislis da je an avtonetu en kup dizelc, pa nobenega pametnega bencinarja. Že pred gonjo dizlov je bilo mazdo dizel težko prodati glede na težave o katerih so porocali uporabniki. Prodaja bencinarjev in elektricarjev je v vzponu in dvomim da se bo trend obrnil v prid dizlu, prej se bo zgodilo, da bomo vsi na nek način pristali na elektriki, pa če to hočemo ali ne.
... ker je bilo prodano 90% dizelc in 10% benzinarje, mogoče. 😊
Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.
Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €. Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal?
Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.
Prodal Mazdo 6 2.2 CD150 AT pri 239.000 km, zdaj je pri sosedu, obrnila 280.000 km.
Ja, 2.2 dizl, karkoli pred 2016 je rizičen nakup. Potem je malo bolje, a še vedno išči raje primerke z nižjo kilometrino ali pa obratno - tiste z visoko, saj so ti že kaj pozamenjali.
V izogib težavam - menjava olja na 10.000 km, pri visoki kilometrini tudi menjava verig in čiščenje saj. Potem pa gas.
To so pravi podatki. Bravo. 👍
Se pravi, da ta dizel mazda pri 280000 še lepo prede. Menim, da imajo ljudje največ problemov ravno zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kot sem že enkrat napisal, je modelu, šla mala turbina na mazdi 6. In potem izjavi mojemu mehaniku, da dela "redne" servise na 25000 kilometrov. 😬
Če pomislimo, da ima kar nekaj nafte v olju je to kar dober recept za težave.
Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.
Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Se strinjam. Ko se enkrat pelješ s pravim električarjem ugotoviš, da niti ni tako naporno vse skupaj. Seveda, če dobiš polnilnico fraj. Zase vem, da bom v prihodnjih zanesljivo nabavil kakega.
Ja, včasih se res vprašaš na kakem forumu si pristal. O samih avtomobilih je v zadnjih časih bolj malo debate. Največkrat odgovoramo morebitnim novim kupcem mazd, a imam občutek, da imajo sami itak že izdelano sliko, kaj bodo kupili.
Fantje, vi kepo vozite svoje benzinarje in ne k...te o stvareh, ki jih ne poznate.
Iiz lastnih izkušenj lahko govorimo lastniki dizlov, ostali lahko le nakladate tja v tri dni. Kot recimo o električarjih, a ga nima še nihče na forumu. Pravega, ne hibrida.
Jaz bi ti predlagal dizelco, 150 konjsko, ročni menjalnik z lahkoto, uvozi jo iz nemčije, kjer imaš cel kup izbire.
Kar nekaj nas ima enako na forumu brez nekih večjih problemov.
Ti voziš veliko kilometrov z njo, pa tudi dnevno prevoziš veliko.
Nasvete ti lahko damo lastniki enakih mazd in ne nekdo, ki je še nilokil ni vozil ne imel. Ko (če sploh) boš izbiral benzinsko, lahko poslušaš lastnike, ki vozijo benzinarka.
Takole. Redno menjuj olje na 10000 km,
In vse ostalo, kar smo že napisali glede vzdževanja. Poznam lastnike, ki imajo prevoženih že 300000 km in več.
Ravno pred kratkim sem se srečal s kolegom, ki ima enako in je trgovski potnik. Vsak mesec naredi po 10000 km. Na koncu se moraš odločiti sam.
Če bi že vzel 6-ko benzinarko bi morala bit obvezno turbo.
Se moram pohvaliti, da sem se v soboto vozil z Porsche taicanom turbo s. 💪
Ko je prišel sinov kolega, ki igra skupaj s sinom v bandu po nas, da gremo skupaj v glasbeno trgovino v Milano z belim Porsche taicanom, sem samo izbuljil oči.
No, avto sicer ni njegov ampak od očeta (težki privatniki, imajo privat dom upokojencev). 😊
Imel sem čast sedeti na sprednjem sedežu. Kako gre ta reč?... fenomenalno. Občutek je podoben vožnji v "pravem" 911. Pospeški so nori, vožnja zelo, zelo tiha tudi pri 160/ uro.
In sedaj realnost. S polnim aku smo naredili, pri vožnji po italijanski avtocesti, s tempomatom 160/uro celih 295 km (do Verone) . 😄 Dobro, da smo se mislili itak ustaviti na kavi. In potem smo iskali v okolici Verone , kje bi ga lahko priklopili na elektriko. Prva polnilnica je bila totalno razsuta, vse je bilo uničeno.
Nato smo šli pred nek hotel v centru Verone, kjer so imeli spodobne polnilne postaje. Komaj smo, od petih obstoječih, dobili eno fraj (na ostalih do prevladovale Tesle in en mercedes).
Na, srečo je bila močna, tako da je bila baterija čez 25 min, ko smo se vrnili polna do nekje 75%. Seveda je kar dobro plačal, koliko ne vem.
Nato smo se peljali brez skrbi do Milana. Na srečo je bila polnilnica v bližini glasbene trgovine. A je bila precej "švoh", tako, da se je tistih 25% polnilo kako uro ali več.
Po poti domov smo se ustavili v Venezii pri kolegu. Naredili smo okoli 260 km, baterija je kazala še okoli 150 km dometa. Res je, da ga za domov ni tako teral po avtocesti. Tam smo ga zopet priključili in srečno prispeli v Koper.
Ali bi imel tak avto, če bi imel denar?
Najbrž, da ja. Ker vožnja sama je poezija, niti piša vetra ni slišati, le kolesa so malo glasnejša. Ima pa presenetljivo velik prtljažnik in kar globok. Ima pa, najbrž za štos, tudi možnost umetnega zvoka motorja v kabini.
Seveda je vključil za nekaj časa zvok porscheja GT3. 😊
Upam, da gremo še kdaj z njim kam.
Ima pa ta sinov kolega drugače Cupro Formentor za vsak dan. Uno ta hudo.
Z Gelipterjem vedno bolj ugotavljava, da so te prvovgradne bridgestonke na cx30 ob deževnem vremenu samomorilske gume. Še to sezono bodo gor in čeprav imajo moje prevoženih le 16000 km, bodo romale na predelavo. Spomladi pa gor Conti Premium contact 7.
A je ze kdo namontiral 245/40R19 gume na zadnjo generaciji 6ke?
Jaz jih imam. 😊 In sicer Good year F1 assimetric 5. Če boš kupoval druge feltne (širine 8,5") pazi, da ne greš pod ET 40. Spredaj pridejo poglihane z blatnikom. ET 36 pa znajo bit zadaj v redu, spredaj pa preveč ven.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj ne probaš hankook. Jaz sem bil tudi na Dunlopu. Pa je hankook boljši.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani