...vem da je res taprava ljimuzina, sam oblika mi je za kozlt. Sam to pravm, n? druzga.
Lp
Saj te ne in vso pravico ima? do svojega mnenja.
Poskusil sem podati ?e eno dimenzijo "lepote", skozi neke druge vrednote, kot so udobje tehnologija ipd., ?eprav tudi sam ne dam pet zvezdic izdelku, ki je plod preteklost in prihodnosti citroena. V nekaj sem pa prepri?an. Uspeha legendarne ?abe ne bo nikoli dosegel.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ve? kot je elektronike in raznoraznih "space age" pripomo?kov, ve? mo?nosti ma? da ti kej crkne/zajebava. :ne vem:
Sicer pa ?as bo pokazal svoje (v primeru C6)
?al je res tako. In to je tisto, kar me najbolj odbija pri vseh, ne samo pri >>. N pr.: Dvoproto?na klima je zanimiva re?itev. Problem je ko se ra?unalniku nekoliko zme?a in "?uti potrebo" po ogrevanju polovice avtomobila na 30°C, ali pa kljub daljinsko odklenjenemu avtomobilu zahteva ?e mehansko odklepanje, zapre? ?ipo na blagajni AC, ra?unalnik pa "razmi?lja" in jo odpre za eno tretjino in trmasto vztraja pri svoji "odlo?itvi" dokler se stikalo ne resetira....???!!!
Verjetno niso od tega operirani niti drugi "razmi?ljajo?i" avtomobili le, da so >> nekoliko bolj dovzetni za to. Saj so avantgarda, mar ne....
LagBit, ?e prav ima?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Lahko vam izgleda kot neke vrste spa?ek, kot posebne?, ki vam bode o?i, ne morete pa zanikati, da je avantgarda. Nekatere tehnni?no-elektronske re?itve, ki jih najdemo v njem so bile do sedaj rezervirane za "nebo", za fantome ,orle, mira?e, gripne...
Head up displey, kaj ?e je to???
To je tista naprava, ki omogo?a sledenje pomembnim podatkom na vetrobranskem steklu. Za podatke o hitrosti, navigaciji idr. ni potrebno preusmerjati pozornosti s ceste, enostavno se vse projektira pred voznikom, kar predstavlja dodaten element varne vo?nje. Ta avto "povozi" "le?e?ega policaja" brez "bole?in" in ?e in ?e...
Ne trudite se,da bi vam bil v?e?, ker tega c 6 to niti ne ?eli. Tudi, ?e vam ni v?e?en je te?ko zanikati skladnost zunanjih linij. Ta avtomobil ne ?eli biti v?e?en z uniformnostjo, marve? z ekstravaganco. ?e postavite v vrsto deset razli?nih limuzin istega razreda boste opazili, da ni podobnosti med njim in ostalimi, ki se nekako prelivajo in si kradejo oblikovalske prijeme.
?e boste tega C6 tako gledali, boste razumeli, da utira pot na "zemljo" novim re?itvam, ki jim bodo sledili tudi drugi tako, kot so sledili berlingotu...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Citroeni niso avtomobili, ki bi takoj privlekli s svojo "lepoto", zato imajo svoj krog ljubiteljev, oziroma uporabnikov. Tudi sam jih dolga leta vozim, zato, ker nudijo udobje, ki ga lahko do?ivite le pri dragih limuzinah. Zadnje ?ase so zajadrali v neko posebno estetiko, ki tudi meni ni po godu. C6 me ne navdu?uje najbolj in je za mene dale? od sicer ne preve? uspe?nega XM-a, vendar je noter presti?en in na nek na?in potujo?a dnevna soba opremljena z visoko tehnologijo. Verjetno bi Nisde razmi?ljal druga?e ?e bi opravil dalj?o testno vo?njo, ?eprav je zelo verjetno, da tudi takrat ne bi postal tvoja ?elja.
Nekoliko druga?na pesem pa je najnovej?i C5, mislim, da je ta nekoliko bolje zadel obliko, ki bo v?e?na ?ir?emu krogu ljudi, ?e prav ne verjamem, da bo v?e? zumovcem, od katerih mnogi ne veste, da so po novem, vsaj pri dizel variantah v sorodu s PSA. Zadnje ?ase sem vozil razne dokaj mo?ne dizle z muli jet motorji. Zanimivo je to, da me je najbolj prepri?al ta ?ibek motor 1.6 (HDI, TDCI, CDI). Ima samo 90 ks, vendar ima? ob?utek, da vozi? najmanj 110Ks, zato je 90 Ks Focus veliko bolj ?ivahen, kot bi pri?akoval. Na avtocesti dose?e? kot za ?alo 160 km/h. Tak motor imajo tudi manj?e mazde in verjamem, da so njihovi lastniki zelo zadovoljni, ?e posebej z njihovo ?ejo 4-5,5 l/100km. Tista druga plat pa je, da na slabi podlagi, v primerjavi s hidroaktivno vzmetenimi citroeni ,trese kot lojtrski voz
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Porabo niti ni tako lahko natan?no dolo?iti. Problem je v tem, da je razlika pri nalivanju do vrha lahko do 1,5litra. Zato se ni zanesti na to?nost izra?una. Lahko je teren na ?rpalki nekoliko nagnjen, lahko so gume nezadostno napolnjene, vlivna pi?tola ne reagira enako (ena prekine dovod prej druga pozneje)... Razlika sicer ni tako velika, pri prevo?enih 700km s 50l je poraba 7,14 l/100km, ?e pa smo dolili en liter manj bi bila poraba 7,28l/100km.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko sem omenil Ameriko, je nekaj na to temo v danes napisano v ?lanku Z lincolnom navigatorjem po Ameriki. Kjer med drugim navaja tole:
"?est pasov v eno smer
In kako vozijo v Ameriki? No, predvsem se mnogo bolj kot mi dr?ijo hitrostnih omejitev. Tisti, ki vozijo kak?nih deset odstotkov hitreje od omejitve so prakti?no najhitrej?i (vseeno to pomeni le okoli 130 km/h)"
Ko se pa pri nas vozi? po avtocesti 140km/h in prehiteva? vozila na desnem traku, ki vozijo 110-120km/h, se za tabo pripelje "gospod" s ta mo?nim avtom in za?ne nervozno blinkati, kar pomeni, da bi mu se moral umakniti v desno, kjer bi lahko koga ?e ogrozi, ker mu zme?a? vikenda?ki ritem.
Problem je v miselnosti, da se nekdo ki vozi po predpisih, oziroma celo nekoliko ?ez, mora umakniti tistemu, ki misli, da ima njegov avtomobil 150 in ve? KS za to, da se izkoristijo in pri tem se morajo "gospodu" vsi umikati, tudi, ?e bi to predstavljalo ogro?anje prometne varnosti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pravzaprav je pri nas je problem cestne varnosti v izvajanju sedaj veljavnega zakona, ki je zadosti strog in so kazni dovolj visoke, le zadostne kontrole ni, ?e pa je, se veliko krat dogaja, da je sama sebi namen, oziroma predstavlja izpolnjevanje norme policistov na najla?ji mo?ni na?in.
Vi?anje kazni brez ustreznega nadzora je strel v prazno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zadnji stavek. Kaj pomaga kazen 100?, ?e bo? pripeljal 55km/h, ?e bodo potem zaradi prakti?no malenkostne prekora?itve najni?ji sloji po doma?e povedano najebali, bogatemu bo pa tudi 200? drobi?...
Ne gre za to, da bi za 5km/h kaznovali. Toleranca za opozorila bi lahko bila do 15km/h, vendar ne v naselju, kjer bi lahko bila do 5km/h. To je tista meja, ki bi lahko bila posledica nepazljivosti. Predvsem pa gre za tiste nesramne?e, ki v naseljih prekora?ijo omejitev za 30 km/h in ve?. Tu pa mora biti kazen taka, da se ne spla?a in ne omogo?a ponavljanja. Tudi tisti, ki ima debelo denarnico, bi se zamislil, ?e bi po tretiji nesramni prkora?itvi, pla?al nekaj tiso? EUR in odle?al 15-30dni.
Gre za spremembo miselnosti, od tiste, da so omejitve za to, da se kr?ijo, v tisto, da so omejitve za to, da se spo?tujejo.
?e vzamemo naselje, je pa? potrebno upo?tevati, da so v prometu razli?ni udele?enci od otrok, starej?ih ljudi, kolesarjev, pe?cev in ne gre se zana?ati na "izjemne" vozni?ke sposobnosti, ker se lahko zgodi, da ni ?asa za reakcijo.
Kot sem ?e enkrat navedel, bodite veseli, da je v naselju omejitev 50. Na mad?arskem so v precej?njem delu pode?elskih naselij uvedli 30km/h. Poskusite voziti 2-3km s tako hitrostjo pa boste videli kaka muka je to.
Da se razumemo tudi meni jena nekaterih avtocestnih delih, kjer se izvajajo dela mu?no voziti 60.
?e bi Romun vozil po predpisu ga ne bi dvignilo v zrak in katapultiralo na drugo stran stran ceste v ni? hudega slute?ega voznika audija, ki ji verjetno okvirno spo?toval omejitev. Kaj pomaga, da si vesten voznik, ?e se z druge strani pojavi kamikaze, ki te, ni? krivega ubije.
In prav temu naj bi se boj za prometno varnost usmeril, odstranitvi raznih norcev in kamikaz s ceste. Saj je motorno vozilo v rokah blazne?ev dejansko morilsko oro?je. Na?e ceste so postale bojno polje s katerega nikoli ne ve?, ali se bo? vrnil cel, ne glede na lastno pazljivost. Preko 200 mrtvih v osmih mesecih to dokazuje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zadnji? sem na podobno temo na HTV poslu?al Gorana Milića, ki v kratkem po celem svetu prevozil preko 60,000 km. Navedel je zanimivo prakso kaznovanja v Ameriki. Pred leti so tam zaradi naftne krize in prihranka goriva omejili hitrost na 55mph. Opazili so, da se je ?tevilo te?kih nesre? drasti?no zmanj?alo, zato so omejitev zadr?ali. Si predstavljate, v dr?avi z neskon?nimi prostranstvi, ?irokimi avtocestami in avtomobili z najmanj 200KS, omejitev (v na?ih merah) na 90 km/h.
?e tam vezite 5-10 mph ve? vas bodo policaji prijazno ustavili in opozorili, da ste prekora?ili hitrost. Opozorila se nehajo, ko omejitev prekora?ite za 10-15mph. Brez pardona vas odpeljejo v zapor, kjer ?akate na postopek pred pristojnim sodi??em. Za take prekr?ke so kazni rigorozne.
Tak?en sistem bi morali uvesti tudi pri nas. Dolo?iti mejo, do katere vas policaji nekajkrat ?e kulturno opozorijo, po prekora?itvi zgornje meje pa se za?ne za res. Kazni morajo biti tako naravnane, da se ne spla?a reskirati, tudi tistim, ki imajo veliko denarja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Za tiste, ki so vam v?e? SUV z reduktorjem piha sve? veter iz Kitajske. Great wall motors ponuja simpati?nega, poceni, HOVERJA z Mutsubishijevim bencinskim 2,4 in lastnim 2,8 Common rail dizlom.
Pravijo, da mislijo resno. Ko so se Korejci pojavili v EU smo bili skepti?ni, podobno je s Kitajci, vendar ta rumeni v veliko stvareh dokazujejo, da jih je in bo treba ?e kako upo?tevati.
Zanima me ?e se kdo vozi na cvi?ek z Mazda 626 diesel letnik 2000
"Cvi?ek"???
Dobro je dati v navednice, da ne bi kdo pomislil, da gredo dizela?i res na dolenjsko vino.
Moderni dizli so zelo ob?utljivi na vsebnost ?vepla v gorivu in "cvi?ek" ga vsebije precej ve? kot "sovinjon", ki naj bi predstavljal Evro dizel. Kot si mogo?e opazil nakaterim foruma?em ?e ta, ki naj bi izpolnjeval standard (EU ne vem kateri), ni zadosti kakovosten in povzro?a pacanje injektorjev in filtra saj.
?e mene vpra?a? je odgovor NE!!!
Prihranek s "cvi?kom" je dale? od stro?kov za zamenjavo injektorjev in visokotla?ne ?rpalke, da ne omenjamo mo?nost kontrole in kaznovanja carinskih organov po celi SLO.
Na "cvi?ek" gredo stari "kavni" bosch mlin?ki, ki se ne obirajo niti, ?e jim nato?i? jedolno olje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To je najnovej?a metoda za enostavno merjenje hitrosti po bosanski licenci.
Naj opi?em kako "radar" deluje v Bosni.
Ustavi policaj enega voznika, gasterbajterja. "Kontrola prometa" ipd. Zakri?i kolegu v zasedi na oddaljenosti okoli 250m: "kolko je vozijo?" Odvrne ta:" ZUUUUUM"!!!!. " A kolko je ograni?enje?" " ZUUM", odvrne "radar" .
"Vozili ste 30km/h prebrzo. 500KDM kazne."
"Radar" je poceni in u?inkovit.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius to vse vem, sam kot sem napisal problem je, ker slovenija ne priznava UNMIK dovoljenja...
Nisem imel ?asa prebrati vse, kar si napisal, zato je bil odgovor tak?en kakr?en je.
Tu ne gre za to, ali Slovenija priznava UNMIK-a, gre bolj za nekaj drugega. Mislim, da gre tu za birokratski formalizem, ki je zelo pogosta stalnica v dr?avnih organih. Slovenija ?e kako priznava UNMIK, saj v nasprotnem ne bi v njem sodelovala. Po mojem trdnem prepri?anju gre pri tem ravnanju birokratov za kr?enje tvojih ustavnih pravic in tvojih pravic po EK?P (Evropski konvenciji o ?l. pravicah). Na tem podro?ju imam sicer kar nekaj izku?enj in mogo?e ti lahko malo pomagam, ?e se bo? odlo?il za uveljavitev teh pravic. To sicer lahko potraja, vendar sem trdno prepri?an, da te zaradi situacije v kateri se je tvoja mati?na domovina zna?la, ne morejo obravnavati diskriminatorno v primerjavi z drugimi tujci.
Na ?alost pa je v sedanji situaciji najkraj?a pot, normalna, s polaganjem ?oferskega izpita.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nisi navedel koliko let ima? stalno (za?asno) prebivali??e v Sloveniji. ?e si manj kot dve leti, ima? mo?nost opisano na TEM naslovu, ?e pa si ve? kot dve leti, ti je potekel rok (po tvoji krivdi) in je stvar bolj komplicirana, ker pridobi? ponovno pravico, ?e si izven Slovenije ve? eno leto.
Ne vem zakaj te mo?nosti nisi ?e do sedaj izkoristil. V?asih je bolje povpra?ati na pristojnem oddelku upravne enote, kot pa spra?evati nepoznavalce. To sem v par minutah na?el na internetu, upam, da ni kaj na tem podro?ju spremenjeno in, da je informacija neto?na.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po mojih podatkih je ta krava te?ka le 1515kg. Nekoliko se razlikuje od avtomobilov podobne oblike , saj nima ?asije in je zato tako lahka. Ker pa je o?itno bila delana za ameri?ki trg, kjer je poraba 15 litrov nekje minimum, se pa? niso potrudili, da bi poroabo spravili v razumne (evropske) meje. In to je edina resna pripomba, ki so jo na super testu zapisali.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....
:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:
Malo verjetno, da bo. Tribute je izdelan v dveh varjantah z bencinskim motorjem 2.0 s ?tirimi cilindri in 3.0 s ?estimi cilindri. Torej za nekje 330-500t SIT se ga da predelati na plin. Preberi si ?lanek v sobotnem(18.11.2006) Delu, v rubriki Na kolesih. Dobil bo? nekoliko var?ne?i avtomobil, kot pa bi imel noter dizel, ?e posebej, ?e ?ivi? kje ob meji s Hrva?ko, kjer je liter plina okoli 100 SIT. Predelava na dizel bi pa pomenila prevelik stro?ek.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Moj nasvet je bil dan pod predpostavko, da je ob menjavi olja v menjalniku Project mx5 dal notri predpisano olje. V primeru, da je to res, pa so vsi ostali nasveti, razen mojega (in Yvaryevega) LARI-FARI natolcevanje. Glede na to, da je tudi moj nasvet razumljen, kot LARI-FARI, bom pa? v bodo?e z nasveti bolj "prizanesljiv".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poskusil sem podati ?e eno dimenzijo "lepote", skozi neke druge vrednote, kot so udobje tehnologija ipd., ?eprav tudi sam ne dam pet zvezdic izdelku, ki je plod preteklost in prihodnosti citroena. V nekaj sem pa prepri?an. Uspeha legendarne ?abe ne bo nikoli dosegel.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani