?ist verjamem, da je kaj takega, ker 100% so s tako idejo posku?ali ?e marsikateri zmanj?at stro?ek.
?e ima? svojo lizing pogodbo kje blizu pa ?e se ti sevda da pogledat vanjo in vr?t u? na pogoje pred?asneg popla?ila, bi res lepo lepo prosil za info. Rad bi se namre? oboro?il z vedenjem, ko me bodo pr nakupu napadli s financiranjem.
?e mi to najde? obljubim, da ne bom ve? veliko ?ez SUV-e pizdakal. Mogo?e kdaj pa kdaj kaj malega ?e, tolk da si vsaj mal du?o olaj?am
Evo sem izbrskal.
Glede na to da mi je vsec CX-30 in me malo mika .... bo sedaj mir nad SUV-i?
leto in pol nazaj kupljen c3 na lizing. Lizing za 4 leta, receno da se lahko odplaca po 2 letih. V kolikor odplacas prej imas nek penal in se ti naceloma ne izplaca.
Naj testi pisejo/govorijo karkoli, sam sem 100% da je naslednji avtomatik. Ce bo/je v Mazdi res tako slab bo pac druga znamka vozila. Toda bo avtomatik.
Meni je to rocno prestavljanje tako odvec in se mi res ne da pretikat tiste rocice
+ aktiven radarski tempomat ker gas/bremze je res odvec
Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto
In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.
Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).
Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).
Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.
P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)
Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?
Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.
No ja....tole ni ravno mazda problem. Kolega ima megana .... problemi z dpf, drugi je mel bmw-ja....problem dpf ga je odstranil. Googlas dpf problem ... najdes vse drugo kot mazda. Audi, VW, BMW, .... vsi imajo probleme z DPF/FAP.
Olje preverjam tam na 3-4tedne. Zanimivo, da nazadnje se mi je tko na sredini servisnega intervala (10k km) stanje olja dvignilo za cca. 1-2cm. Na koncu preden sem peljal na servis pa je slo malo pod crtico F.
Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.
No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):
1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.
2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.
3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem
4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne
Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.
Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.
Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).
Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala
Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.
Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....
Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.
Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:
1. Ciscenje obstojecega
2. Menjavo za original
3. Menjavo za nov tipski filter
4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)
No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).
Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jet crna ali pa deep crystal modra
Povezava za deljenje
Deli na druge strani