@Bossek: probi M3 sedan, vzadi ma dost ve? placa na vi?ino. Je pa res, da je odprtina kufra tak mala, da bom vrjetno ?e pivo mogu nehat pit, ker se gajbe ne bo dalo not dat xD
Sicer imamo doma se tastaro (2016) sedan in je res super avto. Samo kar sem sedel v novi 3 je placa ok, samo okna so pa precej mala in tamali zadi imajo vidljivost vem precej svoh.
Sam ze neki casa gledam, da bo pocasi potrebno menjati sestico. Saj ne recem, 6 karavan je izredno prakticen, lep in dober voz. Samo pocasi ne rabim vec tako velikega in dolgega voza. Rabim pa vseeno avto, ki ima zadi dovolj placa in ni nekaj utesnjen (kot recimo mazda3).
Ze ko je imel Ford predstavitev novega Focusa sem se takoj zagrel za Active verzijo. In se vedno mi je Ford Focus Active zelo vsecen in mikaven avto. Samo, ko dodas vso opremo prides hitro do cene mazde cx-30 ali pa se cez.
Tukaj je se kak t-roc, mogoce skoda kamiq (ki je pomoje 1 razred nizje). Mogoce se kak?
Nekako kar mi je tko:
Mazda CX-30:
plusi: notranjost, dobra oprema
minus: masina (samo 122 konjev in 2.0), ne ravno opevan avtomatik
Ford Focus:
plusi: ok masina in avtomatik (1.5 150 konjev)
minusi: precej manj vsecna notranjost naprom mazdi
Je pa to vse cenovnega ranga 28k, kar je obcutno prevec kot sem v zacetku sploh bil pripravljen dati za avto (20k).
Sedaj za masino in menjalnik govorim samo kar je po testih, nobenega nisem vozil.
Skratka jaz bom verjetno se nekaj casa vozil sestico, ker izbira novega vozila je pretezka
?ist verjamem, da je kaj takega, ker 100% so s tako idejo posku?ali ?e marsikateri zmanj?at stro?ek.
?e ima? svojo lizing pogodbo kje blizu pa ?e se ti sevda da pogledat vanjo in vr?t u? na pogoje pred?asneg popla?ila, bi res lepo lepo prosil za info. Rad bi se namre? oboro?il z vedenjem, ko me bodo pr nakupu napadli s financiranjem.
?e mi to najde? obljubim, da ne bom ve? veliko ?ez SUV-e pizdakal. Mogo?e kdaj pa kdaj kaj malega ?e, tolk da si vsaj mal du?o olaj?am
Evo sem izbrskal.
Glede na to da mi je vsec CX-30 in me malo mika .... bo sedaj mir nad SUV-i?
leto in pol nazaj kupljen c3 na lizing. Lizing za 4 leta, receno da se lahko odplaca po 2 letih. V kolikor odplacas prej imas nek penal in se ti naceloma ne izplaca.
Naj testi pisejo/govorijo karkoli, sam sem 100% da je naslednji avtomatik. Ce bo/je v Mazdi res tako slab bo pac druga znamka vozila. Toda bo avtomatik.
Meni je to rocno prestavljanje tako odvec in se mi res ne da pretikat tiste rocice
+ aktiven radarski tempomat ker gas/bremze je res odvec
Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto
In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.
Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).
Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).
Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.
P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)
Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?
Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.
No ja....tole ni ravno mazda problem. Kolega ima megana .... problemi z dpf, drugi je mel bmw-ja....problem dpf ga je odstranil. Googlas dpf problem ... najdes vse drugo kot mazda. Audi, VW, BMW, .... vsi imajo probleme z DPF/FAP.
Olje preverjam tam na 3-4tedne. Zanimivo, da nazadnje se mi je tko na sredini servisnega intervala (10k km) stanje olja dvignilo za cca. 1-2cm. Na koncu preden sem peljal na servis pa je slo malo pod crtico F.
Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.
No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):
1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.
2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.
3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem
4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne
Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni se cene ampak tole je RESNA konkurenca (vsaj zame): https://www.kia.si/xceed
Povezava za deljenje
Deli na druge strani