Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?
Enaki turbini celo, tistih 25 konjev ve? je drugi SW. Zaradi kraj?ega menjalnika pa mo?nej?a ?e bolj butne.
Saj je konec koncev vseeno, vsakemu svoje. Jaz sem imel dva turbodizla, enega T bencinarja in kar nekaj atmosfercev in mi je z vidika dinami?ne vo?nje najljub?i bencinski atmosferec z dovolj konji. Drugo pa je cijazenje po gu?vi, tam je vseeno. Prikolice pa nikoli ne vle?em.
Tema pa res ni prava za to debato... over and out tukaj.
Boss, v tem primeru pa najbolj?e si kupiti F1 dirkalnik, da se bo? izstrelil mimo, ?e je to taka panika. (Aja, tam bi bili ?e vi?ji obrati).
Meni je pri bencinskih motorjih ravno to v?e?, da se zvrti (razna japonska vozila tudi do 8000 obratov v minuti), se pravi ujame? idealen trenutek, po gasu in hopla.
x2. ?eprav je tudi vo?nja mo?nega turbodizla (vsaj 150 konjev) po svoje u?itek, kljub temu, da je uporabno obmo?je vrtljajev 2.000 namesto 4.000 kot pri bencinarju. S katero motorizacijo torej ve? ?ari? po prestavni ro?ici ob dinami?ni vo?nji? Po mojih izku?njah z dizlom: konkretno primerjava mazda 6 bencinar G145 in renaultov 2.0 150 dci: od 40 do 110 km/h ima? pri G145 ob divjanju po konkretno zaviti cesti ves ?as v drugi prestavi, motor je nad 3.000 obrati hipno odziven, ni turbo laga, Pri 2.0 turbodizlu pa to pomeni prestavljanje med 2,3 in celo 4. prestavo, ?e za pade pod 2.000 obratov, spet traja sekundo ali dve, da se turbo zbudi, prigajanje nad 4.000 obratov ni ve? nekega smisla. Saj je fascinanten tisti BUM pri 2.000 obratih v prvih 3 prestavah, ampak kaj ko je 2 sekundi kasneje konec veselja, bencinar pa BP vle?e do skoraj 7.000.
Danes smo dobili slu?beno kio sportage, a je zaradi nesporazuma 1.6 atmosferec namesto 1.7 dizel, kar je ?al no-go. Drug teden ga menjamo za bencinskega superba kombi TSI 150 konjev (ne vem ?e ali je to 1.4 ali 1.5). O superbu se bom potem tudi sam malo razpisal. O Sportage torej ne bi izgubljal besed, ker je ?alost, SUV in 1.6 atmosferski bencinar pa?. Druga?e v?e?en avto, ?eprav mi na?eloma SUV niso pri srcu.
V ?ivo je ta modra super. S 17 se avto ?e udobneje pelje, pa ?e fakin 19 col plati?? (pre?irokih za 225 ?irino) ne opraska bolj?a polovica ob vsakem drugem parkiranju. Poleg tega je baje bencinarka itak pre?voh za 19 col.
Nemci imajo sicer za dopla?ilo dodatno leto, dve ali celo pet garancije (skupaj torej najve? 8 oziroma najve? 150.000 kilometrov)... 800 EUR pride za max. dol?ino dodatne garancije za CX-5 in 6. Pi?e, da so zajeti najpomembnej?i sklopi avta, torej gre razumeti bolj kot jamstvo.
?e ima? 22k, vzemi novo ali kak?no slu?beno. Bencinarja 145 ali 165 bo? dobil za nekaj tiso?akov ve? kot ima? budgeta, a zato nov ali skoraj nov avto. Bencinarji so buletproof. Razen zvoka mrzlega motorja, ki zveni precej "arhai?no", jim ni ?esa o?itati.
6 so res pomehku?ili s faceliftom lani. Neposrednega feedbacka s cesti??em nabvolanu in sede?u ne ?uti? ve?, skoraj predobra izolacija notranjosti. ?e bi vsaj v EU prodajali 2.5T, bi se jim pol oprostilo.
Ampak koliko ?asa se avto lahko vozi "po mo?ko"? Morda 2 % ?asa, ko je vozilo na cesti, razen ?e gre? na dirkali??e. Ostal ?as so zastoji, omejitve in po?asnele.
Obrati so pa res precej visoki, verjetno spet zaradi manjka navora, tako kot pri G165 napram 120 uporabljen "kraj?i menjalnik". Tisti kompresor torej dopinese 10 % ve? navora, sode? po tehni?nih podatkih... In seveda pri 3k namesto pri 4k. Zanimivo bi bilo videti krivuljno navora in mo?i, jo je ?e kdo kje zasledil?
"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."
Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.
Ni neka zverina, pospe?uje slab?e ob 2.5, ki je idealen motor za tak avto. Preverjen, zanesljiv. X se bo moral ?e izkazati, a se bojim da bo prej flop, kot pa top. S tem da se x verjetno skoraj noben nepoobla??en mehanik ne bo upal dotakniti, saj je le precej kompleksna zadeva (mild hybrid, deaktivacija valjev, kompresor)... Po izteku garancije bodo cene rabljenih verjetno zelo nizke, ni?je od G.
Hecno, ampak dr?i. Pri tej iz avto net linka bi bil sam previden, ker je res kar sumljivo poceni, ?eprav 200.000 kilometrov tudi ni malo in ve? sam ne bi dal, pa tudi ?e gre za premium avto (s halogenkami).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Forum je itak namenjen razvedrilu, alexovi posti so nepogre?ljivi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani