Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.
V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.
Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.
Heh, vsaj jaz nisem navajen male porabe Po zelo le?ernem Toskanskem kruzanju sem imel kljub praznemu avtu 6,4 litra porabe, ?eprav sem dokaj hitro menjaval in ga nisem gnal. Mislim, da pod to ne morem prit.
Kar se Metabonda ti?e, se meni ob dodatku Golda poraba ni premaknila nikamor navzdol, pri Megaselu pa sploh ne. Ampak recimo, da je dobro za za??ito motorja. Naslednji? probam s Slick 50, ki ga bolj hvalijo.
Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im
Tudi pono?i ni panike. Vsi te modri angeli so navadno opremljeni s xenonskimi ?arometi, ki jih ?e vedno dosti avtomobilov nima. Pol kilometra pa verjetno dovolj, da vidi?, da se ti en lima zadaj tudi, ?e menja? vozni pas.
Jaz se pomoje ne bom ve? na nobenega tako navezal kot sem se na Mondea. Bil je res tak user-friendly. Pa ?e prvi. Prvega ne pozabi? nikoli Sicer pa upam, da ti uspe enkrat nabavit MPS. Bo? potem peljal en krog
Provida pre?i predvsem na take fjakarske konje, ki gledajo samo predse Sicer pa se baje zadeva stro?kovno skoraj ne pokrije s kaznimi. Mislim, da je trenutno samo en Audi pa en Mondeo patruljiral pa tu pa tam kaka Octavia. Ostalo pa vse na servisih. S temi Passati ne bo kaj druga?e.
zakon to je res lepo sli?at. poznam ta ob?utek, imeli smo doma ford mondeota ki je naredil 290k in smo brezhibnga prodal, s prvo sklopko, brez generalnega, edino mal je gume ribal na robu, pa odbija?i niso bili ve? prvi, in barva tudi ne
takle a malo lep?e rde?e barve je bil.
Sicer malo (off-topic) pozno odgovarjam pa niti ni va?no, ?e ?e ima? nov avto ali ne, ampak takega voza kot so bili bencinski MK1, MK2 in MK3 (s starimi ZETEC-i) ne najde? ve?. Moj ima 17 let in 270.000km pa zadeva ?e vedno pelje v nulo. Ga ne prodam niti za 2000?, ker ko bo Mazda riknila, ga bom spet registriral. S tem avtom me ni strah it nikamor, medtem ko mi ta moj trenutni traktor ?e vzbuja dvome. Sicer ima podvozje kot potopljena ladja (?eprav ni prerjaveno), pleh sem pa saniral. Poraba pa tudi niha med 6,8 in 7,3 litre normalne kombinirane vo?nje, kar se mi za takega bencinarja zdi super. Sploh zato, ker teh 115 konjev kar stisne nekaj iz njega (na ravnini gre GPS-astih 200, potegne pa tudi v slabih 11-ih sekundah do 100). Evo mojega:
Ra?ke ?ume majo tudi grbine. Drugi jo pa raje kam na toplo pelji.
Vbistvu ni bilo toliko grbin, kolikor je bilo snega. Sicer je pa celi cajt na toplem, tak da se ne sme preve? razvadit
Sicer pa dober scenarij za kaki horror film. Gozdna pot, dosti snega, na pot prekucnjeno drevo, nasedel avto, hitro mra?enje in prehod v temo ter drevo nedale? stran, okoli katerega gorijo sve?e, ker se je ena punca na njem lansko leto obesila.
Jaz si ?e zdaj nisem podoben na oni rozasti plahti pa ne vem, ?e je 12 let od tega. Mi pa ravnotak dr?i do 80. leta. Verjetno bom sam sebi uslugo naredil in se prej vozni?ko upokojil.
V soboto sem jo spravil na zasne?eno gozdno pot, kjer sem tudi nasedel. Po kak?nih 15 minut matranja, da bi speljal iz luknje je avto crknil. Ne v?ge ve?, ?eprav ne izgleda ni? narobe z njim. No, in potem sem se peljal z avtovleko
Ne vem katero generacijo 6-ke ima?. Novej?i dizli so tako naravnani, da pri razbremenjenem moturju skorajda zaprejo dovod goriva, zato je poraba pri manj obremenjenm motorju opazno manj?a kot pri avtocestnem priganjanju, kje vstopi v porabo goriva tudi faktor zra?nega odpora vozila. Verjetno se da nekoliko optimizirati ra?unalni?ke nastavitve za manj?o porabo, bo se pa poznalo na odzivnosti motorja. prej?nje generacije injektorjev (elektromagnetne) so nekoliko bolj po?asne od najnovej?ih, piezoelektri?nih, ki so izjemno natan?ni in hitri pri doziranju goriva delujejo pa na ve?jih pritiskih vbrizga. Tudi zaradi tega je poraba novodobnih, mo?nih dizlov precej zmanj?ana.
Ne vem, ?e je LabiGT spremenil kaj stil vo?nje, ker je njegova povpre?na poraba izjemno ugodna. Dose?i pod 6 l/100 km z visokim hitrostnim povpre?jem, je zelo ugoden rezultat.
Moj je 2004 model. Sigurno faktor upora (na?eloma) pripomore k ve?ji porabi, vendar pri mojem ni velike razlike, ?e se peljem 110 ali 160. V povpre?ju se pozna nekje za 0,3 ali 0,4 litra, kar je malo ?udno, ni? To se pravi, da je motor izjemno slabo izkori??en v tistem izven avtocestnem vozakanju. Je pa tako, da po OBD-ju in monitoringu delovanja motorja, pri 150km/h kljub zra?nem uporu, motor niti ni zelo obremenjen. O?itno ima avto dovolj kineti?ne energije, da ga z minimalnim dodajanjem plina ?ene naprej. Skratka, hvala za razlago. Sicer imam raje malo odzivnej?i motor pa kak liter ve? kot zaspaneta z ugodno porabo. To sem imel prej, ko sem imel 90 konjskega 307 HDI...
Ja, kompjuter si malo zmi?ljuje. Od porabe do rezerve poti do ?rpalke. Tak, da jaz kar pe? ra?unam. Mi pa skoraj ne znese po 7 litrov, ?eprav imam ve?ino avtoceste. Z bencinarskim isto mo?nim Mondeom sem imel mogo?e pol litra ve? pri istem re?imu vo?nje. Tudi, ko sva ?la s punco po Toskani in sem ve?inoma vozil med 50 in 90, sem imel 6,4 litra najugodnej?o porabo. Nekak sem se sprijaznil, da pa? to ni var?en dizel. Sli?al sem neko reklamo zadnji? na radiu, da ti lahko ?ip tudi tako optimizirajo, da je poraba potem manj?a. Ve kdo kaj o tem?
Verjetno zato ker so manj?e dimenzije? Pri meni je pozimi manj?a poraba. 15 col namesto 16, klime ne laufam, nasploh po?asnej?a vo?nja pa? prispevajo k temu.
Ne, ne, ista jeklena felna je. Sicer pa vem, da je zna bit sprememba. Druga?e pa klimo uporabljam skozi vso leto - poleti za hlajenje, pozimi za su?enje zraka.
Sej za probat je se kar OK... je pa res motece... sploh ko ga zalaufas ...
@iceman
Moras nastavit na "city mode" ... drugace skoz piska ... tudi sredi polja vcasih najde kje kaksen signal in se javi... Ni pa dolgcas
Foter ima Kiya, jaz pa Beltronicsa. Sicer ima tudi ta svoje napake, ampak bistveno prej ujame signal (2-3 krat hitreje). Recimo, ko se pelje? po avtocesti, za?ne Kiyo piskat skoraj nekje vzporedno z radarjem. Bel pa med 150 in 250 metrov prej. Pa nima tak nadle?nega zvoka...
zamenjal sm akomulator, sm ga dobil po super ceni, pa kupu sm radar detektor.. po prvih ugotovitvah ta stvar je res moteca.. upam da mi bo vsaj kdaj prov prsla..
Meni so vsi te Golfi ko de?evni ponedeljek. Ni mi grd, mi je pa dolgo?asen na kubik. Ko da bi moral poslu?at zimzelene melodije ob vsaki njegovi izdaji... ko jih ?e na pamet malo brunda? poleg in ve?, kak?ne bodo naslednje leto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Heh, vsaj jaz nisem navajen male porabe Po zelo le?ernem Toskanskem kruzanju sem imel kljub praznemu avtu 6,4 litra porabe, ?eprav sem dokaj hitro menjaval in ga nisem gnal. Mislim, da pod to ne morem prit.
Kar se Metabonda ti?e, se meni ob dodatku Golda poraba ni premaknila nikamor navzdol, pri Megaselu pa sploh ne. Ampak recimo, da je dobro za za??ito motorja. Naslednji? probam s Slick 50, ki ga bolj hvalijo.
Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im
Povezava za deljenje
Deli na druge strani