Ne vem kako in kaj je bilo v tem primeru,ampak vem za primere drugje po sloveniji. Veliko voznikov teh vozil so kar študentje z 00 izkušnjami in ne poklicni vozniki. Ali pa medicinski tehniki prav tako z nič izkušnjami,sano,da ima izpit in piči.
Vsi ti vozniki bi morali opravljati spretnostno vožnjo na poligonih Vransko in kmalu bi se videlo kakšno je njihovo znanje oziroma spretnost. Morali bi se zavedati ,da za tako plačo ne moreš dobiti zelo dobrega delavca in posledično je veliko prometnih nesreč zadnje čase iz strani reš.vozil! Poleg tega pa potrebuješ v celoti osebo,ki je osebnostno dovolj odgovorna,sočutna do soljudi in še zanesljiva,takih je pa zelo malo vsaj po mojih opažanjih.......
Hja... Koliko poklicnih voznikov sploh ima NPK za poklicnega voznika, oziroma nevematero kodo? Izraz "poklicni voznik" je tako zelo dvoumen. Verjetno je poklicni voznik zdaj vsak, ki si z vožnjo služi kruh.
Dejstvo je, da se kaj takega prehitro zgodi. Vsak ki je kdaj vozil kamion ve kako hitro se zapelješ po sredinski črti in vsak ki preživi cele dneve na cesti, ve kako hitro zapelješ malo v desno. Nekaj od tega se je tu zgodilo.
Ampak po fotkah sodeč, tu ni bila razlika v hitrosti "zgolj"40kmh, nekdo je ali vozil konkretno prehitro ali pa se je kamion vlekel...
Predelave resilcev : tako kot je Bini rekel. Dodajam pa, da je bila sreča, da je šlo za nizek Transporter in ne za povišanega, kjer za osnovo vzamejo nizkega in ga after market predelajo (povišajo), kar pa ne vem kako vpliva na samo čvrstost kletke.
Leta 1920, ko se je v mali tovarni plute (Toyo Cork Kogyo) sredi Hirošime pričela rojevati bogata zgodba Mazde, si je verjetno tam onkraj v deželi vzhajajočega sonca le malokdo...
Tudi sam sem najprej pomislil na rentanje Ferrarija v maranellu. Ceneje, lahko ga zapelješ na stezo, lahko te peljejo z njim po stezi, dobiš dvd posnetek, ceneje plus to, da je fajn izlet.
Notri pa zgonjeno kot, da bi se z njo po njivi vozil :S
"Prodam lepo ohranjeno mazdo3 2.0i gta" in "Letom primerno ohranjena"... vsaj posesal bi jo lahko.
Tudi meni je zanimivo , da se niti malo ne potrudijo spucati notranjost za oglas... Dati volan naravnost,pospraviti privat stvari (telefon), dati tepih naravnost...
js pa niti nobenga avta iz VAG grupe še nism lastil, mogoče sm čuden 🤣
Tudi jaz še nisem imel Vag-a. Aja, novi clio nima več karavana. Tako da ob ukinitvi sandera karavan v novi generaciji in ibize v karavanski izvedbi, ostaja samo še fabia combi (ki je najavljena tudi v novi generaciji).
@Nejc1986 CRV in HRV sta grša kot Dacia. Rav 4 pa tud ni bohvedikaj,
Ampak pazi zdej to mene experta, k sploh nikol nisem imel Golfa. Tisto v križanki je celo 7. generacije pred faceliftom.
Sem pa verjetno eden redkih, ki si nisem lastil Golfa pa sem peljal vse generacije vključno s prdzadnjo FL in celo električno različico, razen zadnje osme. In to ne samo okol bloka ampak vsaj par 1000km tudi do 30.000 in več službeno. Zdaj sem pač na Passatu in se bom prijavil na kako testno vožnjo, da sprobam še zadnjo. Čist iz firbca, ker če si vozil vse je vsaj treba preverit a je kej različna od zadnjih dveh generacij.
Meni cr-v ni napačen.. Dacia je pa svoja zgodba,saj so poceni in jim je lahko marsikaj oproščeno.
No, meni je golf7ka čisto všečna, osmica je pa ogabna...
pred 11 minutami je Aless napisal:
Malo offtopic, sem na netu zasledil da VW po novem ne bo več delal limuzinske izvedbe Passata, ostal bo samo karavanski Passat, namest limuzine pa bo samo Arteon v ponudbi.
Btw. : Tudi jaz si nikoli nisem lastil Golfa, mel pa sem iz Vag koncerna 2x Audi 80
Tudi arteon bo baje samo še shooting brake, pa še ta ne bo dobil naslednika. Superb bo pa samo še "limuzina".
Mislim tudi če bi bila Mazda 3 v karavanski izvedbi bi bila pomojem top .... ne vem zakaj je res ni .... toyota ma corolo karavan ki je prostoren pa tudi ugoden avtek. Raje kupim karavana corolo kot golfa karavan..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jp, to se jaz od nekdaj sprašujem. Ok, stekam da zdaj niso šli v razvoj karavana, ker je šlo vse v SUVe, ampak 15let nazaj pa so vsi imeli karavane v tem razredu.
Boss, strinjam se s tvojim mnenjem... Mazda je res bolj minimalistično oblikovana, ampak... Jebemu, 5vratna trojka mi je čudna. Ne morem se navaditi nanjo. Vse ostalo mi je top pri tem avtu.
Civic... Meni je noro všeč, pa mi te rizotasti avti ne potegnejo sicer, mogoče mi je všeč ker sem ljubitelj ostrih linij.
Ampak... Ko si rekel, da so ostali Hondini avtomobili čedalje hujši... Kaj pa sploh honda še prodaja pri nas? HR-V je dolgočasen, CR-V pa ni rizotast. Je kakšen rav4 bolj kontroverzen.
Se pa absolutno strinjam, da je mazda daleč najbolj EU kupcu všečen Japonec (tudi in predvsem zaradi SUV ofenzive).
Golf... Ni slab (saj, kateri avto pa je), niti nikjer pretirano ne odstopa v negativo, povsod vsaj zelo soliden in bodimo iskreni, poleg Renaulta je VW eden redkih, kjer poleg SUVov ponujajo tudi klasične izvedenke. Verjetno bi zato, skoraj vsak vsaj pomislil na VW ko bi kupoval nov avto. Jaz zase vem, da bi apriori črtal zgolj Peugeote (edino 308ka je ok) in Forde ter mogoče Ople.
pred 44 minutami je gregc88 napisal:
prmer me puste, nimam se cajta še z vm ukvarjat rajš križanke rešujem, lp
Precenjen avto, vodoravno, 4crke? Ampak lahko bi dali vsaj katero drugo generacijo kot pa tole tretjo...
Golf je že zdavnaj izgubil svoj primat, ampak častijo ga ponavadi tisti ki ne vidijo dlje.
Japonci pa so od nekdaj v vrhu.
Meni golf preprosto ni všeč. V tem rangu mazda 3 (v novi generaciji obvezno 4vratna), civic (noro mi je všeč), za dober price/performance pa megane... Všečna sta mi je bila prejšnja corolla in auris,predvsem ker so dolgo časa vztrajali pri atmosfercih.
Realno, kako se nas je pa včasih peljalo v Yugotu, 101ki ali Katrci 5 oseb?
Jaz sicer nimam družine, ampak z mojim prvim avtom, Fiat Croma, letnik 1990, se nas je leta 2004 vsakdan peljalo 5 v službo in domov.
Danes je kaj takega nepredstavljivo.
Z 6ico nimaš kaj faliti, sploh če je karavan.
Kaj ti bo pa SUV? A zapeljaš kdaj izven ceste? To ni pravi terenec!
Peljali smo se neudobno. vse se da. Jaz tudi spim v kampu v avtu, ampak ne trdim pa da je to udobno
Mi smo dolga leta hodili smučat s passatom letnik 01 (600 km v eno smer ni bilo najbolj udobno na petem kvazi sedežu).
Nisem ljubitelj suvov in ne govorim o vožnji izven ceste, ampak dejstvo je, da imajo praviloma bolj prilagodljivo notranjost, notranjost je bolj zračna in tudi kakšen centimeter zna biti širši. Če primerjamo isti velikostni razred (cx30 proti trojki recimo).
A je dejansko kateri avto tega razreda ali v razredu višje udoben za prevoz 5ih ljudi? Ok, za občasno skakanje sem in tja je vsak ok, ampak da bi pa kupil avto nižjega srednjega razreda za pogost prevoz 5ih oseb...
Kakorkoli obrnemo so tu SUVi ali enoprostorci v prednosti.
Iz izkušenj poznanstev lahko povem da tisti ki ima Mazdo, ponavadi kupe, ob povečanju družine kupi Ford Mondeo.
To da se pa nemoreš navaditi na novo trojko ti pa povsem verjamem, saj ni ne kombilimuzina, ne SUV, skratka nemogoče je določiti obliko karoserije, hkrati pa je zelo nizka oziroma že preveč, saj mi je znanec rekel da je enkrat podrajsal ležečega policaja oziroma ji že po enem letu uporabe pridelal kar nekaj prask.
Če bi bilo možno bi raje nabavil CX-3 ali pa kakšen višji avto.
Žal so zlati časi ko smo imeli kupeje in športnike že zdavnaj mimo, enako je z družinskimi vozili, limuzine in enoprostorci, obstaja le nekaj izjem.
Svoje je naredil tudi kvazi COVID, hkrati pa se je število družin zmanjšalo, grbine pa so za vsakim vogalom...
Meni je velikostno cisto ok.. Ja, manjka karavanska izvedba ampak to je že druga zgodba. Preprosto me moti predebel C-stebriček. Zadaj mi je na isto varianto kot alfa brera (ja, vem, da je to kupe) ; preprosto preveč zavaljeno deluje zadaj.
Malo se oziram po menjavi moje trojke in iščem variante kako in kaj. Cenovno, prostorsko itd. Pa to sicer niti nima veze.
Pred časom sem šel voziti Octavio z LED zadnjimi lučmi in vidim malo kondenza. Sem rekel OK, feler v luči.. bo naslednja boljša. Pridem včeraj še enkrat na test in opazim kondenz v obeh sprednjih lučeh. Malo čukasto gledam v tisto luč in vprašam prodajalca kaj je na stvari. A gre za serijsko napako ali ne? Odgovor prodajalca, da na servisu pravijo, da se vozi 1h in če kondenz ne izgine, pripelji na servis. Baje so kakšno luč že zamenjali ampak, da ni serijska težava. Ker mi ni dalo miru, grem še do druge Octavie in ponovno kondenz. Nekje celo majhne kapljice.
Je ta kondenz v LED lučeh res tak pogost pojav? Jasno mi je, da se LED ne segreva tako kot halogenke itd. ampak vseeno? Imam občutek, da problem sicer je vendar je pri Škodi še malo večji kot drugje. Sedaj sem prav pozoren na parkiriščih...
Na fbju v skupini ljubiteljev škode je zaznati kar nekaj takih primerov, predvsem pri octaviji.
Ker znaš živeti in prav je tako (ne obremenjuješ se z nepomembnimi stvarmi, športaš, ...)
Heh, se obremenjujem s kakimi drugimi stvarmi, ki niso pomembne... Ampak za to koliko pretecenih vinjet imam na avtu, se pa res ne. Itak pa ne vemo kaj je zdravo in kaj ni. Zato jaz besedne zveze "zdravo življenje" ne uporabljam rad, ampak raje " dobro pucutje".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja... Koliko poklicnih voznikov sploh ima NPK za poklicnega voznika, oziroma nevematero kodo? Izraz "poklicni voznik" je tako zelo dvoumen. Verjetno je poklicni voznik zdaj vsak, ki si z vožnjo služi kruh.
Dejstvo je, da se kaj takega prehitro zgodi. Vsak ki je kdaj vozil kamion ve kako hitro se zapelješ po sredinski črti in vsak ki preživi cele dneve na cesti, ve kako hitro zapelješ malo v desno. Nekaj od tega se je tu zgodilo.
Ampak po fotkah sodeč, tu ni bila razlika v hitrosti "zgolj"40kmh, nekdo je ali vozil konkretno prehitro ali pa se je kamion vlekel...
Predelave resilcev : tako kot je Bini rekel. Dodajam pa, da je bila sreča, da je šlo za nizek Transporter in ne za povišanega, kjer za osnovo vzamejo nizkega in ga after market predelajo (povišajo), kar pa ne vem kako vpliva na samo čvrstost kletke.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani