Skoči na vsebino
pred 3 minutami je Alex napisal:

Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno. 

Ns Mazdi se je slišala variabilna jermenica od 45 000 km naprej.

Zakaj le ljudje kupujejo takšne motorje 🤔

Tak tudi komu turbina gre, kot marsikomu veriga gre.

 

Se pa popolnoma strinjam, ni to neki bau bau.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je skritikrt napisal:

Hmmm🤔...kje v Ljubljani imam jaz takšne klance🧐

Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.

Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.

Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.

 

Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.

Obstajo taki in onaki.

-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo

- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.

- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.

- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.

- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.

Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.

 

Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.

 

Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Agerg napisal:

 

Tole pa ne bo res. Gume so edina zadeva, ki skoraj poenotijo avtomobile za miljon € in 20 k€. Poglej si zaviralne poti različnih avtomobilov. S podobno gumo in enako podlago se vse konča pri enaki zaviralni poti pri zaviranju iz neke enake hitrosti. Trenje in osnove fizike sta tu neusmiljena. Nič ne pomaga zavorni sistem, pa pakne, pa diski. Na žalost. Stična površina pa sploh nima veze s koeficientom trenja - vem, da je malo kontra kmečki logiki, ampak tako je, že tisočkrat predelano na spletu. Malo pomaga ABS, ker prepreči, da guma zdrsne in drži trenje na večji vrednosti, ampak, to ima danes vsak avto, tako da je brezpredmetna debata.

 

Glede Vraskega pa - saj imajo vajo, kjer se gleda čisto in samo zaviralna pot pri polnem zaviranju. Tu je vse kar je pomembno guma, vse ostalo nima smisla. Avto se ustavlja z gumo in ne z zavorami. Podlage tam pa sigurno naredijo limit trenja med gumo in podlago in ne med diskom in ploščico, kar je pa tako ali tako že izredna situacija s hudim brake fade-om, ki se pa pojavi če na normalni cesti res čudno voziš - z izjemo dirkališč, seveda.

 

 

 

Imaš prav glede zavornega sistema, nima veze, ker si na polnem zaviranju.

 

Seveda pa trdiš, da stična ni pomembna. Torej se avto z 165/65R14 ustavi isto kot 275/45R20?

Če zaviraš na polno z ABS-om, trdiš da se bosta isto ustavla?

 

Vse kar zdaj iščem, pravi da širše zavira bolje. Še na cestnih kolesih grejo na širše za spuste.

 

Čist jeba, kot si rekel, fizika je res neusmiljena 😆

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Saj imajo tudi aquaplanong stezo. In tam sem se ozno ustavljal. Tudi testi pravijo, da Primacy 4+ se slabše ustavlja v mokrem.

 

Če greš na drugo stopnjo tečaja, se vse dela na asfaltu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

No ja.

 

A so bile te t.i. gume slabši proizvajalcev istih dimenzij, na istem vozilu?

 

Če ni stična površina enako velika, je nemogoče primerjati. Pa še vozilo mora bit enako, saj drugače sta masa in zavorni sistem različna.

 

Tukaj je zelo, zelo, zelo dosti parametrov, ki lahko vplivajo na rezultat zaviranja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo?

 

image.png

 

image.png

image.png

Imam na Focusu. Za i20N ne vem še.

 

4.5 leta ne vem da obstaja. Je pa deležen občasne "zlorabe", kar dejansko potrebuje vsak motor. Če se nikoli ne zavrti in pregreje, se nabira sranje. Seveda se tukaj pogovarjamo o toplem motorju....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ma ja. Od prve dne lastništva se je rikverc zatikal. Pri 4.5 letih se je začela slišat variabilna jermenica.

 

Jaz nimam Mazde (made in Japan) za avto ki se malo kvari. Kvari se tu tu kot Ford. Bolj se je kvarila Alfa, samo dosti dosti bolj pa še VW.

Krepko boljši od Mazde so bli pa naši 4-je Hyundaji. Moj je 5 v vrsti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

i20n menjal danes.

 

Vedno menjam en avto okoli 15. 3., drugega pa, ko te očistim in pospravim. Tak nekje 14 dni zadaj.

 

Letos bom Forda porihtal do 15. 4. Načeloma so zadnje leto in bi jih lahko malo potegnil. Po drugi strani pa pri 20°C in nad 190km/h (nemški avtobahn) postane zadeva zelo "zanimiva". Tudi za to rad menjam kar hitro.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Drugače pa avstrijci pošljejo. In je anonimni prekršek. Torej plačaš in ne obstaja ne na tebi, ne na avtu.

Če ne bi plačal, ga prekvalificirajo na avto in osebo, pa je višja tarifa in izterjajo preko celjskega sodišča. Za sodno meddržavno izterjavo more prekršek presegat določeno vrednost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Nekje sem bral, da se naše redarske kazni ne more v tujini izterjat.

In da je samo dobra volja kaznovanega. Tako da verjetno niti ne pišejo.

 

Na Hrvaškem je podobna fora, samo oni to prodajo tetjatve privatni firmi, ta pa te lahko sodno terja....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po dobrih 10-ih mesecih sem dobil pozdrave iz Rima ... 😪

 

Scal je kot iz škafa, temno, navigacija pa je bila za nekaj sekund prepozna ...  (odsek kakšnih 100 m dovoljen le za avtobuse ...)

 

image.png

image.png

 

image.png

image.png

image.png

Do zdaj sem par avstrijskih fasal, italjanskih še ne.

 

Poznam pa isto zgobo iz Firenc. Bus proga, ker so nekje zabluzili.

 

Grdo  po takem času ampak ne moreš nič.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Michelin Pilot Sport, če le dobiš dimenzijo. Z zadnjim modelom določenih dimenzij ni več.

Potem bi rekel GY AS6.

 

GY AS6 je primerljiv s Conti Sport Contant. Premium Contact ne spada v športni razred, kar pa GY spada.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa je pa vzrok, da prodajaš skoraj nov ta famozni 2.5 motor? ? Prevelika poraba? Se pravi, da ni glih to top varianta? 🤔

Ne glede na kaj, se strinjam z Alexom. Prodajo avtov 1-2 leti stare in z malo kilometri, ne razumem. Edina opcija, ki jo imam v glavi, je vedno, da je nekaj hudo narobe z njim.

 

Preprosto tudi če sem se tak zagrel za njega, ga bom težko prodal. Bom pač par let stisnil. Saj pa to ja ni mali avto, da se gužvjavo kot v fičotu in rabijo večjega.

Tak način razumem samo za rabljene, kupi se 3-4 leta staro in se vozi 1 leto. Pa se prodaja dalj časa, da ga kdo kupi po nabavni.

 

@Volume ne mi zamerit, vem da tudi taki obstajate, ampak ne morem se vživet v vašo kožo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

 

Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.

 

Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖

 

 

Ima predhodnik mojega motorja.

Je super. Edino malo majn prostora v notranjosti, kot Focus, ker ima krajšo medosno razdaljo.

Kolega ima 2020 letnik.

 

Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Slabo mi slediš.

Kitajski brand narejen na kijaskem.

 

Pa 100k km je dosedaj uspel obrnit, samo en moj a to in to pri 13 letih. M2 tik pred prodajo.

 

Pa nehajmo, še kr nekaj let ne bom avta kupoval. Takrat bom pa že naredil analizo trga.

pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Mhm, te že kar vidim v belih štumfih pa sandalih ;)

Pa čeških brčicah?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pa ne da bo nova repriza mene vs. @dvorjan, ko sva iskala avto za 30k€.

Pa je blo vedno po angleško: there is always a but.

 

Kombi je to. Bože mili. Niti x-over ne prenesem, kaj šele to. Oba imam klasičnih karoserijskih oblik. Visoke bom kupoval, ko bom lahko zobe ven vzel. 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Še sam se že spogledujem z idejo, da se do Beograda zapeljem z ZOE. 😃

Pol pa le nisi tak veliki privženec EV, kot se delaš. Kolega je 2 leti nazaj kupil ID3 in so štirji v kratkem šli na Brač na morje.

Njegova izjava je bila, brez problema. Ti pa se še spogleduješ.

 

Po moje prideš marsikam, samo druga mantra in cenovno verjetno dražje kot ICE. Hitre polnilnice niso zastojn.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Samo potem je tudi nekaj takih lastnikov EV-jev.

 

Ker jim je sosed rekel, da so fajn in da je poceni, pa da do Kvarnerja pride na dopust.

 

V vsem je tak. Vsi pač ne raziščejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.