Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.
Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.
Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.
Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.
Obstajo taki in onaki.
-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo
- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.
- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.
- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.
- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.
Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.
Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.
Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.
Tole pa ne bo res. Gume so edina zadeva, ki skoraj poenotijo avtomobile za miljon € in 20 k€. Poglej si zaviralne poti različnih avtomobilov. S podobno gumo in enako podlago se vse konča pri enaki zaviralni poti pri zaviranju iz neke enake hitrosti. Trenje in osnove fizike sta tu neusmiljena. Nič ne pomaga zavorni sistem, pa pakne, pa diski. Na žalost. Stična površina pa sploh nima veze s koeficientom trenja - vem, da je malo kontra kmečki logiki, ampak tako je, že tisočkrat predelano na spletu. Malo pomaga ABS, ker prepreči, da guma zdrsne in drži trenje na večji vrednosti, ampak, to ima danes vsak avto, tako da je brezpredmetna debata.
Glede Vraskega pa - saj imajo vajo, kjer se gleda čisto in samo zaviralna pot pri polnem zaviranju. Tu je vse kar je pomembno guma, vse ostalo nima smisla. Avto se ustavlja z gumo in ne z zavorami. Podlage tam pa sigurno naredijo limit trenja med gumo in podlago in ne med diskom in ploščico, kar je pa tako ali tako že izredna situacija s hudim brake fade-om, ki se pa pojavi če na normalni cesti res čudno voziš - z izjemo dirkališč, seveda.
Imaš prav glede zavornega sistema, nima veze, ker si na polnem zaviranju.
Seveda pa trdiš, da stična ni pomembna. Torej se avto z 165/65R14 ustavi isto kot 275/45R20?
Če zaviraš na polno z ABS-om, trdiš da se bosta isto ustavla?
Vse kar zdaj iščem, pravi da širše zavira bolje. Še na cestnih kolesih grejo na širše za spuste.
Čist jeba, kot si rekel, fizika je res neusmiljena 😆
Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo?
Imam na Focusu. Za i20N ne vem še.
4.5 leta ne vem da obstaja. Je pa deležen občasne "zlorabe", kar dejansko potrebuje vsak motor. Če se nikoli ne zavrti in pregreje, se nabira sranje. Seveda se tukaj pogovarjamo o toplem motorju....
Vedno menjam en avto okoli 15. 3., drugega pa, ko te očistim in pospravim. Tak nekje 14 dni zadaj.
Letos bom Forda porihtal do 15. 4. Načeloma so zadnje leto in bi jih lahko malo potegnil. Po drugi strani pa pri 20°C in nad 190km/h (nemški avtobahn) postane zadeva zelo "zanimiva". Tudi za to rad menjam kar hitro.
Drugače pa avstrijci pošljejo. In je anonimni prekršek. Torej plačaš in ne obstaja ne na tebi, ne na avtu.
Če ne bi plačal, ga prekvalificirajo na avto in osebo, pa je višja tarifa in izterjajo preko celjskega sodišča. Za sodno meddržavno izterjavo more prekršek presegat določeno vrednost.
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Michelin Pilot Sport, če le dobiš dimenzijo. Z zadnjim modelom določenih dimenzij ni več.
Potem bi rekel GY AS6.
GY AS6 je primerljiv s Conti Sport Contant. Premium Contact ne spada v športni razred, kar pa GY spada.
Kaj pa je pa vzrok, da prodajaš skoraj nov ta famozni 2.5 motor? ? Prevelika poraba? Se pravi, da ni glih to top varianta? 🤔
Ne glede na kaj, se strinjam z Alexom. Prodajo avtov 1-2 leti stare in z malo kilometri, ne razumem. Edina opcija, ki jo imam v glavi, je vedno, da je nekaj hudo narobe z njim.
Preprosto tudi če sem se tak zagrel za njega, ga bom težko prodal. Bom pač par let stisnil. Saj pa to ja ni mali avto, da se gužvjavo kot v fičotu in rabijo večjega.
Tak način razumem samo za rabljene, kupi se 3-4 leta staro in se vozi 1 leto. Pa se prodaja dalj časa, da ga kdo kupi po nabavni.
@Volume ne mi zamerit, vem da tudi taki obstajate, ampak ne morem se vživet v vašo kožo.
Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.
Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖
Ima predhodnik mojega motorja.
Je super. Edino malo majn prostora v notranjosti, kot Focus, ker ima krajšo medosno razdaljo.
Kolega ima 2020 letnik.
Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.
Pa ne da bo nova repriza mene vs. @dvorjan, ko sva iskala avto za 30k€.
Pa je blo vedno po angleško: there is always a but.
Kombi je to. Bože mili. Niti x-over ne prenesem, kaj šele to. Oba imam klasičnih karoserijskih oblik. Visoke bom kupoval, ko bom lahko zobe ven vzel. 😎
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ns Mazdi se je slišala variabilna jermenica od 45 000 km naprej.
Zakaj le ljudje kupujejo takšne motorje 🤔
Tak tudi komu turbina gre, kot marsikomu veriga gre.
Se pa popolnoma strinjam, ni to neki bau bau.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani