Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.
Moja je bla tud. Profila je blo je 6mm na gumi. Samo v mokrem ni vec tolk dobr prjela pa trgat se je zacela, je kr lepo na parih koncih profil natrgan, so konci prec letel
Ta test je načeloma ok, a ima eno napako. Pri zaviranju so uporabili stoječo vodo na cestišču. Se pravi, da mora precej deževati za take pogoje, da voda že stoji in tukaj je že precej večja vloga samega dezena kot gumene zmesi. V stoječi vodi imajo globlji profili s kanali za odvajanje velik večjo prednost kot pa sama zmes gume.
Če bi recimo uporabili le mokro cesto (kar je pogosta situacija) brez stoječe vode (kar je navadno silno redka situacija) bi bil rezultat kar precej drugačen. Ja drži, da so lahko tudi taki pogoji, samo roko na srce, ko takole pada, da stoji voda na cestišču verjetno vsaj velika večina ljudi zavestno in tudi podzavestno vozi počasneje.
recmo da je tole veliko stojece vode, samo ni pa za 20% razlike pri 2 stopinjah.
continental pravi da letna guma pri 80kmh izpodrine ~30l vode na sekundo (nova, z 8mm profila), naj bi pa letna vec vode izpodrivala kot zimska, tako da jest bi se vseeno strinjal z testom, da v suhem je letna kralj, v mokrem + nizke temperature, pa rabis zimsko
Najvecja razlika se meni cuti med voznjo, ko grem iz zimske, 16", na letno, 18". Na letnih imam v ovinkih boljsi obcutek, ker se malo bolj cuti vse skupaj, na zimski deluje kot da malo "plava".
Jest imam avto zunaj parkiran, in mi do sihta in nazaj (dobrih 10km v eno smer) pozimi porabi kaksen deci vec kot poleti. Na daljse razdalje, pa porabi kaksen deci manj. Dvomim pa da ti bo ta razlika v porabi tolk pomembna, na prvo zogo je nekje 2dcl razlike max
Jest bi ga dal zato, ker mi gre prov na zivce, ker nad 4000 obrati, cutis kot da ga zmanjka, pa kmalu mu bo garancija potekla, in bi ga pol dal na mal vec, da ko pospesujem, ga spustim v obrate, pa da se cuti kako lepo vlece.
Joj, ko sem tole prebral sem se spomnil, da so te gume tudi na moji-hčerini 3ki....😊Primacy 3 so na mojem službenem....
V glavnem do zimskih bodo zdržale teh nekaj šarf ovinkov.... 😉
Pr meni po 4 letih in slabih 60kkm s tem gumami, v suhem se dobro primejo, v dezju so pa kr slabe ratale, v dezju pa kr rad ze ABS dela, ali pa na pospesevanju zacne sistem proti zdrsevanju delat
Drugace je pa ~6mm profila gor, tako da tukaj so vredu, samo ocitno imajo kratko zivljensko dobo
Pa saj to ti tuner naredi, ali bi nemara ti raje sam spreminjal mape in "flashal".
Kar se tice motorja - to je to, komponente so enake za G120 in G165, tako da ni treba nic spreminjati/nadgrajevati. Itak se bo razlika najbolj obcutila nad 4000 rpm, ko bos dobil novo dimenzijo in vse tiste dodatne konje. 😃
Ne, imam tunerja ki bi to delov, samo se se odlocam a bi dal a ne bi.
Jaz sem moral it, ker sem bil ze na rezervi... in nekaj cez 17 uro je bil se "po stari" ceni ... torej slabih 5€ manj, kot ce bi tankal danes ... Ni bilo pa take guzve, da bi sel mimo in sel danes... Najprej sem hotel tankat pri Hoferju, ker sem ze ravno bil tam... ampak je ene 15 avtomobilov stalo v vrsti... in sem se zapeljal nekaj metrov naprej na Petrol ...
Ob podobnem casu sem jest vceraj v Komendi tankov za 1.52
@jereb kukr vem, pri nas ni omejitve kolikokrat na dan lahko spremenijo ceno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani