Ker bo rabljeni CX-60 verjetno moje naslednje vozilo sem pregledal ogromno videoposnetkov in prebral veliko testov in forumov povezanih z vozilom. Uporabniki poročajo o veliko težavah, predvsem pri PHEV verziji. Na enem od forumu imajo odprtih 65 strani pogovora o težavah. Na vozilih dostavljenih v zadnjih mesecih naj bi bile nakatere težave že tovarniško odpravljene, kar pa ni potrjeno. Ker se bo verjetno še kdo odločal za nakup oz. se srečal s katero od težav sem se odločil, da opišem težave o katerih je bilo poročano in bo to koristilo še komu drugemu.
Težave PHEV in dizel verzije:
- Amontizerji. Ena največjih težav. Uporabniki poročajo, da so bodisi premehki, bodisi pretrdi, v vsakem primeru pa neudobni pri neravninah. Na YT je tudi video ene od prvih verzij PHEV (spodaj priložen) iz katere se vidi dejansko kako to izgleda na cesti. Uporabniki so poročali, da so jim prodajalci naknadno menjali montizerje, kar pa ni v celoti rešilo problema.
- Wireless charger ne deluje dobro. Mazda rešitve še ni ponudila.
- Izolacija vrat. Vrata so slabo izolirana in imajo mehanski zvok, kot pri cenenih vozilih. Uporabniki poročajo, da so jim prodajalci vrata naknadno izolirali.
- Menjalnik. Uporabniki so poročali, da ni najbolj tekoč oz. včasih škripa in so imeli softwarske posodobitve, ki pa niso odpravile problema v celoti.
- Panoramska streha. Pri zapiranju/odpiranju senčne zaščite pride do ropota.
- Prtljažna vrata. Sistem prostonožnega odpiranja ne deluje optimalno.
- DAB radio ima bug, noče se prižgati.
- Mehanski poki iz zadnjega dela vozila. Eden izmed uporabnikov je poročal, da naj bi zvok prihajal iz prtljažnikakjer je bilo potrebno podmazati zaklepni mehanizem, kar pa ni idealna rešitev.
- Brislaci. Uporabnik je poročal, da so mu brisalci brez razloga pričeli delovati s polno hitrostjo in jih je izključil šele ko je ugasnil vozilo.
- Keyless. Včasih naj ne bi deloval ko operejo vozilo ali ko je mrzlo.
Dodatno PHEV verzije:
- Vibracije. Najbolj moteča težava. Vibracije naj bi prihajale iz spodnjega dela vozila pri hitrosti med 50 in 80 km/h, povzročal pa naj bi jih polnilni generator. Rešitve pri Mazdi nimajo.
- Napačen izračun preostalega št. kilometrov. Uporabniki poročajo, da vozilo pravilno ne preračunava preostalega št. prevoženih kilometrov in je moteče ker ne veš koliko dejansko še lahko voziš.
- Prezgodnje opozorilo za servis. Uporabniki so poročali, da jim vozilo javlja obvezni servis že pri 14k namesto pri 20k.
- Obvestilo »Hybrid system electrical failure«. Več uporabnikov je poročalo, da je pri okoli 3k prevoženih kilometrih dobilo to opozorilo. Po več tedenskem servisnem ugotavljanju vzroka do ugotovili, da odpovedujejo vodne pumpe za hlajenje baterije. Potrebna je bila menjava pumpe.
- Obvestilo »Hyvbrid system malfunction warning«. Mogoče gre za isto zadevo, vendar je uporabnik poročal, da so mu izročili novo vozilo, ker je bil zanič kompresor in je čakal na popravilo cel mesec.
- Obvestilo »12,7v battery is low«. Veliko uporabnikov poroča o problemih s 12,7V baterijo
- Prehitro praznjenje baterij. Uporabniki so poročali, da jim je vozilo pričelo namesto cca. 25kwh porabljati 40kwh energije v enakih pogojih vožnje.
- Baterija. Kljub temu, da ima baterija še cca 30-40% kapacitete, kaže električni domet 1 km ni ne moreš voziti v Ev načinu. Verjento je to povezano z zunanjo temperaturo in softverskim ohranjnanjem baterije pri nizkih temperaturah.
- Baterija. Nekateri uporabniki imajo bistveno nižji doseg od tovarniško reklamiranega.
- Polnjenje. Uporabniki so poročali, da jim 3 pin polnilec prekinja polnjenje že po 30 min polnjenja in navaja, da je baterija polna, kljub temu da ni.
- Predogrevanje kabine. Uporabnik je poročal, da mu je je vozilo v predgrevanju koristilo energijo baterije namesto polnilca in je imel nato že delno porabljeno baterijo ko je šel na pot.
- Tank za gorivo. Uporabniki so poročali, da v tank ne morejo natočiti predpisano količino goriva. Potrebni so bili mehanski in softverski posegi v vozilo, ki pa naj ne bi rešili težavo.
Dodatno dizel verzije:
- Obvestilo »Fast idle engine cleaning«. Uporabniki poročajo, da se vključi moteča regeneracija, ki naj bi čistila injektorje in ne gre za čišćenje PDF filtra. To ni glih napaka, je pa verjetno moteče, ko prideš domov in se vključi proces, ki traja cca. 10 minut.
Še video vožnje skozi neravnine:
Meni se zdi, da je Mazda malo nepremišljeno lansirala vozilo z veliko napakami na trg in si ni naredila glih usluge. Nekateri vračajo PHEV verzijo in jo menjajo za dizla, ki naj bi imel manj težav. Na splošno so uporabniki bolj zavoljni z dizli, vendar je to mogoče tudi posledica kasnejše produkcije, ko so bile že odpravljene nekatere težave.
Po vseh zbranih podatkih imam kar veliko pomislekov o nakupu vozila. Hotel sem PHEV verzijo, ker nisem glih ljubitelj dizlov, pa nisem več siguren če bi se spustil v ta boj. Problem je tudi, da ni uradnih podatkov, katere težave so rešili in katere ostajajo. Verjetno bo najbolje počakati na bencinsko verzijo oz. počakati, da poporodne težave minejo.
No to je dobro povedal, za keyless zaklepanje vrat. To tudi mene živcira od samega začetka pri moji M6. Ne moreš normalno okoli vozila, da se ti ne zaklene. Očitno Japoncem to ni še noben povedal.
Tole je bilo danes po prevozenih cca. 150km na AC nekje okoli Naklega …. Baterija je bila prakticno prazna… poraba pa pri cca 130 km/h po tem prikazu nekje med 7 in 8 litri/100km..
Meni se zdi to zelo vredu za 2,1t težko vozilo, sploh če relacije niso pogoste in večino voženj opraviš v EV načinu. To ko greš 2x na mesec na daljšo pot je vseeno al je 7l al pa 9l.
Ja, da je dobra oprema 60k+, če pa kupiš tak avto pa verjetno hočeš tud opremo. Mene zanima še nov bencinski motor, pol bo pa pač treba čakat da bo cena rabljenih bolj sprejemljiva.
Meni te nemci nikakor ne potegnejo. Edina prednost je, da rabljenega nemca lazje prodaš kot mazdo. Ne razumem zakaj ima mazda tako nizko prodajo in zakaj ni bolj cenjena pri nas. Zame najboljsi kompromis med ceno in kvaliteto.
Glih danes sem gledal mojo M6, l2017, 120k prevoženih. Zunaj še vedno elegantna in športna, notri pa materiali ohranjeni kot da je nova. Enkrat na leto servis in to je to, samo vozi misko. Zame top kvaliteta.
15000€ si zelo omilil ceno. Drugace pa ja imas prav. Jaz vozim mazdo naprej in ce bo potrebno na njej naredit 5 generalk jih bom in ce bom za sintetucni liter dal 4€ pa bom. Na štrom negrem, zdaj ko sem pa na konferenci marsikaj slisal sem se toliko bolj preprican.
Scania vidim, da se spoznaš na zadevo. Kakšno pa je tvoje mnenje o CX 60 PHEV. Zanima me izključno baterija, polnjenje, elektro motor.... Kakšen je strošek menjave npr. 17kw baterije? Kako je z elektromotorji, a so podvrženi popravilom? Kako pada kapaciteta baterije s polnjenjem? Sej sem prebral nekaj na internetu, pa me zanima še kakšno drugo mnenje.
Kot razumem, bi morale tudi naše mazde imeti regeneracije vsakih 400+kilometrov 🤔 Ampak takega na forumu ni. Se pravi, da ima skoraj vsaka mazda nek problem z izgorevanjem ali kako? 🤔
Info sistem odziven, lahk bi pa še kako funkcijo dodali.
Volan brez pripomb.
Izolacija odlicna.
Sedeži odlični, tudi prostora na zadnjih je dovolj.
Prtljažnik bi bil lahk večji, ampak je ok, boljš kot v CX 5.
Motor pa avion. Od Lj do Kranja in nazaj sem ga sprobaval pa pritiskal ko je bila možnost po avtocesti in je bila poraba za teh 50km, 7,1l. Ko sem se vozil 90 je bila okoli 5l, samo ima majhen števec ki kaže trenutno porabo in težko oceniš. Avto vleče izredno suvereno ne glede na hitrost. Zvok motorja je hud, sploh ne veš da si v dizlu.
Vglavnem moja končna ocena je 10, pogresal sem samo boljši prikaz trenutne porabe.
No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.
Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.
Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.
Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.
3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.
Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.
Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.
2 sta novi AWD, to pomeni skoraj 47k, preveč, ena je testna in ni awd samo tudi hočejo ceno kot da bo prodana nova. Kako je pa kaj z AWD a je dosti razlike v vožnji? Ne stanujem v hribih in ga v bistvu ne rabim, samo če bi mogoče kakega v Nemčiji našel za dobro ceno bi tud AWD vzel v kolikor se vozilo bolje vozi, samo ne vem kaj so prednosti in slabosti, a lahko kaj odpove itd.
Ja to mi je jasno da bo pokasiral, tukaj se ne slepim. Samo je zanimivo, da pride izračun novega vozila z vsemi davki in provizijami še vedno 2k ceneje kot je cena pri nas za isto vozilo.
Takega rabljenega kot bi ga jaz imel ne dobiš, ker je letnik 2023. PA četudi ga dobiš rabljenega ni neka strašna razlika v ceni.
pred 2 minutama je dvorjan napisal:
@ignacij Predlagam, da pozabiš na nakup novega vozila v tujini in se namesto tega osredotočiš na nakup malo rabljenega vozila.
Samo glej, da bo - v tvojem primeru v Nemčiji - registrirano v tujini že 6 mesecev in bo imelo vsaj 6.000 prevoženih kilometrov. S tem bodo izpolnjeni pogoji, da uvažaš rabljeno vozilo. Tako pri par mesecev starem vozilu, ki še praktično diši po novem, lahko tudi prihraniš lep denar.
PS: Sicer postopek iz tvoje točke 2 drži, je pa res, da v Sloveniji plačaš naš DDV in še DMV ter opraviš homologacijo. In ja, Nemčija ti njihov DDV (19 %) - če si ga tam tudi plačal - povrne, ko dokažeš, da si plačal naš DDV.
Problem je, da takega vozila še ni starega več kot 6 mesecev. Pa četudi bi bil, razlika v ceni na današnjem čudnem trgu ni tako velika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V EU naj bi se jih 2022 prodalo 11.000.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani