a si ziher, ker mislim, da je 180KM pri?el s FL-jem namesto 185KM :ne vem:
No ja ravno FL je prinesel spremembo ja, nisem bil pozoren na letnik ampak gre za isto ma?ino 185 2.2, ki ji je bil vzet en auspuh (in dodana korejska maska )
Je najla?ja in najmo?nej?a - a vseeno na zadnjem mestu. Zakaj? Med drugim zaradi doslednje naravnanega dinami?nega podvozja. To je cena, ki jo mora pla?ati Mazda za trdo naravnano podvozje in slabo zvo?no izolacijo, agilno vodljivost, ki je prekomerno ob?utljiva na spremembe smeri. Te slabosti ne more odpraviti niti 185 KM mo?en dizel motor.
WTF?????? Pa to je ravno zaradi ?esar se jo vozi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tole mene ?aka, tale 6ka je res porazna kar se ti?e rikvercanja, poleg ?peglov, je tudi zadnja lu? samo za tehni?nega ni? drugega....
A misli? da 10W LED ne bi svetila tako brez driverja? Si ti uporabil za vsako enega?
Thanks
Danes sem se mal igral z rikverc lu?jo.Ta novi avti imajo skoraj vsi samo na desni rikverc lu? in ?e ta sveti kar nekaj.V desnem vzvratnem ogledalu je nekaj videt v levem pa ni?.
Ker sem hotel,da bo vse skupaj ?im manj vpadno sem naro?il 2x10w ledici,2 driverja,hladilna rebra in nastalo je to:
V mislih je ta projekt
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se ?e komu na 'predzadnji' 6ki ali celo prej?nji tako nenormalno meglijo stranska ogledala (tudi, ?e ima? gretje).
V tem avtu so stekla globoko v plasti?nem okvirju, in o?itno ne pride do njih turbolenten zrak, med potjo te dni ne vidim v njih ni?, aba res ni?, kaj ?ele rikverc.
Gretje za trenutek naredi vidno polje potem pa tudi to odpove.....je zelo anoying, ker na primer na avtocesti ali celo celov?ki skorajda na pamet prehitevam, najraje bi kar prevrtal eno ventilacijsko luknjo skozi.....
?e kdo to opazil? Ta stara 6ka ni imela tega problema.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mislim da hoce povedati da je to oprema, ki je bila kupljena s subvencijami in se sedaj vrnjena prodaja rabljena za male pare.
Kmetinstvo v UK ima resen pomen in je drugace tretirano kot pri nas.
Nekako kot leasing, stranka je z operativnim leasingom poplacala avto, ga vrnila in se prodaja za tisti mali preostanek vrednosti oz ocenjeno trzno vrednost.
V uk so podjetja urejala in se urejajo financiranje kmetov za opremo a je oprema do konca njihova last. V teh linkih so vsi rabljeni tam od 2 to 5 let
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Klima dela, radio tudi dela, le cd changer ne dela, ker je zataknjen cd notri pa ga ne vr?e ven. Druga?e pa je radio funkcionalen. Aja, pa avto je letnik 2003, torej 1. generacija ?estk.
lp
zakaj potem rabi? komplet z avtomatsko klimo??
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lej lahko se oglasi? pri meni pa bova pogledala, ker tudi "sama ?arnica pove" kaj je nearobe, samo ven jo je treba vzet in pogledat, se mi zdi da imam ?e nekaj izku?enj s tem, saj jih "?raufam" ?e cca 10 let.
Lahko zamenjava samo eno in bo? sam videl kak?na razlika.
Malo se umiri, med kitajci in osram,philips,... je huge razlika lahko mi verjame?, sem jih ?e kar nekaj zamenjal in s kitajci se ne ukvarjam ve?.
Nadgradnja iz navadne H11,H7,... na xenon je druga muzika-druga stvar kot original Xenon, pri katarem je ?arnica oddelala svoje.
Meni dela za 9 mesecev pa redno uporabljam auto stikalo tako da jih kar nekajkrat med voznjo vklopi in izklopi....ne vem...
Loh pa da je halogen mazde tak shit da je pol vsaka zamenjava uauuu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vendar to so tovarni?ke ?arnice.....laho pa damo philips in podobne, veliko bolj?e, moje svetijo veliko bolje ali enakovredno (ebay itak) novim nemcem.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cena se mi ne zdi visoka za meni izredno v?e?en avto, samo tale motorizacija ga pa naredi skoraj za nepremi?nino (glede na to da identi?en motor ?e v ?megovi ni neki ful posko?en, tale je bistveno te?ja makina);
Tole je bl bullshit, nevem od kje njemu cifra 165, grafa ni nobenga. Motor ma? pa prelo?en v enem dnevu, tako da je definitivno precenjena za na?e razmere. ?eprav v nem?iji je pa tole kar realna cena.
140KM +
High Performance Teile / Tuning:
F?cherkr?mmer (eingetragen!!!), Jackson Racing Sport Kat, scharfe Nockenwellen von Schrick, HD Sportkupplung von ATC, Primasport V2A Auspuffanlage mit 90 mm Endrohr, gelochte Sport Bremsscheiben vo. und hinten (!), Eibach Federn mit Tieferlegung, neue Gasdruck-D?mpfer vo. (0 Km!), Fahrwerk vo. mit PU Buchsen, komplett neu eingestellt (0 km), M.A.S. Alufelgen im 60er Jahre Minilite Design (wie Lotus) in der Dimension 7J x15 H2 mit 10 mm Spurverbreiterung und neuen 215/55 Hankok Reifen (Eingetragen), Racimex-?lk?hler (Temperaturgesteuert!), Domstrebe vorne, Chrom-Design Roadsterb?gel, Frontscheibe mit Blaukeil, Momo-Sport Airbag-Lenkrad, Verdeck aus Sonnenland Stoff mit beheizbarer Glas-Heckscheibe, JVC Radio mit 10-fach CD Wechsler, Borduhr-Nachr?stung, HJS EURO2 Umr?stung (Steuervorteil!) u.a.m. (=too much to tell).
pa ?e vse drugo neboldano je ??????????
na ven pa izgleda ena boga ?aba...res lepo narejeno.
Eto
Insgesamt seit 2004 ca. 18.000,- Euronen investiert. Alles dokumentiert (1 1/2 Aktenordner Belege), alle wesentlichen Umbauten sind durch Mazda Vertragsh?ndler erfolgt und inkl. F?cherkr?mmer eingetragen - also keine "wilde Bastelbude"!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://avto.6te.net/test-karavanov-srednjega-razreda.htm
Tole sem zdajle najdel pomotoma
Je najla?ja in najmo?nej?a - a vseeno na zadnjem mestu. Zakaj? Med drugim zaradi doslednje naravnanega dinami?nega podvozja. To je cena, ki jo mora pla?ati Mazda za trdo naravnano podvozje in slabo zvo?no izolacijo, agilno vodljivost, ki je prekomerno ob?utljiva na spremembe smeri. Te slabosti ne more odpraviti niti 185 KM mo?en dizel motor.
WTF?????? Pa to je ravno zaradi ?esar se jo vozi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani