Ja sej moj fotr tud pa je ?isti ra?unalni?ki antitalent... Tukaj se zbiramo samo tisti, ki nas Mazda zanima ?e kako druga?e kot samo to, da ima ?tiri kolesa, motor in nekaj sede?ev tako, da ne more? silit nekoga naj pride zraven - ?e mu pa? potegne bo pri?el, ?e ne pa pa? ne.
Boss je najdu re?itev za dece, ?e za ?lanice prosim.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Klical sem, menjano cedilo in podlo?ke, 2. velik servis opravljen, usnje je vedno mazal,... Je pa bila pripeljana iz Milana, v avtohi?o REAL, in ker ni mela servisne je naredil takoj veliki servis...
Mnenja?? Zadnjo ma 3700...
Veliki servis opeavljen kdaj? Pri 120 ker pri 240 ga mas spet
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kaj je s tem forumom narobe, da imamo eno ob?asno ?lanico (sedaj mati ) in ?e kako ali dve be?ni voznici...? Madona, saj naj bi bila mazda, ?e posebej MX5 babji avto
Po moje smo res divjaki in prostaki....Kak predlog kako pritegniti ?enske lastnice????
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kot zanimivost: ker sem malo bolje spoznal avto, regeneracija pa to, mi je uspelo spraviti porabo na 6,5-6,7 kot ve?ini s tem motorjem. Tudi na kratke se da kar lepo spucat filter. Ko opazim da se pri?ene, dam obrate na 2000 , to je okrog 65km/h v 3. prestavi, in se peljem. Kjer so po?asni ovniki dam v 2. prestavo, kjer je ravnina in nobenega avta pa 4. prestavo. V 3. in 4. vklju?im tempomat. Ker dam tudi ?tevec na "0", ugotavljam, da se mi filter spuca po 12km. To je zelo malo, takrat mi narase povpre?na poraba na 6,7, po 50km mi spet pade na 6,5. Pucanje se mi ponavlja na 160-170km. Avto je zadnje videl avtocesto ko sem ?el na morje, torej avgusta lani
je to normalno za prvo ?estko? ponavadi je 300-350km
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vidim da niste prebrali vsega o tem produktu in da govorite ve?inoma na pamet. Prvo kot prvo na tak na?in kod ste predlagali, da gremo testirat ne bo nobenih pametnih rezultatov. Zakaj? Lepo pi?e, da proizvajalec priporo?a, da se prve tri rezervarje porabi z dvojno dozo tega aditiva, da se motor popolnoma o?isti in ?ele nato lahko dose?emo optimalne rezultate testiranja. Na tak na?in kot ste predlagali vi, da nato?ite poln rezervar goriva in da se gre na morje in nazaj in potem dolije razliko ne bo vidno popolnoma ni?. Potrebno je skuriti tri rezervarje z 2ml na 10l goriva in potem dobi? prave rezultate. Prej pa ne. ?al. ?eprav ve?ina vidi prve rezultate ?e pri prvem polnjenju ni to tisto pravo.
Kot sem ze omenil, bo to odgovor.....
Torej srecno prodajo oz. nategovanje ljudi. Ce noces testirati sva zakljucila, ker si ravno demantiral vse kar si dosedaj napisal saj clovek preden dojame nateg rabi za 3 tanke 36ml torej zapravi po ceniku xxx? nato pa kao zacne sparat...
Moj zadnji komentar! Labi prosim babe!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ho?e? re?i, da bi jaz z novo 2.2 imel porabo 4,5 do 5,5 litra/100km - govorimo o realni porabi ne o tisti, ki jo pi?ejo v specifikacije, kjer je ena la? ve?ja od druge.
Boss ?e rabi? mlad krompir - cesta medvode - Kranj, zadaj ?ez Mav?i?e - Breg ob savi, vsaka 3ja kmetija ima zunaj tablo mlad krompir. Ko sem bil na Drulovki, sem se ustavljal in kmetje so tam neumni (debel krompir).
Pa verjamem da je ve? takih vasi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ni panike, nisem prepisoval nekih uradnih podatkov ampak sem bolj povrsno/splosno rekel za razlicne te nove avte ki malo pijejo, recimo liter dva manj kot 10 let nazaj
a to pa ja, je pa velika razlika med mazdino 2.0 ma?ino in 2.2 ma?ino - 1-2L, medtem ko 2.2 skyactive ni razlike
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
e jures .. tle smo pa celi privatniki:).. na morju krompir, olin olje, kure.. na dolenskm vino, ?nop?k in sadje.. v LJ pa solatka and manj?i stuff:).. res se ne morajo primerjat doma?e in trgovinske stvari:)
treba bo res naokol pridt
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e ho?emo imeti realen test mora biti en voznik z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti relacijo kjer bo najmanj mo?nosti prometnih spremenljivk (razli?na gostota prometa, zeleni val na semaforjih, itd...).
Zato ho?em jaz da gremo do Rovinja in nazaj (ali kamorkoli drugam) ?ez Jelovice - malo mesta, 1/3 avtocest, 1/4 gorovja, ostalo lepe odprte ceste, a garantirano v obe smeri nobenih zastojev IN NAZAJ, da izlo?i? vse elemente.
tanka? na startu polno in nazaj dolije? - razlika je referenca v L na ISTI pumpi na ISTEM to?ilnem mestu!
1. samo na dizel
2. na dizel in raketni dodatek
Sicer nisem pogledal cele reklame za to, vendar o tem kako popolno zgoreva bencin v cilindru je pri novejsih avtih zelo dobro poskrbljeno, govorim namrec o geometriji vziga, ki se jo najbolje prilagodi z obliko zgorevalnega prostora in ne z aditivi.
Za primer, skyactiv ima ze kar bolece kompliciran bat zato da je geometrija zgorevanja optimalna. Ta, in se ostale predelave in novitete kot so vecji tlak goriva na injectorju (posledicno razprsitev goriva na manjse kapljice-atomizacija) in ostale manjse stvari, pa pripomoreju k drasticnem znizanju porabe.
Kot vidimo, da novi dizel ne pije za enako konjev vec 6-7, temvec 3-4.5 l/100km, je potrebno fizicno spremeniti motor, in za tako razliko verjetno ne bi pomagalo cetudi bi tankal cisti nitrometan, kaj sele v mililitrih merjeno neznano formulo.
LP
ampak to se je v praksi tudi izkazalo za mazdin BS.... moja ?re toliko kot nova 5,5-6,5, lahko gre pa do 8
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brett Winberg, CEO of LubeTrak, the company that performed the tests for XFT, says it's hit or miss whether the product works in the real world. He adds that XFT did change the formula after the test and some consumers report seeing really good results, while others report seeing no results at all.
Papir vse prenese.
Greva na test - kdaj, ?ez teden imam ?as, v ponedeljek grem do Milana, kaj bolj?ega...
Kakor koli se strinjam s tabo, ?al ne more? zahtevati tanka goriva ampak le ceno za ta dodatek - to namre? pomeni 100% money back gurantee.
Sigurno, ampak tu se gre za besedo prodajalca - ?e res verjame v to je pripravljen tudi on vlo?iti. Tak problem imam z na?imi salesmani...na terenu Yes, Yes of course...pol pa pride v bajto pa prav Can we do this?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
G. Sokol, mene pa zanima vsa zadeva v ?tevilkah; za za?etek na katerem vozilu in motorni izvedbi si zadevo testiral, kak?no vzorec si vzel, potro?nja goriva prej in po tem preparatu. Nikoli ne maram govorit ali poslu?at da je nekaj "na u?" 15% zmanj?anje.
V nadaljevanju, ?e bo? predlo?il neke napredne rezultate, pa bo seveda na vsakem posamezniku ali ti zaupa ali ne. Dejansko je nategancije ?edalje ve?, tako da jaz osebno v?asih ?e sebi ne zaupam popolnoma.
Zato ponujam test - ?e je rezultat kupim! ?e ne, vrne? tank nafte - zakaj? Zato:
Ampak je vse potihnilo sedaj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glej, jaz sem ti lahko samo opravi?im za mojo direktnost, ampak ljudje smo naveli?ani teh marketin?kih bullshitov o prihranku z ?ude?nimi napoji. Zakaj potem avtomobilska industrija (poglej SkyActive tehnologijo) vlaga biljone v zmanj?anje porabe svojih agregatov in emisij, ?e lahko samo v avto vgradijo poceni sistem, ki bi vme?avala ta napoj 1ml na vsake 100km????
1ml = 10L = 100km, torej za servisni interval 20.000km treba samo fla?ko 200ml, ki se polni na servisu.....
Zakaj potem ponudniki goriva tega ne ponujajo v svojih gorivih ala Petrol Qmax, itd itd ki bi pritegnil mno?ico kupcev? Zakaj? Ker to ni mogo?e, obstajajo fizikalna pravila ki jih ?lovek ne more spremeniti, vsaj ne v trenutni obliki - to je da obstoje? motor z dodatkom 1ml kar naenkrat spremeni svoje fizi?ne lastnosti in zmogljivosti.
Vsi vemo kaj je Syntec Global - to je princip marketin?ke mre?e, ki jo je ustanovil zgolj posameznik, in ne kako kemi?no raziskovalno podjetje in za Syntec Global lahko vsak posameznik prodaja - ?isti Amway sistem, in ni? drugega.
Further more, obstajajo flush engine ?istilci, obstajajo maziva (teflonski sloji motorja ala Metabond), obstajajp ?istilci ?ob, ventilov, obstajajo aditivi za preventivno korozijo (ki ve?ejo vodo nase) NIKOLI pa nisem sli?al da to vse obstaja v enem napoju - KER JE NEMOGO?E ker se vse tepe - ne more aditiv hkrati ?istiti vsedline in ??ititi motorja - engine flush namre? UNI?UJE tesnila in material - in Syntecov XFT ogla?uje vse to hkrati + neverjetno zni?anje porabe
?e ve?, u?inek naj bi deloval zaradi znatne zni?anje temperature v?iga goriva - za diesel, bencin, kurilno, olje, itd itd...WTF? Kako je to mo?no sploh na dizlu, ki deluje na principu stiska??? Tukaj je zgolj marketnig - mi zmoremo vse....Kako je neka snov ki ve?e nase vlago pomo? gorivu?
Combustion Catalyst ? Extends the burn rate
of fuel during combustion to provide a more
complete fuel burn resulting in increased
gas mileage, fewer harmful emissions
and less carbon buildup on engine parts.
Detergents ? Removes harmful deposits
from fuel pumps, injectors and throughout
the fuel system.
Lubricants ? Provides lubrication to pistons,
fuel pumps and injectors, reducing friction and
prolonging the working life of the engine.
Fuel Stabilizer? Prolongs the life of stored
fuel; ideal for seldom used equipment.
Polymerization Retardant & Dispersant
Reduces sludge buildup in fuel which
can plug filters.
Rust and Corrosion inhibitor ? Prevents
tank and fuel system corrosion caused
by oxidation and condensation.
Demulsifier? Helps remove water from fuel
Ob tem res ne vem zakaj imajo velike korporacije zaposlene znanstvenike, saj je tole vredno Nobelove nagrade.
AMPAK - ajde daj me demantiraj - v praksi. Greva en tank relacije z mojim avtom brez in z aditiva? Jaz sem vedno za in pripravljen po?reti vse skupaj ?e stvar DELA! Pri?akujem ob isti vo?nji po omejitvah na isti relaciji vsaj 1,2-1,5L manj merjeno na petrolu ne po BCju
Verjamem, da se najde takoj nekdo ?e poleg z bencinarjem, in plina?em in gremo
Ampak brez izgovorov, da to dela na dolgi rok, da je treba, nekaj tankov itd ....(?e eni znani marketin?ki izgovori)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tukaj ni popolnoma nobenega natega. Zadeva resni?no deluje. Preverjeno. Sam sem jo stestiral in jo uporabljam. Nisem nek nategun. Saj me pozna ?e skoraj polovica ?lanov MAZDA KLUB-a. Z predsednikom kluba sva osebna prijatelja pa vam naj on pove ?e la?em ali nategujem ljudi.
Oprosti, prijateljstva gor ali dol, tole niti ni ekonomske ra?unice niti fizikalnih teorij pod nobenim primerom. Imamo zelo veliko izku?enj s takimi zadevami, in preve? nategunstva je naokoli.
Mislim, da nisi dobro prebral vsega kar pi?e.
1ml zadostuje za 10l goriva.
5ml zadostuje za 50l goriva kar je pri ve?ini ?e skoraj poln rezervar. To pomeni, da je bil tvoj stro?ek poleg goriva 3,5 ? in si z tem privar?eval med 1,5 in 2 l goriva na 100 prevo?enih kilometrov. Kje je tukaj nateg potem ?
118ml pa je za 1180l goriva? Ve? za koliko rezervarjev je to? O?itno ne.
Nateg je v opisu - OK, jaz sem povedal svoje, bodo ?e ostali svoje mnenje.
A se res najdejo ljudje, ki nasedejo takim zadevam?
O?itno, ?alostno je pa da se najdejo taki ki to izkori??ajo - in ?e pojejo na temo prijateljstva in zastavljajo Zmajevo ime.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je ?e prijavljeno, ob naro?ilu kreditna kartica.......nikjer nikakr?nega opisa, ali pdfja...po vseh dr?avah isto.
Tale je pa zmagovita
If what they are saying is true, your engine will either melt or explode. You can not just change burning point of gasoline engine if it was not designed for that specific temperature. Another lie that most of the fuel is wasted in the engine. About 98% of fuel is burned in the engine during normal conditions. Another lie: if you add fuel additive in fuel compartment it is not going to lubricate pistons. Patented and registered by EPA does not mean to be approved by EPA. It only means that it is safe to move and does not contain dangerous chemicals. In fact, chances are it is just a vinegar.
This is an old story. There has been 100s of these products pushed through MLMs and direct sales. None of them worked and all of them failed EPA test. EPA approval is a golden standard for any fuel additive. Those that pass are added by oil companies to their fuels. If they want to prove that their product works, tell them submit to EPA test. But I doubt they will.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Poglejte si tole in me kontaktirajte. Zadeva resni?no deluje. Sam sem stestiral in sedaj redno uporabljam. ?e ?elite, lahko dobite od mene tudi vi. Lahko pa sporo?ilo posredujete tudi svojim znancem in prijateljem in tudi njim daste mo?nost, da privar?ujejo pri gorivu, ki ja dandanes vedno ve?ji stro?ek za vse nas.
Meni osebno je poraba padla skoraj za 2 litra kar je ve? kot 15%. Je pa ta zadeva za vse vrste goriv. Tako dizel kot bencin. In tudi za vse vrste motorjev. Za avtomobile, tovornjake, plovila, gradbene stroje… Skratka vse kar potrebuje kakr?nokoli gorivo, da deluje. Tudi agregati in centralna napeljava doma na olje.
Za kakr?nekoli dodatne informacije sem vam na voljo na spodnji telefonski ?tevilki.
?elim vam, da bi va?i jekleni konji?ki predli lep?e in porabili manj juhice za svoje akrobacije na cestah.
Lp
Alen Sokovi?
GSM: 070 740 740
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani