No jaz nimam nekega problema, vsaj ne več... Mogoče pa bo kdo našel kakšno koristno informacijo zase iz moje izkušnje.
Veliko sem se potikal po forumih in iskal rešitev za prižgano lučko za DPF filter, izgubo moči avtomobila...
Kot prvo sem pri domačem mehaniku poskusil s kemičnimi čistili - da bi dosegel normalno pretočnost DPF filtra - vendar vse brez uspeha...
Aja šlo je za avtomobil Audi A4 2.0TDi - imel sem montiran že novejši filter z vodnim hlajenjem.
Nato mi je en kolega predlagal naj obiščem servis Novak v Ljubljani... sploh nisem vedel, da se pri njih ukvarjajo tudi s čiščenjem in obnovo DPF filtrov. Malo sem pregledal spletno stran in se kar naročil na pregled.
TOP storitev: demontaža, pregled, meritve... ni da ni... Odkrili so tudi nedelujoč senzor, ki je povzročil zamašitev.
Po montaži so mi še pobrisali vse napake na avtomobilu.. in sedaj cca 6 mesecev od servisa vse deluje kot urca.
Kar se tiče cene pa mi na nobenem servisu niso ponudili čiščenje pod 200€ - tukaj sem dobil popust in je bilo čiščenje opravljeno za 170€.. seveda nekaj je bilo še stroškov z menjavo senzorja... Vse to pa je bilo opravljeno v enem dnevu in sem po službi že prevzel avtomobil.
Močno priporočam obisk! Spodaj še link do njihove spletne strani.
Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven.
Jaz uporabljam tegale, a je priporočljivo z njim delati le enkrat letno, ker je precej grob. Če vzameš kakega Light bo bolje za začetek, ker bolj oprošča.
Naceloma gre tako:
- predpranje vozila, da se odstrani vsa groba umazanija
- ciscenje avta s samponom in two bucket metodo.
-v primeru, da zelis avto se spolirati je potrebno avto spucati z glino oz. clay barom
- nanos zascite (vosek, keramicna zascita...)
Vmes med pranjem imas se en kup postopkov, katere lahko uporabis (ciscenje felten, voskanje felten, nanos hidrofobnega premaza za stekla, premaz za gume,politura za krom itd.)
Drgac pa pred poliranjem/voskanjem mora biti povrsina popolnoma cista, zato se pa uporablja pred pranje, pranje in nato se uporaba claybara, da je povrsina v nulo cista in gladka
... pa pred poliranjem je dobro odstraniti vse ostale vojske od prej na barvi.
oldschool na roke :D. Imas vec vrst voskov. Eni so bolj osredotoceni na sijaj in so "lazji"-poletni voski, kateri zdrzijo cca. 3 mesece. Na drugi strani imas pa malo bolj "trde" voske k so malo manj sijoci, ampak so bolj osredotoceni, da zascitijo vozilo -"zimski". Te zdrzijo tudi do 6 mesecov . Jest do sedaj se nikoli v zivljenju nisem peljal avta v avtomatsko avtopralnico. Obvezno two bucket metoda
Res je. Na roke je bolj "doživeto". 😛Pohvalno, da nas je veliko, ki damo nekaj na naše lepotce in peremo avte na roke.
Tokrat sem dal gor Collinite 845,ki je res bolj trd vosek a hkrati se zelo sije. Traja nekje do 6 mesecev. Je pa res malo problematičen za nanos. 🤪
Ja js sm tut šele začel: torej ajmer, podlogo za dvojno dno, nudl gobo in cirus šampon od chemical guys.
Voskanje me še čaka ali pa če bom raje komu pelal povoskat, to bomo še vidli. Mi je pa asistiral @Alex po tem ko sem ga "gnjavil", da se mu oglasim na tretma
Ko boš končal tretma, slikaj avto, da vidim, če je bil dober tutorial. 🤗
Kolega pelje danes na podobno obdelavo svojega BMWja, le da bodo tudi fino polirali holograme od nepravilnega pranja v avtopralnici. Za tretma bo odštel kar zajetnih 280€.Če boš prav naredil vse boš kar nekaj cvenka prišparal.
Sem pa kolegu moral poslati sliko svoje rdeče puščice za referenco, kako mora avto na koncu izgledati😛
Voskanja se lahko lotiš kar sam, ni tako težko. Samo roke te bodo na začetku malo bolele. Ampak se izplača.
Ampak to sploh ni šala... to je čista realnost. Men vedno v roku dveh ur od pranja avta ena leteča pošast poserje avto in to navadno kar konkretno. Če pa je avto umazan pa navadno ni dodatnih drekov gor.
Ej, isto. Ko sem ga tule pral in voskal se mi je ptič kar konkretno usral na haubo še preden sem ga sploh končal. In kot praviš, to je standard na sveže opran avto. 😛
Opral, s claybarom ocistil lak in ga nato posvoskal ter z mikrofibro "spoliral" do sijaja. Ni ga poliral s polirnim strojem in polirno pasto.
Točno tako. Ni bilo potrebe po poliranju z polirnimi pastami glede na to, da avta še nikoli nisem opral v avtomatski avtopralnici in ni hologramov na laku. Vedno le ročno pranje. 😏
pred 6 urami je TiEn napisal:
Kaj zdaj si poliral al ne,.. ker v zgornjem stavku si poliral 😛
Si bil pa zelo hiter glede na opravljeno delo, ali si mogoče samo havbo spoliral?
Ne, cel avto.🤗 Tudi z "plastelinom" sem šel čez cel avto. Sem pa res moral hiteti, ker moraš to vse delati v senci in mi je kar hitro pričelo hoditi sonce izza strehe.
Nisem pa poliral avta, ker je bilo že samo " klay bar-anje" dovolj. Vzel sem medium varianto, ki je malo bolj agresiven in super zgladi vse in pobere ven iz barve vse nečistoče. Po tem je lak popolnoma gladek. Ne moreš verjet, kako umazan pride klay po opravljenem delu. Ko opereš enkrat avto probaj z roko it čez lak, boš občutil rahko hrapavost.To so razne nečistoče zarite v lak. In sledi voskanje in ta vosek spoliraš do visokega sijaja.Jaz dam na vrh še akrilno zaščito, ki naredi še dodatno uv zaščito in hkrati da globoki sijaj tudi barvi.
Cirka dve uri z pranjem vred.Se pa izplača. Take Wax, ki sem ga sedaj dal gor naj bi trajal do pol leta. Dober je tudi za zaščito preko zime. Bomo videli, kako se bo obnesel.
Danes sem malo bolj detajlno očedil mojo red arrow.
Najprej pranje s specialnim šamponom. nato sušenje, nato klay bar, se je nabralo na laku kar nekaj nečistoč, sledilo je woskanje z trajnejšim voskom, nato poliranje in na koncu še zaključno sonus acryl glanz. Rezultat je visoko, globoko sijajen lesk. 🤗
Naročil sem prek interneta brisalce Bosch aerotwin za mojo 6-ko.Izmeril sem jih, eden je 450 mm, drugi je 600 mm. Enostavno, ne?
Danes jih dobim in glej ga zlomka, noben priložen adapter ne paše za moj avto. Pogledam spisek avtov na embalaži vse znamke gor, Mazde ni. Sem jih moral vrniti. ☹️
Za 6-ko karavan, skayactiv, paše edino model
Aerotwin AR604S. Ker mi imamo še tip nosilca brisalca z zavito kljukico.(old style). 🤗
Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.
Pri nas v Kp jih je pa cel kup, križišč namreč. Pa vedno sekam na kratko. Bom moral malo pazit, se pravi.
Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.
Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳
Če Mazda pobira medalje za oblikovanje, kakšni so potem šele drugi?
Ravno včeraj sem preklinjal Mazdo po dolgem in počez, ker tako slabo oblikovanega avta pa res nimaš za vsakim vogalom. In preklinjal sem tudi tiste konstruktorje, ki so zrisali načrt za našo Mazdo 5. Če bi jih le dobil za en dan, jim spremenim vero - in spol spremenim v nespol, da se slučajno taki bedaki ne bi razmnoževali naprej. Sinoči krenem na pot in pregori leva žarnica. Pa sem se lotil kar na prvi bencinski menjat. Koliko sem pa sinoči preklel ta avto, ga pa najbrž nisem od takrat, ko sem v snežnem metežu ob 22ih montiral verige...
In če pomislim, da nekdo za tako oblikovanje dobi še medaljo... Ma da ga dobim v roke, bo hitro spremenil ideje o obikovanju avtomobilov...
Mah, to je delo za spretne prstke(ala kitaristični) nikakor ne za debele, štoraste. Vse je stvar spretnosti. Sicer pa tej novi avti niso za mojstre diy kot so bili yugoti in stoenke.
Lepo odpelješ avto na uradni servis in ti zaračunajo 40€ za zamenjavo.In je fertik v pol urce...Pa sej folk mora od nečesa živet, ne? 😏
Midva se malo poznava , skoraj sosed. Pa ko je začel, sem mu malce reklame naredil tako da ni bilo več kot 200.
Sicer pa če greš vprašat, recimo Poliglob je hud majstr tudi, ta ki mi je zrihtal leder zic, tam je s keramiko nekje 600. Če pa vzameš self-healing fenylab pa še mal več Cene so kar..
Tudi keramiko lahko sam naneseš. Samo so pa priprave kar dolge, pa še vse preparate moraš imet. Se pravi, najprej "klejanje" nato moraš spravit z laka vse vojske, zaščite...za to so posebni razmaščevalci, sledi poliranje z polirnimi pastmi brez dodanih olj (ala Menzerna) in na očiščen lak vseh nečistoč naneseš s posebnim aplikatorjem keramični nanos(nekje po 20 kvadratnih centimetrov naenkrat) Sproti pobrišeš z posebno krpo do sijaja.To je to. Dobiš pa dober kit za keramični nanos že od 60€ naprej. To zadostuje za dvakratni nanos ali za dva avta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Reklama? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani