No ewo, včeri so odprl salone. Enga Kodiaka mi en ni hotel prodat za 20 jurjev, ker je hotu dnar na roke, jst pa nočm, da je sploh moj, berli Leasing - manj je moje, bolje je. Tko da sem šel lepo na Mazdo in zaaral CX6 g160 challenge AWD
Srečno vožnjo in hkrati novo leto,za vsak slučaj.....
Saj Porsche tudi nima skoraj nič prtljažnika pa ga kupuje zelo veliko ljudi. In je carski in lep avto.Podobno je z Mazdo. Če pa hočeš "uporaben" avto z velikim kvadratnim prtljažnik za tovoriti rabljene štedilnike in hladilnike na odpad, pa kupiš škodo Superb ali renaulta kangooja. Daleč so časi, ko so ljudje kupovali "prtljažnik". Sedaj hočejo lepe avte z prtljažnikom v katerega vržeš športno opremo, kak nahrbtnik ali z lahkoto prineseš špežo iz trgovine. Če greš na smučanje itak rabiš thuleta na strehi. Za pripeljati nov pralni stroj pa ne rabiš avta. Dan danes ti ga pripeljejo domov, ga priključijo in starega ti brezplačno odpeljejo. Tako, da tej veliki prtljažniki so res samo za vozit apno in cement ter kako vaser vago. In pri tem te ne sme sekirati, da boš kaj hitro uničil amortizerji ali fedre. 🤗
Ja saj na nek način je res, saj motor ne bo takoj crknil, bo pa obraba vitalnih delov motorja extremna (ojnični ležaji, batni obročki, odmične,...).
Lahko sploh ne manjuješ olja pa se samo voziš dokler bo šlo. 😉
Ko je olje na koncu, izgubi mazalne sposobnosti, tvorijo se večje količine kislin, začnejo se delati usedline,... Dolgoročno je to obsodba motorja na smrt.
Pri novejših motorjih DI z egr, dpf, gpf,... Je pa to LL interval še slabši ker prihaja do večje onesnaženosti z gorivom, kar še dodatno pokvari samo olje.
Za primerjavo lahko vzameš človeka ki ima recimo vsak dan v krvi alkohol ali droge, dolgoročno vsi vemo kam pelje, posledice na organih...konc.
Evo še kak lahko zgleda motor brez menjave olja, prvi je Audi TT 3.2 V6, prevozil 134kkm brez menjave olja. Drugi je Bmw 3 E46 I6 prevozil 96kkm. Oba sta se vozila dokler ni crknil. 🙄
Saj vem ,da tako ne gre. Je pa zanimivo s čim opravičujejo,da to ni nič narobe za motor itd.
Skoraj vsaka tekočina je dobra... Dokler ne pade temperatura krepko pod ničlo. Če zraven še piha in mogoče sneži, si takrat, ko ne vidiš iz avta nič, zaželiš, da bi imel v posodi najboljšo tekočino.Nekoč sem videl test, ko so testirali zimske tekočine za stekla. Najboljša na testu je bila učinkovita do nekje - 15°C.Najslabše tekočine so "obupale" že pri nekaj stopinjah pod ničlo.
Zelo je pomembno razmerje med vodo in tekočino, ker če je preveč močna ti na toplem hlapi in na suho briše Jaz nimam nikoli polne posode in to zato, da lahko reguliram z dolivanjem vode ali tekočine idealno razmerje, glede na temperaturne razmere zunaj. Vedno nalivam notri le destilirano vodo! Na tak način imam brisače kakih 5let.
Avte imam ponavadi od 6-9let in jih menjam enkrat in po vsakem pranju avtomobila jih namažem z glicerinom.
Meni tudi ni Waze vsec... Nevem, zakaj ga ne zdruzijo z Google Maps... ce so ga ze kupili...
Nejveckrat uporabljam Mazdino navigacijo, predvsem zaradi prikaza na HUD-u... Je pa bolj uporaben Google Maps, ker uposteva se druge faktorje (promet, zaprte ceste,...)
Brisalce imam Meyle. Samo te so imeli žal. Tekočina pa iz hoferja. Nazadnje iz Lidla se mi zdi. Zaenkrat ok.
Brisalci Bosch pa mi niso bili všeč. Nekak najbolj sem bil zadovoljen z Valeo brisalci.
Jaz imam v službenem avtu eno tekočino,ki je ful mastna če ni dovolj razredčena in je res vse mastno! V svojem pa iz Lidla in je ok,dve leti je vse vredu.
Ne,to so za letne gume in danes pravkar zmontirane. Na onih original 18tkah ,ki so bile z avtom bom imel kar zimske gor. Dolgo sem iskal,da sem našel 18tke original za pametno ceno. Za 16tke nimam srca,da jih dam na avto,ker nikakor ne zgledajo! Ko jih bom spomladi dal na avto jih slikam.
Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.. Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.
Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.
Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?
Ja tako je,če imaš izklopljen i stop. Drugače pa ti ugasne,ko počakaš in stojiš na zavori Ko pa stopiš na plin ti vžge in pičiš dalje.....
Te sem kupil in bom dal verjetno gor letne gume ,ker na onih 18", ki so bile kupljene z avtom imam sedaj zimske gume. Mislim,da ne bo neke razlike,da bi me motilo saj so mi osebno OK.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sploh ono od Forda 2 leti-60000km....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani