Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.
Se bom malo vključil,na firmi imamo c4 Picasso in ima kao robotiziran menjalnik-izjava prodajalca in tudi v reklami par let nazaj! Bom poenostavil,nima pedala kuplunge ampak prestavlja robot oziroma to je neke vrste hidravlični bat ki je voden preko računalnika in prestavi ko je to potrebno glede na hitrost avtomobila tako kot avtomatski menjalnik. Ima pa enako ročko kot avto z avt.menjalnikom in možnost pretikanje ob volanu +in- tako ,da ga lahko tudi ročno predstavljaš. Sam menjalnik je pa isti kot ročni,oziroma to je ročni menjalnik! Jaz ga ne vozim rad,ker šalta kot nekdo v avtošoli. Pa včasih pri prehitevanju ne ve kaj bi....... Po domače povedano,jajca od menjalnika in samo za AC je primeren.
Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.
Včasih je bilo ravno obratno,Japonci [Honda] so v 90‘tih v motor nametali sve i svašta,danes je pa ravno obratno. Zato imam Mazdo brez turba....
To je vse res boss, ampak taksna vprasanja si postavis, ko imas problem z rjo na dolocenem mestu. takrat se vprasas, zakaj tam rja seka ven in ali so kaj predhodno popravljali. Ko ti pa rja seka ven na vseh moznih koncih potem se pa vprasas, kaj za vraga so teli japoncki delali. Mislim, da rja seka po blatnikih, pragovih, zadnjih obrobah, prtljaznih vratih itn. Potem moras biti pa res naiven, da mislis, da je prejsni lastnik imel prste vmes. In ja vem kaj bos rekel, da ti pa alex pa nikoli nista imela probleme z rjo itn, ampak dejstvo je da statistika glede mazd kaze drugace in da so ("bili") starejsi modeli sploh izpodvrzeni rjavenju. Ne samo mazda, ampak vsi japonci. Vem, da tudi ostale znamke rjavijo, ampak toliko problemov kot so imela japonska vozila jih ostali niso imeli. To ve vsak mehanik in prav tako licar.
Po tem tvojem članku sedaj čakam na rjo in upam,da jo bo čim manj.....
nove peci ki precej stanejo so odlicne, da so se dobra suha drva... ni prakticno nic zakajeno...
moj sosed pa vse skur v stari peči, plastiko, stare škornje...ma kar je sam da se upali, tolk špara, škoda u smeti fuknt... pol morš skoz vsak dan gledat kdaj zračiš bajto k če prsmrdi to notr ..ajej , obup
Pri nas je isto samo,da je še več takih sosedov..... Mogoče bo tudi za to kriv JJ.
js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...
kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....
spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...
fotr ma opla skor novo moko...isto k se ulezes spodi ...in pol pod moj 6 leta star golf je velik lepsi, ma ko nov...
ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso nemci tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...
fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo... leni , oz odnos bmk ...
tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam...
nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭
Daj menjaj še filter ne sam ole. Se za rjo sloh ne zmenm, kolk jo mam jz nebo rjasta. Loh čz 5 let pridš naokol.
Je še kdo od vas mel težavo, da se je ob hladnejših dnevih multimedija parkrat med vožnjo (ni nujnio med vožnjo, tudi če stojiš na mestu) parkrat resetirala sama od sebe dokler se ni v kabini mal bolj segrelo?
Nikoli,verjetno zato ker je na 10-15 stopinjah,če pa je gdaj bil zunaj na mrzlem pa tudi ne.
Tudi jaz sem videl več VAG ov in celo audijev rjastih. Moram pa priznati, da ima tudi Peugeot kar dobro pločevino in vsaj stari niso nič rjaveli. Prvaki so pa Alfe, kar se tiče rjavenja.
Sem imel Alfo 156 s 140k km in staro 9 let a ni imela niti pikice rje. Je pa bila garažirana, mogoče zato nimam noben avto rjast. Vsaj tista pva leta 7-10 let nimam opravka z rjo..
Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje zpregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.
A zdej si pa užaljen... pa sej sem ti samo prepisal kaj na flaški piše.
Sem šel še enkrat prebrat ampak tale bo vseen za bencinarje. Za dizle mamo drugačno, ki zdrži za več kilometrov saj je manjša poraba.
Ma kaka zamera neki,samo nazaj sem malo pičil,saj me poznaš...... Glej teh 6€ dam,če pomaga spucat šobe al ne. Ne vem pa zakaj jih nebi? Tole že uporabljam 20 let in avti predejo kot muce.....
Sam nimam izkušnje s Pelkom ampak do sedaj same hvale tako,da sem razmišljal o servisu tam po 5ih letih garancije. Me prav zanima kaj bo komentiral @Z M A J.
Ma to je relativno, če tako vzdržujemo kot smo se pogovarjali v drugi temi po moje ni bojazni. Kje je pa BMW z N47 motorjem, vsakemu 5temu je verigo odtrgalo na začetku. Za mazde pa tako ali tako vemo gorivo v olju, oljna črpalka (veriga oljne črpalke), pa še to v je bilo v Sloveniji primerov da na prste prešteješ. Tudi tukaj na forumu smo ugotovili da so napakam podvržena vozila ki se vzdržujejo na 20000km+ in še takrat najraje nebi. Po moje to ni relavantno, ker potem bi mazda6 tudi morala bit omenjena saj ima iste motorje in isto tehnologijo. Se mi zdi da ti novinarji počasi več nimajo kaj pisat in nekaj nabijajo v prazno, naj se usmerijo v strokovne članke z opisom tehnologije neeee to pa ne kr niso sposobni.
1000%se strinjam. To so samo neka natolcevanja in mogoče plačani od konkurence,da se malo premešajo karte sedaj v krizi ,ko gre vsem bolj slabo.
Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.
Ni malo,baje.Meni so pri montaži sesuli šipo levega ogledala, tako, da so morali nabavit novo šipco. Ni tako enostavno za zamenjati.
Kaj misliš, da niso pri face liftu to do delal, če je bilo toliko okvar? Lahko bi naredili vpoklic in gratis menjali po poteku garancije vsem, ker to ni normalna okvara. Sem razmišljal, da je pozimi verjetno več okvar, ko zmrzne voda v reži ogledala in nosilca.
Jaz jih uporabljam,ko bodo pa fuč jih bom reklamiral,če bojo še v garanciji. Če pa ne, pa preklop na roke,sistem kot ga poznajo tisti,ki ga že sedaj ne uporabljajo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem končno uspel najti 18" felge za mojo Mazdico po ugodni ceni!
Sedaj pa točno ne vem katere gume bi dal na katere felge, ker so malo drugačne? 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani