Skoči na vsebino
Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Tako je ... tista stran se zapre prej, da se sprosti promet v BTC iz smeri obvoznice - pa sej mora? ti to vedet, saj se tam dnevno vozi?. Ampak to sploh ni bistvo - vse tiste ovce iz videa so ?le pri rde?i ?ez cesto. A je res tako te?ko po?akat tistih 15 sekund, pa da ti pamet stane kolk je folk nor, pol pa ima ?e jajca, da ti pizdi in ti neki maha. ?e bi pri?lo do nesre?e sem prepri?an, da bi vsi teli idioti trdili, da sem prevozil rde?o in da so oni ?li ?ez pri zeleni, saj so vsi avti, ki gredo iz mesta ?e stali pri rde?i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Zanimiv prispevek glede tega, kaj je dovoljeno in kaj ne... in kako razlicni organi (policija, sodisce, varstvo osebnih podatkov,...) komentirajo prepovedi oz. situacije ... Prispevek je iz nemske TV, zato je v nemscini ... 

 

https://swrmediathek.de/player.htm?show=8ada6040-787a-11e7-9046-005056a12b4c

 

Mene sploh ne zanima kaj je dovoljeno ali ne, dokler bodo takole ovce lazile pri rde?i skozi kri?i??e. Ker ?e pride do situacije je na koncu tvoja izjava proti njihovi in kako bo? dokazal kdo je ravnal prav?

 

 

poglej starega prdca, ki se mi upa ?e mahat pa neki kazat... pa da te ma ven stopit in mu dve vzgojni prlimat okol u?es - naj kurac dela samomor kje drugje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Joj Gavrin, mogo?e bi bilo pa dobro, da se prej pozanima? predno take strela? naokoli - Mazda ni BMW in hvala bogu da ni. Preberi si tehnologijo Mazda Skyactive motorjev pa bo? mogo?e razumel, da obstajajo tudi druge poti, kot je downsizing in potreba po turbu, da nadoknadi? manjko prostornine.

 

?e ne verjame? foruma?om, ki so ti celo dali izpis iz spritmonitorja, kjer se da to?no razbrati povpre?no porabo zaradi dovolj velikega vzorca meritev in te tudi to ne prepri?a pol pa? res nima smisla debatirat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Predpisan tlak ja zato ker so ljudje analfabeti?ne ovce. Ker ?e bi mu napisali, da mora biti tlak med 2,1 in 2,5 bo eno gumo napolnil 2,1 drugo 2,3 tretjo 2,4 in ?etrto 2,5. ?e se ho?e? dr?at pa to?no tistih 2,1 bo? moral vsaj na vsake tri tedne viset na pumpi in preverjat tlak, ?e ?e nisi pod.

 

Zato pa ima? napisano pri praznem avtu in pri polnem ter potihem ra?una?, da bo vsaj to zaleglo, da se ne bodo vozili s premalo napolnjenimi. Zelo veliko pa je odvisno tudi od znamke in modela gum. Potem se pa ljudje ?udijo, ker imajo napolnjeno po nalepki a jim pobere robove gum ?e po 15.000km in potem razlagajo, da so to slabe gume.

 

Tako je tudi mene vulkanizer stra?il, da Gy Eagle Asy 2 zdr?ijo komaj 30.000km in da naj vzamem kak?ne druge. Po menjavi za zimske sem zmeril globino profila in po trenutno prevo?enih 38.000km je ?e vedno od 5 do 5,5mm in to po CELOTNEM profilu, od leve strani ?ez sredino na desno. Do 3mm bodo naredile ?e vsaj 30.000KM, do zakonskih 1,6mm pa bi teoreti?no ?e nadaljnih 10-15kkm. Zakaj teoreti?no? Ker jih vedno menjam prej in ne do zakonske omejitve. In to je moje povpre?je, en komplet letnih gum meni zdr?i cca 70.000km do globine 3mm. Predno sem pa to pogruntal sem pa uni?il komplet prvih Eaglec (tiste s smrekca profilom) v dobrih 20.000km, ko mi je ?isto pobralo robove. Takoj naslednje pa sem polnil  za 0,7 bara ve? pa sem prevozil skoraj 50kkm in bi ?e pa je ?el avto od hi?e in nimam ideje kolk jih je ?e naslednji lastnik.

 

In to je bistvo, gume je potrebno polniti s takim tlakom, da je obraba ENAKOMERNA in pri nekaterih za kaj takega rabi? pol bara ali celo ?e ve? nad zapisom na nalepki, tako da dr?at se tiste nalepke kot pijanc plota je s stali??a ekologije, stro?kov in konec koncev tudi varnosti precej nesmotrno.

 

Seveda pa kot je prenizek tlak problem je problem tudi previsok, ker ?e pa kar tako polni? recimo z ve? kot 3 bari pa gre seveda zadeva spet v poslab?anje voznih lastnosti in obrabe, no edino poraba se bi pa ?e zmanj?ala ... :lol:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Glej, kupuje? nov avto in verjetno ne samo za par let, da bi lahko rekel, ?e sem se zajebal sem se zajebal samo za nekaj let. Kot prebiram tudi ne kupuje? avta za prevoz iz A v B ampka, da bi rad tudi z njim u?ival v vo?nji. Zato vzemi 2.0 120KM, ker je to dejansko optimum, verjemi.V KM je res samo 20% mo?i (100KM:120KM)  ve?, v navoru pa kar 40% (150Nm:210Nm) in to se pozna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Niti ne, tam notri je zapisan najmanj?i tlak in ne priporo?ljivi tlak. Kot drugo pa je to tlak pri hladnih gumah - koliko ljudi se najprej vozi potem gre pa napolnit pnevmatike na minimum. ko se ustavijo in temperatura v gumi pade je pa tlak prec za 0,2 ali ve? bara ni?ji. Zato pa je treba analfabete zavarovat in dat gor TPMS, da jih opozori "ejga frajer gume je treba polnit". Ker ravno takim TPMS preko ABS senzorjev ne pomaga ?isto ni? saj imajo navadno vse gume preve? prazne, gredo spet na stari sistem na ventil?kih, kjer je dolo?en najni?ji tlak da spro?i alarm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Tole ima pa se veliko manj zveze potem... torej en navaden bullshit... ;) ...

 

Problem je v tem, da ljudje pumpajo gume po specifikaciji na nalepki in to po mo?nosti tople, ko se ?e nekaj ?asa vozijo. Tako, da ve?ino ?asa so pod minimalno vrednostjo in baje je to splo?ni problem saj naj bi se od 40-60% ljudi vozilo s prenizkim tlakom v gumah ?zmeden?

 

Sej si ?e tu na forumu opazil v eni debati o gumah, kako naj bi delali napako tisti, ki malce ve? pumpamo gume, ?e? da je edini zakon tisto kar pi?e na nalepki. V glavnem, ?tos je na?eloma samo v tem, da gume s prenizkim tlakom delajo ve? trenja in upora in zato je poraba ve?ja, varnost pa je bolj sekundarnega pomena ?eprav jo eko standardi tukaj dejansko zvi?ujejo. Ravno vo?nja s premalo napolnjenimi gumami pomeni preve? "me?kanja" gume in posledi?no se zaradi tega pregreva, kar pa lahko privede ravno do tega, da gumo raznese. Na?eloma samo od sebe gumo naj ne bi razneslo, ?e ni seveda kaka nalita varjanta ali pa z neustreznim hitrostnim indeksom oziroma, da je nevestni voznik ni prebil na kak?ni vo?nji ?ez robnike in udarne jame.

 

Pred leti sem imel slu?ajno tak?no izku?njo, ko smo ?li kolegi z ve? avti na morje in se ustavimo na pumpi na AC in gledamo od kolegice avto, ki je imel na pogled rahlo prazno gumo. Pritisnem s prstom, da probam koliko je guma mehka in skoraj me je speklo - sigurno je imela ve? kot 80?C. Ne vem ?isto to?no ampak, ko smo gumo za?eli polniti je bilo notri manj kot 1,5 bara pa ?e to se je ustvaril tlak zaradi segrete gume. Verjetno bi hladna imela le okoli 1 bar tlaka.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Problem je, da merjenje na ABS senzorjih ni najbolj u?inkovito saj namre? meri le razliko v vrtenju koles glede na kot volana. Do tukaj je vse v redu ampak kot je znano iz gum konstantno po?asi uhaja zrak in ?e se to dogaja pribli?no enako na vseh kolesih ABS ne bo zaznal razlike v vrtenju koles in ne bo sporo?il prenizkega tlaka.

 

To se v primeru senzorjev za nadzor tlaka ne more zgoditi saj je v senzorju dolo?ena najni?ja vrednost tlaka pri kateri sporo?i napako in ra?unalnik spro?i ustrezno lu?ko na armaturi.  Tukaj ni va?no ali ena ali dve ali pa vse ?tiri gume isto?asno pridejo do nastavljene minimalne vrednosti, ki je, ?e se ne motim, nekje pri 1,6 do 1,8 bara.

 

Kljub temu, da imam ta sistem mi je osebno veliko bolj pri srcu merjenje na ABS senzorjih, ker je manj zahtevno in bistveno cenej?e kot merjenje tlakov na ventil?ku - ampak jeba v?asih si bil sam popolnoma odgovoren za pravilno napumpane gume, danes ti bo pa avto ?e rit moral obrisat, ?e si jo slu?ajno pozabil. Dobesedno iz ljudi delajo debile.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....

?e lep?e pa bi bilo, da bi bil od?tevalnik koliko ?asa bo ?e trajala regeneracija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Boss neki je statistika nekaj pa izkusnje na cesti, pa jaz pesce in kolesarje vidim, nastevam jih pa ne. 20 let je moje vozilo tudi pisarna. Ampak nikoli ne primem telefon v roko, ok mogoce na zacetku ko so bili zgolj osnovni parroti si moral vsaj zaceti klic, danes pa je s pravo opremo res vse prostorocno. Ce je verjetnost vsaj 1% bi moral imeti vsaj eno nesreco, oz podreti vsaj enega pesca kolesarja, pa nimam tok tok niti ene pri 40.000 km letno. Se marsikrat sem med pogovori reseval oz se izogibal situacijam. Clovek se lahko nauci marsicesa z izkusnjami, kill me se za tole ampak upam si recti da sem kot motorist tudi boljsi voznik v avtu saj moj vrat deluje kot branikec v fuzbalu ki lovi nasprotnika v ofsajd. Pa imam muziko in BT tudi v celadi....se ena potencialna nevarnost

 

P.S. Zdaj ko sem to napisal, se mi bo ziher kaj zgodilo :)

 

Ja upam, da si res nisi priklical jinx

 

Ne me narobe razumet, nisem direktno ciljal nate, ampak na povpre?je v populaciji in povpre?je pa? ni na strani telefoniranja, ne postoro?no in ?e manj klasi?no s slu?alko na u?esu. Ne more? pa zanikat, da 100% z mislimi pri vo?nji ni enako kot, da si vo?njo deli? s pogovorom po telefonu - jebat ga tudi ti nisi super?lovek.

 

Jaz sem pred kr nekaj leti prvi? ob?util na eni slu?beni poti. Sne?ilo je nekje na cesti med Cerknico in Blokami. Vozim razmeram primerno, cesto tudi dokaj dobro poznam. Potem pa klic na telefon in ne da bi se zavedel sem, kljub prostoro?ni, prestavil v nek tak napol "automatic mode". Enostavno je to pomenilo, da sem prepozno zmanj?al hitrost pred ovinkom in sem vozil bolj na pamet, kot ?e bi bila cesta kopna. Vse skupaj je bilo rahlo prepozno tako, da sem z bokom podrsal v nariti sneg na zunanjem delu ovinka. K sre?i ni bilo ?kode bi se pa lahko vse skupaj kon?alo veliko bolj slabo, ?e bi bil ovinek na desno in bi me zaneslo na nasprotno stran po mo?nosti v nasprotivoze?ega ali pa kaj drugega. 

 

Razmere na cesti so zahtevale mojo 100% zavzetost, ki pa sem jo zmanj?al s pogovorom in takrat mi je prvi? kapnilo, da ni problem v slu?alki, ?e jo dr?i? z roko ampak v odvra?anju pozornosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje :)

Moti? se, sopotnik je takrat s tabo v avtu in tudi spremlja promet ter v ve?ini pogovor utihne, ko pride do situacije, ki bi lahko bila varnostno problemati?na. Sogovornik na telefonu tega seveda ne vidi in se ne more prilagoditi situaciji voznika. In sovoznik ne pri?akuje odgovora, ?e vidi, da mora voznik reagirati in ga takrat navadno ne moti. Je pa res, da ?e vedno so najbolj varni tisti, ki vozijo sami oziroma, da debata s sopotniki ni intenzivna, kar navadno za telefonske pogovore ne moremo re?i saj je ?e vedno prepri?anje, da je treba takrat ?im ve? stvari povedat v ?im kraj?em ?asu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se ne strinjam... poslu?anje glasbe (ostalega, kar si na?tel, sploh ne bom komentiral, ker nima smisla) ?e zdale? tako ne obremenjuje mo?ganov kot jih recimo pogovor. V pogovoru se mora? skoncentrirat na to kaj ti sogovornik govori in ?e sogovornik pri?akuje odgovor ga mora? ?e sproducirati in s tem dodatno obremeni? mo?gane, ki bi jim morala biti v tistem trenutku primarna funkcionalnost, da koordinirajo mi?ice in reakcije v vo?nji. Aktivno sodelovanje v pogovoru, sploh ?e mora? razmi?ljati kak?en odgovor bo? formuliral, je precej zapletena naloga za mo?gane.

 

Poleg tega pa je tukaj la?na prepri?anost, da je prostoro?no telefoniranje varno in marsikdo tudi tako vehementno to jemlje, da ?e ima pa prostoro?no se mu pa ne more zgoditi ni?. Tako se dogaja, da vozijo tako kot, ?e ne bi imeli pogovora, potem se pa spregledajo znaki, pa lu? na semaforju, pa avto v mrtvem kotu.

 

Jures vem, da se ne bo? strinjal z mano ampak naredi preizkus - pelji se po neki cesti in se aktivno pogovarjaj preko prostoro?ne - nato pa se ustavi in opi?i vse varnostno sporne dogodke oziroma dogodke, ki bi lahko povzro?ili te?ave v ?ssu trajanja tvojega pogovora. Recimo koliko kolesarjev si videl, pe?cev ob cesti??u, a se je kdo vklu?eval s stranske ulice in bi lahko nenadoma zapeljal predse, itd. Nato poglej celo tvojo pot ?e na kameri in da ne bo? presene?en, ko se ti bo zgodilo, da se dogodkov sploh ne spomni? pa so se ti zgodili mogo?e pol ure prej v ?ivo.

 

Jaz sem se osebno tako testiral in od takrat zelo z rezervo jemljem prednosti prostoro?nega telefoniranja, oziroma telefoniranje v avtu posku?am ukiniti ali pa spraviti na strogi minimum razen mogo?e za pogovore, kjer ni potrebno veliko razmi?ljati ali pa napenjati mo?gane.

 

Po neki mednarodni raziskavi je prostoro?no telefoniranje enako nevarno kot 0,1 promila alkohola v krvi oziroma cca 0,2 promila v izdihanem zraku. In ne ni tako hud problem dr?anja slu?alke na u?esu (?eprav ?e dodatno pove?uje nezbranost saj ti zasede eno roko), ampak obremenjevanje mo?ganov s pogovorom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A ni prepovedano telefoniranje v avtu?

Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.

Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.

Hvala bogu.

 

?al bo to nujen ukrep, ker tole je ratal ?isto neobvljadljivo. Kljub temu, d aimam prostoro?no se tudi sam izogibam uporabi telefona. Klic ?e dvignem in takoj zaklju?im pogovor, sam pa ne kli?em ve? razen, ?e je nujno se ustavim in opravim klic. Tudi prostoro?na telefonijada je nevarna, sicer malo manj kot s telefonom na uhlju ampak vseeno, varnost mora biti prva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Nemski avti imajo vecinoma AdBlue varianto, ali se tisto kaj bolje obnese kot Mazdine pogruntavscine? :)

Tule pa me?a? hru?ke in jabolka... AdBlue z DPF nima nobene veze. AdBlue je namenjen za zmanj?evanje izpusta du?ikovih oksidov (NOx) tako, da pomaga pretvorit v nenevarni du?ik in vodno paro. Dizla?i, ki imajo AdBlu imajo tudi DPF filter, ki pa je namenjen za lovljenje neizgorelega ogljika v obliki saj, ki jih naknado skurijo v samem filtru tekom regeneracije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mnenje
Napisano

Moje mnenje je da samo kupi. Ze tako je redkost dobiti 2.0 bencinarja poleg tega je se 2.0 facelift pri kateri je ravno prisla 6pr. Malo me edino motijo km k so res nizki, kar pa ne pomeni da niso realni. Mi imamo isto doma 2008 2.0 in zej ce gre za isti motor imam jest samo pozitivne izkusnje. Poleg tega je pa prva generacija benz itq bulletproof edino, kar jo je zezala je bila rja kar pa mislim, da pri tejle ni problem, saj izgleda lepo ohranjena  :)

Zakaj ne bi bili realni???? Fotr ima 6-ko letnik 2005 FL in realnih 90.000. Pa? upokojenec, ki dela malo km. Pri bencinarkah verjamem tem km, ker ?e pa bi nekdo dizelco prodajal s tolk km, je pa al prevarant al pa totalni bumbar, da je sploh dizla kupil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.