Ce imas zavarovano potem itq original pa tudi ce vsako leto menjas . Jest sm mislil, da nimas pa zato sprasujes . Je pa res to kar je jures reku, da original mazdina stekla hitro pocijo. So aftermarket bolj trpezna, ampak zaradi senzorjev in pravilnega delovanja le teh raje izberi original.
ma ne vem, ne bi rekel, da original hitro po?i - men je sredi lepega iz jasnega na Mazda fprum izletu v prekmurje po?la ?ajba - avto star nekaj mesecev. Potem so takrat menjali za Mazda original, ker ponaredkov takrat sploh ?e ni bilo in ta ?ipa je ?e danes po skoraj 10 letih ?e vedno notri.
Ta pa je kekec - letnik 2008 pa novo vozilo. Se pravi 10 let je torej novo. Pa ?e 5jurjev ho?e za ta kitajski skret - da te na rit vr?e res.
To je tako sranje od kvalitete, da sploh ne bi smel it na cesto pa ?e bencinski motor je EURO 3, dizel pa celo EURO 2. Kdo je to uvozil in celo uspel registrirat je moral oreng podkupit.
To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h, kjer na ?tevilo obratov in hitrost so najbolj idealni pogoji. Zato imajo tisti, ki se vozijo po regionalkah najbolj ugodno porabo. Poraba pod temi in seveda nad temi kilometri pa je vi?ja oziroma se nato z ve?anjem hitrosti kar po?teno pove?uje.
Ja Tesla je ?e vedno buti?ni proizvajalec... ista zgodba kot s super?portniki. Lambota al pa Ferrarija ti ne bodo popravljali po istih cenah kot Fiata pa ?etudi je recimo en plehnat del odtisnen na isti ma?ini.
Alex super, da si testiral vendar vseeno BC ocena je bolj tko tko. Edino pravilno bi bilo vsak tank napolnit do konca, narest neko relacijo in spet dofilat do polnega. Tako smo se v preteklosti ?li t.i. poraba test iz Lj do Bovca in enkrat sva z Juresom se ?la od Lj do Rovinja. Presene?enje je bilo, da dizel Mazde 6 ne glede na model in konja?o so imele ve? ali manj enako porabo.
Druga?e pa na spritmonitorju je razlika med ro?nim menjalnikom in avtomatikom pri 175KM dizel ?estici zelo velika
Ro?ni ima povpre?je 6,35l/100km, avtomatik pa celo 7,17l/100km. 150 konjska pa je ?e mnogo bolj var?na, saj gre na 5,89l/100km
Presene?a me pa tvoja, da toliko malo porabi, ker povpre?je na spritmonitorju je 6,91l/100km. A si sigurno, da ti BC ne pretirava, ker meni na moji biv?i ?estki je kazal od 0,7 do 0,9 litra ni?jo porabo, kot je dejansko bila. Na ?estki druge generacije pa "la?e" bistveno manj oziroma tudi v negativno smer. Tako, da se giblje poraba glede na resni?no ro?no izra?unano od +0,2 litra do -0,2 litra.
Koliko pa bi stalo popravilo takega "parkinga" za ekvivalentnega dizela?a? Audi A8, Mercedes S, BMW serije 7, ipd?
(Cene se mi sicer zdijo zavarovalni?ki nateg )
Ne ni zavarovalni?ki nateg... sem ?e pisal o tem. Tesla je aluminjast in tisto je baje stra?no te?ko popravljat tako, da se zadeve menjavajo in po ceniku rezervnih delov je to to.
Sicer pa si tukaj ve? preberi - mene je sezulo, ko sem videl te cifre, zavarovalnico pa seveda tudi. In verjetno bo kmalu kasko za Teslo tako drag, da avto sploh ne bo ve? zanimiv za lastni?tvo, kar je sicer ?koda ampak ?al tako deluje trg.
A so tole ?e prve reakcije na EUforijo za el. avti, do leta 2030. Jebat ga ?e denarja dr?ave ne dobijo od goriv bodo pa od elektrike. Naftni trgovci pa veselo kupujejo dele?e v elektro podjetjih - hmmm le zakaj ?e? A se komu sanja?
Zakaj pa ne .... da? 70k?+ za osnovni model pa bi moral biti zadovoljen za vsemi nepravilnostmi. Jaz mu dam kar prav, avto je po?teno pla?al, garancijo naj bi pa imeli celih 8 let.
Sej o?itno jih to jebe, da so zdaj v precej visoki izgubi - baje okoli pol milijarde dolarjev, kar je za dokaj majhno podjetje precej?nja izguba.
?e bodo pre?iveli bodo morali graditi na kvaliteti, ker druga?e ne bodo upravi?ili visoke cene, ker za model 3 bodo imeli majhne zaslu?ke in ?e bo ?e te pobirala slaba kvaliteta in garancijska popravila je lahko s Teslo hitro konec.
O popravilu alumijastih karoserij ob manj?ih trkih pa raje sploh ne za?nem. Ker, ko maj?a praska pobere 5k?, rahel trk pa skoraj polovi?no verednost avta potem....
Ni problem skupna proizvodnja energije, ki bi jo po grobi oceni elektri?ni avti (samo avti brez kamionov in busov) pove?ali letno za cca 33% v gospodinjskem sektorju. Se pravi, cca 1000GWh dodane proizvodnje. Se pravi, ?e imamo zdaj porabo v gospodinjstvu cca 3000 GWh oziroma skupaj z industrijo okoli 12GWh/letno. Na prvi pogled se zdi zanemarljivo ampak problem nastane, ker bodo ve?inoma ?pice porabe.. ?e na nivoju Slovenije re?emo, da bi vsak dan se na elektri?no omre?je priklopilo 250.000 vozil in da bi vsi polnili le za 10kWh (to je za cca 40km, ?e mal merka?). ?e ra?unamo, da bi samo 100.000 od teh imelo isto?asno priklopljene avte na mali doma?i hitri polnilnici (10kW), ko recimo pridejo iz slu?be domov, bi v tistem trenutku samo za avtomobili rabili 1GW priklju?ne mo?i za polnjenje avtov. NEK v povpre?ju daje cca 0,6GW.
Se pravi samo za polnjenje avtov bi v tistem trenutku rabili slaba dva NEK-a. najmo?nej?i daljnovod ima omejitev 400kV in 1600A trajnostne obremenitve, kar pomeni 640MW oziroma bi rabili iz smeri nove NEK torej postaviti ?e vsaj dva nova visoko napetostna 400kV daljnovoda.
?e pa re?emo, da imamo ve?ino 110kV, ki zmorejo le 400A to pomeni le 44MW mo?i ali le za polnjenje 4.400 avtov isto?asno, ?e ni gor nobenega drugega porabnika, kar vemo da ni res.
In ja potrebovali bomo doma?e hitre polnilnice saj se predvideva, da bi za normalen rang dometa avta morala biti notri vsaj 60kWh baterija oziroma raje 100 kWh (tesla model S ima ?e danes 85kWh baterijo), da bomo lahko pri?akovali domet 500km. Se pravi, ?e bo? hotel polniti prazno baterijo na navadni 16A varovalki bi torej za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja, kar je no go situacija. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh baterijo bi rabili 2 uri.
pol ure dela, da spele? kabel od sredinskega naslona skozi tunel mimo prestave potem pod letvico na armaturi in skozi stebri?ek pa pol na stropu pride? ven pri ogledalu. Se ?isto ni? ne vidi, ker vse ostalo, da ti kabli visijo zgleda ko cganarija.
Sej to mi je hecno - letnik 2008, 250kkm pa se na?eloma le po volanu vidi, da je malo bolj gladek a nikjer niti pribil?no preguljen, tukaj pa berem, da so cela jajca pri skoraj novih.
Se opravi?ujem za offtopic, Boss, katero kamero ima? to? Slika je prav dobra!
Bi si tudi jaz nabavil tole.
Ena kitajska zadeva, ki nas je enkrat leta 2012 kupilo nekaj foruma?ov po takrat sme?ni ceni 36?. Gre pa za kopijo takrat dokaj priljubljene kamere F900LHD. Original ima ?e bolj?i ?ip in bolj?e slike ampak, glej ta ?ip?hit ?e danes po petih letih non-stop uporabe in tudi temu, da mi je padla iz drugega nadstropja in se razletela na vse mo?ne sestavne dele, ?e vedno deluje in dela zadovoljivo kvalitetne posnetke. Tenu bi lahko rekli "money well spent".
?e ma? dobre gume gre ?ist normalno - na letnih je pa kriza in vse zgleda prehitro. Druga? se mora pa tudi zimska vrtet vsaj z neko hitrostjo, da sneg leti ven iz zarez gume. ?e se nabira in lepi na gumo je hitro sranje.
Napisano je zelo ?udno.
?e se prav razumel, je en tovornjak skoraj obti?al (torej neprimerna oprema = kazen) in zato ga je ?el osebni avto obvoziti (ne prehitevati). Kaj se je dogajalo za tem iz ?lanka ne morem razbrati - ka?e samo, da so voznik in potniki v osebnem avtomobilu uspeli zapustiti avto ?e pred tr?enjem, kar je najmanj nenavadno, ?e je nasproti pripeljal tovornjak v trenutku(!), ko so ?eleli obvoziti obti?ali tovornjak.
Po moje gre drugi del ?lanka takole: Ko so bili v fazi, da ga obvozijo je z razmeram neprilagojeno hitrostjo pripeljal kamion. Voznik avta je med tem uspel ustaviti in vsi so imeli ?e toliko ?asa, da so spizdili iz avta, medtem, ko je kamion drsel proti njim. Se pravi je priletel v stoje?o oviro (po zakonu mora? voziti s tako hitrostjo, da se lahko pred oviro ustavi?) in ker ni imel zimske opreme in prilagojene hitrosti je dobil pla?ilca. Voznik avta pa zato, ker je bil na nasprotnem voznem pasu, kljub temu, da je ?e stal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha - 8 jurjev, nekateri so zamenjali rast cene nepremi?nin s premi?ninami.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani