Koliko kilomterov delas letno in kje se vecinoma vozis?
Ce delas velik km, in so vecinoma dolge relacije potem dizel...je pa tud res da dizel pac bolje gre od bencinarja in je zelo dober motor sam ce delas malo km potem nima smisla.
PS: dobrodosel
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
glej, napacno mnenje je da se turbo "vklaplja"....je pa res da cutis efekt pri cca. 1500rpm...mazda3 pa sploh je vredu ker ni izrazite turbo luknje...tko da sam gas (ko se ogreje, normalno )
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Glede gum: ne vem kaksen stil voznje ampak z Pirelli P7 ne boste falili. V redu so tud Bridgestone RE720, Michelin Pilot Exalto2...itd itd. Jaz mam Good Year Eagle F1 gsd3 pa niso idealne za ta avto.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Voznja sploh ni neudobna s 16 col. Pozimi mam 15, poleti pa 16. Razlike v udobju ni. Sem opazil da je zaviranje veliko bolje s 16" (bolj stabilen je avto pri zaviranju iz visokih hitrostih)...serijske Bridgestone B390 so katastrofa od katastrofe. Za priblizno 200.000sit dobis komplet v 16".
Te original od mazde (pa tudi v akciji) so kar drage.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ET je razmak od sredine platisca do mesta kjer pridejo vijaki. Original jekleno platisce ma ET=50mm, in je siroko 6 inchev (6 x 2.54=15.24cm). Ce bi dal isto sirino (se pravi 6) in bi sel na ET 45mm, potem bi mel sirsi kolotek za skupaj 1 cm.
Jaz mam letne 7x16 ET50 (se pravi isti kolotek, ampak sirsa feltna).
Za te gume bi reku (od oka) da bi dobu okol 30.000sit
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Meni so pa dal aditiv ko je avto obstal zaradi slabega dizla. (not je bil pesek pa voda, takrat sem tankal na Petrolu nasproti stadiona v LJ). Zdaj pa samo na Agipu tankam in avto je vzgal tud na -26, edino je problem ko tankam v makedoniji ker nimajo kakih tujih crpalk,in nikoli ne ves kaj bos dobil...so far so good
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
1. Zastava 128 Skala 55 ta avto mi je ostal v dobrih spominih...predvsem ker sem se velik vozil v relaciji Istanbul-Pristina-Ljubljana, pa nikol ni blo tezav (razen to da sem bil v komi 2 dni pol)
2. Honda Civic 1.4 16v prva raketa, s poraznimi zavorami in motecim psikanjem nad 170km/h
3
. BMW 520: zadnji pogon...zur...tud po snegu, razen poraba pa...minimum je bil 12l (relacija Ljubljana-Budimpesta), povrecje po 120.000km pa 15l/100km.
4. Mercedes 190E.:ta je bil dalec najbolsji avto od vseh (po zanesljjivosti). Tih, udoben, dost hiter, ampak nikakor za sekat ovinke
5.Daewoo Nubira 2.0: ta je bil cist nov, kupljen v Istanbulu za majhen denar (vse skupaj: 18.000DEM), motor je bil cist divji, menjalnik na kratko izracunan, skratka raketa, podoben Hondi ampak podvozje je bilo poraz, in sem mogu investirat v tem: (trsi amortizerji in vzmeti Eibach) potem je blo zelo fino. Poraba na zacetku mal manj kot 10l/100km, proti koncu pa 13-14l /100km, in najbolj moteca stvar na tem avtu: polozaj za volanom!!!
6. Mazda 6 CD120: prvic v zivljenju da se peljem hitro in pri tem je poraba smesno nizka...pa se 1000km lahk vozis v enem kosu pa nic ne cutis. Zanesljivost pa ne tok dobra (ceprav vse se je pokvarilo do 10.000km, od takrat naprej nc tezav, knock on wood
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani