Ve se kaj je najbolj?e za ta denar ampak se tudi ve da bo na repu ker ljudje Mazdo bolj slabo poznajo, ?al! Jaz vem da bi glasoval in kupil Mazdo. Ker je najmanj SUV med vsemi.
Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.
In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. .
S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.
Nato cel avto od vrha proti tlem
po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.
Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.
Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.
Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.
Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.
Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija.
Fantje se ve?ino tako zastopimo s ta??ami, bi malo morale punce napisat kako se zastopijo z njimi ampak tukaj je bolj malo punc! Obvezo pa ta??o vzamem s sabo na Kanin, zakaj ?e?
Pozabo sem omenit da je ZLATA in da se super razumemo in ?e cel kup ?lahte bo, tak da ne gre nikakor. Dal sem pa malo kosti za glodat,le privo??ite si!
Ja, vsazga, ki ga ne poznamo, ga najprej zbrcamo in nalomimo ... ker nikol ne more? bit dovolj previden, lahko da je politik.
Ti kr prid... bo? vsaj kakega spoznal in videl da ni zgolj in le izmi?ljeno ime na forumu.
Saj to ni res,sem se ?e veselil za jutri,da sre?am BOSS-a in face iz foruma pa imam slede?o izbiro,VAS in pivo ali pa ta??o in njen R.dan.Kaj mi preostane? ?al mi je ker me nebo,pa kdaj drugi? in poro?ajte kaj o Bossovem avtu.Lp
Kak?nih 1400? Sokraj jurja 700! Prav dost se pa res niso trudili, skoraj je na kilah prej?nje insignije ki je bila tank.
Pri avtomobilskih kolesih me je vedno ?udilo da so takoimenovana lahka plati??a po kilah vedno opazno preka?ala te?o navadnih plehnatih felten.
Ni samo masa vrte?ih delov, pomembno je tudi kako je razporejena - ve?ji premer - slab?e je (tudi zato SUV-i pospe?ujejo kot crknjeni konji).
Potem je tu ?e razmerje med vzmetenimi in nevzmetenimi masami ki pa ima vezo z lego na cesti, ne toliko s porabo
Jao nisem vedo da ma toliko kil ?estka, trojka samo 1.300! Velika razlika res. Skoraj vse si na?tel, kaj pa kile voznika? Ah saj je brezveze, vse skupaj ni neke velike razlike zato se glede teh stvari ne obremenjujem veliko...
Bini - skoraj, ampak ne ?isto. Jaz sem stehtal 16" kolo in 18" ter je bilo 16" cca 20kg in 18" 25kg. to je sicer razlike 20kg pri 4 kolesih v masi, ampak ker gre za vztrajnostni moment vrte?ega predmeta je ta razlika kar ob?utna in se dejansko poleg ?irine pozna tudi sama masa kolesa.
Ima? prav,ampak pri 1.400kg je to zelo malo saj ne speljuje? z mesta vsakih nekaj merov. Jaz bi bolj kot tito malo razlike v porabi izpostavil udobje ali lepoto,jaz sem se vseeno odlo?il za slednje. Vsakemu svoje.....
Moja Mazda3 G100 porabi pri kombinirani vo?nji na 16 Alu plati??ih pozimi in poleti 5.786L/100km po ro?nem izra?unu (imam spravljene vse ra?une za gorivo) in 5.9L/100km po BC oz. je BC preklapljal z 5.8 na 5.9L in ni ravno pojem natan?nosti. Kadar imam poleti 18 Alu plati??a se poraba dvigne za ca 1 dcl in BC ka?e 6L/100km ro?ni izra?un pa malenkost manj. Lu?ka za rezervo goriva je tudi debelo odmerjena in zna?a po mojih izku?njah vsaj 150km. Najve? sem prevozil 846.7km (nekje v hribih in nikjer pumpe) in potem natankal dobrih 48L bencina, tako da bi z enim tankom lahko prevozil 900km do ?isto praznega, kar seveda ni priporo?ljivo. Ob po?asni vo?nji oz. cijazenju poraba na tistih nekaj deset kilometrih ?e bolj pade na sme?nih 4.8L/100km.
Dobra reklama za bencinarje,glede porabe. Druga?e pa glede col 16-18 nima veze s porabo,poraba je lahko razli?na samo zaradi ?irine pnevmatike-gume zaradi ve?jega trenja in tekalne povr?ine. Obseg 16" in 18" je isti!
A zdej bo? pa ti kaj pa?e na ?kodo. Mimo grede. Glih zaradi lepote ima moj Scout na custom feltnah (to niso tiste ki jih eni jemljejo zraven avta ker so zastonj) ima zimske gume. Na estetiko vseeno treba dati vsaj tolk kot da Alex (?eprav tudi on pozimi mal ?epa)
Ni mi?ljeno tako hudo, mislil sem da izgleda na takih felgah bolj ?e?ko, pa brez zamere pravimo pri nas!
Take pa?ejo na kako ?kodo ne na Mazdo. ?e je tole lepo ne vem kako je kupil tako lep avto kot je Mazda,pa brez zamere,samo mnenje je za ponovni razmislek!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani