Fantje,take fine avte vozite pa se sekirate za 0.5€ pri tankanju 50 litrov,kolikor je razlika med najdražjem in najcenejšem! To sploh ni nobena konkurenca,vsi so si malo maržo dvignili po dogovoru in to je to. Za 50 centov se na najcenejšo ne splača vozit ker toliko pokuriš,da vso razliko zgubiš,onesnažuješ pa še slabše gorivo dobiš V bistvu je tak kot bi bil 1€ v povprečju z bencinom vred. Iz tega sledi,da je cena enaka kot je bika prej samo,da je odvisno kaj voziš..... Jaz benz,tako da bom verjetno obogatel z to razliko 2centa.
Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok.
Saj verjetno ne bo naredila 25k na leto? Če pa, naj gre pa prej pri 20k. Pri prejšnjem 1.6 hdi brez ad bluja sem tudi jaz imel na 25k/leto, sedaj pa ko ima ad blu ima na 15k km/leto, kar mi je ok, sploh ker plača šef!
Pri nas bo jutri 22°C.Mislim,da je to malce pretoplo za zimske gume. 😋
Če bo šlo tako naprej si lahko na letnih do pomladi in potem naprej saj kaže zelo slabo,da bi šel kam na smučarijo ali proti notranjosti Slo.kjer rabiš z.gume.
Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.
Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..
Ojoj, Tojota BMW motor, BMW Citroenov, kdo je koga nasral? Ampak Citroenov motorji so bomba, vsaj zadnjih nekaj let. Ima gdo kake slabe izkušnje? Dizle mislim.
Kaj tocno je drugace? V bistvu nic... verjetno pa so odpravljeni kaksni hroscki ... Da bi pa opazil, da je kaj drugace pa nisem ... Ali gres lahko nazaj? Nisem preprican... se mi zdi, da do neke verzije lahko gres nazaj ... samo naceloma ne bi smelo nic stekat ... So pa tudi starejse verzije na tistem linku, kjer je tudi zadnja... le malo je treba pobrskat ... saj folderji so tako narejeni, da je razumljivo ...
Jaz pa ze iz firbca ponavadi nadgradim, da vidim, ce je mogoce kaj novega... ... Samo zal je pri teh zadevah tako, da ko je enkrat narejeno, se ne spreminja kaj dosti ... samo napake se odpravljajo ... Edini obvezen upgrade je, ce si vgradis Apple CarPlay/Android Auto modul, moras imeti vsaj verzijo 7.00.100A se mi zdi (na pamet sem zdajle napisal)... Marsikdo ima se 59.xx.xxx ce je avto star nekaj let ...
Hvala, hroščev nimam tako, da bom kar na predzadnji ostal, ker mi dela uu nulo.
Uraden nacin je itak samo preko servisa ... Samo pomoje to neradi delajo, ker traja kar nekaj casa ...
Ko ravno pišemo o tem in vem da si maček za te stvari me zanima kaj je točno drugače v zadnji verziji napram predzadnje in kaj naredijo če šteka,ali lahko staro naložijo? Ali je kje kaj na netu?
Kar se navigacije tiče imam na žalost težave že od samega nakupa Mazde CX-30 (kar bo skoraj eno leto) pa še ni popravljeno (kljub zamenjavi GPS modula in update softwareja). Si lahko pogledaš v temi Mazda CX-30 (moji prispevki pod Robert).
To se dogaja zaradi X motorja....
Na servisu jim povej,da če ga ne uredijo v stanje bp v 45 dneh jim ga pustiš tam in zahtevaj drugega! To pride na koncu,če boš pred tem imel z njimi probleme. Avto je v garanciji,na servis hodiš redno,plačaš vse pošteno in to je to,saj dobijo vse plačano.
Meni gume vulkanizer nacentrira samo takrat, kadar kupim nove gume (sepravi 5-6 let). Imam dvojne feltne in jih ze celo zivljenje veselo sam menjam in mi se nikoli ni nobena utez odletela prec. Enkrat v zivljenje sem se celo zapeljal na avtooptiko, ker se mi zdi, da je pelko se na tastari sestki menjal volanski koncnik... Pa se to so pri vulkanizerju rekl da sploh nebi rabil, ker je bil avto v vago :D.
Pridi na Kozjansko pa da vidmo kake zimske gume boš mel po 30k km čez same ovinke,veselo boš šel centrirat in ne zaradi uteži ampak zaradi obrabe,ni boga da ne,povem iz izkušenj. Dam vam pa seveda prav,ker vem,da imate različne pogoje vožnje in tudi različne gume tako da vsak ve kako in kaj.(naj bi vedell)
Huh, zgleda kr komplicirano... A posodobijo to na servisu?
Seveda posodobijo,sem že enkrat napisal ne vem kje in bom še enkrat. Lani sem na servisu rekel za posodobitev in mi je rekel,da so se pri zadnji verziji naših leletnikov M3 pojavile težave z neodivanjem zaslona in tudi zamrzitvijo in da mi odsvetuje zadnjo verzijo,če mi ta dela brez problema in,da pri novi ni nič kaj novega,da bi oni opazili. Negdo tu na M.forumu je tudi imel z novo verzijo probleme. Kako je rešil situacijo nisem zasledil,srečno!
Bom kar vsem trem odgovoril. A se hecate, da jaz nebi vedel kdaj se dajo gume centrirat. Če imaš vsaj malo občutka, kar pa ga eni nimajo, veš-čutiš kdaj je ta čas, če nočeš še potem kaj drugega menjat. Odvisno je pa od prevoženih kilometrov,kaka guma je, od načina vožnje itd. Zato sem pač napisal 2 leti. Jaz sem jih vsake 3 leta-zimske. Na službenem jih pa tak ubijem v eni sezoni, tolk o tem.
Bini ti imaš 1 feltne in menjavaš gume na njih al imaš 2 seta?
Prvič do sedaj imam ene feltne in dvojne gume, to pa zato ker imam vulka.skoraj pred pragom, se zmenim in nič ne čakam. Felge 18"so pa original ali pa take katere bi imel od 150€ naprej. Poleg tega moraš pa tako na dve leti dat centrirat in nekje po 4-5 zamenjat gume, odvisno od km tako da ne profitiraš kaj veliko, prodaš jih pa potem za pol cene, če jih lahko.Če bi jih jaz dobil takrat stare za pol cene bi jih pa kupil! Tako je moje mnenje...
Vidim, da ta debata ne vodi v nobeno konstruktivno smer, zato je to moj zadnji post na to temo. Ob tem bi rad dodal le to. Če pride do okvare motorja, se olje pošlje na analizo, da se preveri, če ustreza ACEA in API standardom, kakšna je osnova olja, starost, ipd. Gradacija olja igra na takšni analizi sekundarno vlogo oz. drugače rečeno ne igra velike vloge, iz izkušenj ti povem da se razlika med 0w30, 5w30 sploh ne vidi, med 0w20 in 0w30 pa minimalno. Sploh pa je brezpredmetna debata o tem, če je 0w30 olje primerno za avto, ki je predpisano 0w20 in 5w30 olje. Ne rečem, da bi govorili o razliki 0w16, 5w50, ampak to je pa res kristalno jasno kot beli dan.
Če se lahko vmešam v to masno debato, bi samo rekel, da bolj verjamem zastopniku za Mazdo, ker če je zaveden kaj si dal notri, imajo super razlog, da komplicirajo. Poleg tega pa ne vem zakaj bi dal 0w in ne 5w,saj nisi doma v Sibiriji. Daš isto znamko 5-30 in basta, problem rešen.
Saj sem že pred časom reko,da bo šla gor dokler ne bodo doosegli 12-13% marže kot je v tujini! Pri nas ko so požrešni pa mogoče celo 15% ampak potem se bo vlada vmešala........in lopovščina naprej!😎
Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Mislim enako,ne vem pa kako mu ga bodo na Mazda servisu sploh hoteli naliti not! Bencinci pa sploh niso problem,da nebi dal not Mazda olje original za 7€.
Še nisem uspel, me pa strašno nervira, ker jih konstantno trese nad 140 kmh... Bo treba podati zahtevek za popravilo direktno na mazda motors v LJ zgleda...
PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30)
Verjetno vama trese ker imata preveč konjev,hahaha..... Sedaj pa resno,kaj ne hodiš na servis ja imaš še garancijo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fantje,take fine avte vozite pa se sekirate za 0.5€ pri tankanju 50 litrov,kolikor je razlika med najdražjem in najcenejšem! To sploh ni nobena konkurenca,vsi so si malo maržo dvignili po dogovoru in to je to. Za 50 centov se na najcenejšo ne splača vozit ker toliko pokuriš,da vso razliko zgubiš,onesnažuješ pa še slabše gorivo dobiš V bistvu je tak kot bi bil 1€ v povprečju z bencinom vred. Iz tega sledi,da je cena enaka kot je bika prej samo,da je odvisno kaj voziš..... Jaz benz,tako da bom verjetno obogatel z to razliko 2centa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani