Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...
Druga resitev pa je, da pri spustu po klancu navzdol vklopis tempomat... seveda ce klanec dovoljuje hitrejso voznjo kot 30 km/h, kolikor je spodnja meja, pri kateri sploh lahko vklopis tempomat ...
Ko so nas lani povabili iz MMS na predstavitev novih SkyActive motorjev ... smo imeli tudi priliko voziti nekaj modelov (sestico in CX-5) ... Takrat so bile sicer vse z rocnim menjalnikom... Konkretno CX-5 je bila bencinska 2 litrska s 165 KS motorjem... pa se mi je zdela dokaj "lena" ... Smo pa takrat ugotavljali, da je to lahko tudi zaradi tega, ker je bila prakticno nova... s prevozini samo 250 kilometri... in da se mora najprej malo "ulaufati" da "zazivi" ...
Na? novi avto Metron 7, s katerim ?elimo dokkazati, da je mo?no narediti elektri?ni avto tudi za srednje in dolge razdalje, je prepeljal svojih prvih 1000 elektri?nih km.
Tehni?ni podatki: - baterija LiPo 86 kWh, napetost 355 V - pogon Letrika ,motor s permanentnimi magneti 65 kW - masa vozila 1700 kg - maksimalna hitrost 160-170 km/h - domet od 400 (avtocesta) do 700 (70 km/h) km
Takole, o?e se je odlo?il, da bi presedlal iz ?estice na CX5.
Zdaj me pa zanima, ali bi se dalo kje dobiti na testno vo?njo CX5 z avtomatskim menjalnikom?
Oz. katerokoli mazdo z avtomatikom, ker naju zanima, ?e bi bila zanj to bolj?a izbira
Sedaj se bo vozil ve?krat proti Krvavcu, in bi mogo?e za tiste ride gor pri?el prav?
Kak?no imate ostali mnjenje o avtomatikih pri mazdi?
Sem skoraj preprican, da imajo pri kaksnem trgovcu na voljo tudi CX-5 z avtomatskim menjalnikom. Na avto.net je ena testna pri Serbineku v MB >> http://goo.gl/vz8bF4
Sam imam sestico z avtomatskim menjalnikom in sem zelo zadovoljen...
me je vpra?al koliko dam pa sem mu ponudil 2500?, reku je da bo premislu ker mora ?e na a.netu pogledat ka?ne so cene rad bi se ga pa znebil ker so kupil nov avto in zdaj imajo 3 doma...
Ampak poklikal je pa izgleda vse, kar je mozno... Usnje je dvakrat nevdeno, na sliki se pa vidi, da ima blago... (TE oprema ni imela usnja)... Poleg tega gre za petvratno, pise pa, da je stirivratna... Drugace pa izgleda OK...
?udno da ti ?e danes niso to naredili, saj najbr? so ?e vedeli kako in kaj ..
Sej sem Jureta to vprasal... pa je rekel, da so pri meni to ze naredili... V mislih pa je imel tisti vpoklic, ki je bil za nek senzor... ki so ga morali menjati... Tega so mi menjali takrat sproti... DSK pa ravno ni delal... in mogoce zato ni vedel, da je moja sestica tudi med tistimi "prizadetimi" ... Pise pa, da je za tiste sestice z i-Eloop, ki so bile narejen med 31. julijem 2013 in 22. januarjem 2014.. ceprav moja sestica je prvic registrirana v zacetku januarja 2013... torej je morala biti proizvedena ze konec 2012 ...
Sem ravno prisel domov in me je cakala priporocena posta... z vabilom na vpoklic zaradi i-Eloop ... Tako da bo treba se enkrat do Majesa, da se to uredijo .. Ravno prisel iz servisa, ker sem imel redni servis pri 40.000 km ...
Saj to je jasno, da se avtov ne kupuje po ceniku. Nekaj zaradi dodatne opreme, nekaj pa zaradi popustov. Konkretno Insignijo mi je prodajalec spustil za 10.000 ? ?e preden sem popust sploh omenil.
Druga?e pa ja, primerjal sem Mazdo in Passata s kar se da enako opremo.
Hja... Opel, VW ali Renault se res ne kupuje po ceniku... Ker so ljudje toliko mahnjeni na to in sploh ne kupujejo ampak popuste... Torej veliko je takih, ki bodo kupili avto tam, kjer bodo dobili najvec popusta... Zato pa je na cestah toliko Cliotov, Aster in Megane-ov ... Saj koelga mi je tudi takrat spustil za precejsen znesek, ko sem gledal Opel Zafiro... Ampak je bila se vedno drazja kot Mazda... ce sem izbral enako opremo kot sem jo imel pri Mazdi ... Pa takrat se nisem gledal max. opremljene, ker financo stanje tega ni omogocalo ...
Ko sem kupoval prvo sestico (2003)... je v istem casu kolega kupil Laguno... Cenovno sta bila oba tam nekje ... ce se prav spomnim okoli 5.2 mio SIT ... Po petih letih, sem jaz svojo sestico prodal za 9.500?, kolegu pa za Laguno ni uspelo dobiti vec kot 7.000 ? ... S tem, da je on v petih letih imel kar nekaj izrednih stroskov... jaz pa prakticno samo redne servise in gorivo. Takrat je rekel, da Renault nikoli vec ne bo prisel k hisi ... Bi ze takrat vzel Mazda... samo je imel nekako v glavi, da so japonci dragi za vzdrzevati in ni niti gledal v tej smeri... Bila mu je pa sestica takrat zelo vsec ...
Te konfiguratorje pusti pri miru. Ko sem lani kupil Mazdo je bil v igri do zadnjega tudi Passat z identi?no opremo. Upo?tevajo? popust pri obeh avtih je bilo razlike manj kot 1000?.
Pri Passatu sem sicer dva dneva kombiniral pakete opreme, da sem pri?el do optimalne cene.
A ni konfigurator ravno temu namenjen, da poklikas, katero opremo bi rad dodal konfiguraciji... Da potem lahko priblizno primerjas...
Ker primerjat samo najdrazji model iz cenika ni OK... Ker kot kaze pri enih znamkah najdrzji model se zdalec ne vsebuje vsega, kar je na voljo... In moras doplacati se za vsako malenkost...
Jaz sicer v VW salonu se nisem bil zaradi nakupa vozila... Tako da ne morem govoriti iz lastnih izkusenj... Vem pa, kako je to recimo pri Oplu... Tam sem bil pri kolegu, ko sem kupoval prvo sestico... In je bila v igri tudi Zafira (pa se ene par drugih znamk in modelov)... In me je minilo, ko mi je dal en list, naj oznacim, kaj vse od dodatne opreme bi imel... Itak bi imel najraje vse ... Vendar pa je to dvignilo osnovno ceno po ceniku za skoraj 100% ...
P.S. Pa je imela tvoja izbrana konfiguracija pri Passatu potem enako opremo, kot izbrana Mazda? Ker edino na tak nacin lahko primerjas... Drugace to potem ni realna primerjava...
V preteklem tednu sem vozil 2 Mazdi6 iz 2. generacije in lahko kar iz prve roke povem, da je OGROMNA razlika med "enko" in "dvojko", tako da ?e je pri tem znesku ?e res mo?no dobiti 2.generacijo, potem jaz pa? ne bi razmi?lal niti za trenutek.
Za 6K ? bo pomoje drugo generacijo tezko dobiti... Zacnejo se sele pri tam nekje 8K ? ...
Ampak cenovno je pa Passat precej drazji... Sem sel ravnokar preklikat konfigurator... in jo primerjal z mojo sestico s prakticno vso opremo in sem prisel na ceno 48.886.95? ... Moja sestica je bila po ceniku dobrih 35.000 ? ...
Verjetno se pa pri Passatu da dobiti vec popusta ... to je predvsem za tiste, ki kupujejo popust in ne avtomobila ...
Jaz imam tudi nekaj podobnega... sicer je od Fape... vendar kolikor vem, te firme ni vec ...
Trugo imam ze precej dolgo... je bila ze na prvi sestici ...
Zmontiram ga sam... za filanje je pa fajn, ce je tamala lojtra zraven... na tri stopnicke... Da se pa tudi tako, da stopis na rob vrat... Pri tebi (in tudi pri Juresu na petki) je malo bolj problem ker je visji avto... ampak ni take sile ... Imas pa tudi visji prag, kamor lahko stopis
Predlagam naslednje... Glede na to, da je postnina "Free P&P" je verjetno bolje, ce vsak naroci zase... in je tako vecja verjetnost, da se izognete placilu carinskih dajatev oz. DDV... Blago do vrednosti 22? je oprosceno placila DDV ... Se pa velikokrat zgodi, da tudi visji zneski gredo skozi... Ce pa bo posiljka z vrednostjo 200 ? ... pa je velika verjetnost, da bo treba placati se DDV in/ali carinske oz. spedicijske stroske..
Druga varianta pa je, da se poisce prodajalce, ki posilja iz EU ...
No tudi sam, sem letos nabavil, nove pnevmatike in po teh testih naj bi bila v samem vrhu, Michelin Energy Saver +, guma se zaekrat super obnese, tako na suhi kot na mokri cesti, poleg tega pa je zelo tiha. Je pa res cena temu primerna 80 EUR po gumi z popustom.
Tole so pomoje lanski testi... pri AMZS ne testirajo sami ampak skupaj z ostalimi drustvi po Evropi... in rezultat so ADAC testi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Druga resitev pa je, da pri spustu po klancu navzdol vklopis tempomat... seveda ce klanec dovoljuje hitrejso voznjo kot 30 km/h, kolikor je spodnja meja, pri kateri sploh lahko vklopis tempomat ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani