To je pa samo v glavi... pac nekateri ne marajo nic drugega kot tisto, kar je nemsko, pogojno francosko ali italijansko (skupni imenovalec je Evropa ) ... drugi pa ravno tega recimo ne marajo ... In to, da "fauve" se vedno dobro drzi ceno... ne drzi vec... vsaj moje mnenje je tako... Kdor pa tako misli pa OK.. naj pc placa toliko vec ... Mogoce se edino malo prej proda (predvsem trenirkarji so potencialni kupci takih zadev ) ...
LoL, a ?e jo v leru spusti po klancu mu pa ?e gorivo proizvaja
kake mate eni....v ?emu je fora samemu sebi lagat.
na spritmonitor.de majo povpre?no porabo benz mazde cx-5 8,14....kar je zelo lepa poraba za tako te?ek avto....tisto 5,5 pa so pravljice.
Tako je... Ker se mi zdi, da vem, kdo je prodajalec... je meni omenjal porabo okoli 8-9 litrov (seveda je odvisno od nacina voznje)... Je pa vsekakor dobra ponudba... Gre za max. opremo (Revolution) in AWD... Sicer se na avto.net najde podobna Mazda CX-5... Le z avtomatskim menjalnikom in se enkrat toliko prevozenimi km za slabih 20K ? >> http://goo.gl/P6a2Bv
Kera ?alabajzerija, tastari tega ne delajo, vsaj puch,mercedes,honda,....
kdo pa ga pusti da se obrne ?ez 4-5 k rpm, po klancu dol?
Hja... Ocitno se tudi taki najdejo... Pol pa jokajo, ko motor ali menjalnik rikne... sej tudi v manualnem nacinu recimo ne pusti saltat v prenizko ali previsoko prestavo... glede na obrate seveda...
Naredil servis za to?no 121 ? delo in materijal("malo" dra?je delo ampak vpis v DSK in garancija na pleh, ki je na fertik v pizdi)
Si menjal tudi kabinski filter (zracni filter in filter za cvetni prah)? Ali so ti samo spihali starega? Ker ce jaz to odstejem, me je redni servis na 40.000 prisel okoli 130? ... S tem, da nisem nic materiala sam prinesel ...
RES JIH NI. Tole kar si prilepil ti so ali limuzina in ne karavan, ali pa je bencinar in ne dizel. Dizla karavan ni niti enega in to ?e kar dva, tri mesece ne. Ampak pravijo da kdor ?aka ta do?aka..... sam ne vem ali bom jaz ?e imel voljo ?akat na Slovenijo ali se bom res s kak?nim uvoznikom zmenil?
V prvem sporocilu nisi napisal, kaj tocno isces... sem samo dal v iskalnik Mazda6 in letnik 2009 ... Res pa je, da ocitno karavanskih dizelc ni ... ker je verjetno najbolj prodajan model ... Bi pa bilo za povprasat trgovce, ce imajo kaksno tako, ki bi ustrezala tvojim zeljam in bo mogoce kmalu na voljo za prodat...
hja sigurno ima vsak lahko svoj pristop k izra?unu. Jaz sem ga bolj na hitro preletel. Porabo ima pomojem najni?jo ?koda, ker je tudi verjetno najla?ja in najmanj?a. Z velikimi gumami se najbolj me?e ven mazda z 18 in 19 colami. 16 pa? nanjo ne mor? spravit temu primerna je cena. Da je rabljenih ?kod veliko ne morem trdit ker jo ?e lep ?as i??em pa je ni razen 1.6 ki niso predmet primerjave. Pasatov je morda res nekoliko ve?.
Zavarovanje gre na vrednost novega avta tukaj je spet ?koda najcenej?a. Morda pa avti niso pravi za primerjavo. Morda je pasat in mazda dosti vi?e in bi morala v tej primerjavi zraven dati kakega 320d propelerja. Vsekakor so odstopanja od realnosti.
Pri zavarovanju (kasko) za osnovo vzamejo ceno novega vozila brez popustov... In glede na tabelo so vsi trije z nekako podobnimi cenami... Passat je celo drazji, znesek zavarovanja pa je enak kot pri Mazdi ...
Glede dimenzije gum... Na Mazdo 6 lahko tudi spravis 16" platisca... Kako potem izgleda, je ze drugo vprasanje... ampak to je najmanjsa dimenzija, ki jo lahko das gor... In ce se ze primerja, je fino, ce se pri vseh primerja podobno opremljen avto... Res pa je, da Octavia ne pase v isti razred kot sestica in Passat ...
- In zakaj je pri Octavii znesek za zavarovanje in cestnino toliko nizji? Ce gre za 150 KM (110 KW) so itak vsi v istem razredu pri zavarovanju... Cestninski razred pa je od 1.8 do 2.5 ... torej pasejo vsi trije v isti razred...
- In ce je napisano, da je poraba cca 7l ... potem bi moral biti znesek tudi pri vseh treh enak ...
- Glede gum... Ce so gor gume enakih dimenzij, je cena tudi za vse enaka... Ce ima pa Skoda manjse gume, pa ne mores tega primerjat ...
- In tudi glede prodajne cene rabljenih se da se kaj napisat...
Vec kot ocitno je to napisal nek "Skoda lover" oz. "japan hater" ...
Seveda je ni... to je zaenkrat bolj kot ne raziskovalni projekt...
Saj tudi ni racunice dati preko 40 K ? za Opel Ampero ... ker podobno sodoben avto z motorjem na izgorevanje lahko kupis ze za skoraj pol manj denarja ...
Kakorkoli pogleda?, na 3 do 5 let od vsakega avta pade stran en akumulator ki ga je treba (ekolo?ko) predelat, tako da tu bi bila razlika samo v velikosti akumulatorja.
Ne mores primerjat enega 5 kilskega akumulatorja v "navadnem" avtu in 200 kg akumulatorjev v elektricnem avtu ...
Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...
Druga resitev pa je, da pri spustu po klancu navzdol vklopis tempomat... seveda ce klanec dovoljuje hitrejso voznjo kot 30 km/h, kolikor je spodnja meja, pri kateri sploh lahko vklopis tempomat ...
Ko so nas lani povabili iz MMS na predstavitev novih SkyActive motorjev ... smo imeli tudi priliko voziti nekaj modelov (sestico in CX-5) ... Takrat so bile sicer vse z rocnim menjalnikom... Konkretno CX-5 je bila bencinska 2 litrska s 165 KS motorjem... pa se mi je zdela dokaj "lena" ... Smo pa takrat ugotavljali, da je to lahko tudi zaradi tega, ker je bila prakticno nova... s prevozini samo 250 kilometri... in da se mora najprej malo "ulaufati" da "zazivi" ...
Na? novi avto Metron 7, s katerim ?elimo dokkazati, da je mo?no narediti elektri?ni avto tudi za srednje in dolge razdalje, je prepeljal svojih prvih 1000 elektri?nih km.
Tehni?ni podatki: - baterija LiPo 86 kWh, napetost 355 V - pogon Letrika ,motor s permanentnimi magneti 65 kW - masa vozila 1700 kg - maksimalna hitrost 160-170 km/h - domet od 400 (avtocesta) do 700 (70 km/h) km
Takole, o?e se je odlo?il, da bi presedlal iz ?estice na CX5.
Zdaj me pa zanima, ali bi se dalo kje dobiti na testno vo?njo CX5 z avtomatskim menjalnikom?
Oz. katerokoli mazdo z avtomatikom, ker naju zanima, ?e bi bila zanj to bolj?a izbira
Sedaj se bo vozil ve?krat proti Krvavcu, in bi mogo?e za tiste ride gor pri?el prav?
Kak?no imate ostali mnjenje o avtomatikih pri mazdi?
Sem skoraj preprican, da imajo pri kaksnem trgovcu na voljo tudi CX-5 z avtomatskim menjalnikom. Na avto.net je ena testna pri Serbineku v MB >> http://goo.gl/vz8bF4
Sam imam sestico z avtomatskim menjalnikom in sem zelo zadovoljen...
me je vpra?al koliko dam pa sem mu ponudil 2500?, reku je da bo premislu ker mora ?e na a.netu pogledat ka?ne so cene rad bi se ga pa znebil ker so kupil nov avto in zdaj imajo 3 doma...
Ampak poklikal je pa izgleda vse, kar je mozno... Usnje je dvakrat nevdeno, na sliki se pa vidi, da ima blago... (TE oprema ni imela usnja)... Poleg tega gre za petvratno, pise pa, da je stirivratna... Drugace pa izgleda OK...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je pa samo v glavi... pac nekateri ne marajo nic drugega kot tisto, kar je nemsko, pogojno francosko ali italijansko (skupni imenovalec je Evropa ) ... drugi pa ravno tega recimo ne marajo ... In to, da "fauve" se vedno dobro drzi ceno... ne drzi vec... vsaj moje mnenje je tako... Kdor pa tako misli pa OK.. naj pc placa toliko vec ... Mogoce se edino malo prej proda (predvsem trenirkarji so potencialni kupci takih zadev ) ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani