Jaz sem ?isto zadovoljen in vedno sem pri?el do cilja s to navigacijo. Tiste v avtih so tako, tako, povem primer izpred par dni ko je h?era ?la po Balkanu z Volvom V60 in jo je peljalo od nas na Banjo Luko preko Maribora na Ptuj in naprej do Zagreba in naprej do B.Luke. Namesto na Rogatec in naprej na Zagreb in naprej. Dobro da ima malo pojma od kje smo pa se je peljala kot je treba, saj je 50 km bli?je! Po Balkanu pa da ne omenjam, kako si je morala pomagati z googlom! Kaj delajo ?vedi ne vem, avto pa star 3 leta. ?koda evra za tako navi!
Ne vem... jaz sem tudi to ?e parkrat bral v komentarjih. Kaj takega je danes, ko vse krmili cpu, naredit sila enostavno. Je pa lahko ve? razlag in verjetno ta, da se je motor udelal je ?e najmanj verjetna.
Moje mnenje je naslednje zakaj bi se Mazda lotila ?esa takega in bi programsko dr?ala zmogljivosti motorja nazaj.
1.) do 10.000 km se navadno testni avtomobili uporabljajo tako za raznorazna merjenja izpustov, porabe in predvsem ecofriendly vzgibov in pa seveda, da prelisi?ijo teste. VW se je tega pa? lotil ?alabajzersko, ostali pa so bolj zviti. V tem rangu pa tudi niso toliko pomembne performance zato kaka sekunda ali dve ve? do 100 ni glih pomembno.
2.) po tem ?asu je pomembno, da lastniki dodatno vzljubijo svoj avto in da slu?ajno ne bodo prezgodaj pri?li na trg rabljenih avtov zaradi vzrokov, kot je recimo premalo odlo?en motor ipd. Se pravi za proizvajalca je smrt, ?e se v oglasih za?nejo pojavljat "mladi" avti, ker interesenti to razumejo ali kot slabost znamke, oziroma taki mladi avti kradejo kupce, ki kolebajo med novim in malo rabljenim. Se pravi mora tovarna narediti vse, da obstoje?i lastnik avta ne proda. Ker ?e je bil samo malo nezadovoljen se k isti znamki itak ne bo vrnil in da seveda morebitni kupec ne bo na?el na trgu malo rabljenega in bo nekako poiskal novega, kar je seveda cilj tovarne.
3.) Zato lahko tudi ve? let rabljeni avti vseeno dr?ijo ceno in dvigujejo ugled tovarne, ker se pa? nekaj let (recimo do dve ali do tri leta) stari avti ?e ne prodajajo.
Jaz nekako sumim, da je res tako, ker se recimo 180KM Skyactiv X sploh ni izkazal in skoraj ne verjamem, da na nobenem testu ?e niso pri?li v pospe?kih pod 9 sekund. Nekje so vsi okoli 9,5 realno pa je pri te?i 1400kg za pri?akovat pri taki mo?i, da bi bil pospe?ek okoli 8 sekund do 100km/h. Bomo videli, ko bodo Skyactiv X motorji imeli za sabo 10kkm ali ve? kako se bo to odrazilo na performancah.
Lahko da se pozna sedaj ravo ko se je ohladilo in dobi bolj?o me?anico zraka in bencina, tako je bilo v?asih ko ?e ni bilo turnin....
Jao, jao, se peljem AC. Ce-Lj in dohitim, prehitim ?udovito Mazdo CX30 ma?ni?ko sive barve in se vozi za ?leparjem 90 km, potem bo pa pisalo tu kje da kuri 4,5 na 100! Kaj delajo taki na AC ne vem...
Sem pred ?asom opazil, ko je imel avto 10k,da se je nekako prebudil. Ob?utno se je in se ?e pozna pri pospe?evanju kot, da je imel kako blokado, a mogo?e kdo kaj ve v zvezi s tem?
Na trojkah je vse OK. V Mehiki imajo ve? cajta pa z montirajo kot je treba! Druga?e pa je v navodilih kam in kako se z montira, tako da res ne vem, ?e ne montirajo na ladjah in jim nagajajo valovi....
Zdravo. Nekaj me zanima...kateri akumulator je pravi za na?e mazde 3...koliko Ah mora imeti in kaj je treba paziti glede na to da potrebujem za start stop sistem? Sem gledal po akumulatroju pa ni? kaj ne najdem...
AGM-65 Ah tako je na mojem napisano pri M3 g120. Letnik 2018
Imeli smo za iti v okolico Celja. Deset potnikov. Pa smo sklenili, da peljem jaz z na?o Mazdo 5 in nekdo z e-golfom. V Mazdo se nas bo "zbasalo" ?est, v e-golfa pa ?tirje. Pa je voznik e-golfa omenil, da je to ?e kar na meji dosega in da bomo malo bolj umirjeno vozili, da mu ne bi zmanjkalo...
In smo se odpravili. ?tart iz Solkana, nekaj kilometrov mestne in izvenmestne vo?nje, nato pa avtocesta ve?inoma okoli 100 km/h, edino pri prehitevanju tovornjakov smo dosegli vratolomnih 110 km/h. Mimo Postojne, Logatca, Ljubljane, skozi Trojane pa do Celja. Nekajkrat me je ?e imelo, da bi ga za?el porivati, sploh pri prehitevanju. Pa tudi sicer bi gotovo odpeljal naprej, ?e bi bil v mojem avtu vsaj eden, ki bi vedel, kje v okolici Celja je cilj.
Po 210 km smo pri?li na cilj. In mo?akar takoj kabel in na vti?nico. In to mi je dalo misliti.
Dobro, zdaj bom primerjal hru?ke in krompir, ampak bolj?ega nimam. Torej, imamo najnovej?o nem?ko tehnologijo v pet-sede?ni "limuzini" in sedet let staro tehnologijo v sedemsede?nem enoprostorcu. Zra?ni upor je gotovo pri enoprostorcu ve?ji, poleg tega sem imel dva potnika ve? kot "?tromar". Pri enakem na?inu vo?nje sem imel porabo 4,4 l/100 km (po ra?unalniku v avtu). Glede na ceno nafte 1,257 ? na liter, sem za 100 km poti porabil 5,53?. Bi bilo zanimivo primerjati porabo novega dizelskega golfa pri enakem na?inu vo?nje. Sicer ne vem, koliko je pla?al lastnik e-golfa za elektriko, ampak kadarkoli sem gledal kak?no koli reklamo za e-avto, so povsod omenjali, da ima avto na fosilna goriva porabo okoli 8? na 100 km in da je elektrika pa skoraj zastonj...
Mislim da so se dobro odlo?ili,?e je seveda res,da bo tudi Cx30 z G150 motorjem saj ta X motor bo ?e nekaj ?asa rabil,da bo to tisto kar mora biti. Bomo videli kaj bo z njim ?ez par let. Mimogrede pa sem gledal test stabilnosti-losov test za Mazdo CX30 na blogu (km 77). Malo sem razo?aran s podatki v primerjavi z Peugeotom 3008! Francozi kao premehki pa nestabilni itd,pa so pokazali kako je to mogo?e ?e z P 303. Poglejte si je zanimivo! Kaj mislite?
Velika sre?a v skoraj?nji nesre?i. Malo tola?be,da se take stvari dogajoje tudi drugje ne samo pri nas,je pa res da je peljal tudi dokaj previdno in verjetno bil pozoren na ?olski avtobus! Jaz vedno zelo pazim v takih primerih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani