lambda sonda je recimo lahko en tak vzrok. Druga?e pa je najbolje da priklopi? na ra?unalnik in pobere? kodo napake, ker ?e se ti pri?ge lu?ka je notri tudi zapis kateri senzoe jo je javil. Mo? pa motor zgubi zato, ker gre v tako imenovani limp home mode.
25 jurjev za ?tiri leta rabljen avto s skoraj 100kkm ... o ja to pa je deal.
V?asih se ?lovek resno vpra?a a sploh dejansko prodajajo avto al se samo hvalijo, da ga imajo. Lahko pa samo malo trolajo, da vidijo ali obstajo ?e kak?nji ve?ji norci.
Znotraj naselja pri Hoferju napod Brdom malo pred deveto zjutraj - da te preseneti srna v naselju ob belem dnevu je pa res precej nenavadno. Voznica Mercedesa je bila nato kar v ?oku in sploh ni vedela kaj naj. Srna se je med tem normalno pobrala in od?ibala po njivi med hi?ami.
Pa ker ne morem brez dogodiv??in Bavarcev ?e ena lepa skozi rde?o lu?. Sama sre?a, da so ostali to sprevideli in da noben ni stisnil po gasu ter so tako omogo?ili bumbarju da se je izognil nesre?i. ?e bi to naredil v Rusiji bi ga nagazila vsaj dva al pa trije.
Ja ne vem, ampak jaz za?nem kupovati z o?mi. ?e mi avto na pogled ni v?e? se ga pa? izognem na dale? pa naj bi bil ?e tako ugoden - si ne morem zamisliti, da bi vsaki? ratal slabe volje, ko bi ga zagledal na dvori??u, ?e mi oblikovno ne bi bil v?e?. Ker ?e to ne bi bilo pomembno bi bilo danes na cesti najve? Dusterjev.
Ne vem zakaj bi bila luknja, razlika v gostoti zraka pri teh dveh temperaturah je le dobre 3% se pravi v teoriji to pomeni toliko vi?jo porabo. Pri 6litrih porabe je to cca 2 deci ni?ja poraba zaradi manj?e gostote zraka
Po merjenjih na dinotu so ugotovili, da recimo pri 2.000 obratih klima pobere 6KM. Da se pelje? 130km/h rabi? na u? okoli 40KM. Se pravi skupaj s klimo torej 46KM, kar pomeni 15%. Pri 6 litrih porabe to dvigne porabo za 9 deci.
?e skompenziramo oba podatka in zanemarimo, da z vi?jo temperaturo uspe turbo skozi valje spraviti toliko manj zraka pri vi?jih temperaturah saj intercooler lahko ohladi le na zunanjo temperaturo, je torej vi?ja poraba za cca 7 deci. Ker pa pri 25?C klima vseeno tudi pri?iga kompresor ampak bistveno manj kot pri 35?C lahko ?e malo zni?amo razliko ampak kake pol litra vi?ja poraba nam ne uide.
verjamem... samo, ko je vo?nja na relaciji je ?isto druga zgodba kot kraj?e vo?nje. Jaz relacijsko uspem tud ?ez jurja km narest z enim tankom pa tankam ve? ali manj samo Petrol nafto.
@alex... ?e temperature povej. Pri 25?C je avto mnogo bolj odziven pa ?e klima ga ne obremenjuje. Pri 35?C ali ve? se pa ?uti da gre slab?e in ?e klima ga bremza.
Ma dej to je spet BS. Slana voda naj bi pri?la na konec amortizerjev. Ja jebemu a je to avto al je ?oln oziroma a v lepi njihovi pada z neba slan de?. Jaz bi tako sporo?ilo vzel zelo z rezervo, ker tole je lahko tudi preverjanje kje je lastnik z dolo?eno VIN ?tavilko, da se mu kaka kazen od prometnega prekr?ka ali parkiranja po?lje. Tudi nikjer ni napisano kaj naj sploh naredi lastnik, ker najbolj elegantno bi bilo, da se napi?e naj se oglasi na poobla??enem servisu, tako pa je verjetno navedena samo ?tevilka na kateri ?akajo, da kdo pokli?e in da ga povpra?ajo po podatkih.
(1) Z uporabo vozila se ne sme povzro?ati ?ezmernega hrupa oziroma ropota ali kako druga?e onesna?iti okolja.
(2) Iz vozila je prepovedano odmetavati kakr?nekoli stvari (cigaretni ogorki, papir, plastenke itd.).
(3) Ko voznik na cesti vozilo ustavi za ve? kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor. Ta dolo?ba se ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje dolo?enih del (vozilo za zbiranje in odvoz odpadkov, vozilo za ?i??enje kanalov, avtomobilsko dvigalo ipd.).
(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek udele?enec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju z dolo?bami tega ?lena.
?e avto stoji na mestu ve? kot tri minute si v prekr?ku, ?e laufa? motor. Tako, da v zastoju je edina re?itev, da se scvre? v avtu, ker ven tud ne sme? ampak mora? ?akat v avtu. Tolk o butalskih zakonih in hvala bogu, da se jih vedno ne izvaja striktno.
Sicer nisem vozil Mazde3 ampak Cx-3 z G120 motorjem pa sem bil prijetno presene?en saj gre za atmosferskega bencinarja - pa ?e zadnjih 13 let vozim samo turbodizle.
wow 5.500? za delovno mulo, ki ima 330.000km in je stara 16 let. Optimizem v teh krajih res ne pozna meja. Menjano ?etrt avta v generalki zdaj pa misli, da prodaja suho zlato.
Ampak ti bi vsaj upravi?eno nastavil tako ceno pa verjetno prodal za 18.000. Tale bi pa moral nastaviti 16.999 pa bo prodal za 16.500, ker ma mal kilometrov.
?e je bil samo momentalna napaka bo lu?ka po petih vklopijo motorja nehala goreti. ?e se ti lu?ka ne bo redno priklapljala ni za skrbet. Ostane pa zapis o napaki v ra?unalniku in se jo da prebrat, ?e te preve? matra vzrok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dunlop WS 5 pa ob?utek na pedalu za plin.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani