a res, kje so dobijo tele kapice - tole bi nujno rabu
naro?i? jih 8, od tega jih 4 nave?e? na elastiko okoli cevi za dovod goriva, ko se prve 4 na gumah vrtijo, ustvarijo tlak na preostalih 4, ki po?asi poriva gorivo nazaj v tank....
Ob izbiri mora? biti pozoren na kW in dimenzijo felten, saj je lahko kombinacija nevarna in gorivo sploh ne pride v motor...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dodatek - lep vzor tega so letali??a Treviso, Beauvis Paris, Girona Barcelona.....z nizkocenovci so iz podrtih barak naredili izjemno letali??e, nova pista v Trevisu je dih jemajo?a.....vzleti ?e pred polovico
pa da ne bo to ?e ena politi?na tema....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dobro razmi?ljanje, ki ga na?im oblastnikom manjka na polno.
Citiram iz teksta
Ko sem jaz govoril s kravatarji aerodroma Brnik, so se mi po moje posmehovali ?e? kaj pa ti ve?...ne vem, povedal sem jim pa samo logi?no zadevo:
Aerodrom Brnik mora spustiti nizkocenovce Ryan, Wizz, Easy jet v polni obliki za vzhod in centralno evropo, to pomeni zni?ati cene storitev in s tem omogo?iti ve? letov dnevno teh prevoznikov..
kontra odgovor: ne moremo si priovo??iti izpad zaradi ni?anja cen, prav tako, to ni po?teno do sedanjih prevouznikov.....(tipi?no SLO managersko razmi?ljanje)
NAdaljujem....poglejte kdo pravi da ne zni?ate tui njim stro?ke uporabe letali??a...Po vseh statistikah so letala nizkocenovcev 90% polna, ostalih prevoznikov 30-40%.
ZAmislite si, da en nizkocenovec pripelje in odpelje 150 ljudi, 2 destinaciji na dan vsakega = 600 ljudi, 4 je prevozniki = od 2500 ljudi na dan = blizu miljona samo z nizkocenovci v primerjavi z lanskim prometom letali??a 1,36M potnikov!!!!
To bi pomenilo 2x pove?anje potnikov, ob manj?ih stro?kih prevoznikov, a le teh bi bilo ve?....
Bistvo:
Te ljudje parkirajo, nakupujejo, jedo, uporabljajo internet, mobilne storitve, taxije...bla bla bla masovna potro?nja je tu....in mladi iz evrope bi za?eli prihajati ter zapravljati v mestih
Vsi so kimali ampak zaklju?ek dneva = cene prevoznikom je treba zvi?ati ker imamo izgubo.....(da ne omenimo, da tudi Adria izgublja na ve?jih stro?kih)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na?alost res....za?etek konca...ta dr?ava uni?uje vse po vrsti.
Sedaj po novem so se ?e na s.p.-je spravli....kolega ima v najemu od fizi?ne osebe poslovni prostor in bo moral pla?evati dr?avi skoraj 100 eur ve? mese?no s tem da najemnina za lastnika poslovnega prostora ostane enaka...pa to ?e ni vse.
ne govor mam s.p. in ?e bo ?lo tko naprej bom zaprl...
dav?ne olaj?ave, spodbujanje - my ass
vsak mese? ve? priospevkov, davkov.....jebe*jo naj se, al bom pa v tujino prenesel - imam mo?nost!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene le zanima a bo to veljalo, ?e bo? tja pri?el 30.10. in bom pla?al po stari tarifi ali bom pla?al po novi glede na to, da imam registracijo ?ele 9.11.?
1.11 ali 31.10 ne bo nih?e mogel narediti ni?...ker je praznik, lahko pa vse naredi? pred 30.10
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kot me je bilo strah se je tudi zgodilo in so me poleti enkrat dali v drugo skupino zaradi enoprostorca z trugo. Sem pa imel ?e odgovor HAC kako re?iti
Po?tovani g. Pipan,
Prva kategorija vozila se određuje ukupnom visinom upisanom u prometnu dozvolu ili drugi slu?beni dokument te brojem osovina (dvije).
Ukoliko visina Va?eg vozila ne prelazi 1,9 m sukladno navedenom, vozilo je I kategorije bez obzira na krovne nosa?e, krovne kutije ili bicikle.
Međutim na NP Demerje (automatska naplatna postaja) se mo?e dogoditi da Vas klasifikator svrsta u II skupinu.
Ukoliko se to dogodi, mo?ete reklamirati na adresu tvrtke koja upravlja spomenutom naplatnom postajom, Autocesta Rijeka-Zagreb d.d.
reklamacije@arz.hr
S po?tovanjem,
Hrvatske autoceste d.o.o.
Ker pa je to bilo na AZM so mi to odgovorili in uspe?no re?ili
Po?tovani g. Pipan,
obavje?tavamo Vas, da je 30. kolovoza 2012. godine do?lo do pogre?ke u sustavu automatske klasifikacije vozila automatske naplatne linije na Naplatnoj postaji Trako?ćan prilikom ?ega je Va?e vozilo I kategorije (iznos cestarine 48,00 kn) automatski klasificirano i naplaćeno kao vozilo II kategorije (72,00 kn).
Razlika uplaćenog novca u iznosu od 24,00 vratiti će se na ra?un sa kojega je bilo terećenje.
Također Vas molimo da u slu?aju kada Va?a vozila odstupaju od uobi?ajenih dimenzija (radi krovnih nosa?a, krovnih kutija, tereta, i dr.) koristite manualne linije, budući da se vozilo temeljem broja osovina i dimenzija svrstava u odgovarajuću kategoriju. Ukoliko se zateknete u automatskoj liniji pritiskom na dugme „pomoć“ zatra?ite od osoblja naplatne postaje ispravak kategorije.
Molimo Vas da prihvatite na?u ispriku radi uzrokovanih te?koća te se nadamo kako će Va?a daljnja putovanja Autocestom Zagreb-Macelj biti na vlastito zadovoljstvo.
Lijep pozdrav,
pri njih se vse da, tudi preko maila so meni re?ili problem, ko sem mejlal s cestninske!! Ob nevihti je crknilo vse, jaz pa samo s kartico, pa sem jim pomejlal podatke da po?lejo ra?un, oni pa rampo dvignl
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani