Skoči na vsebino
MAF senzor
Napisano

Aha. Kako je pa s porabo ? Je z okvarjenim kaj vecja/manjsa?

Pri porabi ni bilo neke razlike... ve? ali manj imam skos enako povpre?je. Pri meni se dogaja to, da je me?anica prerevna oziroma premal dodaja goriva zato bi lahko verjetno celo rekel, da je lahko celo malenkost ni?ja.

Jup. Kolikor vem imam jest z 1.8 motorjem isti senzor kot oce pri drugi generaciji 2.0. Tako da so vec ali manj usi isti :). A k si ga pa spucal je bilo pa ok samo za kratek cas ?

 

Aha isti je.. jaz mam zdele notri od 1.8 bencinarce prve generacije.

 

Sem pa prej svojega spucal kolikor se je dalo, samo tiste ?i?ke so globoko notri in curek spreja jih te?ko dose?e. Po ?i??enju je bistveno bolje ampak ?e vedno ne tako dobro kot z drugim senzorjem.

Se pa spomnim, da je rekel, da je isti za vse Mazde (vsak do takrat), cene se tud spomnim, ker je rekel, da nov stane 57.000 SIT (tole je enkrat leta 2006)

 

uff uff, sej sem vedel, da je bolj? da se usedem... ?e je to ?e takrat bilo 240? je danes verjetno tam nekje med 250 in 300. Bom vseeno vpra?al samo prej bom en Persen vzel za vsak slu?aj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAF senzor
Napisano

?al ne.. pri?ge se le v primeru ko ?ist crkne. Ker pa samo napa?no uravnava dotok goriva je pa zgolj slabo delovanje oziroma filanje napa?nih podatkov, ?e? da je me?anica zraka in goriva prebogata in zato ra?unalnik zmanj?uje dotok goriva, ker dejansko ne ve ali je to res ali pa MAF ne deluje optimalno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAF senzor
Napisano

Ne vle?e dobro.. skos ima? ob?utek, da ga nekaj du?i.

 

Najla?je pa vidi? tako, da v 6. prestavi pri 120km/h pohodi? do konca gas in pri zjebanem MAF-u se je trenutna poraba na BC gibala okoli 13l/100km in temu primerni so bili crapy pospe?ki. Ko sem ga s?istil sem spravil na 15-16l/100km, s fotrovim MAF-om gre pa poraba pri polnem plinu od 18-19l/100km. Ob?utek v pospe?kih je temu primerno bolj?i - avto dejansko gre tako kot mora in spet privablja nasmeh na ustnice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAF senzor
Napisano

A ima kdo izku?nje s kitajskimi senzorji pretoka zraka? Gre pa za model ZL01 197400-2010.

 

http://www.ebay.com/itm/OEM-Mass-Air-Flow-Sensor-1974002010-Meter-MAF-For-Mazda-3-5-6-MX-5-Miata-RX-/322467716380?hash=item4b1492dd1c:g:su4AAOSwB-1Y3Ksw&vxp=mtr

 

- Cene kitajcev so med 15?-30?

- Original Mazdin je na e-bayu ve? kot 110?

- Pri nas v specializiranih prodajah kar 200?

- Na Mazdi si pa sploh ne upam vpra?at, ker mam bolj slabo srce pa ne vem, ?e bi pre?ivu ob ?oku.

 

 

 

Sicer sem svoj senzor o?istil s specialnim sprejem za ?i??enje teh zadevic in dela neprimerno bolje ampak vseeno ni to to, ker trenutno imam notri senzor od fotrove bancinske Mazde in je zadeva neprimerno bolj?a tako, da je edina re?itev, da zadevo zamenjam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smerniki
Napisano

Mislis, da lastniki bavarcev in paraolimpijcev znajo to uporabljati?  :lol:  :harhar:

 

Sej si bral v ?lanku o inteligenci... mogo?e je pa res nekaj na tem :lol:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Se pravi rabi? za polno polnjenje en cel dan... to je crap, se pravi ?e en razlog zakaj se ne primejo elektri?ni avti.

 

Sam men se neki ne izzide.. Zoe ima kolk 40kWh baterijo? 25% je torej 10kWh. Verjetno ima omejitev na klasi?ni vti?nici, da ne obremenjuje ve? kot 1,5kW. Mogo?e se da kje nastavit, da lahko pove?a? na vsaj 3kW, kar bi pri 16A moralo brez te?av zdr?ati.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

remap na 2.2d in 1.6d
Napisano

Pozdrav,

 

malo me mika, da bi naredil remap na M6 Miriai 2.2d 129km in M5 1.6d 115km. Na www.veckonjev.si sem gledal, da spravijo 6ko na 200km in 5ko na 145km. Ima kdo od vas izku?nje z remapom omenjenih motorjev? Kdo koga priporo?a mogo?e? Vsak info bo dobrodo?el

 

Hmmm, skoraj dvomim, da lahko normalno spravijo 1,6 na 145KM... ?e gre ?ez 130KM je ?e zelo dober rezultat. Normalno sem napisal zato, ker pri ve? bo te?ava z dimljenjem in DPF-jem.

 

Druga zgodba pa je 2.2 motor, ki je res zadu?en in ?ist verjamem, da gre tud do 200KM.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ko bo? malce prevozil pa le poro?aj kako se obnesejo... Glede na ceno in prvi uradni test bi to bil lahko naslednji best buy.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-Stop, Start&Stop,...
Napisano
Moj point je - ve?ina ljudi ne pogleda dlje od ?tevilke na prospektu in mogo?e ?tevilke na potovalnem ra?unalniku. ?e jim poservira? majhno ?tevilko tamle, si zmagal kot firma in kve?jemu se bo ?tevilo nategov pove?evalo. Ti in jaz morda res preveriva koliko nam firme la?ejo, ampak ve?ina trga ki bo te avte kupila pa pa? ne.

To?no tako, zato pa sem napisal ignorance is bliss... ljudje samo gledajo spiske opreme, prodajalci imajo "argumente" za la?jo prodajo, prakti?no pa se 80% ljudi sploh ne vpra?a ali to res potrebujejo in sploh ali zadeva dejansko ponuja tisto za kar jo reklamirajo.

 

Bi bilo pa zanimivo, ?e bi lahko konfiguriral vsak del dodatne opreme in bi zraven ti?al znesek, kolk to stane... me res firbec matra, kolk ljudi bi vzelo SS, kondenzator, hill holder ipd, ?e bi moral za vsak tak dodatek posebej pla?ati? Tako pa je vse skupaj ?e vsebovano v nivojih opreme in enostavno v vi?ji ceni.

Na koncu pa ugotovi?, da je ena navadna katrca leta 1990 porabila toliko, kot sodobni majhni avtomobil?ki, napolnjeni z vso elektroniko in pomagali za zmanj?anje porabe...

 

Tole pa ne bo dr?alo katrca ima vsaj liter vi?jo porabo kot recimo danes Twingo III, ki je cca 300kg te?ji pa 2x do 2,5x mo?nej?i - o varnosti pa sploh raje ne bi, ker je svetlobna leta razlike - katra je truga.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-Stop, Start&Stop,...
Napisano

Glede na to da je edino vpra?anje vedno "poraba?" in je pol forumov tudi polni predrkavanja okoli porabe kjer se ljudje kregajo o decilitrih ("Moj BMW s 3.0 ma?ino nuca 4L/100km, kaku ti tu vozi??!?!") in nakladajo o totalno nerealnih ?tevilkah... pa? ne more biti druga?e a ne? :)

 

V bistvu je ?ude? da potovalni ra?unalniki ka?ejo karkoli blizu realne porabe ker glede na zahteve kupcev ima vsak motivacijo da jih "zoptimizira" da ka?ejo manj.

ignorance is bliss

 

?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.

 

Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.

 

Ne vem kako se ti po?uti? ob tem, samo meni pa? ni? ne pa?e, ?e me nategujejo. Zato pa dobivajo ?edalje ve? to?b in prijav odgovornim in?titucijam tako, da se ?e pripravljajo spremembe v testiranjih. Mogo?e bomo kon?no res pri?li do tega, da pa? 3litrska diesel ma?ina ne kuri 5 litrov/100km in da litrski turbo bencinski mlin?ek pa? nima porabe 4,5litra.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-Stop, Start&Stop,...
Napisano

Zadeva je pripeljala do tega, da firme ne razvijajo svojih avtov za bodo?e lastnike, pa? pa za omenjeni povsem nerealen test.

 

Naj se sli?i ?e tako ?alostno ampak je zgolj in samo to - sodi v isto kategorijo kot VAG-ovo goljufanje z ispusti. Ni? ni naklju?no, vse je dobro premi?ljeno, kupci pa kot ovce izpademo -na papirju nato vse sanjsko izpade v praksi pa dale? od tega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

?e sem prav razumel zategne ro?no, da gre odpret vrata gara?e - se pravi je motor v fazi delovanja oziroma deluje S/S, kar ?e vedno pomeni, da je aktiven re?im vo?nje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-Stop, Start&Stop,...
Napisano

Jures a se spomni? kolk je vse to skupaj pomagalo, k sva delala poraba test? Tvoja nekdanja Mazda 6 II in Mazda 6 III (obe diesel). Bilo je veliko vo?nje gor pa dol po hrib?kih in ovinkih pa se je na koncu izkazalo, da je poraba pri obeh do decilitra enaka. Torej vse take zadeve imajo izredno majhen ali skoraj nikakr?ni u?inek so pa res odli?en marketin?ki trik oziroma so predvsem naravnane na prilagajanje testu, kjer se meri poraba. Se pravi v vsaki druga?ni vozni situaciji je poraba popolnoma druga?na. Ta uradni test pa ima tolk lukenj kot ?vicarski sir.

 

V 2,5 km simulacije vo?nje po mestu ima kar 12 ustavljanj avtomobila, kjer avto stoji cca ?etrtino testa. Zato S/S sistem, da se ne tro?i gorivo in pa seveda uporaba kondenzatorja, ki se napolni v postopku zaviranja in v ?asu stanja futra elektri?ne porabnike. Na tem testu to dejansko pomaga ampak ob normalni vo?nji so razlike skoraj nikakr?ne in skrajni ?as je, da se teste spremeni in po mo?nosti za?ne izvajati v realni situaciji na cesti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Nisi odgovoril na vpra?anje... v Sloveniji je zakon, da morajo vozila v prometu imeti pri?gane dnevne lu?i. ?e recimo zategne? ro?no pred semaforjem na klancu (?e vedno si v prometu tudi ?e avto stoji na cesti) ti lu?i ugasnejo in prakti?no ti lahko policaj potala kazen za nepri?gane lu?i.

 

?e pri enem avtu nisem videl, da bi imeli tako situacijo - torej why? Zaradi porabe? Ne me smejat, ker poraba dnevnih ledic je tako minimalna, da sploh ni vredno debate pa tudi, ?e bi bile klasi?ne je vse skupaj close to nothing. Torej ker intelekt se je odlo?il za tako re?itev?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Joj prejoj... pa ne vulkanizerjev spra?evat o gumah - to je njihov biznis, da ?imve? gum prodajo in zakasirajo. Bolj?, da ne za?nem kake umotvore vse so ?e meni prodajali pa verjetno ?e komu. Tukaj na forumu je enmu ?lanu vulkanizer recimo tudi zaterjeval, da so Sava UHP2 zani? - po moje jih ?e vidu ni, ker so tolk nove, ?e manj pa ima informacij kako se obna?ajo.

 

Da so ti gume po dveh sezonah pretrde je lahko vzrok samo, da si kupoval neko levo znamko ali pa si burnoute izvajal :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ah to pa ni res snjaper... men 18 colske zdr?ijo tudi 70kkm pa ?e nisem na zakonskem minimumu profila. Marsikaj je odvisno od same gume ampak obraba pa ve?ino od stila vo?nje in cest, ki jih najve? uporablja?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Nekaj gledam po mimovrste & enaa , pa se mi zdijo ugodne naslednje gume

Sava UHP2

Falken ZE914

Toyo proxes CF2

 

Te gume so v rangu 80?, pa ne vem a so kaj prida, al ne??

 

Z nobeno od teh treh ne bo? kiksnil - je pa Sava dejansko ?isto nova guma in trenutno na edinem testu se je obnesla ve? kot dobro (11. od 52 testiranih). Delajo jo v isti fabrki kot GY F1 Asy 3 in tud profil je podoben za kar dosti ni?jo ceno. Sicer je res ?ist nova in ni nekega feedbacka od uporabnikov ampak, ?e je vsaj malo podobna GY bi jaz ?el na to.

 

?e pa ho?e? bolj na ziher pa Toyo, ki ima tr?e bo?nice kot Sava ampak baje naj bi bila pri bolj ?portni vo?nji malce premalo natan?na... no ja sej ne misli? dirkat, ali pa? :lol:

 

Falken - verjeno ?e najslab?a od teh treh ampak ?e vedno pa dale? od slabe gume.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-Stop, Start&Stop,...
Napisano

Meni je pa S/S ?isto OK, niti ne opazim kdaj ugasne motor in kdaj ga za?ene. V treh letih in pol imam ?e preko 50 ur delovannja S/S. ?e motor ni dovolj segret, se S/S ne bo aktiviral, ravno tako, ?e je pregret. Tudi, ?e deluje klima na polno, se motor ne bo ustavil. Akumulator imam ?e vedno prvi, pa imam precej kratkih vo?enj in avto lahko tudi po cel teden stoji... Res pa je verjetno v veliko pomo? iELOOP oz. kondenzator in on napaja el. porabnike med stanjem S/S.

 

Pri bencinarjih je tole pri Mazdi kar dobro narejeno saj se pri S/S uporablja zaganja? samo za mali del?ek sekunde. Motor se ustavi pravilno v taktu in nato samo kresne sve?ko, ki zavergla motor, zaganja? pomaga le toliko, da je teko?i start brez stresanja motorja in posledi?no avtomobila.

 

Ampak vseeno mi je 50 ur v treh letih in pol blazno nizek rezultat. Pri dieslih je poraba brez dodatnih porabnikov cca 0,5l/h pri bencinarjih pa okoli 0,7l/h. Se pravi si teoreti?no prihranil na gorivu v 3,5 letih cca 45? ali 13?/leto oziroma dober evro na mesec. To zame ni prihranek, ki bi sploh bil omembe vreden in ?e vedno trdim, da je vsaj pri nas le marketin?ki trik in ?e ena zadeva ve?, ki se lahko pokvari.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.