Ej...jaz imam cx5 benzin 2.0 165.k.l.2015..poraba 8 l do 8.3lpa jo ne ?param..tle je velika vloga aerodinamika oblika avta te?a ..in itd..malo ga treba na obrate.. he he zoom zoom
Ti nima? AWD.Z njim bi bil ?e kak liter ve?, tako da bi pri?el na 9 do 9,3.?e vedno bi bilo to znosno glede na performanse.
Zakaj bi bilo preve?? ?e ja avtomatik je vsaj pol litra vi?ja poraba, ?e pa ?e AWD pa ?e vsaj pol litra zraven. Pol litra pa doda slaba aerodinamika napram avtomobilom. Rezultat je pol liter in pol vi?ja poraba.
Nekaj je na aerodinamiki samega avta nekaj verjetno v sami nogi. Tudi, ?e vozi? na isti razdalji in po isti poti, lahko dva voznika vozita popolnoma druga?e. Recimo, en spusti gas prej, da avto prosto gre, drugi spet dr?i das in zadnji moment bremza, pa v klancih, eden vozi v recimo ?etrti drugi v peti itd.
Dej posodi kolegu tvojo cx 5 in on tebi njegovo 6-ko. ?e si seveda zaupata in pojdita zopet isto pot. Takrat bo? videl v ?em je fora. Regeneracijo naj bi ti delalo nekje vsakih 220 do 250 km.Ko ti kon?a regeneracijo nastavi potovalni ra?unalnik B na nulo, tako, da bo? lahko spremljal pribli?no, kdaj se bo zopet izvajala. So pa ?e zgoraj napisali, kako opazi?, da se izvaja.
Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.
Bolje v vsakem ovinku, kot pa nikoli. Od vi?ka glava ne boli.
Vidim, da je to en pripomo?ek, ki to sploh ni. Bolj je neko smetalo, po doma?e. A se da to izklopit?
v bistvu zate vem, da ti je vseeno za oh in sploh dodatke,kotvtudi meni, tako, da je ta avto res primeren zate. Tej motorji so preizku?eni in dobri, pa tudi oblika samega tipa je kar posre?ena,?e ?e ne kar med lep?imi v svojem razredu. Takega podobnega je kupila ?ena sodelavca in moram priznati, da je res posre?en.
Dobro, plastika bi res lahko bila bolj?a na otip ampak za to ceno. .
Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.
Boss, to je krivoverno, kar predlaga? glede meritev.Dizli so pa? svinjaki...
In ker so bili tako lahki skupaj z nami, je to vse skupaj ?e kar nekaj ?lo. Se pa spomnim ene zime, ko smo ?li na smu?anje, sem imel na strehi tuleta, pa burja je pihala kot nora, in sem ?el dva kilometra naprej, tri nazaj. In v klanec po avtocesti v tretji ful gas 80/uro.Kak?ne sme?nice...
Zato je pa fajn ne probati bolj?ega avta. In si zmagovalec v svojem svetu
V bistvu ima? prav. ?e se ti nikamor ne mudi in rad opazuje? naravo ko se vozi?, je to zmagovalna kombinacija. Za?eljena je ravna konfiguracija trase ceste.
Sej smo tudi mi vozili v?asih take mlin?ke 1.4 benzinarje brez turbin,da vas potola?im. Sem prevozil z njim celo Evropo po dolgem in po?ez. Mogo?e smo montirali kak dvojni Weber ali Solex uplinja?, pa sprint filter gor in to je bilo to. Ko se pa navadi? na mo?nej?e poti nazaj ni, samo ve? in ve? ho?e?.
Svaka ti ?ast, dobra primerjava. Kaj bi pa moral jaz napisat ko imam Mazdo in si ?elim Laborginija?
Ne si ga ?eleti... se kvarijo bj kot bilo kateri avti. Pa ?e v?ge se jih veliko.Pa kasko tudi pride veliko denarja. Ti kar ostani na mazdi in bo? ?e naprej v dobri dru?bi. Hvala bogu,da mazd ne kupujejo ?losarji in popoldanski fu?arji. Ostaja eksoti?ni avto, katerega bi vsi imeli, ker je lep, a si ga ne upajo kupit, ker ga ne poznajo in se ga bojijo. Kar naj ostane tako naprej.
Spet mal naklada?. A ima? kak?ne lastne izku?nje s ?e?kimi izdelovalci?
Sam na sre?o ne, a sem to lahko videl pri dveh sodelavcih, ki so si lastili te krasote.
Eden je stalno to?il, da ima v avtu vedno vre?ko, da lahko pobira vijake, ki so odpadali iz preme.Vozil jo je na uradni servis,ker je tam kao nekoga poznal, dokler se je ni dokon?no re?il in so ponjo pri?li trije delavci.Seveda je moral ceno ktepko spustiti, ker jo je prej imel tri mesece v oglasu.Tudi sodelavka se je je re?ila, tako, da sedaj nimamo na ?alost nobenega predstavnika izdelovalcev avtov iz biv?ega socialisti?nega bloka.
?e bi pri nas bilo res tako kot pravi?, da bi odreagirali ?ele, ko je bil objavljen uraden vpoklic, bi bilo prekrasno. Resnica je ta, da niti tega niso storili. Meni so veselo polnili po?tni nabiralnik z reklamami za dodatno opremo - se pravi so vedeli kje stanujem - nikoli pa niso poslali nobenega obvestila o vpoklicu, tudi na uradnem servisu so bili tiho. Tako npr. je ?el interkuler iz mojega ?epa, ?eprav je bil vpoklic.
A imajo servisi res kak?no normo koliko zapravijo pa mene kot kupca nebi smelo tangirat, ?e mazda postavi na tr?i??e polizdelek, ma da ga porihta.
Sej v bistvu je povsod enako. Vsi servisi vseh znamk delujejo po istem principu. Ne se bat, tudi ?e?ki izdelovalci niso ni? bolj?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2 dni 3000 in to po de?ju. in snegu. Veselica.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani