Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja.
Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen
Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.
SoulMan se popolnoma strinjam s tabo. Razlika je na suhem izredno majhna, na mokrem pa ogromna. V zadnjem AutoBildu so testirali 52 razli?nih pnevmatik 225 50 R17
Pri zaviranju na suhem od 100km/h do zaustavitve se je najbolj?a ustavila pri 34,1m, najslab?a pa pri 38,5m. Razlika le 4,4m oziroma v praksi to pomeni, da ko avto z najbolj?imi ?e stoji se z najslab?imi ?e vedno pelje s hitrostjo 33,8km/h.
Za zaviranje na mokrem so hitrost zni?ali na 80km/h, kjer so najbolj?e ustavile avto pri 34,1m, najslab?e pa pri 50,7m. Razlika je torej velikih 16,6m oziroma, ko najbolj?e ?e stojijo se najslab?e peljejo kar s hitrostjo 45,7km/h.
?e pa vzamemo kalkulator v roke in izra?unamo ?e zaviranje na mokrem pri hitrosti 100km/h pa 53,3m za najbolj?e in 79,1 za najslab?e. Razlika 25,8m oziroma v hitrosti 57,1km/h.
Men je to ogomno in 90% moje izbire je obna?anje na mokrem, 10% pa vse ostalo.
Ja, ?e ima? reakcijski ?as ni? sekund in da potem bremza? do konca ti celo rata zabremzat... nato pa dobi? enega v rit in si kriv zaradi sunkovitega zaviranja.
Sem pa kar vedel, da bo sekunda in pol rumene lu?i problem klele gor in ne situacija, ko nekomu gori rde?a ?e 6 sekund pa jo kljub temu prepelje
Ko vidi? kaj takega ti je prec jasno zakaj zakon o obvezni registraciji mopedov. Nizka kultura takih pacientov pa? mora biti nekje kaznovana, ?eprav jo najebejo tudi tisti normalni.
Zato pa je na? narod tam kjer je, ker bi vsi imeli nekaj zastonj.......
Sej ni poanta, da bi zastonj - ampak nekaj je razumna cena, nekaj je pa odiranje in 500? je odiranje saj za ta denar dobi? skoraj 4 garmine (se pravi HW in SW in ne samo SW kot pri Mazdi). In to ni edina zadeva, rezervni deli so tako dragi, da ti ni jasno kako lahko en kur?ev senzor stane 400-500?, za celotno menjavo DPF sistema 2500? itd, da ne na?tevam.
Pa? vse to pe?e, ker ve?, da si pri vsaki taki ceni posiljen na suho in da taka cena tudi pod razno ni realna ampak ker nima? druge mo?nosti se pa? da? posiliti.
?e enkrat ni fora, da ?elimo zastonj, fora je v tem, da ?elimo realno ceno in ne 10x te cene - pred leti je bilo namre? izra?unano, da ?e bi avto za 30k? sestavili po cenah rezervnih delov bi bila cena takega avta 350k?. Se pravi se ti po doma?e spla?a kupit 10 novih avtov in jih rastavit ter prodat po delih... zaslu?ek zagotovljen
In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili mimo po zraku poredni ti? in se lepo in bogato podela na sredo havbe.
a teb tud? sem mislil, da se samo men dogaja. ?e je avto umazan se pti? nikoli ne poserje gor, ko pa vidi, da je avto sve?e o?i??en pa je nato gor vedno en oreng pti?ji kak - in to takih dimenzij, da bi lahko za?eli govoriti vsaj o lete?ih slonih oziroma se za?nem spra?evati a je s pti?em vse v redu.
a je vulkanizer mal starej?ega datuma... UHP 2 so dobre gume, niso glih top ampak price/performace je to to... mal so celo podobne GY asy 3 po profilu.
?e parkirajo paralelno v boks gredo vsi v ve?ini z nosom naprej, kljuka ostane zunaj in ne ??iti pred ni?emer.
Igra pa funkcijo samo pri bo?nem parkiranju, kjer te pa lahko naba?e samo tisti, ki parkira in ima kljuko. ?e si sam parkiran te kljuka ne bo ??itila saj ?e te bo kdo zadel te bo zadel v postopku rikvercanja in te bo zadel v sprednji konec, kjer kljuke itak ni. Tako, da ne razumem pred ?em te ??iti, razumem pa da ??iti tiste, ki jo imajo in parkirajo brezobzirno tako, da se kr rukne v drug avto, ko gre v rikverc.
Ne ??iti te na parkingu. Sem ?e imel kak?no bu?ko od kljuke ki je "vestni" uporabnik ni snel, ni je pa prira?unal k dol?ini avta ko se je basal na parkplac pred mano. Mislim da so snemljive kljuke snemljive z razlogom. Na Suzukiju sta mi dva talenta v istem tednu kar 2x s kljuko naredila luknjo v odbija?.
?al meni tudi 1x... ?e bi ga dobil bi mu tud glavo od?raufal. Enostavno nekatere boli kurac, sej ne rabijo biti ve? previdni, ker ma kljuko pa njegovemu avtu ne bo ni? - po moje se mu je ?e smejalo, ko je ruknil v moj avto. Res ne vem zakaj so se odpovedali zakonu o obvezni snemljivosti kljuke, ko ni v uporabi? :ne vem:
Ampak tudi zdaj nimam turing gume - GY Eagle Asy 2 pa je narejenih ?e 30kkm pa se sploh ?e ne pozna kaj dosti obrabe - je ve? kot 5mm profila. Zdr?ale bodo ?e vsaj 1x toliko. Z originalnimi Dunlop sem naredil cca 75kkm, do recimo 2,5mm pol so ?le pa dol pa druge take gor, ki so bile iz ene razbite mazde in imele za sabo cca 8kkm - z njimi sem naredil ?e skoraj 70kkm.
?e ?e, ampak a te bo konec, ?e zamenja? tisto olje? Tam notri je tovarni?ko nalito olje in na za?etku je najve? obrabe, da se vse premikajo?e komponente dobro ule?ejo. V tistem olju ostane najve? kovinskih delcev.
Za avto da?, ne vem 20k?, menjava pa je kaj pa vem 50?. Proti nakupni ceni avta zanemarljivo, pa ?e bolj si pol miren, da si nekaj naredil in ?e bi kdaj pri?lo do te?av si ne bo? nikoli o?ital zakaj pri novem nisi reskiral ?e tistih nekaj deset evrov.
Ne me narobe razumet, ni? ti ne solim pamet, ampak sem samo podal razmi?ljanje, kako sem sam razmi?ljal, ko sem bil v podobni situaciji in imel nov avto. Odlo?a se pa itak vsak sam - sej verjetno, tudi ?e ne menja? bo vse v redu ampak kaj pa ?e.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Precej resnice je v tej izjavi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani