Naceloma je 150 konjski tudi dovolj... je pa vsekakor bolje, da je mocnejsi ... Taksno je moje mnenje ...
S 150 KS bos ravno tako prisel vec ali manj povsod... ni pa nujno, da bo zato poraba zato prav veliko nizja ...
Glede bencinskega motorja... Samo imam G194 ... in je poraba samo za kaksen liter visja od prejsnje sestice D175. Razlika je ta, da je CX-5 manj aerodinamicen, tezji in ima AWD ...
Povprecna poraba dizelske sestice je bila 7.36 l /100 km v cca. petih letih... Sedaj pri CX-5 je 8,69 l /100 km
Sem danes videl svojo bivso CX-5 in malo pocvekal z sedanjo lastnico… Je se vedno zelo zadovoljna… ima pa precej bolj nezen nacin voznje, saj ima povprecno porabo po racunalniku okoli 7,2 …
Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!
Kaj je tukaj za razmisljat? Prejsnja cena je bila previsoka … Tudi sedanja ni ravno nizka… ampak za marsikoga ze sprejemljiva… Sem pa preprican, da bo sla se dol… Slabo je pa to za tiste, ki so placali visjo ceno in ne bodo ravno srecni ob prodaji nekaj let starega avta… Ampak to je pac trenutna situacija, ko so sle cene zaradi nekqterih brezveznih razlogov (korona, Ukrajina, poplave, potresi,…) nenormalno gor…
Ne kupujejo vsi novih ali skoraj novih avtov… prav tako je marsikomu vseeno, koliko opremljen avto imajo… velikokrat je vazna samo barva in izgled …
Sicer pa se vse vec EVjev dobi tudi okoli 30K € … poleg tega pa so tudi cene ICE sle krepko navzgor… in pod 25€ ze tezko dobis kaj “pametnega” … Spet to ne velja za vse… kar je tudi prav… Enim je vec vredno, da imajo cimvec nepremicnin, drugim, da vecino mesecnega zasluzka pustijo za sankom, tretjim, da placo spravljajo doma v štumfu…
Socer pa tudi kitajci napredujejo… Podobno kot so pred mnogimi leti recimo japonci… in kasneje korejci…
Ni vec na voljo samo Renault, pa VW, Opel, Citroen,…
Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?
To sem ze napisal... Predvsem zato, ker nisem skoraj nikjer dobil EV za testno voznjo za kaj vec kot pol urce ... vecinoma pa sploh niso odgovorili na povprasevanje ... Edini, ki sem ga lani dobil na test je bila Skoda Enyac, ki mi je bila sicer vsec... vednar pa predraga za bolj opremljeno varianto, ki je mene zanimala ... Pred leti pa sem imel enrkat na vikend testu Renault Zoe ... vendar takrat se z zelo omejenim dosegom (po WLT je imel takrat samo okoli 200 km, meni je ponavadi racunalnik pri polni bateriji kazal samo okoli 130 km dosega ...)...
In kot sem ze napisal, ce bi Tesla spustila cene nekaj mesecev prej, ko sem se odlocal, bi se verjetno danes vozil s Teslo ... Verjetno tako razmisljam, ker sem medtem videl, kako fajn je voznja v EV nacinu ... in ker imam sedaj tudi soncne panele na strehi ... Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ...
Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.
To pa zaradi mraza.
Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles
Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…
Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” …
In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila … Nikoli ne bo za vse prav…
Kako se pa EV izprazni nepricakovano? Elektrika kje pusca? Enako kot se lahko izprazni avto na tekoce gorivo, se lahko izprazni EV... seveda ce je sofer nekdo, ki je slampast ...
Je pa res, da imaš v tem primeru vozilo z dvema razlicnima komponetima za vzdrževati, kar pa verjetno tudi ni optimalno.
V bistvu vzdrzevanja ni nic kaj dosti vec, kot ce ni PHEV… Zavore, podvozje, … moras vzdrzevati v vsakem primeru… ostalo pri EV pa v bistvu ne potrebuje vzdrzevanja…
Jest bi pa sedaj lahje menjal za EV… Se je tako,fajn vozit na elektriko… in ima CX-60 kar malo premajhno baterijo… Ce bi vsaj ene 100 km lahko,naredil z enim polnjenjem… Sicer se tudi na bencin fajn pelje… sploh s pomocjo baterije ima se vedno boljse pospeske kot prej prakticno enak motor v CX-5 …
Ce bi se Tesla prej pocenile, bi bila verjetno resen kandidat… sedaj se mi pa enostavno ne ljubi se ukvarjat z menjavo… pa se ni mi tako grozno vsec… Ce ze, potem bi bila Model Y Long range… Vsec mi je malo bolj Model S, samo je preveilka “krava” in bi imel tezavo so spravit v garazo…
Kaksne pa so mesnate gume? Sem mislil, da so iz kavcuka in se kaksne druge primesi
Na CX-5 sem po stirih sezonah kupil nove letne, pa je bil profil se OK… le na mokrem jim nisem vec zaupal … tako, da so bile na avtu, ko sem ga prodal, bile letne gume vozene eno sezono… zimske pa so bile tudi se OK profil in tudi obcutek pri voznji je bil se OK… in ko sem jo prodal in sem jih dal zraven… Za kaksno sezono bodo se…
so pa tudi takšni primeri,ko pride ženska,in hoče imeti točno ta avto,ker ji je lepa barva...ne ve niti kaj Mazda je,keri tip,motor...nič...jo zanima nakup samo zaradi barve.."
Taksni kupci so prodajalcem verjetno najbolj vsec… nic ne komplicirajo, nic jim ni treba na veliko razlagat…
Sem pa tudi jaz med tistimi, ki verjetno o avtu, ki ga kupujem, vem vec kot prodajalec … Zato pa pri meni taki, kjer ne morem dobiti avta za testno voznjo za kaj vec kot tiste “standardne pol urce” ali pa se to ne… hitro izpadejo iz seznama… 🤔 … Na sreco je to samo na priblizno 5 let…
Jaz nisem imel takega obcutka… Sicer nisem sel do salonov… sem povpraseval po mailu… in od vecine se ni dalo dobiti na test EV… edino pri Skodi sem dobil Enyac-a… pa se to verjetno bolj zato, ker sem se malo VIP izkoristil … Od Kie sploh nisem dobil odgovora… pri Hyundaiu so rekli, da samo pol urce s spremstvom prodajalca, pri Toyoti so me poklicali, da sedaj pa imajo zeljeno sele takrat, ko sem ze vozil z novim … Tesla je bil pa takrat se predraga… in tam vem, da se tudi da dobiti testni avto samo za eno uro…
Še mnogo večja razlika v profitu je pa med ice in električarji. In zato nam poizkušajo električarje uturit na silo.
To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV… Konec koncev je tako… tisti, ki je orisel kupit EV, ima lahko problem, ker jih za testne voznje enostavno ni za dobit… Bi rekel, da je pri nas to vpse vseeno exotika… in tisti, ki kupuje EV, to jasno pove ob vstopu v salon… Je pa odvisno od prodajlca oz. verjetno tudi od same stranke… Ko sem enkrat cakal na Interclassu, da bo moj avto poservisiran, je prodajalec paru, ki je prisel kupovat avto, EV (in tudi PHEV) dobesedno odsvetoval … Pa se ne spomnim, ali je bilo v salonu Hyundai, Volvo ali Mazda… ker imajo tam vse to…
To je zacaran krog… prodajajo tisto, kar folk najvec isce… in dejstvo je, da vecina kupuje avte z bencinskim motorjem (ce primerjamo samo vozila na notranje izgorevanje)… Po drugi strani pa potem tisti, ki bi raje kupili dizla, jamrajo, da v ponudbi ni dizlov… oz. je ponudba omejena… Tako kot recimo SUV vs. “neSUV” …
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem danes videl svojo bivso CX-5 in malo pocvekal z sedanjo lastnico… Je se vedno zelo zadovoljna… ima pa precej bolj nezen nacin voznje, saj ima povprecno porabo po racunalniku okoli 7,2 …
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani