Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150?
Kakih pol litra več kot x186.... 😉
Tudi ni veliko, če delaš malo kilometrov 👍
pred 30 minutami je DINAMIK napisal:
Torej koliko približno pa je nižja poraba goriva pri CX30 X186 ,proti G150?
pred 6 minutami je skritikrt napisal:
V bistvu narobe-ko sem se odločal za Mazdo,sem študiral vse prispevke tudi okoli X-motorjev.
Razloženo je bilo tako,da kompresor ni vgrajen za večanje moči motorja,ampak zgolj za to,da ima motor zmeraj na voljo več zraka v valjih,kot pa ga je pa potrebno za izgorevanje goriva v kompresijskem načinu vžiga. Gre za čim boljše-popolnejše izgorevanje oz. za varčnost motorja.
Kdor ne ve,kako X-cikel izgorevanja deluje-prvi vbrizg je tak,da je mešanica enkrat prerevna,da bi bila stohiometrična. Torej enkrat prerevna,da bi se pri kompresijskem razmerju sploh lahko sama vžgala (preprečitev klenkanja).
Drugi vbrizg je pa na ZMT,in res minimalen direkt na svečko,svečka ta "drugi vbrizg" vžge,ognjena krogla prvega vbrizga pa z veliko višjim pritiskom na meji širjenja poskrbi,da se mešanica prvega vbrizga vseeno v trenutku vžge. Skratka sekundarni vbrizg vžge primarnega.
Tukaj pa je za popolno izgorevanje pomembna količina zraka,ki glede na režim nikoli ne sme biti premajhna,ker če ne gre učinkovitost rakom žvižgat.
Mislim celo,da je bilo nekje omenjeno,da je ta kompressor ala Rootovo pihalo🙄
Ne delujejo pa X-motorji samo v "določenih obratih" v kompresijskem načinu,ampak je Mazdi to ratalo skoraj v vseh. Le v območju nad 80% moči motor deluje na principu klasičnega vžiga na svečko....torej samo ko ga tiščiš do pleha.
Ali je kdo vozil mazdo CX 30 G150 in X186..,zanima me koliko je razlike ali se sploh splača vzeti X186..? Sam sem vozil
samo G122 in G150 in samo ročni menjalnik,ker avtomatika nočem.
Jaz sem vse 3 vozil z ročnim. 122ka ne gre nikamor, 150tka gre dosti bolje, x186tka pa ne gre toliko bolje kot 150tka od 122tke.
Sem vzel x186 in mi ni žal, ker je motor bolj živahen in varčnejši od 150tke.... Pojdi testirat in se odloči po občutku za volanom in denarnici v žepu.... 🤔😊😉
Ne, jaz sem vprašal, kako prodati avto za tak denar, ko pa ne nudim lizing. Pa je @Bini rekel, da je še kredit na voljo kupcu.... tako sem jaz razumel 😀
Ja vem, spet hitro prodajam avto naprej....prejšnjo CX-30 sem imel leto in pol in je že šla. Pravtako je bila kot nova. Grem pa vsaj vsakič na večji avto...tako, da Cx-60 ni izključena 😆😆😆 V bistvu oba z ženo prodajava in bomo imeli en avto. Zdaj je naneslo, da delamo manj km letno. Ne, @dejannnn ni nič pokazal zanimanje....je preveč lepa😂😂😂
Sej kako v bistvu prodati avto za tak denar, ko ne morem nuditi leasing???
Tole pri njih vse normalno funkcionira brez večjih nesreč. 👍Saj se pa tako vidi, na 100 metrih je 50 prekrškov v 1minuti🫣, sploh ne vidiš ali je levi ali desni sistem v prometu dokler ne pogledaš kje je volan.... 🤣😉
Kaj pa si pričakoval? Poglej svojo plastično CX-30 (nagrbančene plastične obrobe, plastični karter, ...). Je to še avto? Mene bolj spominja na Peg-Perego. 😃
Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?
No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.
Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.
In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.
Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kupujete letne 'gume'? To so znamke pnevmatik, ki, po raziskavi sodeč, zdržijo najdlje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani