Če delaš 20.000 km letno, te degradacija baterije nima kaj skrbeti.
Seveda je lepše imeti 160 kW kot 96 kW moči in 60 namesto 40 kWh baterijo, ampak to poleg višje nakupne cene pridela kar lep dodatni znesek tudi pri zavarovanju.
No, tudi nove že dajejo v akcije s ceno do 35.000€, da se "ulovi" kar največja subvencija. Največje presenečenje - zdaj je pod 35 jurjev ceno spustila še Toyota za BZ4X, čeprav je ta avto prej stal 50+ jurjev. Očitno imajo še lufta. Pa avto ni tako oskubljen, kot sta Cupra Born ali pa Škoda Enyaq ...
Glede na to, da zdaj voziš CX-30, bo Megane E-Tech kar pravšnja zamenjava, sploh ta različica, ki jo omenjaš. Edino tvoje razmišljanje, da bi vzel večjo in dražjo baterijo zgolj zato, da boš avto filal na 3-4 dni, ne razumem najbolje. Če je 70 km/dan to, kar počneš celo leto, potem ni potrebe po veliki bateriji. Lahko prihraniš lep kupček denarja. Priklop na polnilnico vzame par sekund in se sploh ne pozna, če boš to počel vsak tretji namesto četrti dan.
Cena ni skrivnost, ni pa za javno objavo. Jaz znam kupovati vozila, tako nova kot rabljena. Še za vsako novo kupljeno vozilo sem dobil vsaj 25 % popusta - koliko od vas lahko temu parira?! Pri rabljenih pa zna biti manevrskega prostora še več ...
Glede realizma: mi se bomo s tem avtom povsem realno vozili, tako kot smo se s Smartom, pa še kam dlje se bomo zapeljali. In tudi če se nam kdaj primeri postanek na javni e-polnilnici, to za nas ne predstavlja konec sveta. Raje to, kot vsak teden pustiti kupček denarja Petrolu in Arafatom. Ob sedanjih cenah elektrike se bomo na letni ravni vozili za <3€/100km. Pa če se nas elektro usmili s soglasjem, pride še sončna elektrarna - in z njo praktično brezplačna vožnja.
Nekateri pa boste vmes še naprej teoretizirali, da elektromobilnost ni za nikamor. Vsakemu svoje.
Ti @Boss kar kalkuliraj te "doom's day" črne scenarije glede dosega, mi se bomo pa ta čas veselo in poceni vozili naokoli. Tudi po 300+ km v kosu, če bo treba. 😃
All details and specs of the Renault Zoe ZE50 R135 (2019). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.
Ja, sredi največje zime po avtocesti bi bilo res 200 km. Ampak to je najslabši scenarij.
Drugače pa je "real range" več kot realnih 310 km s polno baterijo. Pri uporabnici, kateri je namenjen, pa sem prepričan, da bo gladko 400+ km, celo na 450 km bi upal staviti. Ker tudi ne bo vozil po avtocestah ...
Trenutna poraba je še iz Nemčije, za zadnjih slabih 8.000 km, pomlad pa pred vrati. 😃
Še preden ta tema zamre, naj povem, da sem danes po dooolgeeem času dobil homologacijo za svoj drugi, kakopak rabljen, EV. Več o njem pa prihodnji teden, ko bo predvidoma registriran - če bo sploh koga zanimalo. 😃
In ja, tudi "Mazdin dinozaver" še kar ostaja doma ... Je pa Smart ForFour EQ naprodaj, če bi koga zanimal.
Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.
Ampak, ja, odvisno od tega, kako voziš. Kakšen šparovček verjetno lahko shaja s 7l/100, večina pa bo imela porabo 8,5-9l/100, dinamiki pa preko 10. Ni neke hude filozofije tu. Oblika, teža naredita svoje.
Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se.
Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal.
Mani je ratal na novi macdi bridgestonke preoblikovat v čelavstonke v eni sami letni sezoni. Domnevam da so se pri macdi potrudili, da so za prvo vgradnjo izbrali res kvaliteto.
Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.
Še dosti hujše je izgledala moja Mazda po tem, ko je enkrat v Ljubljani padal dež s saharskim peskom. Sicer pa je to zračna rja, ne dejanska rja ... In ja, če pozorno pogledate, jo boste verjetno uzrli tudi pri svojem vozilu kdaj ...
Moj kolega je turistični vodič. In pravi, da je avtobus s šoferjem na dan cca. 500€, pri čemer je nekaj kilometrov vštetih v ceno - mogoče ne ravno za prvo varianto, za drugo pa vsekakor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pojdite z gumami v drugo temo. Tu je govora o elektromobilnosti.
In ja, glede gum in elektromobilnosti: EV bolj obrabljajo gume.
Malo povečana obraba: zaradi višje teže.
Znatno povečana obraba: če izkoriščaš polno moč in navor za "vaaauuuu" pospeške.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani