Tole je fake news... sem bral tule na forumu, da električni ogreje kabino skoraj instantno.
Površno bereš. Instantno toplo piha. Kako hitro se pa kabina ogreje, je pa odvisno od njene prostornine.
Ampak da v mrzli zimi zjutraj sedeš v odtajan in prijetno topel avto in pomahaš ostalim, ki kolnejo in praskajo stekla, pa moraš klimo na daljavo vklopiti 15 minut prej ...
In še "fun fact" - tudi moja Mazda, sicer ICE, izdelana za kanadski trg, ima možnost vžiga vozila in upravljanja klime na daljavo preko aplikacije MyMazda. Žal noče delovati pri nas, sicer bi bilo to prelepo.
Meni se zdi boljša rešitev kot električna vozila. Sploh za te vsakodnevne vožnje v službo in domov, ko ne narediš več kot 50-80 km. Na morje greš pa pač z bencinom.
Glede na to koliko se jih proda po svetu in da je Toyota vodilna znamka, verjetno tudi niso "švoh" sestavljeni. Zna kdo kaj več povedati o sami kvaliteti, pogonu itd.?
Če (lahko) kupiš novega in prodaš pri 150.000 km preden se začnejo problemi z baterijo, so super. Pri 250.000 km moraš pa računati še z menjavo CVT menjalnika, oziroma še bistveno prej, če ga je vozil/zlorabljal kak "dinamik".
Sestavljeni so pa bistveno slabše od Mazd, sem od zelo blizu imel opravka s Corollo Hybrid (2019) in RAV4 Hybrid (2021).
Starejše Toyote, sploh Avensisi ali pa Hiluxi (za Slivko), se zdijo bistveno boljše narejeni ...
Ma ja, to je avtohiša hotela nategniti mulca. Pol bi pa dobro baterijo prodali naprej ...
Je pa res, da je vedno več proizvajalcev postalo povsem nategunskih - tudi Hyundai. Sem klical uvoznika, kako je z garancijo za avte, če ni bil "pravočasno" opravljen servis. Tolerira se +1 mesec in/ali +1.000 km. Kar je več od tega, avto izgubi garancijo. In to kljub temu, da je npr. avto v letu dni naredil samo 4.000 km od servisa, ker pač stoji na parkirišču avtohiše ali leasing hiše, ki ga je dala na dražbo. Čista neumnost.
Na drugi strani pa imaš proizvajalcev, npr. kitajski Aiways, ki ima prvi servis predviden pri 100.000 km.
Ali pa ko gledam servisne izpiske Tesel na dražbah - večini se do 100.000 km menja samo gume in brisalce. 😃
Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.
Samo EV in hibridi nikoli ne bodo starodobniki saj ne dočakajo niti 10let.
Zakaj tako misliš?
E-motor se skoraj ne pokvari, težava bo baterija oziroma njena popravljivost. Sicer pa bodo EV-ji še dolgo vozili, pač z zmanjšanim dometom. Tudi 10+ let stari Nissan Leafi danes še vozijo, le da jih ljudje uporabljajo bolj za lokalna opravila, saj je domet le še tam med 50-80 kilometri. Ampak Leafi nimajo nobenega termalnega upravljanja (beri: gretja in hlajenja) baterije, ki se zato bolj "stara" in degradira ...
Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.
Ja, sem, ker je to edini način, da na ICE z ročnim menjalnikom dosežeš odločen pospešek, ki mogoče ustreza tehničnim podatkom. Pri EV pa le pohodiš stopalko do konca in je to to. 0-160 km/h v primeru dotičnega MG4.
In meni je kristalno jasno, da se lahko (res) hitro pelješ le, če imaš dobre zavore. MG4 nima slabih zavor, ne vem, od kje si to pobral. Verjetno res niso na nivoju namenskega i20n, ampak v praksi ti pomaga še zaviranje z elektromotorjem, tako da s pojemki ni težav, še več, pri hitri vožnji te na ta način razveseljuje tudi regeneracija, ki vrača elektriko v baterijo.
Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...
Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...
Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.
Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨
Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.
Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.
Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.
Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃
Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃
Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.
Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...
Tisto sekundo zgubiš že ko drugič prestaviš z ročnim menjalnikom.
Poleg tega: kolikokrat si že štartal, da si dosegel 6,7s do 100 km/h? Pri električarju samo pohodiš do konca in to vsakič naredi ... Bi rad videl Hyudai mehaniko pri takem "zlorabljanju" ...
Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃
ko bom zelel prodati oz se znebiti avta bo ta moral biti v tem letniku z najnizjo ceno potem bo mogoce sel ce se najde kupec, ki no iskal tocno tako vozilo...
In prav tako tudi bo.
Sem šel nazadnje dvakrat skozi to, ko sem prodal Mazdo 6 in DS5.
Pa še ko imaš najnižjo ceno med vsemi oglasi, bi še kar nižali ...
Za Hertz-om še Sixt...pa kako no🥺...kaj,a niso skor brez vzdrževanja in z nizkimi obratnimi stroški?!😳
So, ampak niso pa za neuke in "boli me *urac" uporabnike rent-a-car storitev.
Saj smo tudi to že obdelali - karoserija je večinoma iz aluminija - posledično draga popravila vseh bušk in prask, ki jih pri rent-a-car avtih ne manjka.
Si predstavljam, da se najdejo tudi številni, ki rečejo, gremo probat, koliko gre, v drugem ali tretjem poskusu tipa "glej to", pa gre v robnik, štango, drug avto ... ker pač niso vajeni nekaj sekundnih pospeškov do stotice in ob tem še spreminjanja smeri ...
Ali pa preizkušanja, koliko časa je avtopilot dejansko avtonomen ... ko zatuli "prevzamite nadzor", je za tiste z bolj švoh refleksi lahko že prepozno.
Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.
Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.
Izhodišče:
Ljubljana - 550€
Lesce (ASP) - 400-550€
Klagenfurt - 200€
Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:
Lesce: 200€
Klagenfurt: 200€
Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.
Kje smo zdaj:
Lesce: 192€
Klagenfurt: 135€
Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.
Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.
Pa čemu nakup hibridnih in E-busov če se stalno kvarijo in jim zmanjka baterije na progi, polnjenje pa ima v garaži?Nihče se pa ne vpraša kako je potnikom kateri so prisiljeni koristiti LPP ker se jim mudi v službo, na sestanek ipd... ta krntija ti pa obstane pred Tivolijem, Namo ipd...
O čemu ti to?!
Tako kot lastniki EV ne vozijo do 0 % baterije, tudi šoferji avtobusov ne bodo vozili "do nule", tako da se ne bat, da boš ostal na električnem avtobusu s prazno baterijo.
Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?
Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj.
Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).
In koliko časa je zdržala. Ker meni je tudi včeraj prvič napisala Key Battery Low. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Površno bereš. Instantno toplo piha. Kako hitro se pa kabina ogreje, je pa odvisno od njene prostornine.
Ampak da v mrzli zimi zjutraj sedeš v odtajan in prijetno topel avto in pomahaš ostalim, ki kolnejo in praskajo stekla, pa moraš klimo na daljavo vklopiti 15 minut prej ...
In še "fun fact" - tudi moja Mazda, sicer ICE, izdelana za kanadski trg, ima možnost vžiga vozila in upravljanja klime na daljavo preko aplikacije MyMazda. Žal noče delovati pri nas, sicer bi bilo to prelepo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani