Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...
Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen...
Podizvajalec dobi pa 1,6€...
Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit...
Roman se lahko napiše glede tega...
V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake...
Vse se da, če je interes...samo interesa ni...
To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁
Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.
Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati.
Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo. 🙂
Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...
Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?
Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.
Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
Po 10 letih zvestobe JAP-F Qahqaju sem nabavil Mazdo CX 5, 2.0 benzin. Ker letno naredim med 10k-12k se nisem odločil za dizla. Če ma kdo isti model bi prosu za mnenja o zadovoljstvu.
Mnenja drugih ti lahko kvarijo zadovoljstvo. Raje bi slišal malo več o tvojem avtu (letnik, oprema, km, ...) in tvojih prvih vtisih.
Sam sem tak nadomestni avto CX-5 2.0 G165 MT peljal 2 x po 25 km po avtocesti. Meni se ni zdel nič posebnega oz. me čudi zakaj je tako popularen - veliko raje vozim nižje in posledično daljše avte, ker se po cesti manj zibajo.
Čisto zares, kolikokrat dejansko koristi, da so ogledala zložena? Sam imam to plastično brnenje izklopljeno, čisto dovolj imam že brnenja električne ročne zavore ...
Potenje rok zna biti resna težava. Pot vsebuje različne soli in aminokisline, ki povzročajo razpadanje usnja. Nekateri npr. primejo revijo v roke in praktično v trenutku stopijo tisk na mestu, kjer držijo s prsti.
Rešitev? Vozniške rokavice (za avto, ne za revije).😉
Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole
Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo
A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)?
Kje v zakonu? Na spletnih straneh lahko pišejo posamezniki kar hočejo, enako kot mi tukaj ...
Te ustavi policaj, napiše kazen, ti pa se pritožiš, da si vozil po pravilih, tako kot je napisal Janez007 na Mazda forumu ...
Vedno se je treba vprašat "kje to piše?". V zakonih, uredbah, pravilnikih, odlokih, ... Pri Mazdi na primer nisem uspel dobiti jasnega odgovora, kje piše oziroma po kakšnih pogojih menjajo motorčke ogledal izven-garancijsko ... Tukaj na forumu se govori, da jih po novem menjajo (več jih je že to potrdilo), vendar Mazda Slovenija mi ni hotela dati eksplicitnega odgovora, ali menjajo in pod kakšnimi pogoji. Torej nekaj mutijo in ne moreš vedeti pri čem si. To ni prav!
Pri cestnoprometnih predpisih so stvari bolj jasne - policaj te ne more kaznovat za stvar, ki po predpisih ni opredeljena kot prekršek.
(4) Voznikne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.
Skupina MOL in INA sta konec junija postali lastnici 130 bencinskih servisov OMV v Sloveniji. Zdaj zasedata drugo mesto na slovenskem trgu in imata edina v regionalnem okolju proizvodnjo ter predelavo in...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izgleda kot da ga je vozil kakšen obrtnik za službene potrebe ... Sam bi si želel lepše ohranjen avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani