Nemore ampak se je oče ponudil in je čisto preveč navdušen nad idejo. Ampak ne, to je verjetno too much. Nizkocenovec iz bentk, 14 ur vlaka ali 17 ur cjazenja s flixbusom so budget varjante.
A veš, da ta ni tok bosa. Hmm. Gledam, da če še kar cinca pač odidem gor pa bo kar bo. Samo sem se res naperil na tega sivega in niti nočem rdečega kot backup več. Zato bi rad da se zjasnejo... Se bom kar pripravil za pot. Če sem pozen in kje prespim, je poslovanje kaj drugačno v soboto? Se, da te tablice in podobno verjetno samo čez teden, a?
Hočem najdražjega, tako da kvečjemu popust za ves trud haha. Kot pravim, rdeča je za backup lahko, ja.
Ma nevem, če so črnogledi, samo veliko ljudi je dejansko preveč nepazljivih in naivnih. Bolje potem malo preventivno strašit.
A si prepričan? A Forda si čisto odpisal? Mogoče bi še malo premislil? 😆
Želim ti uspešen nakup in varno vožnjo! Pa potem kakšno poročilo nalepi sem - obvezno s slikami. 🙂
Gotcha. Hvala. Edina hecna zadeva je da imajo dva avta listana, drugi še z manj kilometri, ampak imata oba iste slike! Malo so bili lazy, čeprav je pri prvem prodajalec trdil, da je točno ta avto na sliki. Bom še drugega klical in bomo videli...
Pri tem sem se 2 leti nazaj tudi sam zanimal za eno. Menda je trgovec OK.
5 let star avto se že malo zavoha, zato sem ga včeraj osvežil z ozonom.
Lansko leto mi je razložil avtoelektričar, kako z ozonom odpravlja smrad iz klimatskih naprav (dezinfekcija). Nekaj sem si zapomnil, nekaj pozabil. Včeraj je šlo pri meni doma takole:
- zadnjih nekaj km sem se vozil brez prižgane klime - da se je posušil uparjalnik klime pod konzolo (mokrih površin ozon ne more dezinficirati, ker ne prodre do plesni, bakterij )
- odstranim tepihe, prtljažno korito, osvežilce, odprem predale, ... da ozon doseže vse površine
- iztaknem kabinski filter
- prižgem avto, ventilacijo nastavim na kroženje
- v avto postavim generator ozona + sobni ventilator na zadnji sedež - da zrak po kabini močno kroži
- avto zaprem in vključim generator + ventilator za 15 minut
- generator izklopim, pustim pa prižgan ventilator za nadaljnjih 15 minut
- na stežaj odprem vsa vrata in pustim 2 uri odprto
- namestim nov kabinski filter
POZOR: Ozon je nevaren za človeka, živali, rastline! V prostoru, kjer se dela ta postopek, zato ne sme biti prisotnih živih oseb, živali, rastlin! Po končanju, je treba prostor temeljito prezračiti ....
Zaenkrat kaže OK, poseben vonj, kot da bi kabino našprical z varikino. 😄
Generator sem kupil na AliExpress. Čeprav ima CE oznako 🙃 (proizvajalec jamči, da je skladen z evropskimi direktivami o električni varnosti), že na prvi pogled ni skladen. 😥 Na napisni tablici (slabi etiketi, ki se bo nekoč odlepila sama od sebe) piše, da je nazivna napetost 220V, čeprav se v EU že 30 let uporablja 230V, poleg tega je kovinsko ohišje - neozemljeno, sklepam, ker vtič sploh nima ozemljitvenega kontakta (ni šuko) in je zato ta naprava, v kateri naj bi bile celo elektrode s 3.000 V napetosti, smrtno nevarna!
Na roke vgasneš notranji in ti dela še naprej vse avt. Ponavadi ga zapre ko je res vroče!
Iz Splita do Slovenije je 4 ure vroče avtoceste ... samo ob notranjem kroženju bi se zadušili ... 😀 Sem mislil, da bo Mazda saj vsake toliko časa spuščala zunanji zrak (preklapljala), pa sem prej obupal in prestavil na ročno ...
V zadnjem delu avtomobila?🤔 misliš iz sredinske konzole in izpod prednjih sedežev? Meni piha hladno,če imam AC prižgano na avto in odprte šobe na sr. konzuli.....👍
Kako je s tem AC? Če to prižgem, mi preklopi na kroženje znotraj kabine, kar pa mi ni všeč, ker imam rad svež zrak.
Včeraj sem 6 ur vozil Kio Sportage 1.6 ... armatura kot v avionu, ampak mi je sedaj moja Mazda še bolj všeč, zakaj?
- najprej sem Kio komaj vžal - moral sem se prej pripeti, pritisniti pedal sklopke + zavore
- line assist nisem znal trajno izklopiti ... z vklopljenim pa mi je bil občutek vožnje podoben pokvarjenemu podvozju
- čeprav ima avto ročni menjalnik se pojavlja občutek avtomatskega oziroma včasih kakšno sekundo ali 2 neodzivnosti ... avto preklaplja v t.i. "jadranje" ... po občutku sam odmika sklopko, ko ne rabi navora
- čeprav ima po občutku turbino in lahko da iz sebe veliko moči, moč motorja ne sledi zvezno pedalu za plin
- večina gumbov je na dotik .. tudi za uravnavanje ventilacije ... v soncu slabo vidnih oz. ni jasna nastavitev
- lega na cesti OK, ampak dosti slabša od Mazde 3 ali Mazde 6
Skratka, naših 5 let starih Mazd, Mazde 3 2.0 G120 MT in Mazde 6 2.0 G165 MT, obeh z odlično lego na cesti, odlično delujočim neproblematičnim, zanesljivim in vzdržljivim motorjem, nepogrešljivimi mehanskimi gumbi na konzoli, kljub muzejskim info in navigacijskim sistemom, ne bi nikoli zamenjal za novo Kio Sportage. 🙂
Tole kar pa berem o Fordovih mašinah z nekaj 10.000 km, pa mi postane kar slabo, če pomislim, da bi imel tak avto ... 😀 Pri Mazdinih bencinarjih je lahko še ena nula zraven (nekaj 100.000 km), pa ni takih težav.
Tole me spominja na nek podoben zaplet v začetku tega leta. Po neizmernem zanimanju za Mazde z nešteto vprašanji na tem forumu, se je človek potem čez noč odločil in kupil Golfa. 😁 A gremo stavit, da tudi v tem primeru ne bo Mazda? 😃
Vsekakor bom pokontaktiral uradni servis, če ne najdem nekoga, ki pozna Mazdo.
Viličar že dela, ker ga je pač pravi v roke vzel. Sedaj se je možak lotil EV UTV, ki pa ga ne pozna. Traktorje so mi poštartali serviserji... Kombi Sprinter še iščem opcijo. In še kar nekaj zagonetk mal večjega formata kot to na kolesih...
Samr brez konkretnih izkušenj z vodo muljem. Takele zadeve raje prepustim tistim, ki od tega živijo. Se sicer ne bojim stvari prešravfat ampak... elektronika je tista kjer sestvari rade ustavijo. nenzadnje imam trenutno z drugimi zadevami 400% dela.
Skratka "lov" na osebo, ki bi se konkretnega vozila lotila ostaja odprt.
@roCkY_, sedaj, ko so strokovnjaki povedali svoje, pa dajva midva reč eno tako, po kmečko... Kot dva, ki sta že imela vozilo v malo globjem blatu (eden nenamerno, drugi pa, ker je bila gozdna vlaka speljana skozi 50 - 60 cm globoko "blatno kopel")... Ker nasveti takih, ki gredo v dežju raje peš kot da bi avto pripeljali iz garaže - da se ne zmoči - niso kaj zelo koristni...
Domnevam, da se z avtom nisi zapeljal v vodo ampak je avto stal nekje parkiran in ga je voda zalila. Torej domnevam, da motor takrat ni deloval, kar pomeni, da ni vlekel zraka vase. Ker je sesalna cev za v filter zraka precej visoko, lahko upravičeno domnevam, da vode ni posesalo v motor. Torej motor sam po sebi ne bi smel biti problematičen, ker si zapisal, da je voda segala malo pod vrata prtljažnika. Zamenjaš filter zraka, ker se je najbrž navzel vlage, kaj več pa ni potrebno. Preveri, kako je s palčko za merit olje. Nekateri motorji jo imajo precej nizko, nekateri pa imajo cevko skoraj do vrha motorja. Kje jo ima tvoj avto? Ker če je nizko, je lahko voda vdrla noter in imaš v karterju vodo - kar pa ni ravno priporočljivo... Torej je v takem primeru potrebno zamenjati tudi olje v motorju. Ko boš že to preverjal, preveri še, kje je oddušek diferenciala in menjalnika. Če je bila voda višje, se je lahko nalila tudi tja noter. Pa preveri, kje je računalnik v avtu. Nekateri ga imajo precej nizko pod sprednjim sedežem, nekateri ga imajo precej visoko, kje pod desno zračno vrečo. Če je ostal na suhem, si zmagal.
Vsa ostala elektronika je precej visoko in ne bi smelo biti težav, razen senzorji ABS-zavor, ki so pa itak predvideni, da jih bo voda močila, ko se boš v dežju vozil naokoli in bo voda špricala po njih. Disk-zavore pa tudi niso tako zelo občutljive na mulj in umazanijo kot na primer bobnaste zavore.
In če se s tem vozilom ne voziš dosti, ne bo dosti težav. Vsekakor pa je priporočljivo izkoristiti vsako sončno uro in odpreti vsaj okna, če ne tudi vrata, da se izsuši notranjost. Če ne drugače, pa poskusi dati vanj kakšne razvlaževalce, pa da ga počasi suši od znotraj.
Računaj pa, da ga bo napadla rja. Pragi imajo spodaj odprtine, da voda odteče ven. Če je avto zalil mulj, so se te odprtine zamašile. Torej se bo v pragu začela nabirati vlaga in bo avto zgnil od znotraj. Malo lahko ublažiš, če avto dvigneš in se zavlečeš pod njega. Na notranji strani pragov so plastični čepi, ki jih lahko (no, lahko ravno ne, da se pa) odstraniš in poskusiš s čisto vodo malo sprat in očistit. Pa ko si že pri delu, mogoče nasprejat kakšno odpadno transformatorsko olje, če ga kje dobiš...
Vse to je delo, ki ga načeloma lahko opraviš sam. Če pa nimaš možnosti, pa to lahko opravi vsak "servis pod kozolcem" ali pa celo vsak dijak kakšne strojne smeri, sploh, če se uči za avtomehanika. Torej ne bi smeli biti kakšni vrtoglavi stroški...
V nobenem primeru pa ga ne vžigaj, dokler se ne zamenja filter zraka in po potrebi tudi olje...
Upajmo na najboljše!
Vse tisto, kar smo mi gor modrovali, je Slivka napisal bolj pesniško, pa presenetljivo malo konkretnega, kot sem pričakoval po prebranem uvodu "pa dajva midva reč eno tako, po kmečko..." 😀 Mazda CX-5 je konkreten avto tega foruma, točno se ve, kje so elektronska vezja, šibka za olje, ...
"Kaj storiti, ko vaš avtomobil več ur plava povsem potopljen nekaj metrov pod umazano kalno vodo, pomešano z ostanki bencina, nafte in odpadkov polnega mulja? Skratka, precej nehvaležna dilema, s katero se z veliko večino sosedov ubadamo v tem trenutku ... Odgovor ni povsem enoznačen, saj je veliko odvisno od znamke in modela avtomobila, (srečnih) okoliščin znotraj vremenske katastrofe, kot je bila lokacija posameznega vozila," je še zapisal Belčič, ki je tudi sam velik navdušenec nad avtomobili. Navedel je tudi, da imajo prizadeti na voljo najverjetneje le tri scenarije, in sicer ljubiteljski pristop k popravilu avtomobila; pristop, ko avtomobil popravi in pregleda strokovnjak – a kot je dodal, je to "žal pogosto (pre)draga izbira". Tretja možnost pa je slovo od jeklenega konjička oz. prodaja za dele, ob vsem skupaj pa lastnikom seveda ostane le upanje, da so imeli čim boljše in čim bolj ustrezno zavarovanje, ki bi jim povrnilo vsaj del izgubljene vrednosti.
Serviserji potopljenih mobilnih telefonov so včasih kakšnega popravili, vendar nikoli dali garancije na popravilo. Ker niso mogli biti 100%, da ni šla kakšna korozija na vezju naprej ...
Pri avtu si ne predstavljam niti alternatorja, da bi ga potopil v blatno vodo. Moral bi ga razstaviti, izprati umazanijo, posušiti, zamenjati ležaje, itd ... Sem 99%, da takega servisa ne opravlja noben Mazda serviser. Mogoče kakšen mehanik z uradnega servisa, ki kupi tak avto za 10% cene zase in ima popoldne veliko prostega časa.
Mogoče pa ta CX5 sploh ni bila močno zalita, samo kratek čas, .... vrsta dejavnikov, ki vpliva na posledice. Kakšna slika ne bi škodila.
Da se zrihtat, ampak to bi morale obstajat ustrezne delavnice, da bi naredile tako kot je treba. Če se dobro naredi, ne bo težav. Težave so pa zato, ker večina hoče neki na hitr naredit in čim ceneje ter pol nategnit kupca pri prodaji. To je problem in s samo povodnjo in zalitimi avti nima nobene veze.
Nimam odgovora, bi pa čimprej izklopil elektriko - akumulator, če še ni.
Ko je znanki septembra 2010 zalilo pol leta staro Škodo kupljeno za 28.000 € na Viču, je avto prodala nekomu iz servisa za 13.000 € + pokasirala od zavarovalnice okrog 9.000 €, če nisem zamešal številk.
Ima kdo bencinko 2.5 da se skupaj zapeljava do porcije cevapov in pivo 😁
Ne bo OK. Selmar mehanik Borut pravi, da so Mazde dizli za relacije 50 km in več. 😀 (@Andymc, to je hec 😄, 49 km bo 👍)
Edini razlog za menjavo vidim v manjši verjetnosti okvar in manj vzdrževalnih stroškov pri motorju G194. Bencinski motor je tudi nekoliko bolj uglajen. Poraba bencinskega bo vmes med 6,5 in 9 litri, verjetno okoli 8 litrov. Ko je motor ogret je relativno varčen (meni je uspelo imeti povprečno porabo 6,6 litra/100 km pri mešani vožnji (veliko 20 km razdalj, kar nekaj avtoceste) v obdobju prevoženih 3.000 km).
Sam imam dizelco 6ko avtomatik 184km 2019, karavan obvezno, prevozenih 140.000, avto je klasa oprema je takumi+ se pravi max....
Ampak ne vem, vlece me na bencin kaj pa vem a sem cuden?
Mel bi bencinsko sestico 194, a bi to ful brcnu u temo, mislm kasna je primerjava, pa poraba in tko. Za dizla sem sure da bo sov 400jurjev, kako pa je z bencinskim 2.5, slis se ok.
(G120, G145, G165 pomoje ne spadajo v ta okvir primerjave ali pa se motim)
A je kdo uglavnem vozil obe da loh res poda fer mnenje, tenk yu veri much 😀
Določeni laki pohištva ob stiku z vodo pobledijo na belo, podobno kot na sliki (recimo, če položiš na omaro mokro skodelico, ali poleti mrzel kozarec).
Izgleda, da je površina na predelih porozna in se je notri ujela vlaga.
Oprostite glede teženja, ampak bi si vseeno kdo upal komentirati ceno tiste rdeče mazde? Da jaz malo paraleliziram zadeve, da ne zgine še ta. Ena na papirju super (podoben spec za 20k) se je prodala v dnevu ali dveh. V primeru, da me focus in cd150 ne prepričata bi verjetno kar tole poskusil dobit. 74kkm, 01/2019, za opremo itd. klikklik!
Btw @godlike, kakšno porabo dobiš na avtocesti s focusom pri potovalni hitrosti npr 110kmh ali malo brže 140kmh?
1. Ugibam, da je letnik proizvodnje 2018 (jesen)???
2. Kaj je tista ključavnica s posebnimi ključi?
3. Prodajalec je Mazda prodajalec - po eni strani manj skrbi, po drugi višja cena
4. Rabljeni avti pri dealerjih gredo skozi nekaj dnevno "pripravo" in potem izgledajo "kot novi" - zaradi priprave, ne, ker so dejansko novi
5. Po slikah izgleda avto OK
6. Za letnik 2018 je za moje pojme cena visoka - prišel te bo cca 23.500, ... take so bile cene tega letnika pri nas zadnji 2 leti, sedaj pa so verjetno že popustile (ja, problem je, ker skoraj ni ponudbe takih)
Ta digitalna servisna knjiga je ena invalidna evidenca. Vanjo so vpisani le redni servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. Nobenih izrednih dogodkov - okvar, nobenih popravil v okviru vpoklicov. Skratka, šminkersko in dokaj neuporabno za drugega lastnika, ki ga zanima zgodovina vozila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ne bom še 5-tič razlagal na tem forumu, po katerih predpisih in kako se oblikujejo cene naftnih derivatov.😀
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani