Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Dejstvo je, da če greš z EV na pot, se moraš prilagajat najprej vozilu, potem WC, potem želodcu. Drugače pa vozilu nazadnje. Pa ni važno, kaka baterija je not... 

E,vidiš...tukaj pa pride v igro še ena stvar,katera je najbrž...in najbrž tudi bo ostala nepremostljiva ovira pri EVjih.

 

Čas.

 

Vsi pravimo,da "čas je denar"...pa pri EVjih vs ICE je ta komponenta mogoče še najbolj moteča.

Tukaj sedaj ne mislim toliko na to,da je toliko časa potrebno za polnjenje baterije...mislim bolj na vse drugo.

Tukaj se spomnim npr.na video od Komotarja...ko je še z bivšo ženo šelcv Avstrijo v Ikeo...pol pa jeba z aplikacijami itd...

Že samo dejstvo,da si za vsakega "kurcevega ponudnika" moraš naštimati aplikacijo...in bancne podatke in ne vem kaj vse...ma folku e ne da,in "nimajo časa" se z tem jebati...

In za vsako nenapovedano daljšo pot planiranje,iskajne polnilnic,kje in kam boš kdaj peljal...pr kolk procentih,da boš se do tja in tja prispel...in "ne daj bože",da je ponilnica v okvari...al da nimaš signala,al da vtikač ne prime,je display na polnilnici razbit,je cigo kabel "spizdil" (sem že pisal o tem,kake probleme imajo v UK)...in tega je še kot dreka...in zmeraj ti gre čas!!!

 

Ma bom rekel,da kakšnega starejšega buteljna,kot sem jaz...k "smo socializem skoz dali" in smo vcasih šr za kruh in mleko v vrsti stali in potrpežljivo cakali,da pride tisti Mercatorjev kombi...kakega takega boš še mogoče "nafukal",da bo potrpežljiv in "bo prenesel"...mladih ne boš...mladina je danes drugačna...vse hočejo takoj ali pa "že včeraj",ker nimajo časa se z tem jebati.

 

To je nepremostljiva ovira,ker obstaja udobnejša alternativa. To je dejansko killer kriterij,ki ga še takšna baterija ne more rešiti...vsaj do takrat ne,ko bo baterija po vseh parametrih boljša od fosilnega goriva...če pa pogledaš tista dva videa,k sem ju prilimal (3leta sta že stara), in vidiš z kako "polžjo" hitrostjo se baterije razvijajo,ti je takoj jasno.

 

Po moje kar se prihodnjosti EVjev in ICEjev tiče...lahko pozabiš,da bi EVji ubili ICEje,kot mnogi to sanjajo.

Po moje bosta oba...tudi čez recimo 20-30 let mirno koeksistirala...za ene eno,za druge drugo...in se bosta dopolnjevala v službi človeku.

Vse te "vojne" bodo pa z časom usahnile,ko bo folk prišel k pameti,in se ne vo več pustil "fopati" od medijev in tovarn...po moje se bo kaj kmalu vse okoli tega umirilo.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je dvorjan napisal:

Evo, moj pogled na to zadevo - minusi baterij:

1. Volumen in teža.

2. Omejena zmogljivost (domet vozila)

3. Cena (nadomestne baterije)

4. Nevarnost požara.

 

Pri čemer je pri točki 3. to začasno stanje. Dokler ne bo hiperprodukcije baterij in bodo te le v domeni proizvajalcev, bodo cene visoke. K sreči pa se pojavlja vse več podjetij, ki baterije popravljajo. Baterija v EV zelo redko crkne. Oslabi ponavadi kakšna celica, ki nato zavira cel sklop, odvisno od količine sklopov v bateriji pa se za ustrezen delež zmanjša zmogljivost (ker BMS odklopi problematični sklop). Stroški takšnega popravila baterije pa niso pretirani, od 500 dalje, in bodo še manjši, ko bo na voljo več rabljenih baterij (donatorjev) in sestavnih delov (v prosti prodaji).

 

Statistično gledano z vidika okvar me baterije sploh ne skrbijo. Res ne. Če z njo ne ravnaš ravno kot svinja z mehom, moraš imeti kar precejšnjo smolo, da do neke poštene kilometrine doživiš okvaro. Pa še za to je najpogosteje kriv zunanji dejavnik - domača ali javna polnilnica v okvari, udar strele ipd.

 

To, kar "daleč najbolj", pa spet ne tako zelo pogosto crkuje na EV so polnilci v vozilu. A o tem nihče ne govori, ker jih zaenkrat večinoma menjajo v garanciji. Tudi tu se k sreči najdejo podjetja, ki se spustijo v popravilo, čeprav je to za kakšna eksotična vozila kar izziv (že sami sestavni deli). Kdor je imel kdaj opravka z računalniki, verjetno ve, kako luštno je popravljati skurjen napajalnik ... Dobra novica pa je ta, da so skoraj vsi OBC (on-board charger) tudi popravljivi.

 

Vsa čast,vsaj poizkusil si...

Je pa lista takšna kot sem pričakoval.

Tocka 1 "štima" ce kapaciteta ostane in volumen in težo zrihtajo vsaj za faktor recimo 4, bo TOP.

Točka 2 je v vezi z točko 1, tako da tukaj je jasno...seveda bo treba "zrihtati" tudi notranjo upornost baterij,da se ob obremenitvi nebi tako segrevale...

Tocka 3...e-vidiš,tukaj si pa bil malo "skop"...sem že pisal o tem-ko je baterija fuč...ne glede zaradi cesa...al degradacija,poškodba take ali drugacne narave (nalet ali bilokaj drugega)...skratka ko je baterija fuč moraš seveda kupiti drugo...tu se strinjava.

Kaj pa boš z staro...o piz..o mater...spet stroški...in kdo jo bo vzel...če jo bo sploh lahko zaradi zakonodaje in požarne varnosti,ali če si jo bo sploh upal vzeti...pa tu govorim le o skladiščenju...kdo bo pa plačal uničenje ali razgradnjo...meni je lih boziček rekel,da nima pojma,k on ima jelenčke🎅🦌 

Kdo bo pa zmontiral..."a Mujo u Bosni"al nepooblaščenc za vogalom?...mater spet strošek...

In teh stroškov je še in še in še...obljubljeni poceni servisi,zavorne ploščice drzijo v nedogled itd,itd...po tem pa svizec...ne bom več o tem...

Točka 4 recimo da drži,a je malo drugače,ker vsi avti gorijo...problem je,k se "samo" vžge...dovolj je mal "ruker" ali pa napaka pri proizvodnji itn...

Glavni problem pri tem pa je,k ne morem samo dvigniti haubo,izprazniti tisto kilo-dve gasilnega aparata,al pa se enstavno poscati not (nič bat-12v mi ne bo spražilo tiča).

Pa ne bom začel o eksplozijah,smrtno nevarnih dimih itd...

Pa infrastruktura,energetika,plačevanje,priključki na polnilnicah in,in...ni konca

 

Bom pa omenil,kot je Boss napisal-redke kovine,k jih kopljejo otroške rokice😢...ne bom še bolj "kopal po rani"...saj vsi vemo...in vsi imamo telefone v žepih...

 

Je kar težka tema...je pa prav,da se o tem pogovarjamo..ne glede na različna mnenja,ker krivci so drugje,in samo mi lahko to spremenimo...je kar fajn,da je ta tema tukaj na forumu.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Točno tako @Boss. Zato pa se bodo rabljene MX-30 že prihodnje leto prodajale po 15k €.

Njihov plus je pa to, da z njimi nihče ni delal velikih kilometrov, torej so zelo dobro ohranjeni avti s kakovostno notranjostjo, podobno Mazdi 3 in CX-30, ne pa tipični EV plastik-fantastik.

In za nekoga, ki ne rabi večjega dometa, je tudi MX-30 lahko super avto.

 

Imaš prav...a prodanih je bilo koliko?

Avto je dejansko irelevanten,ker je "mogoče" rešitev le za "par" ljudi...raja pa se mora voziti....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 12 minutami je dvorjan napisal:

No, ampak a si predstavljate scenarij, da leta 2025 začno proizvajati EV-je z natrijevimi baterijami, kjer bo verjetnost vžiga minimalna?

Kako bi to spremenilo vaš pogled na EV? Bi takemu vozilu še vedno obrnili hrbet in govorili "samo preko mene mrtvog"?

Gre za to,ker ti gledaš "čez roza očala",ker si pač na tem,innormalno da,ker ga imaš,mu odpuščaš "napake"

 

Bom rekel tako-objektivno mi naštej lastnosti baterij,kjer so slabše od fosilnega goriva...jaz sem glavne naštel...pa jih daj še ti...objektivno.

 

Ne-dejansko so baterije toliko inferiornejše po performansah,da se bojim,da...preberi zgoraj kar sem že napisal.

Boš rekel-izkoristek-res je,a kaj ti nuca,ko se prednost v izkoristku pogona izniči z inferiornostjo baterije.

Baterije so problem...vse okoli njih...kemija,el.lastnosti,cena,velikost-volumen,teža!!! itd...spisek je res dolg.

 

Za malo zabave in kratkočasenje še enkrat oba linka ki sem ju najmanj 1x ali večkrat objavil,da bo še tistim jasno,ki okoli tega ne vedo toliko.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Nihče te/vas ne napada, ne vem, čemu se čutiš napaden.

 

Samo napisal sem, da naj se ne pozabi, da imajo fosilna goriva tudi visok CO2, da pridejo v rezervoarje ICE-vozil in se potem skurijo za še višji CO2.

 

Tudi meni trenutna kemija baterij v EV ni všeč - da se razumemo. Litij je eksploziven, poškodovane baterije pa nevarne.

Zato upam, da bo kmalu na voljo kak preboj - npr. na natrijeve baterije.

Bojim se,da lahko samo pozabiš....po moje še dooooolgo ne bo nič pametnega pri baterijah...vsaj nič,kar bi vsaj približno lahko konkuriralo z fosilnimi gorivi-žal.

Tudi,če pride kaj v naslednjih recimo 5-8 letih ven...preden bo v seriji...in preden bodo astronomske cene padle,da bi bilo nekako sprejemljivo za "rajo",bo preteklo najmanj 20 let.

 

Pri Mazdi to vedo,za to pa ne rinejo "z glavo skozi zid"....lepo čakajo,ostali pa se naj pobijejo med sabo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sicer pa...kaj je pa narobe z nafto?

Saj je naravnega-rastlinskega izvora😃👍

Kot vem,je od rastlin in dreves,iz časov,ko sploh še niso obstajale bakterije,da bi odmrla drevesa lahko zgnila...in so se kopičila in kopičila.

Recimo-kot da kuriš drva☺️...pa še CO2 se dela-hrana za rastline (fotosinteza)😋

 

Malo heca pa mora biti...drgače pa res-glej-vse je iz nafte...pa jo ukinite,in gremo v jame živeti..."EKO-zanesenjaki" naprej,jaz pa pridem za vami.😇

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
WWW.AMAZON.DE

 Evo 1pack/2kom 6,69€ z našim ddv in poštnino...če daš pa not 10 pakov/20kom. pa je točno 40€

 

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B098FCM51S/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ABGP8Q3PA87OB&th=1

 

6kom 20,5€ na koncu v košarici z free ptt in našim ddv...v bistvu dražje k Renata.

 

https://www.amazon.de/-/en/Maxell-CR2032-Batteries-Lithium-Battery/dp/B081548RQ4/ref=sr_1_1?crid=21LLYJM15KYZP&keywords=Maxell+CR2032&qid=1703020874&sprefix=maxell+cr2032%2Caps%2C119&sr=8-1

 

Tudi še malce cenejše Maxell-ke 10kom 8,77€ z vsem skupaj-niso slabe👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Na tole zadnje bi jaz osebno vezal eko subvencije. EKO subvencijo bi lahko obdržal, če bi z EV-jem naredil vsaj 100.000km predno bi ga prodal naprej. Če bi ga prodal prej pa vrnit eko subvencijo ali pa vsaj del te.

Naj manj tako.

 

Sicer sem mnenja,da so subvencije nateg davkoplačevalcev...dobijo jih le preračunljvci,pol pa čez dve leti "jovo na novo".

 

Sem bolj pristaš tega,da se subvencije nebi dajale-bilokatere.

Se mi zdi bolj smiselno,da bi se vsaj na ravni EU vse subvencije ukinilo,in ta denar nameni razvoju tehnologij,katere bi naj resno prispevale k neki "ekološkosti"...čeprav si vsak zase predstavlja kaj bi to naj bilo...seveda hitro preraste stvar v požrtnost za denarjem....

Ne vem-magari razvoj baterij,če ne druga,k te katere imamo sedaj so "pogreb".

Ko bodo po vseh parametrih lahko vsaj približno konkurirale fosilnim gorivom,po tem se bomo šele lahko pogovarjali.

Pa so za faktor ne vem koliko težje,z nenormalno nižjo energijsko gostoto,traja in traja,da jih nafilaš,so toksične tako ali drugače,so nenormalno drage,so nepopravljive,karakteristike nihajo glede na temperaturo okolice itd,itd...pa ne bom tukaj začel še z požarno varnostjo,ki je vsaj zame totalni killer-kriterij.

 

Torej delati na razvoju,in ko bodo res konkurenčne,pa bo šlo samo od sebe-brez subvencij...tako pa...poglejte samo v nemčijo-ukinejo subvencije,in prodaja "v prepad".

 

Je @dvorjan nekaj postov nazaj pisalda "se zgodovina ponavlja"...on seveda z svojega zornega kota razlaga...jaz bom pa rekel-EVji so že enkrat "pogrnili"...in sedaj kaže,da bodo iz enakih razlogov še enkrat-ja-zgodovina se ponavlja,ker se nismo nič naučili.

ICE pa je od lekarn naprej človeka še bolj vzdignil kot dominantno vrsto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Če vozi na veternice ali sonce!

 

To sem že 1x tumbal. In glede da je M2 imela pri 13 letih 100k km. In moj prvi avto čez 100k, sem presneto ekološki.

Sva že dva...sem že pisal o tem...do sedaj sem v življenju imel tri avtomobile...drugega in tretjega še zkeraj vozimo...12-14.000km na leto po Lj....pri 52 letih...kdo je bolj eko...težko kdo🙄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Too, lepa !

https://www.bigbang.si/gumbna-baterija-cr-2025-litijeva-renata-cr2025-165-mah-3-v-1-kos-izdelek-430540/

 

Zanimivo, da je cenejša kot marsikatera komercialna.. kaj pa je fora teh baterij, da so toliko bolj kvalitetne?

 

Skrbi me, da jih redko kdo kupi, in so star letnik izdelave.

To so kitajske...zapomni si-nič ni zastonj...take baterije so takoj 6€+ ena....ne se pustiti ujeti v past "privlačne" cene..."ko je prelepo,da bi bilo res,je prelepo,da bi bilo res"...to moraš skoz imeti na mislih...razen če se zavedaš tega,in vzameš v računico,da boš menjaval "po tekočem traku".

Tudi npr. Original Panasonic ne boš dobil za manj kot 3-5€...odvisno kak pack je...

Npr. poglej na amazon in napiši "Renata CR2032 Swiss Made"

Boš prec videl 3-4€ kom + par €ptt.

 

Te švicarske v bistvu niso nič posebnega,samo narejene so tako kot je treba...litij je drag,in če malo pogoljufaš tu,in malo tam...pa dobiš poceni baterijo...

Kot pri tortah ipd...lahko je lepa,pa za bruhati...lahko pa je "nikakršna za pogledati...in dobra za prste polizati.😋

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Pri nas v Sloveniji ni nobenega ki bi taksiral z Teslo in to lahko potrdim. Pa tudi ne bi se splačalo, saj ti računica pove da se omenjeno vsota ne bo nikoli povrnila oziroma bi moral več let garati zanjo, sploh pa to ni več nobena atrakcija, drugače pa vemo kakšna taxi scena je pri nas. 

 

No, sta sedaj dojela v čem je smisel marketinga in politike kako te prepričajo da nabaviš EV in ostala jajca ter potem doživiš živčni zlom in bankrotiraš?

Vedi da je vse marketing in politika ter ciljati na neuk folk kateri drvi naprej in ne razmišlja o ničemer. 

Mi kateri smo pa stare šole pa zadeve preučimo oziroma pregledamo od A do Ž ter prej preizkusimo in si naredimo računico. 

 

Lahko je pametovati, ampak kasneje to obžalovati ter se sprijazniti z realnostjo pa je velik udarec in problem (Dostojevski)

Zanimivo je pa pri obeh,da sta velika preračunljivca,in da sta oba "štromarja" z narejeno srednjo tehnično-Vegovo. Pa daleč od tega,da bi bil mnenja,da jih tam kaj zares naučijo🧐👎...jih poznam kar nekaj od tam,k nimajo pojma o "štromu".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 28. 11. 2023 ob 21:08 je NevLado napisal:

Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj. :lol:

 

Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).

Ti dam en nasvet za naslednjič...ti ga ni treba upostevati če nočeš...pač zastonj nasvet.

Najboljše gumbne baterije so litijeve Renata!...za njimi Panasonic,Sony,Maxell,pol pa dolgo,dolgo nič...

A pri Renata pazi-vzami samo če so "Swiss made", k čajnizi...saj veš...tudi za quartz-ure ipd.. pr urarju bodo najdražje lih Renata...z razlogom.

Jaz za večino kupujem Panasonic,za tisto k je pa res važno,da dolgo drži-samo Renata.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Aja,še en "update"...mož od ženine sestrične...tisti,k sem pisal,da je imel prvo generacijo e-Golfa...in k si je v garaži montiral VW-polnilnico z nadzorom amperaže za vse tri faze itd...sem vse tukaj objavil...kot rečeno po dveh letih je golfa prodal...pred kratkim je še imel prastarega Acenta...sedaj pa ima nov avto...čisto novo Toyoto Yaris Cross😂🤣...kot je takrat sam izjavil "smrdljivca"😆...ja-zarečenega kruha se največ poje🧐...brihtnost pa kar "izpuhti"🤨...da ne omenim žaljenja,pregovarjanja in prbijanja...ja-sama preračunljivost,dokler ti cvenka ne zmanjka...pol ko pa pogruntas,da za piškavih 20 jurjev ne dobiš nič,pa si postavljen pred dejstvo,al boš hodil peš,al boš se kurčil in šopiril in "hladilnik prazen",ali pa...sami si izračunajte.

 

Evo-oba brihtneža k sem ju omenjal z EV-ji sta nazaj na ICE....toliko o realnosti.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

 

Toooo😃👍...še naprej tako...in bomo tudi čez lužo čez par let...enkrat v naslednjem stoletju mogoče...pripravljeni na elektromobilnost....a levaki samo "čapnu pare" i zviz-nema ih više😂🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 37 minutami je g.Wankel napisal:

 

 

Se strinjam, verjetno res lažejo.

Oba sta "brcnila v temo"...ker je bilo mišljeno sarkastično😂🤣...ja🧐..."verniki"

Imam iz druge roke info. Kona v enem letu -20%.. tip toži Hyundai-a.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Ja, kje je pa zdaj EV posnetek

Aha...ti,ti porednež...nisi vsega pozorno pogledal...

 

Pravi,da naslednje leto...pač je že konec leta,in priprave tudi niso mačji kašelj za take raziskave.🙄

Vsaj jaz bom spremljal ta kanal,in k bodo električarja zažgali se bom veselo "naslajal"🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Kar se požarne varnosti tiče...vsaj eni delajo na tem,da bi problematiko EVjev bolje razumeli. Za začetek da se dobi osnovo oz. podatke za primerjavo,"zažgali" ICE Kono.

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 46 minutami je Jest napisal:

Nihce pa nikogar ne sili v nic… Zaenkrat imamo kar dobro izbiro…

Ne drži čisto...si že pozabil,kako sem prišel na Mazdo?...preberi moje prve prispevke tukaj na forumu.....ima vse po malem veze z to tematiko.

 

Je pa res,da je iz tega malo zamere z moje strani...pač ne maram,če me kdo v nekaj sili,kar sam nočem.

 

In veš za napovedi,od kdaj bo prepovedana prodaja ICE avtomobilov...."nič nikogar ne silimo,le vztrajno vas rinemo,kamor nam...cvenk pade".

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:


Nimam sestvaljnika… bencinski motor je prakticno tak, kot v tvoji Mazdi… le postavljen je vzdolzno in pogon je primarno zadaj… pa menjalnik je osemstopenjski…

 

Drugace pa to, kar sem opisoval, je takrat, ko vozim v EV nacinu… torej brez pomoci bencinskega motorja… Ko vozim kombinirano, je ze prisotna bolj nemirna voznja… ;) … Je pa res, da takrat, ko rabis vso moc in zelis “radirati” gume, sta v akciji oba motorja… 

Ok...šestvaljnik/stirivaljnik...to je izven konteksta.. se ve,kaj sem mislil...k ko ti zmanjka "štroma" vemo,kako gre naprej...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 8. 12. 2023 ob 16:47 je Jest napisal:

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.

 

Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩

In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.

600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).

In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.

 

Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.