Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 19 minutami je dvorjan napisal:

Jaz bi od Kitajcev ne imel nič proti temule:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=379389677

 

Sploh pa za 50 jurjev bo AWD različica ... V Nemčiji, kakopak. Ampak ko bodo enkrat 2-3 leta stari, bodo pa že na ožjem spisku. 😃

Lepa barva...in ziher bo tudi kasneje ostala taka😉

 

BYD👍😂🤣

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.

pred 1 uro je godlike napisal:

Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.

 

 

Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.

Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.

Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎 

Pred eno uro je sportman333 napisal:

In so za kej ti novi Stadler vlaki?

Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...

Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.

Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...

Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.

Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.

Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....

Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...

Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....

Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎 

Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...

 

Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).

Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!

Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...

 

Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri  Siemensih čisto nič drugače...

 

Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....

IMG_20231108_225147.jpg

IMG_20231108_225928.jpg

IMG_20231108_230031.jpg

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Za tiste k jih zanima...drugačna "elektromobilnost"...nočna 16:00-04:00 Stadler potniški brzi vlak 509 Lj.-Koper....mimo tovorne na potniško...čistilka počisti,ugasnem,in na tovorno cug za nazaj😅...da vidim,kaj bom fasal...brižito ali živo🧐🙄

IMG_20231108_200740.jpg

IMG_20231108_202440.jpg

IMG_20231108_202814.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 6. 11. 2023 ob 17:06 je ignacij napisal:

Uff tole je pa kr anti EV scena,

Ja,čuj...na Mazdinem forumu si😁😉 

pred 7 urami je Boss napisal:

Tko zgleda realist ne pa nek EUforičen optimist.

Po moje,če je od Mazde...kar bolj skor ne moreš biti,po tem more biti vsaj malo tehnično podkovan,in po vsej verjetnosti ve o čem govori...

 

Za EU komisarje in poslance pa...nebi jim dal kolesa za paziti,kaj šele za peljati...je jasno kot beli dan,da ne vedo o čem odločajo...delajo samo po diktatu nekoga,ki v ozadju vleče niti za profit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mislim,da nihče od vas ni zadel,kaj sem mislil z..."kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."

pred 2 urama je dvorjan napisal:

i za nov Citroen včasih ni bilo problem dobiti 25 % popusta na ceno iz cenika ...

Ne vem koliko let imaš...ali pa se mogoče ne spomniš...

Ko sem jaz leta 2006 kupoval C-Maxa je bila lih akcija pri Citroenu...npr.Xsara Picasso si na 3 milijone dobil popust en milijon SIT...

 

@Jest...takoj ko so tesle ven prišle so bile take visoke cene.

Kaj sem mislil...ja,za kaj pa niso takoj ob predstavitvi dali eno ceno,katera odraža normalno vrednost vozila+marža?!!!

Bi deklasirali kompletni trg,dobesedno "zbrcali vse po dolgem in počez....in si noben proizvajalec nebi upal privoščiti tega,kar si je npr.VW.

Z tem bi naredili največjo uslugo uveljavitvi elektromobilnosti....tako pa se samo "nateguje" naivneže.

 

In kje je sedaj Citroen,Peugeot in podobni-renome in vrednost znamke "na tleh"....kaj pa Tesla?...kak govor je pred kratkim imel Musk?!

 

Se bodo morali malo "spustiti na realna tla"...začeti delati avte,kateri se bodo prodajali,ker tudi od enih,k jih boli za cvenk,se sliši,da imajo poln kufer problemov z EVji...se jim ne da več ubadati....

Tiste z manjš denarnico pa vemo,kaj jih zanima...

 

Pa ne me narobe razumeti-tudi za ostale avte sem mnenja,da se je prodajalcem "odpulilo",a ti bodo že dobili svojo "porcijo"...trg bo že zreguliral...

 

Komur se da brati,lahko prebere na prvi strani Hi-Fi teme,kaj mislim o takih cenovnih praksah....prideš v trgovino,da pogledaš,kaj imajo...npr. zvočnike...in prvo kar slisiš od prodajalca je,da imajo 45% popusta na vse...večina "raje" bo vsa vesela,da bo "poceni"...jaz pa najprej rečem..."ja,kaj je pa bilo z staro ceno narobe..."....pač prodajajo "drek"...in rečem "hvala lepa in nasvidenje"...

 

Podobno je bilo pri nakupu CX-5...niti centa popusta nisem dobil...in naj mi še tako ne paše-prav je tako!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

 

Tudi CX-5 ima delno gretje sipe ... oz. za odtaljevanje brisalcev ... 

 

image.png

 

 

Vem..."tudi" pri stebričkih ob strani ima,da se ne nabira snežni klin...sam tam k bi bilo treba...ne,tam pa ne🫤

 

Pred eno uro je Jest napisal:


 Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ... 

Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Mura pa ima absolutno še veliko rezerv.

...sem doma iz Radgone...in ti o Muri...resno te vprašam-kaj si pokadil?

Če ne veš-to je hitra reka ki je že v socializmu pogosto poplavljala...vsepovsod protipoplavni nasipi,in še ni dost...

WWW.POMUREC.COM

Deževje pojenja, posledice nalivov pa so po dosedanjih podatkih najhujše na vzhodu države. Po dosedanjih podatkih ...

 

@dvorjan bo pa delal elektrarne😂...res si dober😃👍-takih vicov se še Slivka ne more izmisliti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Fotovoltaika raste, kot bi jo sadili, še kako hidroelektrarno bomo naredili, če pa bo šel NEK 2 skozi, potem bomo pa sploh imeli sladke skrbi ...

Še dobro,da te imamo...Slivka ima sedaj druge skrbi,kot pa tema z vici🥺...ampak vsa čast-lepo ga nadomeščaš😉👍....aja-lokacijo za kakšno hidroelektrarno...kje pa imaš v mislih?...se strokovnjaki zadnja leta na veliko bodejo ravno okoli tega...pa se mi zdi,da tebe še niso vprašali🧐

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Če kakega EV navdušenca zanima okoli polnilnih postaj za doma.

Da ne bo @dvorjan nakladal,kako lahko polno amperažo vlečeš.

 

Tukaj prispevek moža ženine sestrične-tisti,k sem pisal,da je kupil E-Golfa prve generacije...k je trdil,da se bo znjim na morje vozil....no ja,saj se je,samo je moral še malo z poti zaviti v Pulo na hitro polnilnico,in se 3 ure niso imeli kam dati😂

Gre za to-imeti doma hitrejše polnjenje,brez,da  i ti ven metalo glavne varovalke-sistem nadziranja toka v glavnih linijah,na kar polnilec "fura" na meji,kolikor je še dovoljeno brez da ti skuri pancerke.....pa tukaj ne bomo o računu za elektriko,saj gre za EV😉

 

Je dober članek in super reklama za VW...priporočam👍

 

DEMS.SI

Živimo v dvogospodinjski hiši z veliko električnimi porabniki. 3 pralni stroji, 2 indukcijski plošči in pečici, ogrevamo se na toplotno črpalko...

 

....4 ure za dofilati 20%,da dobi končni domet 220km (z eno ritjo v avtu in praznim kufrom),kateri pa na koncu itak ne zadostuje,k se fura cela familija....

 

Če kdo ni zasledil-tega E-golfa nima več,in se fura z Hyundai Accent-om 2006 letnik za male pare....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

60 EV-jev in 60 polnilnic?! Čemu? Saj sem napisal, da ni treba vsakega vsak dan polniti.

Lahko bi bilo 10 šuko vtičnic in bi bilo dovolj! Ne rabijo biti namenske niti ne hitre polnilnice. Že čez šuko gre 16A torej 3,7 kW x 24 ur = 88,8 kWh energije na dan. Torej za dva povprečna EV-ja nafilat. Na šuko!

Če bi bili pa tisti priključki kot v kampih za avtodome, bi pa komot šlo tudi do 22 kW (3x 32A). Ampak recimo, da bi jih pragmatično in dolgoročno vzdržno omejili na 11 kW moči (3x 16A). Pa bi rabil po 4 do 5 ur za nafilat en EV.

Pri 16A ti 16A varovalko ven vrže,in ti bi jo rad na 16A cuzal 24ur

Pa povej koliko 16A varovalk je na eno stanovanje?...mater si električar👍 (lahko sarkastično razumeš😉).

In ...povej ti meni,čemu so namenjene varovalke?...a ti misliš,da če je varovalka 16A,da boš 16A tudi dobil?😂🤣

Pojdi v bloke pogledati,kolikšne vrednosti so varovalke v omaricah za en štuk,in koliko za cel blok....

 

Pa ti odgovorim na zgornje vprašanje-varovalka je namensko oslabljen element instalacije namenjen zaščiti instalacije in zaščiti proti kratkostičnim tokovom...to ni nek omejitveni-regulacijski element,ki bi čudežno zagotavljal toliko amperov,kot na njem piše!!!

 

Še nekaj...imam res veliko bajto (4x100m2)...in imam za celo bajto 3x16A varovalke v glavni omarici,zunaj pa 3x20A pancerke.

Človek tebi sploh ni jasno kaj pišeš-vse kar imam v bajti naj izklopim,da bi lahko filal EV z 3X16A,in te tri varovalke bi naj po 16A "čudežno" držale....torej vse naj gre v 3-krasne,samo,da bomo "furali EV".

 

In kako si predstavljaš filanje pred bloki čez noč....vsak bo točno takrat,ko bo EV poln takoj pri avtu,in bo podal kabel z vtičom naslednjemu,ki bo točno takrat rabil polnjenje in bo seveda točno takrat našel parking itd,itd....

In naš čas ni več nič vreden....niti med potjo,niti doma...300kavic na poti (dokler te rešilec ne odpelje😲),tud če zmrzuješ v avtu,ni važno tudi če si orng prepozen...ni važno nič...važen je samo EV!

 

Povej...kaj si pokadil....ker...jaz bi tudi😄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

Imamo na Fordih od 2008. Ni boljšega.

Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).

Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je g.Wankel napisal:

 

Se mogoče še srečava, če boš čez kak gradbišče vozil :D

 

Se ni zdaj v kratkem testiralo en tir za 160km/h?...mislim, da pri Šentjurju. Ne bom pa trdil.

Čist možno...sicer ne vem nič o tem,a zadnje čase nekaj spreminjajo progovne hitrosti....mogoče mislijo,da bodo z tem kaj rešili😂🤣

Od Štor do Grobeljnega je že sedaj 140kM/h...pa ti pogosto nič ne nuca,ker že z "bogim" potniškim Siemensom rabiš od Štor proti Šentjurju več kot pol poti,da dosežeš to hitrost,ker se napetost sesede. Odseki so dolgi,napajalne pa Celje-Čret,in naslednja šele v Poljčanah...pa je dovolj,da sta dva tovorca vmes,da en vleče v breg iz Poljčan,drugi pa za tabo speljuje iz Čreta,in si "v riti"...pol pa leti samo toliko kolikor pač "leti"....pridobiš pa mogoče 20 sekund tako na uč....v Šentjurju pa vsi potniki "na ena vrata",in si ob dve minuti namesto eno.....mah brez veze se sekirati..."sam penzion nas reši"...in Matilda...🙄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Jaz bom pa nekaj drugega napisal...si pa iz tega lahko povežete sklep na EVje in problematike okoli njih in infrastrukture.

 

Seveda imamo na železnicah fajn "mašine"...a je iz leta v leto tudi tovora več in več...vagon+tovor z težo 60-80 ton že dolgo ni več nič posebnega.

Vozna mraža je standardizirana,obhodne premostitvene vezo "do daske",iz Kopra pa vedno pogosteje vlečemo oz. rinemo tudi "trojnike" (dve lokomotive spredaj "vlakovna" in "priprega"...več kot 2 ne gre,ker če ne,bi lahko izpulul kavelj z vagona😬)...in seveda ena lokomotiva zadaj (doprega).

Dvojniki pa so že nekaj vsakdanje-normalnega.

In to seveda vleče štroma k dreka....in mora dispečer,kateri "spušča" vlake iz Kopra paziti na razmak,ker če ne se napetost sesede....pa da bo jasno-nominalna je 3kV,pri prvi napajalni takoj iz kopra je več kot 4,5kV...na progi pa je zaradi obremenitve tudi cca. 2,2kV.

Ne vem,koliko kdo tukaj o elektriki ima pojma,in kaj takšna nihanja pomenijo za električne "stroje"...to je POGREB!!!

 

Za ilustracijo-klasična potniška garnitura t.i.Siemens pri 2,2kV vrže zaščita ven,Stadler tudi,čeprav pri njem ni tako kritično,ker "nadzira" napetost v voznem vodu,in ti enostavno ne pusti amperaže na vleki...pomeni-počasi se samo še ustavimo...🥺

OK-"živa" je stroj,in še dolgo zdrži...pač ni takšne vleke....čisto nasprotje pa je legenda na SŽ t.i."brižita" (serija 363)https://sl.wikipedia.org/wiki/SŽ_serija_363

Pri 2,5kV že "ven meče",kar pa je nad 4kV pa je tako nevarno,da imamo strojevodje na koperski progi zapovedano prepoved t.i."shuntiranja" v paralelni vezavi (za "neelektričarje"...nekaj podobnega kot NOS ali "turbo"-skratka več amperaže na motorjih,kar pa seveda ima v kombinaciji z veliko večjo napetostjo za posledico zelo pogosta pregorevanja motorjev...tudi po 10-20 kom. na mesec...popravilo enega pa je 20 jurčkov😬

 

Kaj hočem slikovito prikazati oz. razložiti?

 

@Shrek je popolnoma pravilno in za vse ostale "smrtnike" dovolj slikovito in razumljivo razložil z primerjavo z vodovodno instalacijo.

Z elektriko je popolnoma enako-ko zmanjka,po tem "zmanjka"!!!!....lahko @dvorjan naklada,kako bodo blokovska naselja "porihtali"...ja,seveda,pol pa svizec zavije čokolado....da ne omenim,kaj ima proti toplotnih črpalkah...a v EVjih je pa super,če so....samo pribijanje pro-EV👎

 

Ena računica tako na hitro-ni moja,a kar drži-gremo v Fužine v Lj...ali kam drugam po SLO-nima veze-en blok...recimo 12 štukov po 5 stanovanj...in če je na vsako stanovanje le en EV (pa vsi vemo,da temu ni tako!!!),je to 60 EVjev-pomeni mora za to biti zunaj 60 polnilnic (ker so počasne,in ker ni le en na stanovanje,in ker bo folk filal,ko bo doma,ne pa v službi)....in vsi vemo,da v Fužinah ne morejo vsi stanovalci poparkirati vse avte...k ni dovolj parkingov!!!

Pa recimo,da bo opankovič z našim cvenkom zmontiral "sanje vseh električarjev" in postavil polnilnice z po 50kW...to je 3000kW (3MW)

NEK ima 700MW takrat ko dela (sedaj ne dela🙄)...to je dovolj za 233 stolpnic.

Pa če rečemo,da so polnilnice le pol toliko,je to 466 stolpnic.

 

Pa so to le stolpnice!!!-koliko jih je samo v Lj.?!,Kranju,MB,Jesenicah,Kopru,Soboti,Velenju........kaj pa Industrija,železnice,samostojne hiše,šole,vrtci,bolnišnice,prodajni centri,turistične ustanove....

 

Domnevam,da smo vsi tukaj naredili osnovno šolo,in da nam je ostalo vsaj malo tudi od matematike....

 

Kaj tukaj ne štima?

Kdaj bo začela veljati prepoved prodaje ICEjev?....

...in bodo vlaki stali...industrija tudi...folk pa se bo ob prižganih svečah grel na premog,samo,da se bomo lahko vozili z "okolju prijaznimi" EVji😃👍

 

Tudi k nam bo prišlo

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 14 minutami je DonFelipe napisal:

.Vlak je počasnejši

🧐...ne bo držalo...serija 541...samo mašina (strojevodje lokomotive tako imenujemo -"mašina"😁)

Pospešek 12 sekund.....0-200km/h

 

Pred leeeti sem enkrat preizkusil ko sem eno "strojno" (tako se reče ko pelješ samo lokomotivo brez vagonov) peljal iz Lj v Divačo.

Mimo postajališča Tivoli,k se proga zravna v dolgo ravnino...lih fajn za tak preizkus,k je Ljubljansko vozlišče napajano z treh napajalnih postaj (Brezovica,Vižmarje in Zalog)....tokovno omejitev dvigneš,tempomat izključiš,in "pok" ročico do konca.

Butelj,si nisem naštimal stola bolj naprej😂...tako potegne,da te prilima na stol,in nisem več segnil do ročke,da bi jo potegnil nazaj...

 

Pa je na našem omrežju (enosmerna-nazivno 3kV...večinoma okoli 3,5-4,5kV) pospešek samo 14 sekund....na 25kV/50Hz pa je res 12 sekund

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Vidim da si zelo zagret za njiju.

Kaj si jezen ali ju zagovarjaš?

Je razlika,če sovražiš vse in vsakogar (tudi če si mnenja da upravičeno),ali pa če ne...tukaj sta med njima "vesolja".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.