Ti @Boss kar kalkuliraj te "doom's day" črne scenarije glede dosega, mi se bomo pa ta čas veselo in poceni vozili naokoli. Tudi po 300+ km v kosu, če bo treba. 😃
Jaz vsaj znam preračunat in žal ne živim v idealnem svetu. Ampak verjetno je problem, ker sem hejter pa čeprav sem samo realist. 🤪
To pa ja... po lokalnih cestah tam nekje do 70km/h, ko je upor zraka še nekje sprejemljiv... ja to bi šlo.
Drugaš pa na strani, ki si jo prilepil, kjer so navajal domet je treba upoštevat, da so merili za AC hitrost 110km/h in ne 130km/h. Pri EV je drastična razlika med tema dvema hitrostima. Zračni upor je glavni krivec za krajšanje dometa. In če vemo, da se povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni cca 40% več zračnega upora je pri 130km/h kot pri 110km/h.
In ker se pri EV-jih skoraj 90% energije iz baterij porablja za premagovanje zračnega upora, teh dodatnih 40% pri 90% pomeni 36% višjo porabo. Torej, če avto pri najboljših pogojih vremena brez klime po njihovih podatkih spravi skupaj 280km pri hitrosti 110km/h, jih torej preračunano pri hitrosti 130km/h naredi le še 205km, kot sem že napisal.
Če pa ne bi rad do konca filal baterije in da si rad z živci na varni strani in nočeš it pod 10% napolnjenosti je pa verjetno že 160km kr uspeh, pri nizkih temperaturah pa ene 130km.
Razlika od najslabših do najboljših dosežkov je dobesedno enormna in moraš prav pazit, da se ne zaplaniraš. Sem šel skontrolirat mojo porabo v vseh 62.000km in najslabši rezultat je bil 6,36l/100km na posamezen tank goriva, najboljši pa 5,47l/100km. se pravi s 50l torej prevozim od 786km do 914km.
Pri AC vožnji boš lahko zadovoljen če jih bo 200. No vsaj tolk se da pri preračunu narest z Zoe s tavečjo baterijo iz Avant2GO. Ampak, kaj pa jaz vem, jaz sem samo hater. 😜
Hudič bo ko Kučan umre. Tko, da je skrajni čas, da JJ najde novega krivca na levi - mislim, to je dobrohotni nasvet zanj, da ga ne bi slučajno presenetil Kučanov odhod v večna lovišča.
Hja, pri nas bi zahtevali, da odstopi župan, šef železnic, 30 kontrolorjev in direktor urada za varnost v prometu skupaj s prometnim ministrom. In to samo zato, ker ni bilo na progi zapornic, za volanom pa pač d...l.
Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.
Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.
Ah, ta podražitev goriva je še najmanj, kar naredi golobjad neumnega. 😊
Čist res, lahko se odloči, da prepove Mazde CX-30 Skyactiv X, z ročnim menjalnikom in dušno rdeče barve s skoraj ravno plastiko na kolotekih. To bi bilo še bolj neumno.
Ampak ne bi bil tak uzitek pri voznji ... sploh takrat, ko laufa na strom... Ko pa hoces pohodit, pa 500 NM navora tudi nekaj da od sebe ...
Sicer sem pa iz statistike potegnil se za dizelsko sestico... Je bilo v tistem obdobju vec km ...
Mazda - 6 - Sport Combi CD175 AT Revolution
Obdobje: od 30.03.2017 do 26.02.2018
Prevozenih km: 16.958 km
Porabljeno gorivo: 1.269,00 litrov bencina
Strosek goriva: 1.517,00 €
7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.
Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5.
Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).
Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.
Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč.
@skritikrt bolj se ne bi mogel strinjat. O tem smo že debatirali ne dolgo nazaj. Kdor redno menjava spredaj zadaj (to mislim recimo na cca 10-15kkm) je razlika v profilu minimalna in nikakor ne vpliva na to kje se določene pnevmatike nahajajo.
Pri nas je tako ker imamo zakon o zimski opremi je to sploh minimalen vpliv, ker se pnevmatike 2x letno menjajo med zimskimi in letnimi. Če pa pnevmatik ne menjaš, kot to počnejo amerikanci in jih praktično ne rotiraš ter seveda izrabiš do konca pa res pride do velike razlike v profilu med paroma pnevmatik. In ja zato tam tudi menjajo samo po dve, ker dve se res izrabita, drugi dve pa bore malo.
In le v teh primerih je dejansko pri nakupu, dve novi dat zadaj in tisti dve, ki sta bili zadaj prestaviti naprej. Ampak pač tako počnejo le bebci in ameri, da menjajo samo dve. Vsi ostali teh problemov nimamo, ker menjamo vse štiri, zato pač so taki videi za nas popolnoma neuporabni oziroma celo škodljivi.
Ja, novejše se že skoraj splača popravit, kot recimo tole, ki se popravljena prodaja že 2 leti ... zanimivo, da se med tukajšnjimi zagovorniki Mazd dizlov ne najde niti 1 v 2 letih ...
Zato, ker pač ni vredna 21 jurjev. 7 let star avto pa kako koli obračaš ni vreden 21k€. Sorry, če kdo živi v nekem drugem svetu. Dve leti je bil trg totalno nefunkcionalen, zdaj se pa vrača v normalo in če sem leta 2008 4 leta staro Mazdo 6 diesel z drug najboljšo opremo uspel prodati za cca polovico cene nove mislim, da 7 let star avto je cena tega verjetno tam nekje med 14 in 16k€ max. Če pač prodajalec ne verjame, bo še 2 leti prodajal pa ne bo prodal.
Ko sem kupoval leta 2019 je tudi Močnik v Kranju mislil, da bo prodal leto dni rabljeno z 20.000km za 32k€. Je bla z vso opremo in močnejšim dizlom ter belim usnjem. Sem mu ponudil, da mu dam 28k€ in sem bil pripravljen it v pogajanju še za jurja gor pa se mi je samo smejal. Jaz sem nato svojo z eno stopnjo nižjo opremo in šibkejšim dizlom kupil novo za 29k€, Močnik pa je to še prodajal še naprej. Leto kasneje je še vedno bila v oglasu in takrat je mela ceno 29.900€. Se pravi bi jo dal za 29k€ pa jo takrat meni ni hotel.
Tko je to ko kalkuliraš in si optimističen do nezavesti. Jebat ga, največ te stane avto ko stoji na parkirišču in se stara brez kupca. Kdor to ne razume pač ne razume ekonomije.
Vozom vse od A do Ž in mislim, da so že zdavnaj mimo časi, ko so bili dizli zaneslivejši od bencincev... 🤔
Lahko pa pogledate malo za nazaj kdo ima več težav. Od oka bi rekel, da je razmerje dizel-bencin(80-20)....
Plastiko okoli blatnikov pri CX-30 sem odštev.... 🤣😉
Je to res, ker ekologija je naredila svoje in motorji so ratali bistveno bolj kompleksni od tistih izpred 20 let. Ampak vse to obdobje do mogoče zadnjih nekaj let se je dizlov prodajalo več kot bencinarjev in so navadno delali v povprečju tudi več kilometrov. Zaradi tega tudi večkrat spremenijo lastnika. Sploh so mi "všeč" tisti lastniki, ki avto vzamejo na 3 letni lizing, naredijo do 100kkm in jim je takrat malo mar kako bodo avto ohranili. Pol pa tako gnilo jajce dobi en, k misli kako dober in poceni deal je naredil z rabljenim in ma kasneje celo plejado sranja.
Je avto kriv al mogoče en od prejšnjih lastnikov-hmmm.
Na Avtonetu je trenutno med 9-timi okvarjenimi Mazdami 7 dizelskih.
Saj si slišal kako se stopnjuje neresnica: laž, večja laž, statistika. Vsi teli dizelski avti, ki si jih objavil so stari med 15 in 20 let in so vredni okoli jurčka. Res hudo in za sekirat. Razen ena je 9 let stara Mazda 3. In vse to iz izbora vsaj 800 vozil Mazda. Ne vem kaj naj sploh še rečem.
pred 5 minutami je Alex napisal:
Bencnarskih 6-ic in cx5 je bilo prodanih, novih seveda, v Sloveniji verjetno le za vzorec.
Sem sam 6-ko pogledal pa je razmerje 6:1 za dizle.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam men je pa kamera cool, ampak mora bit ta 360 stopinjski pogled.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani