Jaz na svojih mazdah uporabljam. Ponavadi vzamem FO 5w-30. Na šestki diesel po 150.000 km na 150.000 podlage ni nobenih težav. Tudi v premacyju in 626 nisem zaznal težav.
Ne ravno navadil. Mi je pa počasi vseeno, če avto zgleda kot ciganski voz, ko je vse polomljeno in vse s knipingi privito nazaj... "Težave z vitlom" pa so nastale zaradi nepooblaščene predelave pooblaščenega servisa. Vitlo samo je sicer delalo, ampak so zaradi montaže vitla predelali avto tako, kot Mazda ni predvidela. In so bile težave potem zaradi teh predelav. No, ta pooblaščeni servis, ki je delal nepooblaščene predelave, je kasneje zaprl vrata (če verjamete ali ne, nisem jokal zaradi tega)...
Da še ni avta, ki bi mi ustrezal? Kaj veš. Moda se obrača. Mogoče pa ravno zdaj na kakšni risalni deski nastaja kak spodoben, praktičen in uporaben enoprostorec in nas bo javno mnenje čez nekaj let prepričevalo, da je to tisto, kar moramo imeti za srečno življenje in da moramo takoj zamenjati avto z novim... Živi bili pa videli. Če ne, bom pa našo petko restavriral pa vozil naprej. Ker petko preklinjam samo v dveh primerih: ko moram zamenjati pregorelo žarnico in ko moram montirati snežne verige.
Glasovno upravljanje v Slovenskem jeziku ne vem če deluje v sploh v katerem vozilu. Žal tudi na telefoni, ki so mnogo bolj razširjeni, še nisem zasledil, da bi katero glasovno upravljanje bilo res uporabno oz. bi Slovenska imena in priimke znalo razbrati.
Ročni vnos je je najboljši način. Žal pa ne vem zakaj ti ne najde naslova v Ljubljani. Jaz na moji še nisem imel težav, da nekega naslova ne bi bilo noter. Bom poskusil
Počasi bo tako kot nekoč: vsakič, ko pridem na črpalko, vsakič je za dlako dražji. Danes v Rožni dolini OMV nafta po 1,019€...
Mi je pa zanimivo, kako so balinali o konkurenci in nižji ceni zaradi konkurence in tako naprej... Pri nas po tri črpalke na razdalji 100 metrov, pa nafta po 1,019€. Prijatelj pa živi v Prekmurju v kraju Juršinci, imajo eno samo samcato vaško črpalko daleč naokoli, pa nafto po 1,015€...
Juršinci niso v prekmurju, ampak v prlekiji. Tam je doma tudi Dejan Zavec in jih lahko dobili po buči, če bi meli drago nafto.
Stara M6, 2003 letnik: menjam na 20k že ves čas, trenutno ima cca 340k km in dela kot urca. Potem ko je Pelko zamenjal podložke na šobah pokuri par dcl olja na 20k. Je pa rja krivec, da bo šla zdaj na odpad, žal.... P.S. če rabi kdo motor oz dele: kak mesec bo avto še doma podem gre pod prešo
2016 M6: trenutno 120k km. Olje nikoli ne "zdrži" 20k km do menjave, vedno se mi prižge lučka da je potrebno menjati olje nekje na 16k prevoženih od prejšnje menjave??? Menjamo, resetiramo in naslednjič spet isto. Dela pa avto 100 km na dan po AC (50 v eno stran).
A vrata so vsa rjava? kakšne barve je avto in katera oblika?
Hvala za info. Tukaj na testni 120 konjski je baje bila poraba 6.7 in tudi trgovec je izjavil, da je ta 1.0 mlinček varčnejši kot 1.4 in naj bi bila poraba o 6-7 litrov kar je kar vredu.
Predvidevam, da je bila testni avto, koliko je bila cena in katera oprema? Ker ob njihovih cenikih te kar srat pritisne
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz na svojih mazdah uporabljam. Ponavadi vzamem FO 5w-30. Na šestki diesel po 150.000 km na 150.000 podlage ni nobenih težav. Tudi v premacyju in 626 nisem zaznal težav.
Cena za kanto je med 20 in 25€ se mi zdi.
Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani