Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.
Kaj bi pa ti svetoval za zni?anje porabe olja? Tudi mene zanima.
Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.
YavarYe z vsem spo?tovanjem. Mislim, da tebi ni ?e nikoli papcal avto 1l na 2000 km. To pomeni, da Petru pokuri 5l protona 15W40 na 10 000km. Ta proton je kar gost olje. ?e bi dal noter racinga (ful viskoza) bi poraba olja zagotovo ?e narasla (po moje 1l na 1000 km). To pa ni tisto kar Peter ?eli. On bi rad zmanj?al porabo olja. To mu pa z racingom zagotovo ne bo uspelu.
Jaz imam kar nekaj izku?enj s starimi motorji. Do sedaj ?e nisem imel avta mlaj?ega od 10 let in noben ni imel manj kot 150 000Km. Vem pa, da kadar se vlil v motor polsintetiko (10W40) mi ga je ve? papcal kot mineralnega (15w40).
Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI (za la?je drsenje obro?ka po valju) pa en olje za motorje ?ez 150kKm. Po moje.
Po moje zato, ker ?e je motor preve? zgonen je ve? lufta med obro?ki in valji pa pri ventilih... Racingi so ful viskozni pol bo pa ?e ve? olja uhajal mim obro?ka v zgorevalni prostor pa ?e? preparele dihtunge ven, ...pa ga bo ?e ve? papcu.
Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI pa en olje za motorje ?ez 150kKm.
To pa zato, ker se noben ni spravil to delat. Dizli so kao za umirjene. To pa danes ne dr?i ve? povsem. Jaz pravim, da bi se dalo tudi za dizla narediti ?portni izpuh...
Verjetno,da res niso realni kilometri,?eprav je bila kupljena od prvega lastnika. Lahk pa da mam notri ?e Wankela, :ne vem: ti motorji tud baje kar pijejo olje.
Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!
Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!
Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!
.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!
Se strinjam. F naj bi ostal ?portnik (leti na l.00).
Drga? pa vsake o?i majo svojga malarja tud 100% dr?i...
Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.
Vsake o?i majo svojga malarja. Men je BA model ponesre?en . Oto?ne prednje lu?i, nesre?en zadek, ?udne zadnje lu?i ...C mi je bolj v?e? ...sam mislim, da BG ni dobil dostojnega naslednika. BG je ustvaril nek image (eden prvih z 'zapiralnimi' lu?mi) pol pa ...Tist k je za BA pr?lo pa katastrofa (ni? s ?portnostjo)...so kr ukinil 323F ...pa tako zmagovalno se je za?el...323F BG je prvi veleprodajni ?portni mazdin hit pri nas (in po svetu), vsak ga pozna...kasnej?e modele pa le redki ...?al...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani