A slu?ajno ni tako? S tem da tukaj mo?nej?i ni tisti z ve?jim topom, ampak tisti z ve? ???. Tistim vprid gre sodstvo, davkarija, kupijo si vse od politikov naprej, da ne govorim naprej.
Fiat stilo: prvih 50.000 ni videl kurilca, nato ni ve? videl nafte do 145.000 km.
M6..... nimam jajc....
Kazen je res nikakva, sploh za prvi? sicer pa tistim jagrom v zelenih capah sploh ni treba ustavit, jaz bi ?el mimo. A zdej bo pa kar vsak lovec imel pravico po cestah skakat al kaj? Jebemomater.
Drugo je ?e ustavlja policija.
So mi enkrat na ?ihtnem avtu hotl vzorec vzet, pa sm jih tok cajta provociral in tok del? spravu d mi je pla?al euro za liter nafte, heheh.....pa ?e to iz tanka ne izpod havbe. Sem zahteval potrdilo, da je usposobljen pod havbo ?arat......
Sicer pa ko voli nek izvoli sam pri meni ziher ne bo dobival plus to?k, ker si upa nategvat dr?avo.
a ko pa de?ava povsem "legalno" teb ukrade preko 60% vsega kar ustvari?, je pa kul? A? Najla?e se je it "dr?avo" vsevprek pisat zakone in krast ljudem. Verjetno sem ?e kje napisal, pa ?e kje bom da so gra??aki, ki so bili po?rtni, goreli z gradovi vred ?e so hotli ve? kot desetino. Nas pa molzejo mi pa veselo blejamo dalje. Zato narod, kjer morete, vzemite. Tudi vam jemljejo. In to vsak dan. Za Kramarje, ?rote Zokite in Bav?arje. In podobno drhal. Aja pa za patrije. grrrrrr
jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.
Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.
Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter
Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e...
To je packanje. a ni? bom malo pogledal naokoli. Kdaj zacnemo?
Evo jaz sem pripravljen it na ene 4 do 5 pump, tankat povsod po 10 litrov v kanto. kam bomo pa prelivali pa merili ne vem, sam mene bo moja ubila ce ji vzamem merico iz kuhinje
Brez razburjanja, sej lohka sami naredimo test. Gremo z 10 litrsko kantico na pumpo, natankamo to?no 10 litrov kot ka?e pumpa pol pa doma s kak?no kuhinjsko posodo, ki ima to?no liter ozna?eno (verjemte, da je to kar to?en liter) preverimo ali smo res dobili teh 10 litrov. Pol pa hodmo od pumpe do pumpe pa da vidmo kdo nas najbolj nateguje. Bi ?lo? :ne vem:
Hja, tukaj so pomanjkljivosti. Dost manj (pa se vedno prevec) dela je ce imas neko umerjeno posodo (plastika tukaj odpade) pac natocis, napises odstopanje in zlijes v tank.....
Se bom ?e jaz vsral v tolo temo. Kot prvo Boss, se nisi pripeljal na pumpo samo z 8 deci goriva, kolikor ti manjka do 64 litrov. Kot drugo, mah.. bom kar tko napisal kot mislim. Kradejo. Jasno? In to na polno. Eni ve?, eni manj. Pa ?e je samo 2 litra na tank, je zadosti.
Dvomim, da obstaja pumpa, kjer dobi? liter za liter. Pred leti, ko sem imel Stila, ima avto deklariran 56 litrski tank. Ko sem na Petrolu nalil 61 litrov mi je dvignilo pokrov in sem popi*dil ter zahteval poslovodjo. Nanj sem se zdrl, da ne pla?am ve? kot 54 litrov ker nisem pri?el prazen in ?e misli vztrajat, da bom takoj poklical policijo in in?pekcijo, pa ?e do jutri traja. Bili so pametni ko sto hudi?ev ni so mi hiteli zatrjevati, da so tanki plasti?ni in raztegljivi, pa da je 56 l samo tank, pa da gre cca 5 litrov v cev itd... Nisem se pustil in poslovodja je po cca 45min pregovarjanja (avto je ostal na ?rpalnem mestu, gu?va na pumpi, firbci v ?tacuni) popustil in mi ra?unal 54 l.
Naslednji? sem pri?el zanala?? na isto pumpo s ?e bolj praznim tankom in sem nalil 53 litrov. Potem sem se nekaj razpi*deval po forumih in sem zasledil zgodbo tipa, ki si je na in?titutu za meroslovje nabavil certificirano posodo in veselo hodil od pumpe do pumpe. Bojda so bili rezultati katastrofalni. Pa je pri?el stric s kufrom mark iz Petrola in ga vpra?al kolk ho?e dedc met, da te raziskeve ne da v medije..... in pri tem je seveda ostalo. Vse od takrat me ima, da bi sko?il na tisti in?titut po kantico....... Morda pa tudi k meni pride stric iz Petrola....
A ?al, kakr?ne vesele ov?ice smo in kako lepo dan za dnem blejamo v ogradi in se pustimo vsem in vsakemu ki ima 5 min cajta nategovat, se mi zdi, da ?e tako katastrofalen rezultat nebi povzro?il ni? razen morda kakega forumskega nabijanja....
No ?e za na konec, baje so pumpe umerjene in kaj jaz vem kaj ?e vse... Ja seveda, my ass. A in?pektorja se pa ne da kupit al kaj? Dejte no, bo?i?ka ni, to sta ati in mami....
Aja da ?e dodam, po mojem ob?utku, dobim poln tank z najmanj litri na MOLU. Sledi OMV, najve? litrov je pa na Petrolu. Tankano vedno po postopku, da nafta ne izgine ve?. (ker ma? brihte ki trdijo, da se nafta bolj peni, zato je gre notr ve. Me ne zanima, liter je liter. Teko?ine in ne pene, da smo na jasnem)
Saj ne gre za to kako je doma in kako je zunaj. Gre za to, kam so nas v tej dr?avi pripeljali. Pomislite, na?i star?i so lahko vsi imeli bajte in stanovanja. Danes, ?e ti ati ni? ne da, brez krede za 30 let nima? kaj. Pa ?e to je vpra?anje kaj bo? lahko kupil - garsonjero ali manj?e stanovanjce, le redki bajto.
V?asih je vsak mehanik, trgovec ali frizer lahko zidal, ?e je le hotel. Danes sta lahko oba in?enirja pa ni nujno dovolj za hi?o (ne govorim o 500 kvm velikih vilah).
Pa stanovanjski problem je le eden od pokazateljev, kje smo. ?e miljon jih je.
In ali pa?ejo na njo plati??a od stare 6 ke , 16 /55/205 gume .
Seveda ima 17. Ne vem ali pa?ejo gor 16 zaradi velikosti diskov....., ?e pa ?e, pa gotovo ne 205 55 16 ampak prej 215 55 16 al neka taka nora mera, ne da se mi katalogov gledat...
Pa pazi izbiro motorja. Jaz dizla skoraj odsvetujem, ?eprav ga imam, in to zaradi vsega DPF sranja. Pa glej pri registraciji: razred zavarovanja je od 80 do 100 kW, naslednji je od 100 do 130 kW. Med obema pri 50% bonusa je nekako 150 do 200?|razlike.
?e ?e jemlje? bencinarja, je 2.0 108kW enaka registracija kot 2.5 z 130 kW al kolk jih ima, sej ne vem to?no.
Najve?ja mo?na neumnost za na? trg so pa sodobni dizli (Ford, Vw, Mazda, Citroen) ki imajo vsi po vrsti 103 kW in zaradi u?ivih 3 kW pla?uje? tisto glupo razliko 150 ?.
Potem primerjaj ?e obutev, saj je med 16 in 18 colami lahko tudi 400 ? razlike pri nakupu enega kompleta gum.
Upam, da se bo? dobro odlo?il.
Aja, pa da prehitim na?ega vrlega admina - ?e bo? kupil bencinarja razmisli o plinski instalaciji - meni se po?teno kolca po njej, ampak imam dizla in odpade.....cena goriva se ti prepolovi.
No pa mi povej kako te "nateguje" npr. policija :ne vem: ali pa recimo Lidl?
Glej, dolga zgodba, sploh bom pa hitro off topic. Ampak dajmo, ?e ?e tako fehtarite:
Vsak dan te nategne dr?ava, ?e raz?lenim:
durs, ?e ta ustavnova ni legaliziran ropar, potem sem lahko avtobus. Poberejo nam ve? kot polovico vsega kar ustvarimo. Nekje sem pobral, da od eventuelnih 50.000 bruto letno, poberejo skoraj 25000. Bog ne daj, da dela? kaj dodatnega v smislu ustvarjanja. ?e to prodaja? preko avtorske agencije (dela? kak?ne projekte, pi?e? ?lanke ali karkoli podobnega), ti pokradejo 38%, kje so ?asi ko so se kmetje puntali ko so jim pobirali desetino?
vlada, tet pajaci itak ?koda da obstajajo, saj ne po?nejo drugega kot zapravljajo, kar jim je DURS nakradel in vsako leto jim vedno ve? manjka. Poleg tega samo ?akajo da pokimajo in pokleknejo bodisi pred Hrvati, bodisi pred evropo
policija, res so ob pravem pristopu tolerantni a v ve?ini primerov se spravljajo na reve?e ki naredijo minimalen prekr?ek. Nad razne ?rne velike limuzine z zatemnjenimi ?ipami se niti pod razno ne upajo sprevit da ne govorim na kravatarski kriminal. Jebat dru?inskega ?loveka ki je pripeljal 10 km/h preve? so pa seveda ve? kot sposobni
zdravstvo. mislem da je dovolj napisal Jures, k dohtarju se spla?a samo z nogami naprej za vse ostalo bo? ?akal, da bo? ?rn.
..
..
.....
......
potem te nategne ?e SPAR, Mercator, Lidl, Hofer, Tu?, malo poglejte kolk so se stvari podra?ile odkar smo v velecenjeni evropi, kjer naj bi se cedili med in mleko in se vsi vozili v novih A8. Odkar smo se poslovili od roko nasrce dale? najlep?ega denarja, slovenskega tolarja, sem lahko takoj helikopter, ?e ni futer in ostalo so sranje dra?je vsaj za 60%, da ne govorim kako je padla kvaliteta izdelkov na policah in da ne govorim, kako se na?rtno uni?uje vse, kar je slovenskega (Peko, Kras, Lisca, pa cel kup ostalih slovenskih firm v ukradeni lasti raznih Modrookih ?upanov, Bav?arjev, ?rotov, Valantov in ostalih nebodijihtrebajev, ki imajo ogromne zasluge za situacijo, v kateri smo) ?e to: nikoli se noben ne vpra?a ali kupiti poslovnega mercedesa za 100.000? a ko je treba delavce pu??ati na robu lakote, je pa vse ok.
pa Petrol, Pa MOL, Pa Agip, pa OMV, spomnim se ?asov, ko sem za liter bencina pla?al 52 SIT, danes pla?ujem preko 250SIT
Pa ?e ena to?ka : a se je komu morda razen kravatarskim tajkun?kom dvignila pla?a za 60%? Govorim za enako delo pod enakimi pogoji, ?e ste vmes diplomirali in menjali ?iht to ne velja.
seveda ne smemo pozabiti na ?efa, ok tukaj je lahko vse BP, lahko imate pa smolo in ste dnevmo podvr?eni nevzdr?nemu mobingu.
Ja kot je nekdo omenil, seveda smo ?rtve sistematskega in na?rtnega nategovanja in iz?rpavanja ne vem kak?ne elitne skupine. Res ?udi me, da veselo blejamo v svoji ogradi in ne naredimo ni?esar, ?eprav v slogi je mo? in vsi na cestah bi dosegli vse. Ampak to se jasno da, ne bo zgodilo.
No, ?e sprejmem Siriusovo razlago, ki je btw precej podprta in logi?na, lahko povzamem, da v primeru odstranitve satovja re?im problem regeneracije.
1. Senzor tlaka oz preto?nosti filtra DPF ne bo nikoli zaznal zmanj?anega petoka in posledi?no se nikoli ne bo za?ela regeneracija delat.
2. Pronicanja med bati in stenami ?e vedno ne priznavam - je morda 4 takten dizel manj zatesnjen kot 2 t moped - bencinar? Moj test kolk gre benza skoz je namre? bil izveden na batu in cilindru APN6....
Ja super zadeva. Naslednji korak je ?ip za uho pa USB priklju?ek sredi ?ela. ?e bo? prdnil -10 kreditvo za onesnaevanje, ?e bo? zazehal - 10 kreditov za preveliko uporabo zraka.
Tole sploh ni vredno komentrja. ?e kaj tazga sprejmejo.... smo pa adijo. Ampak bodo. Enkrat zihr.
In, Ajvar, ?al, bo tko, da bo? to mogu tud pla?at. ?e ne te pa na cesto ne bojo pstil. N? bat.
Nafte lahko zgori le toliko, kolikor je kisika. Torej pri bogati zmesi, oziroma pri premalo zraka z O2, ne more zgoreti vsa nafta. OK, tega ne zmorem komentirati, ker ne vem.
Tvoj preizkus ne dokazuje bog ve kaj. A si mogo?e premikal bat in je bilo kaj kompresije pri tem.
Govorimo o prekinitvi regeneracije - torej o tem da se avto ugasne torej se tudi bati ne premikajo. Res pa je vsaj en bat pri ugasnjenem pod pritiskom, to dr?i, vendar pomojem pritisk ?e dodatno raztegue obro?ke - dodatno zatesnjuje.
Ne vem koliko pozna? konstrukcijo motorja, vendar bi bil zanimiv odgovor na vpra?anje, kak?ne so ?e mo?nosti za prodiranje nafte v olje(???) razen navedenih.
Jaz vidim mo?nost v tem, da nafto nek vod pod nadzorom ECU pelje direktno v filter. V kolikor tam ne zgori, je napeljan nek povratni vod v karter in tja se steka vi?ek kar ne zgori ?e ne zgori (karter je nekak?no smeti??e, kar Mazdi najbolj zamerim, saj izdelava dodatne posode v kapaciteti 2,3ali 4 litre ne stane toliko kot vso sranje in slaba reklama, zlivanje nafte v olje je pa isto kot bi scal v lastno kri), res pa moram priznati, da tega voda ?e nisem videl, sem pa upal, da ga je ?e kak foruma?, sploh ko je bilo ?e toliko pre?ve?enega na to temo in toliko te?av
In ?e eno vpra?anje. Koliko misli?, da se dnevno prebije nafte skozi obro?ke, ?e nivo olja poraste na 5000-10.000 km za 1 cm. Skupna koli?ina olja cca4 l pridobi pri 1 cm cca 1 liter nafte. Tudi, ?e se je prebilo 3-4 l in je ostalo izhlapelo, je na kratki rok tako pronicanje neopazno.
10.000 km je pri povpre?nem userju 3 mesece= 90 dni = cca 100 km / dan. 1 liter nafte / 90 dni = cca 1000 ml / 100 dni = 10 ml = tretjina ?tamperla, torej dovolj, da bi moral biti moj papir vsaj flekast, ?e ne moker
Ponavljam vpra?anje:
Kako bi nafta pri?la v olje ??? (?e ni kakega duheca,ali , ki bi jo tam pri?aral) :ne vem: Sem ?e povedal ,da menim, da je karter waste-dump od DPFja
Jst mislem d normalen uporabnik ne vozi tako na no?, da bi sploh ob?util razliko. Sevede je odvisno kje so se gume valjale teh 5 let, kolk so tr?e kot nove itd. po mojem bi lahko nekoliko prej izgubil oprijem kot pri novi, pa naj gre za suho, mokro ali zasne?eno cesto. Koliko prej je pa te?ko napovedat. Pa saj pelje? in pribli?no proba? kje je meja. Po mo?nosti takrat ko blizu ni nobenega ?leperja/robnika/bukve.
Z drugimi besedami, ta pof*** dr?ava ima miljardo mehanizmov da pof*** reve?a, ki ni pla?al 20 centov dohodbnine, medtem ko Hanzijem omogo?a, da se vozijo v V12 Q7 in podobnih jajcah ter je*ejo narod veselo naprej.
tudi jaz se pridru?ujem dejstvu, da ne more? vbrizgati ve? nafte, potem je bo pa pol zgorelo, pol ?lo pa v DPF?
Kot drugo.... Pronicanje med obro?ki ne more bit opcija in konec. Tam je premalo placa. Sem za ?alo nalil bencin (dosti redkej?i kot nafta) na vrh bata od APN6 (doma imam en bat in en cilinder, star kot zemlja, torej tesnenje nemore biti enakovredno tesnenju 4 taktnega dizla letnika 2007!!!). Nalil sem to?no za en ?tamperl in pokril z gumijastim pokrovom, ki dobro tesni. Vse sem poprej konkretno popucal in razmastil ter postavil na bel pappir. Rezultat: niti kaplja ni ?la skozi. Tolk o pronicanju....
A ni ?e ?as, da kdo vpra?a nekoga na MMS naj to razlo?i? Al je to strogo varovana skrivnost, razkritje pa se kaznuje z usmrtitvijo? Ker po?asi je tole ugibanje ?e mal bole?e......
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A slu?ajno ni tako? S tem da tukaj mo?nej?i ni tisti z ve?jim topom, ampak tisti z ve? ???. Tistim vprid gre sodstvo, davkarija, kupijo si vse od politikov naprej, da ne govorim naprej.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani